نوشته شده توسط : امین

جراحی لیفت صورت نیازمند بررسی های بسیاری است. اولین و مهمترین آن، انتخاب یک جراح پلاستیک تایید شده و معتبر است. 

که عضو انجمن جراحان پلاستیک باشد.
با انتخاب یک عضو از انجمن جراحان پلاستیک ، می توانید اطمینان حاصل کنید جراح تان دوره های تخصصی مورد نیاز را گذرانده است و مسئله بعد بررسی نمونه عمل های قبلی وی می باشد.

 

مزایای لیفت صورت:

- اصلاح و جوانسازی صورت

چهره شما بخش مهمی از زیبایی شماست. اگر ظاهر صورت شما همیشه خسته، فرسوده و یا افتاده است، می تواند بر روی اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد.

 

عمل کشیدن پوست صورت
این عمل صورت را 5 تا 10 سال جوانتر نشان میدهد. لیفتینگ (کشش پوست صورت) معمولاً در افراد بالای 40 ساله انجام میشود. در این عمل از طریق کشیدن پوست صورت و بافت زیرٱن چروک پوستی کاهش مییابد. لیفتینگ صورت را هم می توان با سایر اعمال زیبایی مثل لیفتینگ گردن، بلفاروپلاستی(کشیدن پوست پلک ها)، لیفتینگ ابرو و پیشانی به طور همزمان انجام داد. سن متقاضی، جنس پوست وی، میزان کشیدن پوست و عضلات زیر پوست همگی بر نتیجه عمل موثرند.

در دوران کودکی، پوست قابلیت ارتجاعی زیادی دارد و زیر پوست، سطح وسیعی از رشته های کولاژن وجود دارد که باعث صاف ماندن پوست است. با افزایش سن، قابلیت ارتجاعی پوست کاهش مییابد و درصد ٱب زیر پوستی کم میشود. همین طوربه طول رشته های کولاژن افزوده شده و در نتیجه در پوست یک حالت افتادگی همراه با چین و چروک ایجاد میشود که ظاهر پوست را تغییر میدهد، بافت اطراف چشم و فک پایین شل میشود و موجب میشود که چهره حالت نگران، خسته و اخمو پیدا کند.

تماس با آفتاب از عوامل بسیار مؤثر در ایجاد این تغییرات است. نور آفتاب یک التهاب مزمن در پوست ایجاد میکند که منجر به متلاشی شدن عواملی میشود که پوست را شاداب و جوان نگه میدارند. عوامل دیگری مانند کاهش وزن، استرسهای زندگی روزمره، مصرف کم مایه جات ٕ استفاده از الکل و سیگار و استعداد ژنتیکی، در روند ایجاد تغییرات در چهره اثرگذار میباشند.

 

نحوه عمل جراحی لیفتینگ صورت
در این عمل، از بیحسی موضعی با همراه تزریق داروهای آرامبخش یا بیهوشی عمومی استفاده میشود. مدت زمان این عمل، در حدود سه الی چهار ساعت است.اکثر برشها، در داخل خط مو و در داخل چروکهای طبیعی صورت قرار میگیرد تا بعد ها جای عمل به دید نیاید.

نکات لازم بعد از عمل
در 1 تا 2 روز پس از عمل، بانداژها برداشته میشود. در این زمان فرد متوجه تورم و تغییر رنگ در برخی از قسمتهای صورت میشود.در صورت وجود ورم و کبودی، نگرانی وجود ندارد، چون پس از مدتی به وضعیت کاملا طبیعی برمیگردد.تورم در 3 روز اول پس از جراحی افزایش پیدا کرده و طی 7 الی 10 روز کاملٱ از بین می رود.بعد از 10 روز بعد از عمل بخیهها کشیده میشوند.بعد از 2 هفته میتوان به فعالیتهای معمول برگشت و پس از 6 تا 8 هفته ورزش را شروع کرد.در روزهای اول بعد از عمل، باید از هر گونه فعالیتی که فشار خون را بالا می برد، خودداری کرد.

توصیههای قبل از عمل
شب قبل از عمل، حمام نمایید و سر خود را بشویید.هنگام ورود به اتاق عمل، صورت شما باید فاقد هر گونه آرایشی باشد بهتر است.یک هفته قبل از عمل تا یک هفته بعد از عمل، از خوردن داروهای رقیق کننده خون مانند ٱسپرین خوداری کنید.

مراقبتهای بعد از عمل
تا چند روز فعالیتهای خود را کم کرده و استراحت نمایید.در موقع خوابیدن، سر بالاتر از بدن قرار گیرد (جهت کاهش تورم و کبودی).قرار دادن کمپرس سرد روی محل عمل، باعث کاهش تورم و خونریزی میگردد.تا چند هفته ممکن است احساس کشیدگی پوست صورت را داشته باشید که برطرف خواهد شد.کم حسی و یا بی حسی لاله گوش تا چند هفته طبیعی است.

بعد از عمل، آنتی بیوتیک تجویزی را مصرف کنید.تا مدتی بعد از عمل، از استعمال دخانیات پرهیز کنید. از تماس مستقیم با تابش آفتاب دوری کرده و از کرمهای ضدآفتاب استفاده کنید. حرکات صورت، مثل جویدن را کمتر انجام دهید.

نتایج لیفتینگ صورت
به علت تفاوتهای فردی، هیچگاه افراد مختلف نتایج یکسانی از این عمل به دست نمیآورند.نتایج این عمل دائمی نیست و با افزایش سن و اثرات جاذبه، ممکن است نیاز به تکرار این عمل باشد.در اکثر بیماران حداقل 8 تا 10 سال بعد، نیاز به تکرار عمل احساس نمیگردد.

عوارض جانبی
خونریزی ٕ چرک کردگی و از کار افتادن موقت اعصابی که باعث حرکات صورت می شوند ٕ از جمله ریسک های این عمل می باشند.در موارد نایابی ٱسیب دیدن عصب های ما هیچه های صورت باعث از کار افتادن حرکت ٱن قسمت از صورت می شود. به دلیل کاهش خونرسانی به فولیکولهای مو و یا ٱسیب دیدگی مستقیم ٱنها در محل برش ٕ ریزش موقتی در این مناطق مشاهده شده که پس از مدتی به حالت عادی خود باز می گردد و موها دوباره رشد می کنند.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , پروتز باسن , جراحی شکم , لیپوساکشن , لیفت ران , جراحی چانه , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , ,
:: برچسب‌ها: هزینه جراحی لیفت صورت, لیفت صورت با جراحی, فیلم جراحی کشیدن پوست صورت, عمل زیبایی صورت در ایران, جراحی پلاستیک صورت چیست, هزینه لیفتینگ صورت با نخ, عوارض کشیدن پوست صورت, ,
:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

قبل از جراحی بینی لازم است اقداماتی انجام دهید:

آزمایش آزمایشگاهی که جراح برایتان تجویز می کند انجام دهید.
داروهای خاصی را به توصیه جراح مصرف کنید یا مصرف برخی داروهای مصرفی تان را تنظیم کنید.
سیگار نکشید.
اجتناب از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی، زیرا این موارد می توانند خونریزی را افزایش دهند.

جراح پلاستیک شما نیز، در مورد نحوه انجام عمل شما با شما گفتگو خواهد کرد.
رینوپلاستی ممکن است در یک مرکز جراحی معتبر، یا یک بیمارستان انجام شود.
اطمینان حاصل کنید که پس از عمل و مرخص شدن از بیمارستان؛ کسی از نزدیکان شما را همراهی می کند. علاوه بر این تا چند روز پس از عمل نیز از وی بخواهید در کنارتان باشد و به شما کمک کند.

 


مزایای جراحی بینی چیست ؟ آیا جراحی بینی علاوه بر زیبایی؛ فایده ای هم دارد؟
در زیر به برخی از فواید جراحی بینی اشاره می کنیم:
- بهبود تنفس
جراحی بینی گاهی برای اصلاح مشکلات ساختاری در داخل بینی است . مشکلاتی که تنفس فرد را دچار مشکل کرده است.
به عنوان مثال مشکل سپتوم بینی .
رفع مشکلات داخلی بینی را می توان با جراحی زیبایی همراه کرد.

جراحی زیبایی بینی گوشتی

از میان کسانی که بینی گوشتی دارند، چه کسانی بهتر است مورد جراحی قرار گیرند؟

برای جراحی بینی بهترین افراد کسانی هستند که نقایص مشخصی در بینی شان داشته باشند و از پیش از انجام جراحی با جراح همکاری کافی داشته باشند. باید پیش از عمل جراحی با پزشک شان صحبت کنند و درباره نتایج عمل جراحی به طور کامل توجیه شوند.

مراحل انجام عمل جراحی به طور کامل برایشان توضیح داده شود تا مشکلی در این باره نداشته باشند.

 

حال اگر بینی مان گوشتی باشد، باید چه انتظاراتی از نتیجه جراحی بینی داشته باشیم؟

هدف از هر عمل جراحی زیبایی، بهبود بخشیدن به وضع ظاهری است نه رسیدن به زیبایی مطلق و کامل. از سوی دیگر، نوع پوست افراد گوناگون با یکدیگر متفاوت است و ممکن است فردی به دلیل نوع پوست صورتش و یا دلایل دیگر، مورد مناسبی برای جراحی بینی اش نباشد. اشکالات گوناگون بینی مانند پهن بودن بینی، بزرگ بودن سوراخ های بینی، جعبه ای شکل بودن نوک بینی، افتادگی نوک بینی و... طی عمل جراحی بینی افرادی که بینی گوشتی دارند، اصلاح می شود.

 

بهترین سن برای جراحی بینی چه سنی است؟

به طور معمول، سن مناسب برای عمل جراحی بینی 18 سالگی است، ولی در صورت کامل بودن رشد جسمی در سنین پایین تر مانند 15 سالگی هم امکان پذیر است و حتی مواردی که به علت تغییر شکل یا انحراف شدید تیغه بینی انسداد کامل ایجاد شده، در سنین پایین تر هم جراحی محدود با دقت در آسیب نرساندن به مراکز رشد غضروف و استخوان قابل انجام است.

 

بعضی ها می گویند، نتایج جراحی بینی گوشتی با لیزر بهتر از آب درمی آید. درست است؟

خیر. استفاده از لیزر در اعمال جراحی سر و گردن به مشکلات خاصی مانند ضایعات پوستی، عیوب انکساری چشم و ضایعات حنجره محدود است، ولی اعمال جراحی زیبایی با لیزر بیشتر جنبه تبلیغی و عوام فریبی دارد و در دستان جراح مجرب ضرورتی ندارد.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , پروتز باسن , جراحی شکم , لیپوساکشن , لیفت ران , جراحی چانه , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , ,
:: برچسب‌ها: فیلم جراحی بینی با لیزر , جراحی بینی بدون بیهوشی , عکس عمل بینی با لیزر , کجی بینی بعد از عمل , عمل بینی با نخ , جراحی بینی با لیزر ivs , كوچك كردن سوراخ بيني بدون عمل , ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1397 | نظرات ()