نوشته شده توسط : امین

جراحی لیفت صورت نیازمند بررسی های بسیاری است. اولین و مهمترین آن، انتخاب یک جراح پلاستیک تایید شده و معتبر است. 

که عضو انجمن جراحان پلاستیک باشد.
با انتخاب یک عضو از انجمن جراحان پلاستیک ، می توانید اطمینان حاصل کنید جراح تان دوره های تخصصی مورد نیاز را گذرانده است و مسئله بعد بررسی نمونه عمل های قبلی وی می باشد.

 

مزایای لیفت صورت:

- اصلاح و جوانسازی صورت

چهره شما بخش مهمی از زیبایی شماست. اگر ظاهر صورت شما همیشه خسته، فرسوده و یا افتاده است، می تواند بر روی اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد.

 

عمل کشیدن پوست صورت
این عمل صورت را 5 تا 10 سال جوانتر نشان میدهد. لیفتینگ (کشش پوست صورت) معمولاً در افراد بالای 40 ساله انجام میشود. در این عمل از طریق کشیدن پوست صورت و بافت زیرٱن چروک پوستی کاهش مییابد. لیفتینگ صورت را هم می توان با سایر اعمال زیبایی مثل لیفتینگ گردن، بلفاروپلاستی(کشیدن پوست پلک ها)، لیفتینگ ابرو و پیشانی به طور همزمان انجام داد. سن متقاضی، جنس پوست وی، میزان کشیدن پوست و عضلات زیر پوست همگی بر نتیجه عمل موثرند.

در دوران کودکی، پوست قابلیت ارتجاعی زیادی دارد و زیر پوست، سطح وسیعی از رشته های کولاژن وجود دارد که باعث صاف ماندن پوست است. با افزایش سن، قابلیت ارتجاعی پوست کاهش مییابد و درصد ٱب زیر پوستی کم میشود. همین طوربه طول رشته های کولاژن افزوده شده و در نتیجه در پوست یک حالت افتادگی همراه با چین و چروک ایجاد میشود که ظاهر پوست را تغییر میدهد، بافت اطراف چشم و فک پایین شل میشود و موجب میشود که چهره حالت نگران، خسته و اخمو پیدا کند.

تماس با آفتاب از عوامل بسیار مؤثر در ایجاد این تغییرات است. نور آفتاب یک التهاب مزمن در پوست ایجاد میکند که منجر به متلاشی شدن عواملی میشود که پوست را شاداب و جوان نگه میدارند. عوامل دیگری مانند کاهش وزن، استرسهای زندگی روزمره، مصرف کم مایه جات ٕ استفاده از الکل و سیگار و استعداد ژنتیکی، در روند ایجاد تغییرات در چهره اثرگذار میباشند.

 

نحوه عمل جراحی لیفتینگ صورت
در این عمل، از بیحسی موضعی با همراه تزریق داروهای آرامبخش یا بیهوشی عمومی استفاده میشود. مدت زمان این عمل، در حدود سه الی چهار ساعت است.اکثر برشها، در داخل خط مو و در داخل چروکهای طبیعی صورت قرار میگیرد تا بعد ها جای عمل به دید نیاید.

نکات لازم بعد از عمل
در 1 تا 2 روز پس از عمل، بانداژها برداشته میشود. در این زمان فرد متوجه تورم و تغییر رنگ در برخی از قسمتهای صورت میشود.در صورت وجود ورم و کبودی، نگرانی وجود ندارد، چون پس از مدتی به وضعیت کاملا طبیعی برمیگردد.تورم در 3 روز اول پس از جراحی افزایش پیدا کرده و طی 7 الی 10 روز کاملٱ از بین می رود.بعد از 10 روز بعد از عمل بخیهها کشیده میشوند.بعد از 2 هفته میتوان به فعالیتهای معمول برگشت و پس از 6 تا 8 هفته ورزش را شروع کرد.در روزهای اول بعد از عمل، باید از هر گونه فعالیتی که فشار خون را بالا می برد، خودداری کرد.

توصیههای قبل از عمل
شب قبل از عمل، حمام نمایید و سر خود را بشویید.هنگام ورود به اتاق عمل، صورت شما باید فاقد هر گونه آرایشی باشد بهتر است.یک هفته قبل از عمل تا یک هفته بعد از عمل، از خوردن داروهای رقیق کننده خون مانند ٱسپرین خوداری کنید.

مراقبتهای بعد از عمل
تا چند روز فعالیتهای خود را کم کرده و استراحت نمایید.در موقع خوابیدن، سر بالاتر از بدن قرار گیرد (جهت کاهش تورم و کبودی).قرار دادن کمپرس سرد روی محل عمل، باعث کاهش تورم و خونریزی میگردد.تا چند هفته ممکن است احساس کشیدگی پوست صورت را داشته باشید که برطرف خواهد شد.کم حسی و یا بی حسی لاله گوش تا چند هفته طبیعی است.

بعد از عمل، آنتی بیوتیک تجویزی را مصرف کنید.تا مدتی بعد از عمل، از استعمال دخانیات پرهیز کنید. از تماس مستقیم با تابش آفتاب دوری کرده و از کرمهای ضدآفتاب استفاده کنید. حرکات صورت، مثل جویدن را کمتر انجام دهید.

نتایج لیفتینگ صورت
به علت تفاوتهای فردی، هیچگاه افراد مختلف نتایج یکسانی از این عمل به دست نمیآورند.نتایج این عمل دائمی نیست و با افزایش سن و اثرات جاذبه، ممکن است نیاز به تکرار این عمل باشد.در اکثر بیماران حداقل 8 تا 10 سال بعد، نیاز به تکرار عمل احساس نمیگردد.

عوارض جانبی
خونریزی ٕ چرک کردگی و از کار افتادن موقت اعصابی که باعث حرکات صورت می شوند ٕ از جمله ریسک های این عمل می باشند.در موارد نایابی ٱسیب دیدن عصب های ما هیچه های صورت باعث از کار افتادن حرکت ٱن قسمت از صورت می شود. به دلیل کاهش خونرسانی به فولیکولهای مو و یا ٱسیب دیدگی مستقیم ٱنها در محل برش ٕ ریزش موقتی در این مناطق مشاهده شده که پس از مدتی به حالت عادی خود باز می گردد و موها دوباره رشد می کنند.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , پروتز باسن , جراحی شکم , لیپوساکشن , لیفت ران , جراحی چانه , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , ,
:: برچسب‌ها: هزینه جراحی لیفت صورت, لیفت صورت با جراحی, فیلم جراحی کشیدن پوست صورت, عمل زیبایی صورت در ایران, جراحی پلاستیک صورت چیست, هزینه لیفتینگ صورت با نخ, عوارض کشیدن پوست صورت, ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

قبل از جراحی بینی لازم است اقداماتی انجام دهید:

آزمایش آزمایشگاهی که جراح برایتان تجویز می کند انجام دهید.
داروهای خاصی را به توصیه جراح مصرف کنید یا مصرف برخی داروهای مصرفی تان را تنظیم کنید.
سیگار نکشید.
اجتناب از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی، زیرا این موارد می توانند خونریزی را افزایش دهند.

جراح پلاستیک شما نیز، در مورد نحوه انجام عمل شما با شما گفتگو خواهد کرد.
رینوپلاستی ممکن است در یک مرکز جراحی معتبر، یا یک بیمارستان انجام شود.
اطمینان حاصل کنید که پس از عمل و مرخص شدن از بیمارستان؛ کسی از نزدیکان شما را همراهی می کند. علاوه بر این تا چند روز پس از عمل نیز از وی بخواهید در کنارتان باشد و به شما کمک کند.

 


مزایای جراحی بینی چیست ؟ آیا جراحی بینی علاوه بر زیبایی؛ فایده ای هم دارد؟
در زیر به برخی از فواید جراحی بینی اشاره می کنیم:
- بهبود تنفس
جراحی بینی گاهی برای اصلاح مشکلات ساختاری در داخل بینی است . مشکلاتی که تنفس فرد را دچار مشکل کرده است.
به عنوان مثال مشکل سپتوم بینی .
رفع مشکلات داخلی بینی را می توان با جراحی زیبایی همراه کرد.

جراحی زیبایی بینی گوشتی

از میان کسانی که بینی گوشتی دارند، چه کسانی بهتر است مورد جراحی قرار گیرند؟

برای جراحی بینی بهترین افراد کسانی هستند که نقایص مشخصی در بینی شان داشته باشند و از پیش از انجام جراحی با جراح همکاری کافی داشته باشند. باید پیش از عمل جراحی با پزشک شان صحبت کنند و درباره نتایج عمل جراحی به طور کامل توجیه شوند.

مراحل انجام عمل جراحی به طور کامل برایشان توضیح داده شود تا مشکلی در این باره نداشته باشند.

 

حال اگر بینی مان گوشتی باشد، باید چه انتظاراتی از نتیجه جراحی بینی داشته باشیم؟

هدف از هر عمل جراحی زیبایی، بهبود بخشیدن به وضع ظاهری است نه رسیدن به زیبایی مطلق و کامل. از سوی دیگر، نوع پوست افراد گوناگون با یکدیگر متفاوت است و ممکن است فردی به دلیل نوع پوست صورتش و یا دلایل دیگر، مورد مناسبی برای جراحی بینی اش نباشد. اشکالات گوناگون بینی مانند پهن بودن بینی، بزرگ بودن سوراخ های بینی، جعبه ای شکل بودن نوک بینی، افتادگی نوک بینی و... طی عمل جراحی بینی افرادی که بینی گوشتی دارند، اصلاح می شود.

 

بهترین سن برای جراحی بینی چه سنی است؟

به طور معمول، سن مناسب برای عمل جراحی بینی 18 سالگی است، ولی در صورت کامل بودن رشد جسمی در سنین پایین تر مانند 15 سالگی هم امکان پذیر است و حتی مواردی که به علت تغییر شکل یا انحراف شدید تیغه بینی انسداد کامل ایجاد شده، در سنین پایین تر هم جراحی محدود با دقت در آسیب نرساندن به مراکز رشد غضروف و استخوان قابل انجام است.

 

بعضی ها می گویند، نتایج جراحی بینی گوشتی با لیزر بهتر از آب درمی آید. درست است؟

خیر. استفاده از لیزر در اعمال جراحی سر و گردن به مشکلات خاصی مانند ضایعات پوستی، عیوب انکساری چشم و ضایعات حنجره محدود است، ولی اعمال جراحی زیبایی با لیزر بیشتر جنبه تبلیغی و عوام فریبی دارد و در دستان جراح مجرب ضرورتی ندارد.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , پروتز باسن , جراحی شکم , لیپوساکشن , لیفت ران , جراحی چانه , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , ,
:: برچسب‌ها: فیلم جراحی بینی با لیزر , جراحی بینی بدون بیهوشی , عکس عمل بینی با لیزر , کجی بینی بعد از عمل , عمل بینی با نخ , جراحی بینی با لیزر ivs , كوچك كردن سوراخ بيني بدون عمل , ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

لیپوماتیک روش جدیدتری است که در زمان تخلیه چربی، به سلول های چربی هیچ آسیبی نمی رساند . در نتیجه امکان استفاده از سلول های چربی برای تزریق به سایر نقاط بدن وجود دارد.
اما این امکان در روش لیپوساکشن وجود ندارد.
در لیپوماتیک شکستن سلول های چربی به کمک ارتعاشات است و حرارت سبب از بین رفتن چربی نمی شود. ولی در لیپوساکشن این اتفاق بوسیله حرارت صورت می گیرد.

در نتیجه درد، عوارض و... در لیپوماتیک کمتر است.

لیپوماتیک با یک کانول ای که به طور خودکار 360 درجه چرخش می کند،کار می کند.
این حرکت چرخشی اجازه می دهد تا چربی به طور خودکار تحریک شود.
این روش بسیار امن و در عین حال مؤثر است و اگر در طول عمل جراحی، اقدامات ایمنی لازم انجام شود، خطرات کمی دارد.
روش کار این دستگاه؛ جراحان را قادر می سازد با دقت در فرایند تخلیه چربی تمرکز کنند.
در لیپوماتیک، جراح برش را در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند، سپس تونل هایی ایجاد می کند تا دستگاه کانولا بتواند به مقادیر چربی دسترسی پیدا کند. در حین این روش درد وجود ندارد . طی ارتعاشات سلول های چربی شکسته می شود و از بدن خارج می شود.

 

روش های لاغری

چاقی مفرط یکی از ناهنجاری های فیزیولوژیکی است که گریبان بسیاری از افراد اعم از زنان و مردان را گرفته است. در بسیاری از موراد چاقی نتیجۀ ساختار ژنتیکی و خصیصه های فیزیولوژیکی خاصی است که افراد حامل آنها می باشند. در بسیاری دیگر از موارد چاقی نتیجۀ محیطی است که فرد در آن قرار می گیرد و مثلا از غذاهای چرب و شیرین استفاده می کند. امروزه به کمک علم پزشکی روش های لاغری بسیار متنوعی ارائه شده است که هر کدام از این روش ها با توجه به ساختمان فیزیولوژیکی خاصی که افراد دارند ممکن است از یک فرد به فرد دیگر تفاوت یابند. برخی از روش های لاغری تهاجمی هستند و تغییرات مورد نیاز را در بدن فرد بوسیلۀ عمل های جراحی ایجاد می کنند. روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که غیرتهاجمی هستند و بدون عمل جراحی سعی در اعمال تغییرات لازم در جهت لاغر شدن فرد دارند. برخی روش های لاغری صرفا دارو درمانی هستند و روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که با ایجاد تغییراتی در حجم معده یا روده افراد در پی لاغر ساختن آنها هستند.

 

Image result for ‫روش های لاغری‬‎



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , لاغری سریع با رژیم غذائی , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , لیپوساکشن مردان , لیپوساکسش اندام ها , پیلینگ شیمیایی , تزریق ژل و فیلر , جراحی بینی ثانویه , لیپولیز لیزری , جوان سازی , لاغری و تناسب اندام , تزریق چربی به صورت , ,
:: برچسب‌ها: لاغری سریع در 3 روز , برای لاغری شکم چه بخوریم , راه های لاغر شدن سریع در خانه , لاغری سریع در یک هفته , رژیم لاغری سریع در یک هفته , لاغری شکم در یک هفته , روش های لاغری شکم و پهلو , لاغري سريع در هفت روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی را دارند؛ بایستی قبل از عمل مشاوره های لازم و بررسی های لازم را انجام دهند.

این نکات عبارتند از:

-پیدا کردن یک جراح معتبر و بررسی اعتبار وی.
-پس از مشورت با جراح، تصمیم نهایی خود را بگیرید و در مورد ابهامات خود با جراح تان صحبت کنید تا کاملا متقاعد شوید.
- اطلاعات کامل در مورد روش جراحی ای که قرار است برای تان انجام شود بدست آورید و تمام مزایا و معایب آن روش را قبل از عمل بررسی کنید .
برای مثال، از خطرات و محدودیت های عمل آگاه باشید و آگاهانه دست به جراحی بزنید.

-زمان مناسب برای انجام عمل را انتخاب کنید.
به عنوان مثال، زمانی که در رویداد های استرس زای زندگی تان نباشید مثل تغییر شغل، سوگواری، اسباب کشی و...

- برای انجام عمل زیاد سفر نکنید. اگر سفرهای تان ضروری است تمام مقدمات و امور لازم را از قبل تدارک ببینید. به ویژه اگر برای جراحی در خارج از کشور سفر می کنید.

-این را بدانید که هر روش جراحی خطر و عوارض خود را دارد.

توصیه می کنیم در صورت داشتن هر یک از نشانه های زیر بعد از عمل زیبایی با جراح تان تماس بگیرید و به وی مراجعه کنید:

درد غیرعادی
اختلالات بینایی
پوست سفید در نزدیکی محل تزریق
علائم سکته مغزی

اگر جراحی زیبایی ای انجام دادید؛ لازم است از یکی از عزیزان و نزدیکان تان برای مراقبت های بعد از عمل کمک بگیرید.
استراحت کافی و رعایت دستورالعمل های پزشکی بعد از عمل؛ در دستیابی به نتیجه ی مورد نظر بسیار موثر است

 

انواع جراحی زیبایی صورت
انواع جراحی زیبایی صورت : اهمیت به فاکتورهای زیبایی امروزه از جایگاه ویژه ای در میان افراد جامعه پیدا کرده است و در این میان دیگر جراحی فقط به منظور درمان مشکلات اورژانسی پزشکی انجام نمی شود. جراحی های زیبایی به خوبی جای خود را در میان انواع جراحی باز کرده است. اجزای زیبایی پذیر صورت شامل جراحی فک ، گونه ، چانه ، لب و غیره می باشند.

هدف از جراحی زیبایی صورت چیست؟
جراحی زیبایی صورت با هدف جوانسازی و رفع ایرادات موجود در آن انجام می شود؛اما افرادی که اقدام به جراحی زیبایی می کنند باید دید واقع بینانه ای از نتیجه جراحی زیبایی داشته باشند.

گاهی برای جراحی زیبایی صورت با توجه به تشخیص جراح لازم است از روش های دیگر درمانی به طور مشترک ، ترکیب شده و انجام شود.

انواع جراحی زیبایی صورت :
در این بخش قصد داریم درباره انواع جراحی زیبایی صورت به طور کامل توضیح دهیم :

جراحی فک :
افرادی که برای جراحی فک مراجعه می کنند، مشکلات ذیل را دارا هستند:

اوپن بایت بودن فکین (نرسیدن دندان ها به هم)
عقب رفتگی فک بالا یا پایین
زیاده دیده شدن لثه ها
تومور یا آسیب موثر بر فک
و سایر مشکلات
این مشکلات باعث ظاهر نامناسب افراد می شود و موجب می شود به جراح فک برای جراحی فکین مراجعه کنند.قابل ذکر است جراحی فک معمولا با ارتودنسی همراه می باشد، چرا که ارتودنسی قبل از جراحی فک باعث می شود، دندان ها به صورت مرتب بر روی هم قرار گیرند و در هنگام جراحی فک ، جراح فک به راحتی بتواند موقعیت صحیح فکین را تشخیص دهد.

به جراحی فک همراه با ارتودنسی ، ارتوسرجری گفته می شود.

پس از انجام ارتودنسی و جراحی فک برای تثبیت موقعیت دندان ها و فکین در این رابطه جدید ادامه ارتودنسی انجام می شود.

افرادی که قصد انجام جراحی فک دارند، بهتر است، اقدامات قبل و مراقبت های بعد از ارتوسرجری را بدانند و آن ها را رعایت کنند تا به نتیجه ایده آل از جراحی فک برسند.

نتایجی که بعد از جراحی ارتوسرجری ( جراحی فک ) حاصل می شود عبارت است از :
بهبود عملکرد دندان ها
توازن ظاهر صورت
بهبود اختلالات فانکشنال


جراحی چانه :
زمانی که از نیمرخ به چهره افراد نگاه می شود، باید برجستگی لب پایین و چانه در یک راستا قرار گیرند، در صورتی که چانه جلوتر یا عقب تر باشد، نیاز به جراحی چانه می باشد تا زیبایی خود را دو چندان کند.

در این نوع جراحی ، چانه یا کوچک تر می شود یا بزرگ تر ؛ برای بزرگ تر کردن چانه از پروتز یا جراحی ژنیوپلاستی استفاده می شود.

در بزرگ کردن چانه، استخوان ها برش داده شده و تغییر شکل ایجاد می شود و به مرور زمان استخوان های برش خورده بهبود می یابد.

کوچک کردن چانه با ایجاد یک برش کوچک در زیر چانه یا در دهان باعث تغییر سایز چانه می شود.

در برخی از افراد که چانه بزرگی دارند ممکن است بعد از کوچک شدن چانه ، پوست دچار افتادگی شود که جراح برای کاهش آن از صفحات مخصوص یا پیچ برای ثابت نگه داشتن استخوان چانه استفاده می کند و تا زمان بهبودی کامل این صفحات و پیچ در چانه باقی می ماند.

جراحی گونه :
جراحی گونه یکی دیگر از انواع جراحی زیبایی صورت است که با هدف بهبود ظاهر گونه و برجسته کردن آن انجام می شود.

افرادی که برای جراحی گونه مراجعه می کنند یا افراد جوانی هستند که دچار ضعف استخوان گونه هستند یا افراد میانسالی که با گذشت زمان گونه آن ها تحلیل رفته است.

در این افراد از گونه گذاری با تزریق چربی ، تزریق ژل و جراحی استخوان گونه انجام می شود.

جراحی لب :
جراحی زیبایی لب با هدف برجسته کردن و قلوه ای کردن لب ها انجام می شود.این جراحی زیبایی در بیمارستان یا مطب مجهز انجام می شود و حدود 90 دقیقه طول می کشد.

البته برای زیبا و جذاب کردن لب ها روش های دیگری مانند : تزریق ژل ، تزریق چربی نیز وجود دارد.

قسمت های بحث شده فوق، اجزای اصلی زیبایی های صورت را تشکیل می دهند. در اینجا لازم می دانیم به مزایای اصلی این نوع جراحی ها نیز اشاره ای داشته باشیم.

انواع جراحی زیبایی صورت چه مزایایی دارد:
انواع جراحی زیبایی صورت سبب زیباتر شدن چهره افراد می شود.

اعتماد به نفس و عزت نفس افراد افزایش می یابد.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , میکرودرم ابریژن برای جوان سازی پوست , طب سوزنی , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , لاغری و پیکر تراشی , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , لیپولیز لیزری , جوان سازی , بوتاکس , ,
:: برچسب‌ها: جراحی زیبایی صورت مردان , جراحی پلاستیک پوست صورت , هزینه جراحی پلاستیک صورت , عمل زیبایی صورت در ایران , عمل های زیبایی چشم , نام انواع جراحی ها , هزینه عمل کشیدن پوست صورت , ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

Image result for ‫لیپولیز‬‎

 

 

لیپولیز

لیپولیز از جمله روش های لاغری است که خود در طیفی از متدها تعریف می شود و توسط بعضی از پزشکانی که جراحی های لاغری را انجام می دهند استفاده می شود. لیپولیز به معنای شکستن بافت سلول های چربی می باشد که امروزه عمدتا به عنوان روشی برای تخریب چربی شناخته می شود. لیپولیز صرفا محدود به لیپولیز لیزری نمی شود و انواع قدیمی تر لیپولیز نیز وجود دارند که همچنان مورد استفاده پزشکان قرار می گیرند. برای مثال بعضی اوقات لیپولیز به وسیلۀ امواج مافوق صوت صورت می گیرد که به این روش لیپولیز لیپوساکشن اولتراسونیک یا لیپولیز اولتراسونیک می گویند. هدف در لیپولیز اولتراسونیک همچون سایر روش های لیپولیز تخریب بافت چربی با استفاده از امواج مافوق صوت می باشد. یکی از عمده ترین ضعف های این روش لیپولیز این است که پس از تخریب بافت چربی، باعث افتادگی پوست و باقی ماندن چروک هایی روی پوست می شود. یکی از جدیدترین روش های لیپولیز، لیپواسکالپچر یا استفاده از لیزر در لیپولیز می باشد. در این روش لیپولیز از اشعه لیزر برای شکستن سلول های چربی استفاده می شود. این روش در سال 2006 به تأیید سازمان دارو و غذای آمریکا رسیده است و امروزه توانسته است در سطحی جهانی پذیرفته شود. در این روش لیپولیز از لیزر Diode استفاده می شود که به صورتی پالسی به کار می رود. در لیپولیز لیزری باید از بی حسی موضعی استفاده کرد. در این روش لیپولیز سوراخ هایی به عمق یک یا دومیلیمتری روی پوست ایجاد می شود و فیبرنوری باریک وارد نواحی سوراخ شده روی پوست می شوند. برای افرادی که دارای چاقی خفیف یا متوسط هستند استفاده از لیزر لیپولیز می تواند بسیار مفید و کارا می باشد. این افراد دیگر نیازی به ساکشن ندارند و همین شکل از لیپولیز می تواند چربی های اضافی را در قسمت های مختلف بدن آنها بزداید. اما در مقابل افرادی که از چاقی شدید رنج می برند علاوه بر استفاده از لیپولیز لیزری برای از بین بردن چربی های سطحی، برای تخلیه چربی هایی که در لایه های عمیق تر قرار دارند به لیپوساکشن نیاز خواهند داشت. یکی از مهمترین مزایای لیپولیزر نسبت به سایر روش های لیپولیز این است که پس از استفاده از این روش پوست فرد دچار افتادگی نمی شود و در بسیاری از موارد نیز به کشیده شدن و سفت شدن پوست نیز منجر می شود. در صورت استفاده از لیزر در لیپولیز، چربی تخریب شده در زیر پوست معمولا در طول زمان جذب بدن می شود و یا به راحتی از آن خارج می شود و به همین دلیل ناهمواری یا افتادگی خاصی روی پوست ایجاد نمی شود. با توجه به عوارض بسیار کمتر لیپولیز از طریق لیزر امروزه بسیاری از پزشکان و متخصصان زیبایی به این روش روی آورده اند و متقاضیان زیادی نیز برای این روش لاغری وجود دارند.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , لیپوساکسش اندام ها , پیلینگ شیمیایی , لیپولیز لیزری , لاغری و تناسب اندام , بوتاکس , تزریق چربی به صورت , ,
:: برچسب‌ها: هزینه لیپولیز , عوارض لیزر لیپولیز , فیلم عمل لیپولیز , عوارض لیپولیز چیست , لیپولیز شکم , دکتر شهریار رزازی لیپولیز , لیپولیز در مشهد , لیپولیز صورت , ,
:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

جراحی زیبایی نوعی جراحی پلاستیک است که با هدف بهبود ظاهر فرد انجام می شود. اما در مورد انجام جراحی زیبایی بایستی دقت و وسواس کافی به خرج دهید.
در سال های اخیر جراحی زیبایی در تمام جهان، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.
کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و عمل های زیبایی زیادی هرروزه، برای قسمت های مختلف صورت و پیکر در کشورمان در حال انجام است.
اما انتخاب نوع عمل جراحی مورد نیاز فرد، باید با دقت و با مشورت با جراح زبده ای انجام شود.
نتایج روش های جراحی نیز متفاوت است ، برخی موقت هستند ولی اغلب به صورت دائمی باقی می مانند.
بنابراین بسیار مهم است که جراحی تان توسط یک متخصص با تجربه انجام شود.
فرایند عمل به این صورت است که ؛ قبل از انجام جراحی زیبایی، با جراح تان مشاوره خواهید داشت و بررسی های پزشکی لازم در خصوص تان انجام می شود. اگر منع جسمی و پزشکی برای انجام عمل نداشته باشید؛ جراح تان با انجام جراحی موافقت می کند.
بخش مهمی از جراحی پلاستیک، جراحی بازسازی و ترمیمی می باشد.
افرادی که در اثر عوامل مختلف مثل حادثه و ... آسیب می بینند و بخشی از زیبایی خود را از دست می دهند به کمک جراحی پلاستیک و زیبایی می توانند اعتماد به نفس از دست رفته شان را بازیابند.

جراحی ژنیکوماستی

در این روش از لیپولیز یا لیپوماتیک استفاده می شود که این دستگاه ها به صورت کاملا موضعی و با بی حسی سینه ها قابل انجام است ، لیپوماتیک یا لیپولیز سینه چربی های اضافی ناحیه سینه ی اقایان را بیرون کشیده و باعث کاهش سایز آن می شود .

دقت داشته باشید که لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن اولتراسونیک بدون هیچ گونه برش جراحی انجام می شود و در واقع جای بخیه و جراحی برروی بدن باقی نمی ماند . این روش که با ورود میله ای فلزی بسیار نازک به بافت سینه باعث ساکشن سینه می شود و در نهایت منجر به کاهش سایز در طول یک جلسه خواهد شد .فرد بعد از کوچک شدن سینه ها احساس بهتری داشته و اعتماد به نفس وی افزایش می یابد ، همچنین زیبایی ظاهری و تناسب اندام در این جراحی به خوبی محسوس می باشد .
افراد مناسب برای جراحی ژنیکوماستی
مردانی که دچار تورم در سینه هستند
مردانی که سایز سینه ی آنها بزرگ است
مردانی که دچار چاقی موضعی در سینه ها شده اند
افرادی که سینه های آنها افتاده است و ظاهر نا خوشایندی دارد .
نوجوانانی که از درد در ناحیه سینه و یا بزرگی سینه رنج می برند
دوره ی نقاهت
دوره ی نقاهت در کوچک کردن سینه ی آقایان بسیار کوتاه بوده و بیمار بعد از جراحی می تواند به منزل بازگردد ، کبودی و تورم جزئی بعد از جراحی دیده می شود که بعد از مدت بسیار کوتاهی از بین می رود.
ژنیکوماستی یا بزرگ شدن بیش از حد پستان در مردان می تواند نشانه ای از چاقی یا عدم تعادل غدد درون ریز باشد. در حالت کلی این بیماری بیشتر ناشی از رشد بافت غددی است تا افزایش بافت چربی در زیر پستان ناشی از چاقی. ژنیکوماستی در سنین نوجوانی (بین 13 تا 19 سالگی) بسیار رایج است و باعث آشفتگی بسیاری از نوجوانان می شود. احتمال بروز چنین عارضه ای در سینه مردان در سنین بزرگسالی بسیار کمتر از دورۀ نوجوانی است. زمانی که تغییرات هورمونی در دورۀ نوجوانی دچار اختلاال شوند می توان انتظاز بروز ژنیکوماستی را در آقایان انتظار داشت. به عبارت دیگر عدم تعادل در هورمون استروژن (زنانه) و تستوسترون (مردانه) در مردان ممکن است سبب بزرگ شدن غیرعادی سینه های آنها شوند. در این حالت هورمون مخالف یا استروژن که در شرایط عادی به مقدار بسیار کمتری از هورمون مردانه یا تستوسترون در مردان وجود دارد، بشتر می شود و می توان منجر به ژنیکوماستی شود. در برخی موارد افزایش غدد چربی در قفسۀ سینۀ مردان باعث می شود تا سینۀ آنها بزرگتر به نظر رسد که اصطلاحا به آن ژنیکوماستی کاذب گفته می شود.
عوامل متعددی می توانند زمینه ساز عدم تعادل هورمونی و در نتیجه بروز ژنیکوماستی در افراد شوند. مصرف برخی از داروها می توانند منجر به بزرگی سینۀ آقایان شوند. داروهایی همچون کتوکونازول (نیزورال) برای عفونت قارچی، فیناستراید (پروسکار) و داناستراید (اودارت) برای بزرگی پروستات، دیگوکسین (لانوکسین) برای بیماری قلبی، اسپرونولاکتین (آلداکتون)، سایمتیدین بلوک‌کننده اسید معده در بوز این عارضه می توانن نقش مهمی داشته باشند. مصرف برخی از داروهای مخدر همچون آمفتامین یا مواد مخدری همچون هیروئین و ماری جوانا نیز می توانند سبب بروز این بیماری شوند. کارکرد نامناسب کبد و بیماری های کبدی نیز می توانند در بروز این عارضه نقش داشته باشند. مصرف الکل که خود باعث بروز بیماری کبدی می شود نیز می تواند یکی دیگر از عواملی باشد که منجر به ژنیکوماستی می شود. برخی دیگر از عوامل این عارضه عبارتند از: سالمندی، شیمی درمانی برای سرطان، نارسایی کلیه و دیالیز، درمان هورمونی سرطان پروستات، پرتودرمانی برای تومورهای بیضه و .... .
در مورد نوجوانان باید گفت که در بسیاری از موارد گذشت زمان سبب رفع عارضه بزرگی سینه در آنها می شود. در چنین شرایطی افراد معمولا نیازی به گرفتن آزمایش یا مصرف دارو ندارند و بعد از دو یا سه سال حالت عادی سینه های خود را به دست خواهند آورد. اما زمانی که این عارضه در مردان جوان بروز می کند نیاز به گرفتن آزمایش جهت مشخص کردن بروز آن خواهد بود؛ در برخی از موارد بیماری هایی باعث بزرگ شدن سینۀ آقایان می شوند که با آزمایش قابل تشخیص هستند. در موارد نادری، درمان‌های دارویی برای ژنیکوماستی استفاده می‌شوند، مخصوصا اگر درد و حساسیت وجود داشته باشد. درمان دارویی ممکن است بتواند بافت اضافی پستان را برطرف کند. گاهی برای از بین بردن بافت اضافی، جراحی انجام می‌شود.اگر علت بزرگ شدن پستانها، بیماری یا تومور باشد، علت اصلی باید درمان شود.



:: موضوعات مرتبط: لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , کرایولیپولیز , میکرودرم ابریژن برای جوان سازی پوست , طب سوزنی , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , جراحی پلک , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: فیلم جراحی ژنیکوماستی , جراحی ژنیکوماستی بدون بیهوشی , بهترین جراح ژنیکوماستی , من عمل ژنیکوماستی انجام دادم , عمل ژنیکوماستی با بیمه , جراحی ژنیکوماستی مردان , ژنیکوماستی اپارات , درمان ژنیکوماستی با ورزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 983
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

 

- آیا من نیاز به پروتز سینه دارم؟

بسیاری از بانوانی که در اثر سرطان سینه ، یک سینه یا هر دو را از دست داده اند ؛ به کمک پروتز سینه می توانند تعادل بدن شان را مجدد به دست آورند.
پروتز سینه سیلیکونی، وزن و فرمی شبیه سینه طبیعی دارد. و یکی از مزایای آن اینست که به بدن شما کمک می کند تا دوباره متقارن و متعادل شود.

علت جراحی پروتز سینه چیست؟
بزرگ کردن سینه یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی دربانوان است.
هر سال دهها هزار زن متقاضی این عمل جراحی میباشند. بسیاری از زنان تصور می کنند که سینه هایشان بسیار کوچک است و اندازه یا شکلش نامتوازن یا غیر جذاب است. بعضی از زنان سینه هایی دارند که کاملا رشد نکرده است یا بعد از حاملگی یا به دنبال تغییر وزن یا پیر شدن به میزان قابل توجهی اندازه و شکلش را از دست داده و تغییر کرده است.این جراحی باعث بازگشت اعتماد به نفس در آنها خواهد شد.
خانمی که می خواهد عمل بزرگ کردن سینه را انجام دهد، حق انتخاب در نوع عمل جراحی را دارد، به طور مثال:
نوع وجنس، اندازه پروتز، و برش لازم جهت جاگذاری پروتز سینه. برای هر انتخاب فواید و مضراتی وجود دارد، به هر حال به مراجعه کننده اطلاعات لازم داده می شود و بدین وسیله، اوست که با مشاوره تصمیم می گیرد، کدام روش برایش بهتر است.
آیا پروتزهای سینه مطمئن و قابل اطمینان هستند؟
ماده پر كننده پروتزها و لایه بیرونی آن از جنس سیلیكون است، و سیلیكون عنصری است كه در طبیعت یافت می‌شود و از تركیب عناصری چون كربن، ئیدروژن و اكسیژن ایجاد می‌شود. سیلیكون در تولید محصولاتی چون لوازم آرایشی، مواد غذایی و پروتزهای پزشكی مورد استفاده دارد. مطالعات زیادی در جهت اثبات بیماری‌زا بودن پروتزهای سیلیكونی سینه انجام شده است و در نتیجه این مطالعات می‌توان گفت كه در حال حاضر هیچ مدركی بر اینكه پروتزهای سیلیكونی سینه موجب افزایش سرطانهای سینه می‌شود وجود ندارد، در ضمن هیچ دلیلی بر اینكه پروتزهای سینه موجب ایجاد بیماریهای خود ایمنی مانند آرتروروماتوئید می‌شود وجود ندارد.
بسیاری از خانم ها در مورد این نوع عمل جراحی بدون شک داستان های ترسناکی شنیده اند. ازجمله مسمومیت زایی سیلیکون یا ایجاد بیماری خود ایمنی/ بافت همبندی پروتز که مربوط به "تراوش"یا مهاجرت ژل می باشند.
در نتیجه در مورد عمل بزرگ کردن سینه در دهه اخیر تبلیغات متفاوتی انجام شده است، مخصوصاً از طریق عملکردهای غیر مسئولانه ی رسانه ها که بدین طریق علی رغم حقایق موجود، ادعاها و سئوالاتی در مورد ایمنی سیلیکون مطرح شده است.
سازمان مدیریت غذا و دارو در امریکا (FDA) به این نتیجه رسیده بود که "هیچ سند و مدرکی وجود ندارد که ژل سیلیکون ،که پروتزها با آن پر میشوند، ایمنی ندارند اما مدارک کم و ناکافی برای اثبات ایمنی آن وجود دارد." تمام موارد بالا نتیجه دعوی حقوقی در حال رسیدگی بر ضد تولیدکنندگان پروتزهای سیلیکونی میباشد.
در گذشته از ژل سیلیکون برای پر کردن نقائص بافت نرم و چین و چروکها به شکل تزریق استفاده می گردید(ژل دائمی) که این مسئله سالهاست ممنوع گردیده است. کارخانه های سازنده پروتز سیلیکون علاوه بر استحکام دادن جدار پروتزها امروزه از ژلهایی استفاده میکنند که حتی در صورت بریده شدن جداره نیز از هم جدا نشده و وبه بیرون پخش نمی شوند.
از چه سنی برای بزرگ كردن سینه‌ها مناسب است؟
بزرگ كردن سینه‌ها را می‌تواند از 18 سالگی به بالا انجام داد و هیچ سنی برای بهتر كردن ظاهر سینه‌ها دیر نیست.
پروتزهای سینه در زیر عضلات قرار می‌گیرند یا در روی عضلات؟
آناتومی بیماران مختلف با یكدیگر متفاوت است،و باید توسط یک فوق تخصص پلاستیک معاینه شوید و سلیقه خودتان راهم بگویید تا بهترین روش انتخاب شود.
آیا لازم است كه منتظر بمانیم كه بعد از بچه‌دار شدن این جراحی را انجام دهیم؟
این بسته به انتخاب بیمار است، بیشتر از نیمی از بیماران قبل از بچه‌دار شدن تحت عمل قرار می‌گیرند و بیشتر آنان هیچ مشكلی در شیردهی پس از جراحی ابراز نكرده‌اند. در ضمن برشی كه استفاده می‌شود كوچك است و جراح سعی می‌كند كه میزان به هم ریختگی غده‌های شیری اطراف نیپل را به حداقل برساند.
پروتز سینه كه در زیربافت سینه موثر در شیر دهی قرار می‌گیرد و به هیچ عنوان آسیبی به تغذیه كودك نخواهد رساند.
چگونه من می توانم بهترین اندازه را انتخاب کنم؟
پروتزهای سینه انواع و اندازه های مختلف دارند و هر زنی میتواند انواع اندازه ها را انتخاب کند. بیشتر زنان بر اساس اندازه ی سینه بندشان اندازه ی پروتز سینه را برای خود دشان مشخص می کنند. کلید انتخاب اندازه پروتز سینه این است که این پروتز به طور کلی به شما ظاهری موزون تر و مناسب تر بدهد و با خواست شما هم خوان باشد.در هنگام مشاوره جراح پلاستیک شما اندازه های سینه و قفسه ی سینهی شما را می گیرد؛ تا امتحان کند که چه اندازه ای برای شما مناسب است. بعلاوه با این اندازه گیری های بخصوصی، ظاهر شما را با بهترین اندازه ی سینه در نظر می گیرد.
پروتز های سینه تا چه مدت باقی می مانند؟
همانند باقی محصولات ساخت دست بشر، پروتز های سینه نیز تا ابد باقی نمی مانند. با وجود اینکه بسیار قوی و مقاوم هستند،حتی در برابر فشار، ولی مستعد کهنه شدن و فرسایش در طول زمان می باشند. به عبارت ساده تر، پوسته ی خارجی پروتز سینه، بالاخره فرسوده و نازک شده و در بعضی موارد نیاز به خارج کردن آن میشویم وباید جایگزین دیگری در همان فضا یا فضای دیگری استفاده شود.
نمودارها و تصاویر زیادی وجود دارد که مشخص می کند که نهایتا هر نوع پروتز سینه قبل از اینکه خراب شود، چقدر باقی می ماند.در یک نمودار میانگین حدود 20 سال است. اگرچه کهنه شدن و یا پاره شدن در میان افراد مختلف متفاوت است، بنابراین یک زن که ورزشها و تمرینهای فیزیکی زیادی مثلا چندین ساعت در روز به طور مرتب انجام می دهد و سینه هایش حرکت زیادی میکند(بعبارت دیگر مربی های ایروبیک، دوندگان ماراتن، سوارکاران و...)به طور طبیعی پروتز سینه ی آن ها در یک دوره ی زمانی مشخص نسبت به کسانی که تمرینات و تحرکات کمتری دارند، بیشتر فرسوده و پاره می شوند بنابر ابن به منظور داشتن یک ارزیابی مناسب برای حالت و موقعیت پروتز های سینه ی شما بهترین توصیه و پیشنهاد این است که توسط پزشک و متخصص به طور منظم بعد از 10 ـ 15 سال که از عملتان گذشت معاینه شوید و اگر لازم بود سونوگرافی انجام دهید.
گرایش های جدید نشان می دهند که در سال های اخیر پروتز سینه از جمله عمل های زیبایی بوده است که محبوبیت بسیار بالایی در بین زنان یافته است. اینکه چرا زنان به پروتز سینه روی خوش نشان داده اند و چرا این عمل جراحی در بین زنان شیوع پیدا کرده است خود به عوامل مختلفی بستگی دارد. از یک سو نگاه جامعه از منظر زیبایی شناختی تغییر یافته است و از سوی دیگر علم پزشکی رشد کرده است و توانسته است خدمات نوینی در زمینۀ پروتز سینه ارائه کند؛ روش هایی که محبوبیت پروتز سینه را بیش از پیش کرده است. بسیاری از زنان احساس می کنند سینه های کوچک و رشد نکرده ای دارند، عده ای دیگر نیز چنین فکر می کنند که ناهنجاری های سینه و عدم توازن سینه دارند، برخی نیز به دلیل زایمان و شیردهی و یا بالارفتن سن ممکن است احساس کنند که زیبایی سینه شان را از دست داده اند و... . همۀ این عوامل می توانند پروتز سینه را برای زنان تبدیل به گزینه ای جذاب و غیر قابل چشم پوشی کنند. اما قبل از هر چیز باید بدانید که در پروتز سینه از چه موادی استفاده می شود.
ماده ای که در پروتز سینه از آن استفاده می شود سیلیکون است. سیلیکون ماده ای است که در طبعت وجود دارد و عناصر عمدۀ آن اکسیژن، هیدروژن و کربن می باشند. سیلیکون علاوه بر در پروتز سینه و به طور کلی پزشکی، در صنایع غذایی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این ماده در پروتز سینه سبب نگرانی و حتی وحشت برخی از خانم ها می شود. این تصور ریشه در گفتارها و شایعاتی دارد که این ماده را سرطان زا معرفی می کنند. اما بهتر است بدانید که مطالعات گسترده ای در این زمینه صورت گرفته است و هیچ کدام از این مطالعات رابطه ای قطعی و معنی دار بین بیماری های سینه و پروتز سینه با استفاده از سیلیکون را نشان نداده اند. سازمان مدیریت غذا و دارو آمریکا (FDA) از جمله مراکزی است که در نتایج تحقیقات خود اعلام کرده است که "هیچ سند و مدرکی مبنی بر اینکه ژل سیلیکون که پروتزها با آن پر می شوند، وجود ندارد. گرچه مدارکی کم و ناکافی برای اثبات ایمنی آن وجود دارد."



:: موضوعات مرتبط: لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , بارداری بعد از لیپوماتیک , شایعات و حقایق لیپوساکشن , لاغری و پیکر تراشی , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , جراحی پلک , لیپولیز لیزری , جوان سازی , لاغری و تناسب اندام , بوتاکس , ,
:: برچسب‌ها: پروتز سينه و شيردهي , عکس پروتز سينه زنان , انواع سايز پروتز سينه , انواع پروتز سينه , بهترين دكتر پروتز سينه , هزينه عمل پروتز سينه سال , 96 پروتز سينه ني ني سايت , تركيدن پروتز سينه , ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد