نوشته شده توسط : امین

لیپوماتیک روش جدیدتری است که در زمان تخلیه چربی، به سلول های چربی هیچ آسیبی نمی رساند . در نتیجه امکان استفاده از سلول های چربی برای تزریق به سایر نقاط بدن وجود دارد.
اما این امکان در روش لیپوساکشن وجود ندارد.
در لیپوماتیک شکستن سلول های چربی به کمک ارتعاشات است و حرارت سبب از بین رفتن چربی نمی شود. ولی در لیپوساکشن این اتفاق بوسیله حرارت صورت می گیرد.

در نتیجه درد، عوارض و... در لیپوماتیک کمتر است.

لیپوماتیک با یک کانول ای که به طور خودکار 360 درجه چرخش می کند،کار می کند.
این حرکت چرخشی اجازه می دهد تا چربی به طور خودکار تحریک شود.
این روش بسیار امن و در عین حال مؤثر است و اگر در طول عمل جراحی، اقدامات ایمنی لازم انجام شود، خطرات کمی دارد.
روش کار این دستگاه؛ جراحان را قادر می سازد با دقت در فرایند تخلیه چربی تمرکز کنند.
در لیپوماتیک، جراح برش را در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند، سپس تونل هایی ایجاد می کند تا دستگاه کانولا بتواند به مقادیر چربی دسترسی پیدا کند. در حین این روش درد وجود ندارد . طی ارتعاشات سلول های چربی شکسته می شود و از بدن خارج می شود.

 

روش های لاغری

چاقی مفرط یکی از ناهنجاری های فیزیولوژیکی است که گریبان بسیاری از افراد اعم از زنان و مردان را گرفته است. در بسیاری از موراد چاقی نتیجۀ ساختار ژنتیکی و خصیصه های فیزیولوژیکی خاصی است که افراد حامل آنها می باشند. در بسیاری دیگر از موارد چاقی نتیجۀ محیطی است که فرد در آن قرار می گیرد و مثلا از غذاهای چرب و شیرین استفاده می کند. امروزه به کمک علم پزشکی روش های لاغری بسیار متنوعی ارائه شده است که هر کدام از این روش ها با توجه به ساختمان فیزیولوژیکی خاصی که افراد دارند ممکن است از یک فرد به فرد دیگر تفاوت یابند. برخی از روش های لاغری تهاجمی هستند و تغییرات مورد نیاز را در بدن فرد بوسیلۀ عمل های جراحی ایجاد می کنند. روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که غیرتهاجمی هستند و بدون عمل جراحی سعی در اعمال تغییرات لازم در جهت لاغر شدن فرد دارند. برخی روش های لاغری صرفا دارو درمانی هستند و روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که با ایجاد تغییراتی در حجم معده یا روده افراد در پی لاغر ساختن آنها هستند.

 

Image result for ‫روش های لاغری‬‎



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , لاغری سریع با رژیم غذائی , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , لیپوساکشن مردان , لیپوساکسش اندام ها , پیلینگ شیمیایی , تزریق ژل و فیلر , جراحی بینی ثانویه , لیپولیز لیزری , جوان سازی , لاغری و تناسب اندام , تزریق چربی به صورت , ,
:: برچسب‌ها: لاغری سریع در 3 روز , برای لاغری شکم چه بخوریم , راه های لاغر شدن سریع در خانه , لاغری سریع در یک هفته , رژیم لاغری سریع در یک هفته , لاغری شکم در یک هفته , روش های لاغری شکم و پهلو , لاغري سريع در هفت روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

Image result for ‫لیپولیز‬‎

 

 

لیپولیز

لیپولیز از جمله روش های لاغری است که خود در طیفی از متدها تعریف می شود و توسط بعضی از پزشکانی که جراحی های لاغری را انجام می دهند استفاده می شود. لیپولیز به معنای شکستن بافت سلول های چربی می باشد که امروزه عمدتا به عنوان روشی برای تخریب چربی شناخته می شود. لیپولیز صرفا محدود به لیپولیز لیزری نمی شود و انواع قدیمی تر لیپولیز نیز وجود دارند که همچنان مورد استفاده پزشکان قرار می گیرند. برای مثال بعضی اوقات لیپولیز به وسیلۀ امواج مافوق صوت صورت می گیرد که به این روش لیپولیز لیپوساکشن اولتراسونیک یا لیپولیز اولتراسونیک می گویند. هدف در لیپولیز اولتراسونیک همچون سایر روش های لیپولیز تخریب بافت چربی با استفاده از امواج مافوق صوت می باشد. یکی از عمده ترین ضعف های این روش لیپولیز این است که پس از تخریب بافت چربی، باعث افتادگی پوست و باقی ماندن چروک هایی روی پوست می شود. یکی از جدیدترین روش های لیپولیز، لیپواسکالپچر یا استفاده از لیزر در لیپولیز می باشد. در این روش لیپولیز از اشعه لیزر برای شکستن سلول های چربی استفاده می شود. این روش در سال 2006 به تأیید سازمان دارو و غذای آمریکا رسیده است و امروزه توانسته است در سطحی جهانی پذیرفته شود. در این روش لیپولیز از لیزر Diode استفاده می شود که به صورتی پالسی به کار می رود. در لیپولیز لیزری باید از بی حسی موضعی استفاده کرد. در این روش لیپولیز سوراخ هایی به عمق یک یا دومیلیمتری روی پوست ایجاد می شود و فیبرنوری باریک وارد نواحی سوراخ شده روی پوست می شوند. برای افرادی که دارای چاقی خفیف یا متوسط هستند استفاده از لیزر لیپولیز می تواند بسیار مفید و کارا می باشد. این افراد دیگر نیازی به ساکشن ندارند و همین شکل از لیپولیز می تواند چربی های اضافی را در قسمت های مختلف بدن آنها بزداید. اما در مقابل افرادی که از چاقی شدید رنج می برند علاوه بر استفاده از لیپولیز لیزری برای از بین بردن چربی های سطحی، برای تخلیه چربی هایی که در لایه های عمیق تر قرار دارند به لیپوساکشن نیاز خواهند داشت. یکی از مهمترین مزایای لیپولیزر نسبت به سایر روش های لیپولیز این است که پس از استفاده از این روش پوست فرد دچار افتادگی نمی شود و در بسیاری از موارد نیز به کشیده شدن و سفت شدن پوست نیز منجر می شود. در صورت استفاده از لیزر در لیپولیز، چربی تخریب شده در زیر پوست معمولا در طول زمان جذب بدن می شود و یا به راحتی از آن خارج می شود و به همین دلیل ناهمواری یا افتادگی خاصی روی پوست ایجاد نمی شود. با توجه به عوارض بسیار کمتر لیپولیز از طریق لیزر امروزه بسیاری از پزشکان و متخصصان زیبایی به این روش روی آورده اند و متقاضیان زیادی نیز برای این روش لاغری وجود دارند.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , لیپوساکسش اندام ها , پیلینگ شیمیایی , لیپولیز لیزری , لاغری و تناسب اندام , بوتاکس , تزریق چربی به صورت , ,
:: برچسب‌ها: هزینه لیپولیز , عوارض لیزر لیپولیز , فیلم عمل لیپولیز , عوارض لیپولیز چیست , لیپولیز شکم , دکتر شهریار رزازی لیپولیز , لیپولیز در مشهد , لیپولیز صورت , ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

کامپیوتر چیست؟

کامپیوتر یا رایانه ابزاری است که بر روی آنچه به آن می‌دهند ( و اصطلاحاً‌ به آن ورودی گفته می‌شود ) عملیاتی انجام می‌دهد که به آن پردازش می‌گویند و نتیجه مطلوب را به دست می‌دهد که خروجی نامیده می‌شود.

 

نام کامپیوتر

در زبان انگلیسی «کامپیوتر» به کسی می‌گفتند که محاسبات ریاضی را (بدون ابزارهای کمکی مکانیکی) انجام می‌داد.

 

معنای واژه‌ی فارسی رایانه

واژه‌ی رایانه از مصدر رایانیدن ساخته شده که در فارسی میانه به شکلِ rāyēnīdan و به معنای «مرتّب کردن، نظم بخشیدن و سامان دادن» بوده است.

 

تاریخچه کامپیوتر

در گذشته دستگاه های مختلف مکانیکی ساده ای مثل خط کش محاسبه و چرتکه نیز رایانه خوانده می شدند.

اهمیت کامپیوتر

در پرتو امکانات بی شماری که بوسیله کامپیوتر فراهم آمده است امروزه جوامع بشری با گامی محکم و استوار به سوی تسلط هر چه بیشتر بر علم و تکنولوژی پیش می‌روند

 

نسل های کامپیوتر

واژه‌ نسل برای تقسیم بندی مراحل پیشرفت و تکامل کامپیوتر ها به کار می‌رود هر از گاهی تحولات مهمی در زمینه سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر ها پدید آمده است که دامنه‌ این تغییرات به حدی بوده است که اصطلاحاً‌ گفته می‌شود نسل جدیدی از کامپیوتر ها به وجود آمده است.

 

انواع کامپیوتر

۱ – کامپیوتر های بزرگ (Main Frame) ۲ – کامپیوترهای کوچک (Mini Computer) ۳ – ریز کامپیوترها (P .C .) یا (Micro Computer)

 

بخش های اصلی کامپیوتر

۱٫ سخت افزار ۲ . نرم افزار

introduction-t…ardware-trends

سخت افزار رایانه (Hardware)

مجموعه ای از عناصر فیزیکی و قابل لمس در کامپیوتر را سخت افزار کامپیوتر مینامند. مانند مدارهای الکترونیکی ، ترانزیستور ها و IC ها.

 

نرم افزار رایانه (Software)

 

برنامه های کاربردی و برنامه های سیستم که توسط انسان نوشته میشوند. یعنی نرم افزار ، رابط بین کاربر رایانه و سخت افزار است.

 

تعریف سیستم

سیستم عبارت است از مجموعه ای از عناصر مرتبط به هم که هدف خاصی را انجام میدهند.

 

کامپیوتر چگونه کار می کند ؟

کامپیوتر مانند انسان است ولی به تنهایی ، قادر به انجام عملی نیست بلکه باید به کامپیوتر دستور العملی به نام برنامه داده شود . برنامه ها به زبانهای سطح پایین یا سطح بالا نوشته می شوند و به این زبان ها ، زبانهای برنامه نویسی می گویند .

 

سیستم عامل

رایانه همیشه نیاز دارد تا برای بکارانداختنش حداقل یک برنامه روی آن در حال اجرا باشد

 

کاربردهای کامپیوتر

کامپیوتر ها در مؤسسات تجاری و صنعتی ، شرکتها های هواپیمایی ، مؤسسات تحقیقاتی ، علمی و پزشکی و …. کاربرد دارند

 

چرا باید علم کامپیوتر را بیاموزیم؟

امروزه همگان به این باور رسیده اند که فراگیری استفاده عملی از رایانه کاری اجتناب ناپذیر برای زندگی در دنیای فوق مدرن امروزی است

 

برخی اصطلاحهای کامپیوتری

بیت ، بایت ، کیلو بایت ، مگابایت ، گیگابایت ، هگزابایت ، بوت یا دیسک آغاز گر ، حافظه دسترسی تصادفی (RAM) ، کارت صدا یا صوت ،کارت گرافیک (VGA) ، واحد پردازش مرکزی (CPU) ، داده ، هارد دیسک (دیسک سخت) ، سخت افزار ، شبکه ، مادربورد



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائید , کرایولیپولیز , طب سوزنی , لیپوساکشن مردان , پیلینگ شیمیایی , ,
:: برچسب‌ها: کامپیوتر , فناوری , رایانه , عملیات , محاسبات , دستگاه , نسل های کامپیوتر , Micro Computer , Main Frame , RAM , CPU , VGA ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین



در این مطلب قصد داریم به معرفی ۱۰ فناوری جدید برتری بپردازیم که طبق پیش بینی محققان دانشگاه MIT آمریکا، در سال جاری و سال های پس از آن فراگیر خواهند شد. در ادامه با ما همراه باشید.

کلیک – فناوری های مرتبط با کاشت وسایل مختلف در مغز و کامپیوترهای کوانتومی از جمله فناوری هایی هستند که در سال ۲۰۱۷ مردم را شگفت زده کرده اند؛ اما این فناوری ها تنها فناوری هایی نیستند که در سال ۲۰۱۷ شگفتی آفرین شده اند. در این مطلب قصد داریم به معرفی ۱۰ فناوری برتر جدیدی بپردازیم که از نظر محققان دانشگاه MIT آمزیکا در سال جاری فراگیر خواهند شد.

هوش مصنوعی با قابلیت یادگیری همانند انسان

در صدر این لیست هوش مصنوعی جدیدی قرار دارد که رفتار آن تقویت شده است.

هوش مصنوعی این قابلیت را دارد که در یک بازی پیچیده مانند بازی Go مهارت پیدا کند و حتی یک فرد ماهر در این بازی را نیز شکست دهد. همچنین هوش مصنوعی این توانایی را دارد که خودروهای بدون راننده را در ترافیک خودروها هدایت کند.

این فناوری بر اساس تقویت میزان یادگیری ایجاد شده است و قدمت این کار به بیش از ۱۰۰ سال پیش باز می گردد. حدود یک قرن پیش روانشناسی به نام ادوارد ثروندایک، به گربه ها یاد داد که چگونه از یک جعبه با در کلون دار، با روش آزمایش و خطا فرار کنند. این رفتار ابتدا با یک پاداش (غذا) در گربه ها ایجاد شد و سپس به یک رفتار تثبیت شده در آن ها تبدیل شد.

دوربین های ۳۶۰

بشر می تواند دنیا را به صورت ۳۶۰ درجه تجربه کند و هم اکنون دوربین های متداول هم از این قابلیت برخوردار هستند.

زمانی ساخت یک سیستم با قابلیت ایجاد تصویر ۳۶۰ درجه از دنیای اطراف، هزاران دلار هزینه داشت؛ اما هم اکنون امکان تصویربرداری ۳۶۰ درجه با صرف هزینه ای کمتر از ۵۰۰ دلار ممکن شده است.

البته تصویربرداری ۳۶۰ درجه باید به گونه ای باشد که برای افراد کسل کننده نباشد و قابلیت های جالبی داشته باشد؛ به عنوان مثال خبرنگاران می توانند برای مستندسازی اخبار، از دوربین های ارزان قیمت ۳۶۰ درجه استفاده کنند؛ مثلا خبرنگاران روزنامه New York Times با ضبط یک ویدیوی ۳۶۰ درجه، ویرانگری های داعش در کشور سوریه را به تصویر کشیدند.

ژن درمانی برای درمان اختلالات موروثی

این فناوری برای کودکی که دچار اختلال نقص ایمنی بود و والدین او که مجبور به استفاده از ماسک و جوشاندن اسباب بازی های فرزند خود بودند، بهترین فناوری ممکن بود.

در ابتدا تصور می شد که پیوند مغز استخوان بهترین روش درمانی برای مقابله با بیماری این کودک است؛ اما بعدها محققان دریافتند که با ژن درمانی و جایگزینی ژنی که باعث تخریب سیستم دفاعی بدن این کودک شده بود، می توانند او را درمان کنند. این روش درمانی برای این کودک جواب داد و او کاملا درمان شد.

سلول های خورشیدی با کارایی مضاعف

این سلول های خورشیدی که اصطلاحا سلول های خورشیدی داغ نامیده شده اند، می توانند گرمای خورشید را به اشعه های متمرکز شده نور تبدیل کنند. این پانل ها می توانند جایگزین پانل های فتوولتاییک متداول (پانل هایی برای تولید مستقیم برق از انرژی خورشیدی) شوند و کارایی این پانل های جدید، نیز دو برابر پانل های مذکور است. با استفاده از این پانل ها می توان انرژی رایگان خورشیدی را ذخیره کرد و در شب از آن استفاده کرد.

طرحی از انواع سلول های انسان

این طرح می تواند یک مدل جدید پیچیده از زیست شناسی را ارائه دهد و می تواند به روند تحقیقات در رابطه با داروهای مختلف سرعت ببخشد. دانشمندان تخمین زده اند که در حدود ۳۰۰ نوع سلول متفاوت در بدن انسان وجود دارد؛ اما بی تردید تنوع سلول های بدن انسان، بیش از این میزان است.

این طرح امکان کشف نوع جدیدی از سلول ها را فراهم می کند و روند انجام آزمایشات مختلف در مورد داروها را تسریع می کند.

کامیون های بدون راننده و خودران

حتما تاکنون اخبار زیادی در مورد خودروهای خودران خوانده اید و یا شنیده اید، جالب است بدانید که کامیون های آینده نیز به فناوری هدایت خودکار مجهز خواهند شد تا زمانی که راننده هوشیاری لازم را ندارد، سیستم هدایت خودکار، فرمان کامیون را در دست بگیرد.

همچنین این فناوری می تواند برای هدایت گروهی از کامیون ها که پشت سر هم حرکت می کنند، به کار گرفته شود تا هم در مصرف سوخت آن ها صرفه جویی شود و هم مقاومت آن ها در برابر باد کمتر شود.

پرداخت وجه با استفاده از فناوری تشخیص چهره

شما در حال حاضر می توانید با یک تلنگر به ساعت هوشمند اپل واچ، وجه مورد نظر را در فروشگاه های استارباکس (Starbucks) آمریکا بپردازید؛ اما روش پرداختی جدیدی با استفاده از فناوری تشخیص چهره، نیز قرار است راه اندازی شود. این فناوری برای به کارگیری در معاملات و یا سایر امور روزانه، به اندازه کافی دقیق است.

مسئولان موتور جستجوی Baidu که محبوب ترین موتور جستجو در کشور چین است، در حال کار کردن بر روی سیستمی هستند که امکان خرید بلیط قطار از طریق اسکن چهره را فراهم می کند.

کامپیوترهای کوانتومی

نمی توان توضیح ساده ای در مورد کامپیوترهای کوانتومی ارائه داد؛ فقط می توان گفت در این کامپیوترها از ذرات کوانتوم استفاده شده است و برخی از محاسبات واقعاً پیچیده را می توانند بسیار سریع تر از کامپیوترهای قدیمی انجام دهند.

درمان افراد معلول

در یک آزمایش یک میمون که پای چپش دچار مشکل شده بود و توان حرکت نداشت، به وسیله دستگاه های الکترونیکی که توسط انسان ساخته شده بود، درمان شد و توان حرکتی خود را پیدا کرد. اساسا این دستگاه های الکترونیکی سیستم عصبی را پای پس می کنند و آسیب وارد شده به آن را برطرف می کنند؛ بنابراین امید به درمان افراد معلول در آینده تقویت خواهد شد.

بات نت اشیا

این فناوری، فناوری خوبی نیست. بان نت ها می توانند به عنوان بدافزارهایی به کار گرفته شوند که کنترل وبکم ها، دوربین های امنیتی و سایر دستگاه های متصل به اینترنت را در دست می گیرند و با این کار باعث ایجاد اختلال در اینترنت می شوند.

بات نت ها با استفاده از یک نرم افزار می توانند باعث اختلال بیشتر و بیشتر در شبکه اینترنت شوند و توقف فعالیت آن ها هم کار دشواری است.



:: موضوعات مرتبط: نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیزر موهای زائید , لاغری سریع با رژیم غذائی , کرایولیپولیز , طب سوزنی , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , لیپوساکشن مردان , پیلینگ شیمیایی , بوتاکس , ,
:: برچسب‌ها: فناوری , نوین , محقق , کامپیوتر , کوانتومی , مغز , یادگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

سوال: چگونه یک وب‌سایت برای خودمان بسازیم ؟ پاسخ: به آسانی !
امروز برای ساختن و راه‌اندازی یک وبسایت دیگر نیازی به داشتن علم برنامه نویسی نیست(البته منظورمان برای کاربرانی است که صرفا میخواهند وب‌سایت داشته باشند و کارشان مربوط به برنامه نویسی نیست).
به لطف سیستم‌های مدیریت محتوا یا همان CMS‌ها میتوانیم بدون نیاز به داشتن علم برنامه نویسی یک وب‌سایت ایجاد کنیم، آن را ویرایش کنیم و از آن بهره برداری کنیم.

 در وردپرس برخی از پوسته‌ها به صورت رایگان برای دانلود و برخی دیگر نیز برای فروش قرار‌داده‌ شده‌اند.

در سیستم‌های مدیریت محتوا معمولا مراحل انجام کار به صورت Wizard (مرحله بندی شده که با زدن دکمه Next به مرحله‌ی بعدی میروید) انجام میشود و بیشتر فعالیت ها به صورت Drag & drop میباشد. همچنین منوها و فضاهای کاربر پسندانه‌ای تعبیه شده است که هر کاربری که مقداری با کامپیوتر و کار با آن آشنایی داشته باشد میتواند یک وب‌سایت با ظاهری زیبا و در عین حال کاربردی داشته باشد.
البته مانند هر کاری، کاربرهای CMSها هم طبقه بندی شده‌اند و کاربران از دسته‌بندی‌های ساده تا دسته‌بندی‌های  پیچیده و پیشرفته، متناسب با سطح نیازشان وجود دارند.
معمولا CMSها قالب‌های آماده‌ای برای کاربران خود قرار میدهند که هر کاربر بسته به نوع نیاز و سلیقه‌ی خود میتواند از آن قالبهای آماده استفاده کند به این صورت که کاربر آن قالبی که مورد پسند خود است را با چند کلیک ساده نصب کرده و ظاهر وبسایت خود را آماده مینماید.
به عنوان مثال شما میتوانید یکی از قالب‌ها (پوسته‌ها) را که مورد پسندتان است خریداری یا دانلود نمایید که در پوسته‌های خریداری شده معمولا چند تم (Theme) وجود دارد که هر کدام به منظور خاصی طراحی شده‌اند. مثلا یکی از آنها مناسب وبسایت رستوران، یکی متعلق به وبسایت شرکت، دیگری متعلق به فعالیت های هنری و سایر تم‌ها و طرح های این‌چنینی میباشند که کاربر متناسب با فعالیت خود یکی از آنها را انتخاب مینماید تا در کمتر از یک دقیقه ظاهر وبسایت خود را به آن شکل دربیاورد. حالا فقط کافیست تا مطالب، متن‌ها، تصاویر و سایر اطلاعات خود را وارد وب‌سایت کنیم که این کار هم با چند کلیک ساده قابل انجام است.
پرکاربردترین‌ها
از متداول ترین CMSها میتوانیم به وردپرس (Wordpress)، جوملا(Joomla) و دروپال(Drupal) اشاره کنیم که در بین این‌ها وردپرس از همه پرکاربرد‌تر است و بیشتر مردم جهان از آن استفاده میکنند.

  به راحتی میتوانید در اینترنت از شرکت‌های ارائه دهنده هاست و دامین مورد نظر خود را تهیه کنید.

در وردپرس برخی از پوسته‌ها به صورت رایگان برای دانلود و برخی دیگر نیز برای فروش قرار‌داده‌ شده‌اند. آن قالب‌ها یا پوسته‌هایی که برای فروش هستند به مراتب پیشرفته‌تر، زیبا‌تر، بهینه‌تر و با امکانات بیشتری عرضه می‌شوند. به هر حال از قدیم گفته‌اند: هرچقدر پول بدهی، همان مقدار آش میخوری.
فقط CMS کافی است؟
البته برای داشتن یک وبسایت، وجود وردپرس لازم است اما کافی نیست چرا که شما باید یک فضایی در اختیارتان باشد تا وردپرس را روی آن نصب کنید. نگران نباشید به این فضا اصطلاحا هاست (Host) گفته می‌شود که به راحتی میتوانید در اینترنت از شرکت‌های ارائه دهنده هاست و دامین (Domain)، هاست و دامین مورد نظر خود را تهیه کنید. دامین در ادامه‌ مطلب توضیح داده‌شده‌است.
هاست یک فضا در بستر اینترنت است که هر شخصی با هر کامپیوتری که به اینترنت متصل باشد میتواند به آن فضا دسترسی داشته باشد و از اطلاعات موجود در وب‌سایت شما استفاده کند.این هاست‌ها در سرورهای بزرگ تعبیه شده‌اند که به مقدار مورد نیاز شما فضا در اختیارتان میگذارند، به طور مثال 1 گیابایت.
چگونه یک وبسایت بسازیم
بعد از خریداری کردن هاست، یک محیط کاربری که اصطلاحا CPanel نام دارد در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید فضای هاست خود را مدیریت کنید.
بعد از داشتن هاست باید یک دامین هم داشته باشید که اشخاص از طریق آن دامین بتوانند وارد وبسایت شما بشوند. دامین همان آدرس وبسایت شما میباشد. به طور مثال www.tebyan.net یک دامین میباشد. توجه داشته باشید که فضای در اختیار شما دارای یک آدرس آی‌پی (IP) است که با وارد نمودن آن آدرس آی‌پی هم میتوانید به وبسایت متصل شوید. دامین در‌واقع یک آدرس دلخواه به انتخاب شما را به آن آی‌پی و آن هاست متصل میکند تا به محض وارد کردن آن آدرس وارد وب‌سایت مورد نظر شوید.
این نکته را هم توجه داشته باشید که نمیتوانید دامین تکراری ثبت کنید و باید کلمه‌ای را انخاب کنید که در اختیار کسی نباشد و این مطلب را هم در همان سایت‌های ثبت هاست و دامین می‌توانید جست و جو کنید.
چگونه یک وبسایت بسازیم
نگاهی اجمالی به مراحل انجام کار
هاست و دامین خود را انخاب و خریداری کنید و یکی از این CMS ها را در هاست خود بارگذاری کنید و تنظیمات مربوطه را انجام دهید. نصب و تنظیمات اولیه در CPanel را انجام دهید.
بعد از نصب وردپرس وارد آن شوید، به بررسی قالب‌ها بپردازید، قالب مورد نظرتان را انخاب و نصب کنید و شروع کنید به طراحی صفحات و پست کردن مطالب.
شاید برای نخستین بار یک مقدار دچار اشتباه شوید، اما باور کنید خیلی ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائید , لیپوساکشن مردان , پیلینگ شیمیایی , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: وب , سایت , وب سایت , هاست , CMS , مدیریت , مدیریت محتوا , سیستم ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

مزایای دستگاه های سانترال و تلفن های پاناسونیک

دستگاه های سانترال پاناسونیک در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده که می تواند هم برای دفتر های کوچک مورد استفاده قرار گیرد هم برای کارخانه های بزرگ.دستگاه های پر ظرفیت پاناسونیک مناسب برای شرکت های بزرگ و کارخانجات است که شامل مدل های KX-TDA100 / KX-TDA200 / KX-TDA600 / KX-TDE100 / KX-TDE200 / KX-TDE600 است.البته این روز ها دستگاه های سری NS که تحت شبکه هم هستند جای محصولات سری TDA  را گرفته است.

این دستگاه ها با اضافه کردن کارت های مختلف می توانند هم ظرفیت زیادی به شرکت ارائه دهد و هم امکانات مختلف و متنوع را در اختیار شرکت قرار دهد.

دستگاه های کم ظرفیت مناسب برای کسب و کار های کوچک است و قیمت پایین تری نسب به دستگاه های دیگر دارد و می تواند در حالت فول ظرفیت تا 24 داخلی و 8 خط شهری را پشتیبانی کند.این دستگاه ها شامل دو مدل KX-TES824 و KX-TEM824 است.

با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید به راحتی تلفن های خود را مدیریت کنید ، صفر یا دو صفر را ببندید و محدودیت های دیگری را برای هر داخلی مشخص کنید. از مزایای تلفن سانترال ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان است بدون هزینه تلفن که می تواند هم در هزینه ها صرفه جویی کند و هم هرج و مرج و بی نظمی را بین کارمندان کاهش داد.همه کارمندان برای هماهنگی کار هایشان می توانند با هم تماس تلفنی برقرار کنند.

مزیت دیگر آن این است که می توانید همزمان چند نفر را پشت خط نگهدارید ( هولد کنید ) یا اینکه هر خطی به اپراتور وصل شود و اپراتور انتقال بدهد به مسئول مرتبط برای پاسخ گویی.

منشی اتوماتیک مهمترین ویژگی این دستگاه ها است که به وسیله آن هر شخصی در هنگام تماس با شرکت پیغام واحد را می شنود، مثل واحد فروش عدد یک واحد حسابداری عدد دو و غیره .

از دیگر مزایای تلفن سانترال کنترل هر داخلی است که می توان برای کنترل هزینه تلفن  از تماس کارکنان شرکت به بیرون جلوگیری کرد.

سایر قابلیت هایی که می توان به آن اشاره کرد قابلیت نصب کارت نمایشگر شماره، واحد پذیرش تماس سه مرحله ای DISA ، پیج کردن اعضا، تخصیص زمان بندی برای ساعت ناهار اداره و ...

تلفن های سانترال دارای بیش از 400 کد می باشد که میتوانیم به هر حالتی که خواستیم دستگاه را تنظیم کنیم.

برند پاناسونیک یکی از شرکت های پیشتاز در تولید مراکز تلفن سانترال و همچنین تلفن های سانترال است.برای استفاده و همچنین برنامه ریزی مراکز سانترال استفاده از تلفن های سانترال امری ضروری است. پاناسونیک به خاطر ارائه سیستم های ارتباطی کارآمد و با کیفیت جایگاه بسیار مهمی در ادارات ،شرکت ها و اماکن تجاری کسب کرده است.

تلفن های سانترال برند پاناسونیک با کاربری آسان، طراحی شیک و کارایی فوق العاده می تواند پاسخگویی تمام نیازهای شما باشند . گوشی تلفن سانترال پاناسونیک ، تلفن های مد روز هستند که نیاز دفاتر شما را مرتفع می کنند.

این سیستم های تلفن سانترال قابلیت تنظیم برقراری ارتباط با داخلی ها توسط کلید های قابل برنامه ریزی و هم چنین تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را دارند .

تلفن های هایبرید یا دیجیتال تلفن های مخصوص برنامه ریزی و اپراتوری هستند که هر کدام برای دستگاه متناسب خود مورد استفاده قرار می گیرد و برنامه ریزی مرکز به وسیله آن ها صورت می گیرد.این تلفن ها با توجه به قابلیت ها و دکمه هایی که روی آن تعبیه شده معمولا برای مصارف مدیریتی و اپراتوری مورد استفاده قرار میگیرد . یعنی برای افرادی که با تلفن زیاد سر و کار دارند.برای سایر داخلی ها قرار دادن این تلفن ها نه ضروری است و نه صرفه اقتصادی دارد.

به طور کلی سه دسته از گوشی های تلفن را می توان بر روی مراکز تلفن پاناسونیک نصب و راه اندازی نماییم .

گوشی های تلفن آنالوگ و یا معمولی که کارایی آنها از تلفن های استاندارد سیستم سانترال پایین تر بوده و کلیه قابلیت های سیستم از طریق کد انجام می پذیرد. این نوع از گوشی های تلفن در صورت پشتیبانی از نمایشگر شماره در صورتی که مرکز تلفن سانترال نیز قابلیت نمایشگر را دارا باشد شماره مخاطب را نمایش میدهد

گوشی های تلفن سانترال  این نوع از تلفن ها قیمت بالاتری از گوشی های تلفن معمولی داشته و دارای عملکرد بالاتری نیز می باشند.

گوشی های تلفن تحت شبکه که دارای دو نوع استاندارد پاناسونیک و استاندارد جهانی SIP می باشند . گوشی های استاندارد پاناسونیک تنها بر روی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک کار کرده و از گوشی های SIP می توان بر روی سایر مراکز نیز استفاده نمود . در صورت پشتیبانی مرکز تلفن سانترال از پروتکل SIP می توان گوشی سایر برندها را نیز بر روی مرکز نصب نمود.

در گذشته های دور راه های ارتباط از راه دور بسیار ابتدایی بودند.از این راه ها می توان به ارتباط از طریق دود آتش بین سرخپوستان اشاره کرد.

اما با گذشت زمان این راه ها پیشرفته تر شد و با تلگراف و نامه ادامه پیدا کرد.عصر حاضر را می توان عصر اختراعات تکنولوژی نامید. بطوریکه می توان این ادعا را داشت که اختراعاتی که در یک قرن اخیر ثبت شده اند به اندازه کل اختراعات بشر در گذشته می باشد. تلفن یکی از مهمترین اختراعات بشر است .نخستین تلفن توسط الکساندر گراهام بل اختراع شد. تلفن، بعد از اختراع کامل توسط بل به سرعت اشاعه یافت و سیم‌های آن از شهری به شهر دیگر کشیده شد.

تلفن ارتباط سریع و فوری از راه دور را میان نقاطی که می‌توانند سیم‌کشی بشوند، ممکن ساخت.اما این پایان راه نبود و تلفن ها امروزه علاوه بر ارتباط قابلیت های دیگری نیز برای ما به همراه دارند.

امروزه برای برخی کسب و کار ها تلفن از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و مشتریان به ندرت برای برخی خرید های خود به صورت حضوری مراجعه می کنند.

اگر شما هم از آن دسته کسب و کارهایی هستید که تلفن برایتان ضروری است حتما با مشکلاتی که خطوط شهری تلفن دارند مانند اشغالی خط و غیره برخورد کرده اید.

در ابتدا اگر تعداد کارمندان زیادی دارید که مشتریان با آن ها در ارتباط هستند شما باید برای آن ها تلفن هایی مجزا در نظر بگیرید. این مسئله خود مشکلاتی را در بر دارد که مدیریت کردن هر کدام از تلفن ها و خطوط سخت است و ممکن است با مشکل اشغالی خطوط مواجه شوید.

اگر مشتری چندین بار با تلفن شرکت شما تماس بگیرد و تلفن اشغال باشد مشخص است که خسته شده و با تلفن شرکت رقیب شما تماس خواهد گرفت.با بیشتر کردن تعداد خطوط تا حدودی می توان این مشکل را حل کرد. اما همانطور که می دانید تعداد خطوطی که مخابرات برای هر ملک ارائه می دهد محدودیت دارد و نمی توان تعداد زیادی خط تلفن شهری تهیه کرد.

علاوه بر آن برای مشتری سخت است که هر خط مربوط به کدام شخص در شرکت است و باعث سردرگمی هرچه بیشتر مشتریان خواهد شد.

سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک شرکت مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها همراه با تنظیم امکانات و محدودیت ها به وجود خواهد آمد.

به زبان ساده تر شما با استفاده از دستگاه سانترال می توانید با داشتن تعدادی خط شهری تعداد بیشتری داخلی را در داخل شرکت داشته باشید.

با توجه به مکانیسم دستگاه سانترال تعدادی خط شهری وارد این دستگاه شده و تعدادی داخلی نیز در خروجی به شرکت ارائه می دهد که البته این تعداد بستگی به ظرفیت دستگاه سانترال دارد.

برند پاناسونیک یکی از اولین شرکت هایی است که اقدام به تولید مراکز تلفن سانترال و همچنین تلفن های سانترال کرده است. برای استفاده و همچنین برنامه ریزی مراکز سانترال استفاده از تلفن های سانترال امری ضروری است. پاناسونیک به خاطر ارائه سیستم های ارتباطی کارآمد و با کیفیت جایگاه بسیار مهمی در ادارات ،شرکت ها و اماکن تجاری کسب کرده است.

 مزیت دستگاه های تولید شرکت پاناسونیک نسبت به سایر تولیدات این حوزه در ابتدا قیمت مقرون به صرفه آن است و می توان گفت خوش قیمت ترین مراکز تلفن متعلق به پاناسونیک و مزیت دیگر قابلیت های بی شمار و منحصر به فرد این دستگاه ها است که آن را در بین سایر برند ها برجسته میکند.

 این برند در سال ۱۹۱۸ در ژاپن تاسیس شد و در سال  ۲۰۱۲ به‌ عنوان چهارمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شد. شرکت پاناسونیک هم ‌اکنون در عرصه تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی برای کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی فعالیت می‌کند.

دستگاه های سانترال پاناسونیک یکی از بهترین ها و البته شناخته شده ترین دستگاه های مخابراتی دز ایران و جهان می باشد.

امکانات بالقوه دستگاه  و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه ها و ادارات دولتی را ملزم به استفاده از این دستگاه می کند.

دستگاه های کم ظرفیت این برند مناسب برای کسب و کار های کوچک تا متوسط است.

این دستگاه ها شامل دو مدل KX-TES824 و KX-TEM824 است و از ظرفیت 3 به 8 شروع می شود و به وسیله کارت های ارتقای 3 به 8 و 2 به 8 تا ظرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.این دستگاه ها با توجه به امکانات و ویژگی های بسیار متنوع خود می توانند گزینه بسیار خوبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و حتی کنترل آنها باشند. دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک برخلاف قیمت بسیار مناسب و پایینی که دارند بخش بزرگی از امکانات دستگاه های پیشرفته موجود در بازار را فراهم میکنند و قابلیت این را دارند که آنها را نسبت به محیط کار و نیاز اختصاصی شما برنامه ریزی کرد تا نهایت بهره را از این دستگاه ببرید.

دستگاه های پر ظرفیت پاناسونیک مناسب برای شرکت های بزرگ و کارخانجات است که شامل مدل های KX-TDA100 / KX-TDA200 / KX-TDA600 / KX-TDE100 / KX-TDE200 / KX-TDE600 است. ظرفیت این دستگاه‌ها با توجه به کارت‌های انتخاب شده از سوی مشتریان تعیین می‌شود. این نوع دستگاه‌های سانترال که بیشتر در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کاربرد دارد، برای برقراری ارتباط بهتر از سیستم دیجیتال استفاده می‌کند .

البته این روز ها دستگاه های سری NS که تحت شبکه هم هستند از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردارند. این دستگاه با قابلیت تحت شبکه بودن می تواند با دستگاه های دیگر مانند خودش ارتباط برقرار کند. بدین صورت که بدون گرفتن شماره شهری و یا بین شهری، با شماره گیری داخلی مورد نظر، با یک دستگاه دیگر در یک مجموعه دیگر ارتباط برقرار کند.

 یکی از مهم ترین مزایای دستگاه های تحت شبکه، کم هزینه بودن ارتباط بین دو مجموعه می باشد. این دستگاه برای شرکت و مجموعه هایی مناسب است که چند شرکت و یا چند شعبه دارند که کاربران هر مجموعه می خواهند با کاربران مجموعه دیگر در هر زمان ارتباط داشته باشند.

از مزایای این دستگاه ها می توان موارد زیر را نام برد :

محدودیت تماس

 بستن صفر و شماره شهرستان

 تایمر گذاشتن

عدم دسترسی به خط شهری جهت برقراری تماس

برنامه ریزی آسان، تعمیر و نگهداری راحت

محدودیت زمان تماس

پشتیبانی یک اپراتور از چندین خط شهری

امکان استفاده از اپراتور گویا (DISA)

قفل الکترونیکی خط داخلی

مدیریت هزینه

پیام انتظار

آیفون، درب باز کن و زنگ درب

حالت روز/ شب / ناهار

پیغام گیر



:: موضوعات مرتبط: طب سوزنی , لیپوساکشن ساق پا , پیلینگ شیمیایی , جراحی بینی ثانویه , لاغری و تناسب اندام , ,
:: برچسب‌ها: panasonic , مدل KX-TES824 , KX-TEM824 , دستگاه‌های سانترال , اپراتور گویا ,
:: بازدید از این مطلب : 1106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد