نوشته شده توسط : امین

جراحی لیفت صورت نیازمند بررسی های بسیاری است. اولین و مهمترین آن، انتخاب یک جراح پلاستیک تایید شده و معتبر است. 

که عضو انجمن جراحان پلاستیک باشد.
با انتخاب یک عضو از انجمن جراحان پلاستیک ، می توانید اطمینان حاصل کنید جراح تان دوره های تخصصی مورد نیاز را گذرانده است و مسئله بعد بررسی نمونه عمل های قبلی وی می باشد.

 

مزایای لیفت صورت:

- اصلاح و جوانسازی صورت

چهره شما بخش مهمی از زیبایی شماست. اگر ظاهر صورت شما همیشه خسته، فرسوده و یا افتاده است، می تواند بر روی اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد.

 

عمل کشیدن پوست صورت
این عمل صورت را 5 تا 10 سال جوانتر نشان میدهد. لیفتینگ (کشش پوست صورت) معمولاً در افراد بالای 40 ساله انجام میشود. در این عمل از طریق کشیدن پوست صورت و بافت زیرٱن چروک پوستی کاهش مییابد. لیفتینگ صورت را هم می توان با سایر اعمال زیبایی مثل لیفتینگ گردن، بلفاروپلاستی(کشیدن پوست پلک ها)، لیفتینگ ابرو و پیشانی به طور همزمان انجام داد. سن متقاضی، جنس پوست وی، میزان کشیدن پوست و عضلات زیر پوست همگی بر نتیجه عمل موثرند.

در دوران کودکی، پوست قابلیت ارتجاعی زیادی دارد و زیر پوست، سطح وسیعی از رشته های کولاژن وجود دارد که باعث صاف ماندن پوست است. با افزایش سن، قابلیت ارتجاعی پوست کاهش مییابد و درصد ٱب زیر پوستی کم میشود. همین طوربه طول رشته های کولاژن افزوده شده و در نتیجه در پوست یک حالت افتادگی همراه با چین و چروک ایجاد میشود که ظاهر پوست را تغییر میدهد، بافت اطراف چشم و فک پایین شل میشود و موجب میشود که چهره حالت نگران، خسته و اخمو پیدا کند.

تماس با آفتاب از عوامل بسیار مؤثر در ایجاد این تغییرات است. نور آفتاب یک التهاب مزمن در پوست ایجاد میکند که منجر به متلاشی شدن عواملی میشود که پوست را شاداب و جوان نگه میدارند. عوامل دیگری مانند کاهش وزن، استرسهای زندگی روزمره، مصرف کم مایه جات ٕ استفاده از الکل و سیگار و استعداد ژنتیکی، در روند ایجاد تغییرات در چهره اثرگذار میباشند.

 

نحوه عمل جراحی لیفتینگ صورت
در این عمل، از بیحسی موضعی با همراه تزریق داروهای آرامبخش یا بیهوشی عمومی استفاده میشود. مدت زمان این عمل، در حدود سه الی چهار ساعت است.اکثر برشها، در داخل خط مو و در داخل چروکهای طبیعی صورت قرار میگیرد تا بعد ها جای عمل به دید نیاید.

نکات لازم بعد از عمل
در 1 تا 2 روز پس از عمل، بانداژها برداشته میشود. در این زمان فرد متوجه تورم و تغییر رنگ در برخی از قسمتهای صورت میشود.در صورت وجود ورم و کبودی، نگرانی وجود ندارد، چون پس از مدتی به وضعیت کاملا طبیعی برمیگردد.تورم در 3 روز اول پس از جراحی افزایش پیدا کرده و طی 7 الی 10 روز کاملٱ از بین می رود.بعد از 10 روز بعد از عمل بخیهها کشیده میشوند.بعد از 2 هفته میتوان به فعالیتهای معمول برگشت و پس از 6 تا 8 هفته ورزش را شروع کرد.در روزهای اول بعد از عمل، باید از هر گونه فعالیتی که فشار خون را بالا می برد، خودداری کرد.

توصیههای قبل از عمل
شب قبل از عمل، حمام نمایید و سر خود را بشویید.هنگام ورود به اتاق عمل، صورت شما باید فاقد هر گونه آرایشی باشد بهتر است.یک هفته قبل از عمل تا یک هفته بعد از عمل، از خوردن داروهای رقیق کننده خون مانند ٱسپرین خوداری کنید.

مراقبتهای بعد از عمل
تا چند روز فعالیتهای خود را کم کرده و استراحت نمایید.در موقع خوابیدن، سر بالاتر از بدن قرار گیرد (جهت کاهش تورم و کبودی).قرار دادن کمپرس سرد روی محل عمل، باعث کاهش تورم و خونریزی میگردد.تا چند هفته ممکن است احساس کشیدگی پوست صورت را داشته باشید که برطرف خواهد شد.کم حسی و یا بی حسی لاله گوش تا چند هفته طبیعی است.

بعد از عمل، آنتی بیوتیک تجویزی را مصرف کنید.تا مدتی بعد از عمل، از استعمال دخانیات پرهیز کنید. از تماس مستقیم با تابش آفتاب دوری کرده و از کرمهای ضدآفتاب استفاده کنید. حرکات صورت، مثل جویدن را کمتر انجام دهید.

نتایج لیفتینگ صورت
به علت تفاوتهای فردی، هیچگاه افراد مختلف نتایج یکسانی از این عمل به دست نمیآورند.نتایج این عمل دائمی نیست و با افزایش سن و اثرات جاذبه، ممکن است نیاز به تکرار این عمل باشد.در اکثر بیماران حداقل 8 تا 10 سال بعد، نیاز به تکرار عمل احساس نمیگردد.

عوارض جانبی
خونریزی ٕ چرک کردگی و از کار افتادن موقت اعصابی که باعث حرکات صورت می شوند ٕ از جمله ریسک های این عمل می باشند.در موارد نایابی ٱسیب دیدن عصب های ما هیچه های صورت باعث از کار افتادن حرکت ٱن قسمت از صورت می شود. به دلیل کاهش خونرسانی به فولیکولهای مو و یا ٱسیب دیدگی مستقیم ٱنها در محل برش ٕ ریزش موقتی در این مناطق مشاهده شده که پس از مدتی به حالت عادی خود باز می گردد و موها دوباره رشد می کنند.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , پروتز باسن , جراحی شکم , لیپوساکشن , لیفت ران , جراحی چانه , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , ,
:: برچسب‌ها: هزینه جراحی لیفت صورت, لیفت صورت با جراحی, فیلم جراحی کشیدن پوست صورت, عمل زیبایی صورت در ایران, جراحی پلاستیک صورت چیست, هزینه لیفتینگ صورت با نخ, عوارض کشیدن پوست صورت, ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

لیپوماتیک روش جدیدتری است که در زمان تخلیه چربی، به سلول های چربی هیچ آسیبی نمی رساند . در نتیجه امکان استفاده از سلول های چربی برای تزریق به سایر نقاط بدن وجود دارد.
اما این امکان در روش لیپوساکشن وجود ندارد.
در لیپوماتیک شکستن سلول های چربی به کمک ارتعاشات است و حرارت سبب از بین رفتن چربی نمی شود. ولی در لیپوساکشن این اتفاق بوسیله حرارت صورت می گیرد.

در نتیجه درد، عوارض و... در لیپوماتیک کمتر است.

لیپوماتیک با یک کانول ای که به طور خودکار 360 درجه چرخش می کند،کار می کند.
این حرکت چرخشی اجازه می دهد تا چربی به طور خودکار تحریک شود.
این روش بسیار امن و در عین حال مؤثر است و اگر در طول عمل جراحی، اقدامات ایمنی لازم انجام شود، خطرات کمی دارد.
روش کار این دستگاه؛ جراحان را قادر می سازد با دقت در فرایند تخلیه چربی تمرکز کنند.
در لیپوماتیک، جراح برش را در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند، سپس تونل هایی ایجاد می کند تا دستگاه کانولا بتواند به مقادیر چربی دسترسی پیدا کند. در حین این روش درد وجود ندارد . طی ارتعاشات سلول های چربی شکسته می شود و از بدن خارج می شود.

 

روش های لاغری

چاقی مفرط یکی از ناهنجاری های فیزیولوژیکی است که گریبان بسیاری از افراد اعم از زنان و مردان را گرفته است. در بسیاری از موراد چاقی نتیجۀ ساختار ژنتیکی و خصیصه های فیزیولوژیکی خاصی است که افراد حامل آنها می باشند. در بسیاری دیگر از موارد چاقی نتیجۀ محیطی است که فرد در آن قرار می گیرد و مثلا از غذاهای چرب و شیرین استفاده می کند. امروزه به کمک علم پزشکی روش های لاغری بسیار متنوعی ارائه شده است که هر کدام از این روش ها با توجه به ساختمان فیزیولوژیکی خاصی که افراد دارند ممکن است از یک فرد به فرد دیگر تفاوت یابند. برخی از روش های لاغری تهاجمی هستند و تغییرات مورد نیاز را در بدن فرد بوسیلۀ عمل های جراحی ایجاد می کنند. روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که غیرتهاجمی هستند و بدون عمل جراحی سعی در اعمال تغییرات لازم در جهت لاغر شدن فرد دارند. برخی روش های لاغری صرفا دارو درمانی هستند و روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که با ایجاد تغییراتی در حجم معده یا روده افراد در پی لاغر ساختن آنها هستند.

 

Image result for ‫روش های لاغری‬‎



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , لاغری سریع با رژیم غذائی , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , لیپوساکشن مردان , لیپوساکسش اندام ها , پیلینگ شیمیایی , تزریق ژل و فیلر , جراحی بینی ثانویه , لیپولیز لیزری , جوان سازی , لاغری و تناسب اندام , تزریق چربی به صورت , ,
:: برچسب‌ها: لاغری سریع در 3 روز , برای لاغری شکم چه بخوریم , راه های لاغر شدن سریع در خانه , لاغری سریع در یک هفته , رژیم لاغری سریع در یک هفته , لاغری شکم در یک هفته , روش های لاغری شکم و پهلو , لاغري سريع در هفت روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

مقدمه ای بر فرش ایرانی (فرش کاشان)
هنر نزدایرانیان است و بس‎.‎
هنر ایران یکی از غنی‌ترین میراث هنری در تاریخ جهان است و منعکس کننده ی روحیه و تمایلات ایرانی ها می باشد‎.‎
سیر تکاملی هنر ایرانی را،در حوادث تاریخیِ این کشور کهن،میتوان یافت‎.‎
تنوع آثارهنری در ایران،نشاندهنده ی این امر است که ذوق هنری، از زمانهای قدیم در ایران و بین ایرانیان جایگاه خاص ‏و ویژه ای داشته است‎.‎
‎ ‎هنر ایرانیان، دربرگیرنده بسیاری از رشته هااز جمله معماری، نقاشی،بافندگی، سفالگری، موسیقی، خوشنویسی ‏، فلزکاری وقلم زنی و شاخص ترین آنها فرش می‌باشد‎.‎
‎ ‎فرش ایرانی با زندگی ایرانیان پیوند نزدیک دارد‎ ‎
طراحان فرش ایرانی بیش از هنرمندان کشورهای دیگر در ایجاد طرح های درهم پیچیده که طراحی وتصویر کردنشان ‏مستلزم چیره دستی و تخیل خلاق است مهارت داشتند‎.‎
مهم ترين گزینه براي تولید يک فرش خوب و با کیفیت ، دستگاه تولید و نخ استفاده شده فرش مي باشد‎.‎
مزیت فرش های با کیفیت ، نرمي فرش ، طول عمر بالاي فرش ، مقاومت در برابر حرات میباشد‎.‎
آشنایی با فرش های ایرانی
حال با تعدادی از طرحها و نقوش فرش ایرانی بخصوص فرش کاشان آشنا شوید‎.‎
فرش کاشان نقشه نایین بادامی
‏ فرش کاشان نقشه نایین بادامی دارای طرحی زیبا ومجذوب کننده ی هر فرد با سلیقه ای هست.‏‎1200 ‎شانه ،ریز ‏بافت و با تراکم 3600 واقعی، بدون پرزدهی و ضد حساسیت و با کیفیت بافت سوپر موجود بوده و آماده ارائه به ‏مشتران محترم می باشد .‏
این فرش دارای‎5 ‎سال ضمانت کیفیت شامل (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش ‏‏) بوده و در صورت بروز هر نوع مشکل فروشکاه فرش کاشان ضمانت محصولات خود را اجرایی میکند‏
‏ فرش حوض نقره رنگ فیلی
فرش کاشان خوض نقره ای برنگ فیلی با 1200 شانه ،ریز بافت ،و دارای تراکم 3600 واقعی،
بدون پرزدهی و ضد حساسیت و همچنین با کیفیت بافت سوپر،موجود بوده و آماده ارائه به مشتریان محترم و ‏باسلیقه می باشد.این فرش دارای ‏‎5 ‎سال ضمانت کیفیت شامل(گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-‏از بین رفتن لطافت فرش)‏‎ ‎بوده. طرح حوض نقره نقشه های اصیل و شناخته شده فرش های تمام ابریشم ‏میباشد.
فروشگاه فرش کاشان،ضامن تمامی محصولات خود می باشد.‏‎)‎
فرش حوض نقره ای رنگ بادامی
فرش حوض نقره ای بادامی دارای کیفیت عالی و بافته شده با نخ 100%اکرولیک برایت می باشد.
این فرش بدون پرزدهی و ضدحساسیت میباشدکه مناسب کودکان و افرادی که دارای حساسیت هستند می ‏باشد.‏
‏8رنگ واقعی و با طیف رنگ بالغ بر 12 رنگ ،یکی از پر بازدیدترین فرشها برای افراد مشکل پسند می باشد.‏
‎10 ‎سال ضمانت کیفیت حوض نقره بادامی می باشد.‏
تمام مشخصات فرش (فرش 1200 شانه تراکم 3600 با مارک استاندارد ایران) بروی فرش هک شده است
‎10 ‎سال ضمانت کیفیت حوض نقره بادامی می باشد.‏
زیبایی دلنشین این طرح ادم رو یاد هنر ایرانی و دستبافت با ارزش ایران می اندازه این هنر نشاندهنده ذوق و ‏سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنر ایران را با دیگر کشور ها نشان میدهد
‎-‎کیفیت فرش فوق العاده دقیقا شبیه فرش های دستبافت تبریز ابریشم و قم میباشد‎.‎
‎.‎ضمانت پایین ترین قیمت، به همراه بالاترین کیفیت ، امتیاز خرید شما از بازار فرش کوروش است.‏
فروش ویژه فرش 1200 شانه کاشان با تراکم 3600 با تخفیفات ویژه در سایت بازار فرش کوروش بزرگترین مرجع ‏فروش فرش با بهترین کیفیت و بهترین قیمت
‎ ‎شانه گل برجسته طرح مها ترمه ای
فرش مها ترمه ای با طراحی فوق العاده و چشم نواز،مطابق سلیقه ی عزیزانی هست که به طرحهای سنتی ‏ارادت خاص دارند.این فرش 1200 شانه ریز بافت و تراکم 3600 واقعی ،با کیفیت بافت سوپر ، بدون پرز دهی و ‏ضدحساسیت،آماده تحویل به مشتریان محترم و خوش سلیقه می باشد.‏
فرش کاشان دارای 5‏‎ ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت ‏فرش‎ )‎می باشد.
فرش طرح افشان رنگ قهوه ای برجسته
فرش طرح افشان ،۱۲۰۰شانه ،دارای نقوش برجسته و خیره کننده میباشد،که توجه هر خریداری رو بسمت ‏خود جلب میکند.این فرش ، با تراکم_۳۶۰۰ میباشد.‏
‏۱۰۰%اکرولیک ،درجه یک و بدون پرزدهی و ضدحساسیت، با کیفیت بافت سوپر، است.‏
‏۱۲متری ۱۹۹۰تومن
‏۹متری ۱۶۵۰‏
‏۶متری ۹۹۰‏
‎ ‎با 5‏‎ ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎درخدمت ‏مشتریان محترم می باشد.‏
فرش کاشان انا کرم
فرش انا کرم با طرح و رنگی خاص،احساس آرامش را به خانه های شما هدیه میکند.این فرش بینظیر، ‏‏1200شانه ریز بافت، تراکم 3600 واقعی،ضدحساسیت و پرزدهی،با کیفیت سوپر بافت،دارای
‎5‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎در راستای ارائه ‏خدمات به مشتریان باذوق و هنر دوست میباشد.‏
فرش کاشان طرح گیسو
فرش 1200 شانه طرح گیسو،ریز بافت،و دارای تراکم 3600و اقعی ،درخدمت شماست.
این فرش با طراحی بینظیر و کیفیت بافت سوپر،بدون پرزدهی و ضد حساسیت،نشاندهنده ذوق و سلیقه و ‏هنر ایرانی می باشد. زیبایی دلنشین این طرح ادم رو یاد هنر ایرانی و دستبافت با ارزش ایران می اندازه این ‏هنر نشاندهنده ذوق و سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنر ایران را با دیگر کشور ها نشان میدهد‎.‎
فرش طرح گیسو با 5‏‎ ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت ‏فرش‎ )‎در خدمت شما عزیزان می باشد.‏
فرش کاشان طرح نامینان
فرش 1200 شانه طرح نامینان مطابق با سلیقه ی مشکل پسندان می باشد.‏
این فرش مرغوب 1200‏‎ ‎شانه ، ریز بافت و دارای تراکم 3600 واقعی، بدون پرزدهی و ضد حساسیت
می باشد. کیفیت بافت سوپر و ‏
‎5 ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎
از ویؤگیهای این فرش نفیس میباشد.

فرش کاشان طرح اصفهان کرم
فرش طرح اصفهان کرم،با الهام از هنر و ذوق اصفهان می تواند یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب شما مشتریان ‏محترم باشد.‏
‎1200 ‎شانه ریز بافت، تراکم 3600 واقعی، کیفیت بافت سوپر، ضد حساسیت و بدون پرزدهی، با
‎5 ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎
در ارائه خدمات به مشتریان با ذوق و هنر دوست می باشد.


فرش کاشان طرح 12005 کرم
طراحی این فرش کلاسیک و به روز و زیبا می باشد.برای افرادی که سبکهای کلاسیک رو میپسندند بسیار ‏گزینه ی ایده آلی میباشد.این فرش دارای این خصوصیات می باشد:‏
‎1200 ‎شانه ریز بافت،تراکم 3600 واقعی،بدون پرزدهی و ضد حساسیت،کیفیت بافت سوپرو دارای
‎5 ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎
می باشد.
فرش کاشان خشتی گل بوته ‏ ‎ ‎
فرش کاشان طرح خشتی گل بوته برای کسانیکه به طبیعت و گل علاقه مند هستند، پیشنهاد می شود. ‏طرحهای بینظیر این فرش،چشم نواز و بسیار زیبا میباشد.‏
خصوصیات این فرش نفیس:،1200 شانه ،تراکم 3600‏
نقشه جدید و تک ،از نقشه های خاص و ثبتی فرش کاشان که با دیگر فرش های طرح خشتی از لحاظ طرح ‏تفاوت چشمگیری در زیبایی دارد.از خصوصیات این فرش نفیس:کیفیت عالی با نخ 100%اکرولیک برایت،1200 ‏شانه ،تراکم 3600،بدون پرزدهی و ضد حساسیت،می باشد.‏
‎8‎رنگ واقعی با طیف رنگ بالغ بر 12 رنگ از خصوصیات منحصر بفرد این فرش زیبا هست.‏
‎10 ‎سال ضمانت کیفیت دارد.‏
تمام مشخصات فرش (فرش 1200 شانه تراکم 3600 با مارک استاندارد ایران) بروی فرش هک شده است‎.‎
‎-‎کیفیت فرش فوق العاده دقیقا شبیه فرش های دستبافت تبریز ابریشم و قم میباشد‎.‎
طرح خشتی نقشه های اصیل و شناخته شده فرش های تمام ابریشم میباشد‎.‎
فرش کاشان گل برجسته:
‏ فرش های گل برجسته به دلیل غیر همسطح بودن بافت فرش ،زیبایی چشمگیری به طرح های فرش داده و ‏بسیار پر طرفدار هستند‎..‎
این فرش را به نوعروسان محتزم ،که دارای سلیقه و ذوق خاصی هستن ،و مایلند چیدمان جهیزیه شان،جلوه ‏ی زیبا و خاصی داشته باشد، توصیه میکنیم.‏
فرش کاشان طرح یاشار‎:‎
فرش کاشان طرح یاشار تولید کارخانه بزرگ فرش کاشان هم اینک آماده عرضه به خریداران محترم می باشد. ‏فرش کاشان طرح یاشار در ۳ رنگ انحصاری تولید شده است‎.‎
طرح یاشار از طرح های جدید و به روز کارخانه فرش کاشان نیمه دوم سال ۹۶ تولید شده است. این فرش از ‏طرح های زیبا و دستبافت گونه کارخانه فرش کاشان می باشد که با استقبال زیادی روبرو شده است‎.‎
فرش کاشان نقشه حوض نقره:

‏ فرش کاشان طرح حوض نقره رنگ فیلی فرش کاشان ‏‎1200 ‎شانه با تراکم 3600 وکیفیت عالی بدون پرزدهی ‏و ضد حساسیت با نخ 100%اکرولیک برایت آماده خدمت رسانی به مشتریان صاحب سلیقه می باشد.‏
این فرش با ‏‎8‎رنگ واقعی با طیف رنگ بالغ بر 12 رنگ و دارای ‏‎10 ‎سال ضمانت کیفیت می باشد.‏
تمام مشخصات فرش (فرش 1200 شانه تراکم 3600 با مارک استاندارد ایران) بروی فرش هک شده است
زیبای دلنشین این طرح ادم رو یاد هنر ایرانی و دستبافت با ارزش ایران می اندازه این هنر نشاندهنده ذوق و ‏سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنر ایران را با دیگر کشور ها نشان میدهد
‎-‎کیفیت فرش فوق العاده دقیقا شبیه فرش های دستبافت تبریز ابریشم و قم میباشد‎.‎
طرح حوض نقره نقشه های اصیل و شناخته شده فرش های تمام ابریشم میباشد‎.‎
‎..‎که در چهار رنگ ابی -سرمه ای -کرم-بادومی می باشد‎.‎

‎ ‎فرش کاشان مدل ستاره
فرش کاشان طرح ستاره در ۳ رنگ زیبا بافت و رنگبندی شده است‎.‎
فرش کاشان طرح ستاره آبی
فرش کاشان طرح ستاره سرمه ای
فرش کاشان طرح ستاره کرم رنگ‎.‎
زیبایی و رویایی بودن و دلنشینی این طرح ،ادم رو یاد هنر با ارزش ایران می اندازه .این هنر نشاندهنده ذوق و ‏سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنرو سلیقه ی ایرانی را به دیگر کشور ها نشان میدهد.


فرش کاشان طرح شهرزاد
فرش طرح شهرزاد انسان را بیاد قصه های هزار و یک شب شهرزاد و لطافت و رویایی بودن آن می اندازد.
این فرش رو به خانمهایی با ذوق و احساساتی پیشنهاد میکنیم.‏
فرش کاشان ضامن کیفیت و بافت فرش ،مدل شهرزاد سرمه ای میباشد ضمانت ۵ تا ۱۰ ساله محصولات ‏کارخانه فرش کاشان نشان دهنده کیفیت کار ماست

سایت بازار فرش کوروش تنها فروشگاه اینترنتی با امکان خرید حضوری فرش باعث شده شما فرش ماشینی ‏درجه یک با کیفیت کارخانه را با بهترین قیمت خرید کنید .تفاوت خرید از بازار فرش کوروش ، بهترین قیمت به ‏همراه مناسب ترین قیمت بعلاوه امکان خرید حضوری میباشد . هروقت قصد سفارش داشتید و امکان بازدید ‏حضوری نداشتید میتوانید با پرداخت 50 هزار تومان بیعانه سفارش خود را ثبت کنید و الباقی رو درب منزل تحویل ‏بگیرید‎.‎
ضمانت پایین ترین قیمت به همراه بالاترین کیفیت امتیاز خرید شما از بازار فرش کوروش
فروش ویژه فرش 1200 شانه کاشان با تراکم 3600 با تخفیفات ویژه در سایت بازار فرش کوروش ‏بزرگترین مرجع فروش فرش با بهترین کیفیت و بهترین قیمت میباشد.



:: موضوعات مرتبط: نظرات مردم درباره لیپوماتیک , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , کرایولیپولیز , طب سوزنی , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , ,
:: برچسب‌ها: فرش کاشان طرح شهرزاد , خریدفرش کاشان , فرش کاشان نقشه حوض نقره , فرش کاشان طرح اصفهان کرم ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین



آنالیز کلمات کلیدی، بهینه سازی وب سایت و سئو، بازاریابی پرداخت به ازای کلیک یا همان تبلیغات کلیکی(PPC)، بازاریابی ویدیویی، بازاریابی شبکه اجتماعی و ایمیل مارکتینگ حتماً باعث افزایش رتبه وب سایت خواهند شد و تولید صفحات لندینگ پیج که در آنها محتوای مفید و کاربردی در اختیار کاربر گذاشته شود، همه این موارد دست به دست هم خواهند داد و برندینگ اینترنتی یا شهرت سازی اینترنتی را رقم خواهند زد.
بهینه سازی صفحات وب سایت

بهینه سازی صفحات وب سایت و لندینگ پیج ها بگونه ای که توانایی جذب ترافیک و بازدیدکننده را داشته باشند و نیازمند تکنیک های زیر است:

    در بهینه سازی صفحات، کدها و محتوای صفحات اصلی و لندینگ پیج به گونه ای باشد که کلمات کلیدی آنالیز شده را هدف قرار دهد.
    در هر یک از صفحات لندینگ پیج و اصلی متاتگ های تایتل، توضیحات، کلمات کلیدی و تمامی تگ ها بصورت یکتا ساخته شوند.
    معماری صفحات وب سایت و محتوا بصورت مهندسی شده انجام شود.
    هر محتوای یکتا در هر صفحه لندینگ پیج بصورت یکتا در صفحات وب سایت بهینه سازی شود.
    لینک بیلدینگ و لینک سازی درونی و دریافتی وب سایت برای افزایش رتبه وب سایت
    استفاده از ابزارهای اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی

لینک بیلدینگ و لینک سازی

بر اساس آنالیز رقبا، استراتژی هایی برای دریافت لینک های معتبر و با کیفیت از وب سایتهای معتبر وجود دارد. برای ارتقا رتبه وب سایت در موتور جستجوگر گوگل، لینک سازی نقش اساسی بازی می کند. اما بعضی از راه های دریافت لینک های با کیفیت :

    بازاریابی شبکه اجتماعی (شامل وبلاگ داری، نوشتن پست های مهمان، استفاده از گروه ها و انجمن ها و فعالیت در شبکه های اجتماعی)
    ساخت محتوای مفید و کاربردی خود به خود سیل لینک های با کیفیت و مفید را به وب سایت سرازیر خواهد کرد.
    ارائه خدمات ارزشمند دیگر به کاربران، وب سایت شما نباید فقط محصول و خدمات ارائه کند.
    بهینه سازی معماری صفحات و محتوای وب سایت
    ایجاد محتوای خبری داغ در وب سایت و انتشار آن بصورت مداوم

تولید محتوای وب سایت

تولید محتوای مفید و کاربردی به بازاریابی اینترنتی و در نتیجه برندینگ اینترنتی شما کمک خواهد کرد. وب سایت کسب و کار شما بهترین مکان برای انتشار محتوای مثبت و کاربردی است. بهتر است وبلاگی هم برای این کار در وب سایت خود بسازید و تصویر و صدای خود را به وبلاگ خود اضافه کنید تا بیشتر به عموم کاربران نزدیکتر شوید.
بازاریابی شبکه اجتماعی

بازاریابی شبکه اجتماعی نیز از مهمترین های برندینگ اینترنتی است. می توانید این قسمت از برندینگ را با وبلاگ، صفحات فیسبوک، حساب های کاربری توییتر، کانال رسانه ای یوتیوب و حساب لینکدین انجام دهید. مهم این است که بتوانیم کاربران را بطور مستمر به مشتریان هدفمند تبدیل کنیم. برنامه ریزی کمپین بازاریابی شبکه اجتماعی باید بگونه ای باشد که اعتماد و اعتبار را به برند شما هدیه کند و کاربرانی متعهد و وفادار به کسب و کار شما معرفی کند. مراحل زیر را در برندینگ توسط شبکه های اجتماعی را انجام دهید :

    تمامی کسب و کارها بهتر است یک حساب در لینکدین بسازند و فعالیت خود را در آنجا نیز انجام دهند.
    اگر محتوای وب سایت بصورت ویدیو هم وجود دارد حتماً برای بازاریابی ویدیویی آنرا در یوتیوب، ویمو و آپارات انتشار دهید.
    توییتر بسازید و در آنجا شروع به توییت کردن اوضاع و احوالتان کنید.
    یک صفحه توضیحات از کسب و کارتخصصی در ویکیپدیا بسازید.
    برای دسترسی به پهنه مخاطبان با ساخت حساب کاربری فیسبوک فعالیت هوشمندانه ای در آنجا انجام دهید. تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک از دیگر موارد برندینگ اینترنتی، می توان به تبلیغات کلیکی یا بازاریابی پرداخت به ازای کلیکی در موتورهای جستجوگر برای صفحات تازه ساخته شده لندینگ پیج وب سایت، نام برد. بخاطر داشته باشید.
    در آنالیز کلمات و عبارات کلیدی مرتبط بودن لیست کلمات کلیدی انتخابی شما بسیار مهم است و از دلایل موفقیت تبلیغات کلیکی شماست. • محتوای مناسب صفحات لندینگ پیج وب سایت و توضیحات پایه ای و جذاب تبلیغات کلیکی در جذب ترافیک موتورهای جستجوگر تاثیر گذار است.

گزارش عملکرد در برندینگ اینترنتی

اگر شرکتی را برای انجام برندینگ اینترنتی خود انتخاب کرده اید و قصد شهرت سازی اینترنتی دارید، آن شرکت باید به شما بصورت هفتگی/ماهانه گزارش عملکرد اراده دهد که شامل :

    ترافیک وب سایت، رفتار کاربران بازدیدکننده، آنالیز موثر در کلمات و عبارات کلیدی
    گزارش بروزرسانی های الگوریتم و ساختار و به طبع آن بروزرسانی های سئو سایت
    تعداد صحیح بک لینک های دریافتی گزارشی از گوگل و بینگ
    گزارش کلیه پست های وب سایت، عملکردهای کاربران وب سایت
    گزارش تمامی مقالات و محتوای ارسال شده به کاربران برای دریافت امتیاز و نظرسنجی




:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائید , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , کرایولیپولیز , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , جراحی بینی ثانویه , ,
:: برچسب‌ها: بهینه سازی , برندیمگ , برندسازی , سئو , تبلیغات کلیکی , برندینگ اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد