نوشته شده توسط : امین

لیپوماتیک روش جدیدتری است که در زمان تخلیه چربی، به سلول های چربی هیچ آسیبی نمی رساند . در نتیجه امکان استفاده از سلول های چربی برای تزریق به سایر نقاط بدن وجود دارد.
اما این امکان در روش لیپوساکشن وجود ندارد.
در لیپوماتیک شکستن سلول های چربی به کمک ارتعاشات است و حرارت سبب از بین رفتن چربی نمی شود. ولی در لیپوساکشن این اتفاق بوسیله حرارت صورت می گیرد.

در نتیجه درد، عوارض و... در لیپوماتیک کمتر است.

لیپوماتیک با یک کانول ای که به طور خودکار 360 درجه چرخش می کند،کار می کند.
این حرکت چرخشی اجازه می دهد تا چربی به طور خودکار تحریک شود.
این روش بسیار امن و در عین حال مؤثر است و اگر در طول عمل جراحی، اقدامات ایمنی لازم انجام شود، خطرات کمی دارد.
روش کار این دستگاه؛ جراحان را قادر می سازد با دقت در فرایند تخلیه چربی تمرکز کنند.
در لیپوماتیک، جراح برش را در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند، سپس تونل هایی ایجاد می کند تا دستگاه کانولا بتواند به مقادیر چربی دسترسی پیدا کند. در حین این روش درد وجود ندارد . طی ارتعاشات سلول های چربی شکسته می شود و از بدن خارج می شود.

 

روش های لاغری

چاقی مفرط یکی از ناهنجاری های فیزیولوژیکی است که گریبان بسیاری از افراد اعم از زنان و مردان را گرفته است. در بسیاری از موراد چاقی نتیجۀ ساختار ژنتیکی و خصیصه های فیزیولوژیکی خاصی است که افراد حامل آنها می باشند. در بسیاری دیگر از موارد چاقی نتیجۀ محیطی است که فرد در آن قرار می گیرد و مثلا از غذاهای چرب و شیرین استفاده می کند. امروزه به کمک علم پزشکی روش های لاغری بسیار متنوعی ارائه شده است که هر کدام از این روش ها با توجه به ساختمان فیزیولوژیکی خاصی که افراد دارند ممکن است از یک فرد به فرد دیگر تفاوت یابند. برخی از روش های لاغری تهاجمی هستند و تغییرات مورد نیاز را در بدن فرد بوسیلۀ عمل های جراحی ایجاد می کنند. روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که غیرتهاجمی هستند و بدون عمل جراحی سعی در اعمال تغییرات لازم در جهت لاغر شدن فرد دارند. برخی روش های لاغری صرفا دارو درمانی هستند و روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که با ایجاد تغییراتی در حجم معده یا روده افراد در پی لاغر ساختن آنها هستند.

 

Image result for ‫روش های لاغری‬‎



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , لاغری سریع با رژیم غذائی , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , لیپوساکشن مردان , لیپوساکسش اندام ها , پیلینگ شیمیایی , تزریق ژل و فیلر , جراحی بینی ثانویه , لیپولیز لیزری , جوان سازی , لاغری و تناسب اندام , تزریق چربی به صورت , ,
:: برچسب‌ها: لاغری سریع در 3 روز , برای لاغری شکم چه بخوریم , راه های لاغر شدن سریع در خانه , لاغری سریع در یک هفته , رژیم لاغری سریع در یک هفته , لاغری شکم در یک هفته , روش های لاغری شکم و پهلو , لاغري سريع در هفت روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی را دارند؛ بایستی قبل از عمل مشاوره های لازم و بررسی های لازم را انجام دهند.

این نکات عبارتند از:

-پیدا کردن یک جراح معتبر و بررسی اعتبار وی.
-پس از مشورت با جراح، تصمیم نهایی خود را بگیرید و در مورد ابهامات خود با جراح تان صحبت کنید تا کاملا متقاعد شوید.
- اطلاعات کامل در مورد روش جراحی ای که قرار است برای تان انجام شود بدست آورید و تمام مزایا و معایب آن روش را قبل از عمل بررسی کنید .
برای مثال، از خطرات و محدودیت های عمل آگاه باشید و آگاهانه دست به جراحی بزنید.

-زمان مناسب برای انجام عمل را انتخاب کنید.
به عنوان مثال، زمانی که در رویداد های استرس زای زندگی تان نباشید مثل تغییر شغل، سوگواری، اسباب کشی و...

- برای انجام عمل زیاد سفر نکنید. اگر سفرهای تان ضروری است تمام مقدمات و امور لازم را از قبل تدارک ببینید. به ویژه اگر برای جراحی در خارج از کشور سفر می کنید.

-این را بدانید که هر روش جراحی خطر و عوارض خود را دارد.

توصیه می کنیم در صورت داشتن هر یک از نشانه های زیر بعد از عمل زیبایی با جراح تان تماس بگیرید و به وی مراجعه کنید:

درد غیرعادی
اختلالات بینایی
پوست سفید در نزدیکی محل تزریق
علائم سکته مغزی

اگر جراحی زیبایی ای انجام دادید؛ لازم است از یکی از عزیزان و نزدیکان تان برای مراقبت های بعد از عمل کمک بگیرید.
استراحت کافی و رعایت دستورالعمل های پزشکی بعد از عمل؛ در دستیابی به نتیجه ی مورد نظر بسیار موثر است

 

انواع جراحی زیبایی صورت
انواع جراحی زیبایی صورت : اهمیت به فاکتورهای زیبایی امروزه از جایگاه ویژه ای در میان افراد جامعه پیدا کرده است و در این میان دیگر جراحی فقط به منظور درمان مشکلات اورژانسی پزشکی انجام نمی شود. جراحی های زیبایی به خوبی جای خود را در میان انواع جراحی باز کرده است. اجزای زیبایی پذیر صورت شامل جراحی فک ، گونه ، چانه ، لب و غیره می باشند.

هدف از جراحی زیبایی صورت چیست؟
جراحی زیبایی صورت با هدف جوانسازی و رفع ایرادات موجود در آن انجام می شود؛اما افرادی که اقدام به جراحی زیبایی می کنند باید دید واقع بینانه ای از نتیجه جراحی زیبایی داشته باشند.

گاهی برای جراحی زیبایی صورت با توجه به تشخیص جراح لازم است از روش های دیگر درمانی به طور مشترک ، ترکیب شده و انجام شود.

انواع جراحی زیبایی صورت :
در این بخش قصد داریم درباره انواع جراحی زیبایی صورت به طور کامل توضیح دهیم :

جراحی فک :
افرادی که برای جراحی فک مراجعه می کنند، مشکلات ذیل را دارا هستند:

اوپن بایت بودن فکین (نرسیدن دندان ها به هم)
عقب رفتگی فک بالا یا پایین
زیاده دیده شدن لثه ها
تومور یا آسیب موثر بر فک
و سایر مشکلات
این مشکلات باعث ظاهر نامناسب افراد می شود و موجب می شود به جراح فک برای جراحی فکین مراجعه کنند.قابل ذکر است جراحی فک معمولا با ارتودنسی همراه می باشد، چرا که ارتودنسی قبل از جراحی فک باعث می شود، دندان ها به صورت مرتب بر روی هم قرار گیرند و در هنگام جراحی فک ، جراح فک به راحتی بتواند موقعیت صحیح فکین را تشخیص دهد.

به جراحی فک همراه با ارتودنسی ، ارتوسرجری گفته می شود.

پس از انجام ارتودنسی و جراحی فک برای تثبیت موقعیت دندان ها و فکین در این رابطه جدید ادامه ارتودنسی انجام می شود.

افرادی که قصد انجام جراحی فک دارند، بهتر است، اقدامات قبل و مراقبت های بعد از ارتوسرجری را بدانند و آن ها را رعایت کنند تا به نتیجه ایده آل از جراحی فک برسند.

نتایجی که بعد از جراحی ارتوسرجری ( جراحی فک ) حاصل می شود عبارت است از :
بهبود عملکرد دندان ها
توازن ظاهر صورت
بهبود اختلالات فانکشنال


جراحی چانه :
زمانی که از نیمرخ به چهره افراد نگاه می شود، باید برجستگی لب پایین و چانه در یک راستا قرار گیرند، در صورتی که چانه جلوتر یا عقب تر باشد، نیاز به جراحی چانه می باشد تا زیبایی خود را دو چندان کند.

در این نوع جراحی ، چانه یا کوچک تر می شود یا بزرگ تر ؛ برای بزرگ تر کردن چانه از پروتز یا جراحی ژنیوپلاستی استفاده می شود.

در بزرگ کردن چانه، استخوان ها برش داده شده و تغییر شکل ایجاد می شود و به مرور زمان استخوان های برش خورده بهبود می یابد.

کوچک کردن چانه با ایجاد یک برش کوچک در زیر چانه یا در دهان باعث تغییر سایز چانه می شود.

در برخی از افراد که چانه بزرگی دارند ممکن است بعد از کوچک شدن چانه ، پوست دچار افتادگی شود که جراح برای کاهش آن از صفحات مخصوص یا پیچ برای ثابت نگه داشتن استخوان چانه استفاده می کند و تا زمان بهبودی کامل این صفحات و پیچ در چانه باقی می ماند.

جراحی گونه :
جراحی گونه یکی دیگر از انواع جراحی زیبایی صورت است که با هدف بهبود ظاهر گونه و برجسته کردن آن انجام می شود.

افرادی که برای جراحی گونه مراجعه می کنند یا افراد جوانی هستند که دچار ضعف استخوان گونه هستند یا افراد میانسالی که با گذشت زمان گونه آن ها تحلیل رفته است.

در این افراد از گونه گذاری با تزریق چربی ، تزریق ژل و جراحی استخوان گونه انجام می شود.

جراحی لب :
جراحی زیبایی لب با هدف برجسته کردن و قلوه ای کردن لب ها انجام می شود.این جراحی زیبایی در بیمارستان یا مطب مجهز انجام می شود و حدود 90 دقیقه طول می کشد.

البته برای زیبا و جذاب کردن لب ها روش های دیگری مانند : تزریق ژل ، تزریق چربی نیز وجود دارد.

قسمت های بحث شده فوق، اجزای اصلی زیبایی های صورت را تشکیل می دهند. در اینجا لازم می دانیم به مزایای اصلی این نوع جراحی ها نیز اشاره ای داشته باشیم.

انواع جراحی زیبایی صورت چه مزایایی دارد:
انواع جراحی زیبایی صورت سبب زیباتر شدن چهره افراد می شود.

اعتماد به نفس و عزت نفس افراد افزایش می یابد.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , میکرودرم ابریژن برای جوان سازی پوست , طب سوزنی , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , لاغری و پیکر تراشی , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , لیپولیز لیزری , جوان سازی , بوتاکس , ,
:: برچسب‌ها: جراحی زیبایی صورت مردان , جراحی پلاستیک پوست صورت , هزینه جراحی پلاستیک صورت , عمل زیبایی صورت در ایران , عمل های زیبایی چشم , نام انواع جراحی ها , هزینه عمل کشیدن پوست صورت , ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

Image result for ‫لیپولیز‬‎

 

 

لیپولیز

لیپولیز از جمله روش های لاغری است که خود در طیفی از متدها تعریف می شود و توسط بعضی از پزشکانی که جراحی های لاغری را انجام می دهند استفاده می شود. لیپولیز به معنای شکستن بافت سلول های چربی می باشد که امروزه عمدتا به عنوان روشی برای تخریب چربی شناخته می شود. لیپولیز صرفا محدود به لیپولیز لیزری نمی شود و انواع قدیمی تر لیپولیز نیز وجود دارند که همچنان مورد استفاده پزشکان قرار می گیرند. برای مثال بعضی اوقات لیپولیز به وسیلۀ امواج مافوق صوت صورت می گیرد که به این روش لیپولیز لیپوساکشن اولتراسونیک یا لیپولیز اولتراسونیک می گویند. هدف در لیپولیز اولتراسونیک همچون سایر روش های لیپولیز تخریب بافت چربی با استفاده از امواج مافوق صوت می باشد. یکی از عمده ترین ضعف های این روش لیپولیز این است که پس از تخریب بافت چربی، باعث افتادگی پوست و باقی ماندن چروک هایی روی پوست می شود. یکی از جدیدترین روش های لیپولیز، لیپواسکالپچر یا استفاده از لیزر در لیپولیز می باشد. در این روش لیپولیز از اشعه لیزر برای شکستن سلول های چربی استفاده می شود. این روش در سال 2006 به تأیید سازمان دارو و غذای آمریکا رسیده است و امروزه توانسته است در سطحی جهانی پذیرفته شود. در این روش لیپولیز از لیزر Diode استفاده می شود که به صورتی پالسی به کار می رود. در لیپولیز لیزری باید از بی حسی موضعی استفاده کرد. در این روش لیپولیز سوراخ هایی به عمق یک یا دومیلیمتری روی پوست ایجاد می شود و فیبرنوری باریک وارد نواحی سوراخ شده روی پوست می شوند. برای افرادی که دارای چاقی خفیف یا متوسط هستند استفاده از لیزر لیپولیز می تواند بسیار مفید و کارا می باشد. این افراد دیگر نیازی به ساکشن ندارند و همین شکل از لیپولیز می تواند چربی های اضافی را در قسمت های مختلف بدن آنها بزداید. اما در مقابل افرادی که از چاقی شدید رنج می برند علاوه بر استفاده از لیپولیز لیزری برای از بین بردن چربی های سطحی، برای تخلیه چربی هایی که در لایه های عمیق تر قرار دارند به لیپوساکشن نیاز خواهند داشت. یکی از مهمترین مزایای لیپولیزر نسبت به سایر روش های لیپولیز این است که پس از استفاده از این روش پوست فرد دچار افتادگی نمی شود و در بسیاری از موارد نیز به کشیده شدن و سفت شدن پوست نیز منجر می شود. در صورت استفاده از لیزر در لیپولیز، چربی تخریب شده در زیر پوست معمولا در طول زمان جذب بدن می شود و یا به راحتی از آن خارج می شود و به همین دلیل ناهمواری یا افتادگی خاصی روی پوست ایجاد نمی شود. با توجه به عوارض بسیار کمتر لیپولیز از طریق لیزر امروزه بسیاری از پزشکان و متخصصان زیبایی به این روش روی آورده اند و متقاضیان زیادی نیز برای این روش لاغری وجود دارند.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , لیپوساکسش اندام ها , پیلینگ شیمیایی , لیپولیز لیزری , لاغری و تناسب اندام , بوتاکس , تزریق چربی به صورت , ,
:: برچسب‌ها: هزینه لیپولیز , عوارض لیزر لیپولیز , فیلم عمل لیپولیز , عوارض لیپولیز چیست , لیپولیز شکم , دکتر شهریار رزازی لیپولیز , لیپولیز در مشهد , لیپولیز صورت , ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

 

- آیا من نیاز به پروتز سینه دارم؟

بسیاری از بانوانی که در اثر سرطان سینه ، یک سینه یا هر دو را از دست داده اند ؛ به کمک پروتز سینه می توانند تعادل بدن شان را مجدد به دست آورند.
پروتز سینه سیلیکونی، وزن و فرمی شبیه سینه طبیعی دارد. و یکی از مزایای آن اینست که به بدن شما کمک می کند تا دوباره متقارن و متعادل شود.

علت جراحی پروتز سینه چیست؟
بزرگ کردن سینه یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی دربانوان است.
هر سال دهها هزار زن متقاضی این عمل جراحی میباشند. بسیاری از زنان تصور می کنند که سینه هایشان بسیار کوچک است و اندازه یا شکلش نامتوازن یا غیر جذاب است. بعضی از زنان سینه هایی دارند که کاملا رشد نکرده است یا بعد از حاملگی یا به دنبال تغییر وزن یا پیر شدن به میزان قابل توجهی اندازه و شکلش را از دست داده و تغییر کرده است.این جراحی باعث بازگشت اعتماد به نفس در آنها خواهد شد.
خانمی که می خواهد عمل بزرگ کردن سینه را انجام دهد، حق انتخاب در نوع عمل جراحی را دارد، به طور مثال:
نوع وجنس، اندازه پروتز، و برش لازم جهت جاگذاری پروتز سینه. برای هر انتخاب فواید و مضراتی وجود دارد، به هر حال به مراجعه کننده اطلاعات لازم داده می شود و بدین وسیله، اوست که با مشاوره تصمیم می گیرد، کدام روش برایش بهتر است.
آیا پروتزهای سینه مطمئن و قابل اطمینان هستند؟
ماده پر كننده پروتزها و لایه بیرونی آن از جنس سیلیكون است، و سیلیكون عنصری است كه در طبیعت یافت می‌شود و از تركیب عناصری چون كربن، ئیدروژن و اكسیژن ایجاد می‌شود. سیلیكون در تولید محصولاتی چون لوازم آرایشی، مواد غذایی و پروتزهای پزشكی مورد استفاده دارد. مطالعات زیادی در جهت اثبات بیماری‌زا بودن پروتزهای سیلیكونی سینه انجام شده است و در نتیجه این مطالعات می‌توان گفت كه در حال حاضر هیچ مدركی بر اینكه پروتزهای سیلیكونی سینه موجب افزایش سرطانهای سینه می‌شود وجود ندارد، در ضمن هیچ دلیلی بر اینكه پروتزهای سینه موجب ایجاد بیماریهای خود ایمنی مانند آرتروروماتوئید می‌شود وجود ندارد.
بسیاری از خانم ها در مورد این نوع عمل جراحی بدون شک داستان های ترسناکی شنیده اند. ازجمله مسمومیت زایی سیلیکون یا ایجاد بیماری خود ایمنی/ بافت همبندی پروتز که مربوط به "تراوش"یا مهاجرت ژل می باشند.
در نتیجه در مورد عمل بزرگ کردن سینه در دهه اخیر تبلیغات متفاوتی انجام شده است، مخصوصاً از طریق عملکردهای غیر مسئولانه ی رسانه ها که بدین طریق علی رغم حقایق موجود، ادعاها و سئوالاتی در مورد ایمنی سیلیکون مطرح شده است.
سازمان مدیریت غذا و دارو در امریکا (FDA) به این نتیجه رسیده بود که "هیچ سند و مدرکی وجود ندارد که ژل سیلیکون ،که پروتزها با آن پر میشوند، ایمنی ندارند اما مدارک کم و ناکافی برای اثبات ایمنی آن وجود دارد." تمام موارد بالا نتیجه دعوی حقوقی در حال رسیدگی بر ضد تولیدکنندگان پروتزهای سیلیکونی میباشد.
در گذشته از ژل سیلیکون برای پر کردن نقائص بافت نرم و چین و چروکها به شکل تزریق استفاده می گردید(ژل دائمی) که این مسئله سالهاست ممنوع گردیده است. کارخانه های سازنده پروتز سیلیکون علاوه بر استحکام دادن جدار پروتزها امروزه از ژلهایی استفاده میکنند که حتی در صورت بریده شدن جداره نیز از هم جدا نشده و وبه بیرون پخش نمی شوند.
از چه سنی برای بزرگ كردن سینه‌ها مناسب است؟
بزرگ كردن سینه‌ها را می‌تواند از 18 سالگی به بالا انجام داد و هیچ سنی برای بهتر كردن ظاهر سینه‌ها دیر نیست.
پروتزهای سینه در زیر عضلات قرار می‌گیرند یا در روی عضلات؟
آناتومی بیماران مختلف با یكدیگر متفاوت است،و باید توسط یک فوق تخصص پلاستیک معاینه شوید و سلیقه خودتان راهم بگویید تا بهترین روش انتخاب شود.
آیا لازم است كه منتظر بمانیم كه بعد از بچه‌دار شدن این جراحی را انجام دهیم؟
این بسته به انتخاب بیمار است، بیشتر از نیمی از بیماران قبل از بچه‌دار شدن تحت عمل قرار می‌گیرند و بیشتر آنان هیچ مشكلی در شیردهی پس از جراحی ابراز نكرده‌اند. در ضمن برشی كه استفاده می‌شود كوچك است و جراح سعی می‌كند كه میزان به هم ریختگی غده‌های شیری اطراف نیپل را به حداقل برساند.
پروتز سینه كه در زیربافت سینه موثر در شیر دهی قرار می‌گیرد و به هیچ عنوان آسیبی به تغذیه كودك نخواهد رساند.
چگونه من می توانم بهترین اندازه را انتخاب کنم؟
پروتزهای سینه انواع و اندازه های مختلف دارند و هر زنی میتواند انواع اندازه ها را انتخاب کند. بیشتر زنان بر اساس اندازه ی سینه بندشان اندازه ی پروتز سینه را برای خود دشان مشخص می کنند. کلید انتخاب اندازه پروتز سینه این است که این پروتز به طور کلی به شما ظاهری موزون تر و مناسب تر بدهد و با خواست شما هم خوان باشد.در هنگام مشاوره جراح پلاستیک شما اندازه های سینه و قفسه ی سینهی شما را می گیرد؛ تا امتحان کند که چه اندازه ای برای شما مناسب است. بعلاوه با این اندازه گیری های بخصوصی، ظاهر شما را با بهترین اندازه ی سینه در نظر می گیرد.
پروتز های سینه تا چه مدت باقی می مانند؟
همانند باقی محصولات ساخت دست بشر، پروتز های سینه نیز تا ابد باقی نمی مانند. با وجود اینکه بسیار قوی و مقاوم هستند،حتی در برابر فشار، ولی مستعد کهنه شدن و فرسایش در طول زمان می باشند. به عبارت ساده تر، پوسته ی خارجی پروتز سینه، بالاخره فرسوده و نازک شده و در بعضی موارد نیاز به خارج کردن آن میشویم وباید جایگزین دیگری در همان فضا یا فضای دیگری استفاده شود.
نمودارها و تصاویر زیادی وجود دارد که مشخص می کند که نهایتا هر نوع پروتز سینه قبل از اینکه خراب شود، چقدر باقی می ماند.در یک نمودار میانگین حدود 20 سال است. اگرچه کهنه شدن و یا پاره شدن در میان افراد مختلف متفاوت است، بنابراین یک زن که ورزشها و تمرینهای فیزیکی زیادی مثلا چندین ساعت در روز به طور مرتب انجام می دهد و سینه هایش حرکت زیادی میکند(بعبارت دیگر مربی های ایروبیک، دوندگان ماراتن، سوارکاران و...)به طور طبیعی پروتز سینه ی آن ها در یک دوره ی زمانی مشخص نسبت به کسانی که تمرینات و تحرکات کمتری دارند، بیشتر فرسوده و پاره می شوند بنابر ابن به منظور داشتن یک ارزیابی مناسب برای حالت و موقعیت پروتز های سینه ی شما بهترین توصیه و پیشنهاد این است که توسط پزشک و متخصص به طور منظم بعد از 10 ـ 15 سال که از عملتان گذشت معاینه شوید و اگر لازم بود سونوگرافی انجام دهید.
گرایش های جدید نشان می دهند که در سال های اخیر پروتز سینه از جمله عمل های زیبایی بوده است که محبوبیت بسیار بالایی در بین زنان یافته است. اینکه چرا زنان به پروتز سینه روی خوش نشان داده اند و چرا این عمل جراحی در بین زنان شیوع پیدا کرده است خود به عوامل مختلفی بستگی دارد. از یک سو نگاه جامعه از منظر زیبایی شناختی تغییر یافته است و از سوی دیگر علم پزشکی رشد کرده است و توانسته است خدمات نوینی در زمینۀ پروتز سینه ارائه کند؛ روش هایی که محبوبیت پروتز سینه را بیش از پیش کرده است. بسیاری از زنان احساس می کنند سینه های کوچک و رشد نکرده ای دارند، عده ای دیگر نیز چنین فکر می کنند که ناهنجاری های سینه و عدم توازن سینه دارند، برخی نیز به دلیل زایمان و شیردهی و یا بالارفتن سن ممکن است احساس کنند که زیبایی سینه شان را از دست داده اند و... . همۀ این عوامل می توانند پروتز سینه را برای زنان تبدیل به گزینه ای جذاب و غیر قابل چشم پوشی کنند. اما قبل از هر چیز باید بدانید که در پروتز سینه از چه موادی استفاده می شود.
ماده ای که در پروتز سینه از آن استفاده می شود سیلیکون است. سیلیکون ماده ای است که در طبعت وجود دارد و عناصر عمدۀ آن اکسیژن، هیدروژن و کربن می باشند. سیلیکون علاوه بر در پروتز سینه و به طور کلی پزشکی، در صنایع غذایی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این ماده در پروتز سینه سبب نگرانی و حتی وحشت برخی از خانم ها می شود. این تصور ریشه در گفتارها و شایعاتی دارد که این ماده را سرطان زا معرفی می کنند. اما بهتر است بدانید که مطالعات گسترده ای در این زمینه صورت گرفته است و هیچ کدام از این مطالعات رابطه ای قطعی و معنی دار بین بیماری های سینه و پروتز سینه با استفاده از سیلیکون را نشان نداده اند. سازمان مدیریت غذا و دارو آمریکا (FDA) از جمله مراکزی است که در نتایج تحقیقات خود اعلام کرده است که "هیچ سند و مدرکی مبنی بر اینکه ژل سیلیکون که پروتزها با آن پر می شوند، وجود ندارد. گرچه مدارکی کم و ناکافی برای اثبات ایمنی آن وجود دارد."



:: موضوعات مرتبط: لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , بارداری بعد از لیپوماتیک , شایعات و حقایق لیپوساکشن , لاغری و پیکر تراشی , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , جراحی پلک , لیپولیز لیزری , جوان سازی , لاغری و تناسب اندام , بوتاکس , ,
:: برچسب‌ها: پروتز سينه و شيردهي , عکس پروتز سينه زنان , انواع سايز پروتز سينه , انواع پروتز سينه , بهترين دكتر پروتز سينه , هزينه عمل پروتز سينه سال , 96 پروتز سينه ني ني سايت , تركيدن پروتز سينه , ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

مقدمه ای بر فرش ایرانی (فرش کاشان)
هنر نزدایرانیان است و بس‎.‎
هنر ایران یکی از غنی‌ترین میراث هنری در تاریخ جهان است و منعکس کننده ی روحیه و تمایلات ایرانی ها می باشد‎.‎
سیر تکاملی هنر ایرانی را،در حوادث تاریخیِ این کشور کهن،میتوان یافت‎.‎
تنوع آثارهنری در ایران،نشاندهنده ی این امر است که ذوق هنری، از زمانهای قدیم در ایران و بین ایرانیان جایگاه خاص ‏و ویژه ای داشته است‎.‎
‎ ‎هنر ایرانیان، دربرگیرنده بسیاری از رشته هااز جمله معماری، نقاشی،بافندگی، سفالگری، موسیقی، خوشنویسی ‏، فلزکاری وقلم زنی و شاخص ترین آنها فرش می‌باشد‎.‎
‎ ‎فرش ایرانی با زندگی ایرانیان پیوند نزدیک دارد‎ ‎
طراحان فرش ایرانی بیش از هنرمندان کشورهای دیگر در ایجاد طرح های درهم پیچیده که طراحی وتصویر کردنشان ‏مستلزم چیره دستی و تخیل خلاق است مهارت داشتند‎.‎
مهم ترين گزینه براي تولید يک فرش خوب و با کیفیت ، دستگاه تولید و نخ استفاده شده فرش مي باشد‎.‎
مزیت فرش های با کیفیت ، نرمي فرش ، طول عمر بالاي فرش ، مقاومت در برابر حرات میباشد‎.‎
آشنایی با فرش های ایرانی
حال با تعدادی از طرحها و نقوش فرش ایرانی بخصوص فرش کاشان آشنا شوید‎.‎
فرش کاشان نقشه نایین بادامی
‏ فرش کاشان نقشه نایین بادامی دارای طرحی زیبا ومجذوب کننده ی هر فرد با سلیقه ای هست.‏‎1200 ‎شانه ،ریز ‏بافت و با تراکم 3600 واقعی، بدون پرزدهی و ضد حساسیت و با کیفیت بافت سوپر موجود بوده و آماده ارائه به ‏مشتران محترم می باشد .‏
این فرش دارای‎5 ‎سال ضمانت کیفیت شامل (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش ‏‏) بوده و در صورت بروز هر نوع مشکل فروشکاه فرش کاشان ضمانت محصولات خود را اجرایی میکند‏
‏ فرش حوض نقره رنگ فیلی
فرش کاشان خوض نقره ای برنگ فیلی با 1200 شانه ،ریز بافت ،و دارای تراکم 3600 واقعی،
بدون پرزدهی و ضد حساسیت و همچنین با کیفیت بافت سوپر،موجود بوده و آماده ارائه به مشتریان محترم و ‏باسلیقه می باشد.این فرش دارای ‏‎5 ‎سال ضمانت کیفیت شامل(گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-‏از بین رفتن لطافت فرش)‏‎ ‎بوده. طرح حوض نقره نقشه های اصیل و شناخته شده فرش های تمام ابریشم ‏میباشد.
فروشگاه فرش کاشان،ضامن تمامی محصولات خود می باشد.‏‎)‎
فرش حوض نقره ای رنگ بادامی
فرش حوض نقره ای بادامی دارای کیفیت عالی و بافته شده با نخ 100%اکرولیک برایت می باشد.
این فرش بدون پرزدهی و ضدحساسیت میباشدکه مناسب کودکان و افرادی که دارای حساسیت هستند می ‏باشد.‏
‏8رنگ واقعی و با طیف رنگ بالغ بر 12 رنگ ،یکی از پر بازدیدترین فرشها برای افراد مشکل پسند می باشد.‏
‎10 ‎سال ضمانت کیفیت حوض نقره بادامی می باشد.‏
تمام مشخصات فرش (فرش 1200 شانه تراکم 3600 با مارک استاندارد ایران) بروی فرش هک شده است
‎10 ‎سال ضمانت کیفیت حوض نقره بادامی می باشد.‏
زیبایی دلنشین این طرح ادم رو یاد هنر ایرانی و دستبافت با ارزش ایران می اندازه این هنر نشاندهنده ذوق و ‏سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنر ایران را با دیگر کشور ها نشان میدهد
‎-‎کیفیت فرش فوق العاده دقیقا شبیه فرش های دستبافت تبریز ابریشم و قم میباشد‎.‎
‎.‎ضمانت پایین ترین قیمت، به همراه بالاترین کیفیت ، امتیاز خرید شما از بازار فرش کوروش است.‏
فروش ویژه فرش 1200 شانه کاشان با تراکم 3600 با تخفیفات ویژه در سایت بازار فرش کوروش بزرگترین مرجع ‏فروش فرش با بهترین کیفیت و بهترین قیمت
‎ ‎شانه گل برجسته طرح مها ترمه ای
فرش مها ترمه ای با طراحی فوق العاده و چشم نواز،مطابق سلیقه ی عزیزانی هست که به طرحهای سنتی ‏ارادت خاص دارند.این فرش 1200 شانه ریز بافت و تراکم 3600 واقعی ،با کیفیت بافت سوپر ، بدون پرز دهی و ‏ضدحساسیت،آماده تحویل به مشتریان محترم و خوش سلیقه می باشد.‏
فرش کاشان دارای 5‏‎ ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت ‏فرش‎ )‎می باشد.
فرش طرح افشان رنگ قهوه ای برجسته
فرش طرح افشان ،۱۲۰۰شانه ،دارای نقوش برجسته و خیره کننده میباشد،که توجه هر خریداری رو بسمت ‏خود جلب میکند.این فرش ، با تراکم_۳۶۰۰ میباشد.‏
‏۱۰۰%اکرولیک ،درجه یک و بدون پرزدهی و ضدحساسیت، با کیفیت بافت سوپر، است.‏
‏۱۲متری ۱۹۹۰تومن
‏۹متری ۱۶۵۰‏
‏۶متری ۹۹۰‏
‎ ‎با 5‏‎ ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎درخدمت ‏مشتریان محترم می باشد.‏
فرش کاشان انا کرم
فرش انا کرم با طرح و رنگی خاص،احساس آرامش را به خانه های شما هدیه میکند.این فرش بینظیر، ‏‏1200شانه ریز بافت، تراکم 3600 واقعی،ضدحساسیت و پرزدهی،با کیفیت سوپر بافت،دارای
‎5‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎در راستای ارائه ‏خدمات به مشتریان باذوق و هنر دوست میباشد.‏
فرش کاشان طرح گیسو
فرش 1200 شانه طرح گیسو،ریز بافت،و دارای تراکم 3600و اقعی ،درخدمت شماست.
این فرش با طراحی بینظیر و کیفیت بافت سوپر،بدون پرزدهی و ضد حساسیت،نشاندهنده ذوق و سلیقه و ‏هنر ایرانی می باشد. زیبایی دلنشین این طرح ادم رو یاد هنر ایرانی و دستبافت با ارزش ایران می اندازه این ‏هنر نشاندهنده ذوق و سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنر ایران را با دیگر کشور ها نشان میدهد‎.‎
فرش طرح گیسو با 5‏‎ ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت ‏فرش‎ )‎در خدمت شما عزیزان می باشد.‏
فرش کاشان طرح نامینان
فرش 1200 شانه طرح نامینان مطابق با سلیقه ی مشکل پسندان می باشد.‏
این فرش مرغوب 1200‏‎ ‎شانه ، ریز بافت و دارای تراکم 3600 واقعی، بدون پرزدهی و ضد حساسیت
می باشد. کیفیت بافت سوپر و ‏
‎5 ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎
از ویؤگیهای این فرش نفیس میباشد.

فرش کاشان طرح اصفهان کرم
فرش طرح اصفهان کرم،با الهام از هنر و ذوق اصفهان می تواند یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب شما مشتریان ‏محترم باشد.‏
‎1200 ‎شانه ریز بافت، تراکم 3600 واقعی، کیفیت بافت سوپر، ضد حساسیت و بدون پرزدهی، با
‎5 ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎
در ارائه خدمات به مشتریان با ذوق و هنر دوست می باشد.


فرش کاشان طرح 12005 کرم
طراحی این فرش کلاسیک و به روز و زیبا می باشد.برای افرادی که سبکهای کلاسیک رو میپسندند بسیار ‏گزینه ی ایده آلی میباشد.این فرش دارای این خصوصیات می باشد:‏
‎1200 ‎شانه ریز بافت،تراکم 3600 واقعی،بدون پرزدهی و ضد حساسیت،کیفیت بافت سوپرو دارای
‎5 ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎
می باشد.
فرش کاشان خشتی گل بوته ‏ ‎ ‎
فرش کاشان طرح خشتی گل بوته برای کسانیکه به طبیعت و گل علاقه مند هستند، پیشنهاد می شود. ‏طرحهای بینظیر این فرش،چشم نواز و بسیار زیبا میباشد.‏
خصوصیات این فرش نفیس:،1200 شانه ،تراکم 3600‏
نقشه جدید و تک ،از نقشه های خاص و ثبتی فرش کاشان که با دیگر فرش های طرح خشتی از لحاظ طرح ‏تفاوت چشمگیری در زیبایی دارد.از خصوصیات این فرش نفیس:کیفیت عالی با نخ 100%اکرولیک برایت،1200 ‏شانه ،تراکم 3600،بدون پرزدهی و ضد حساسیت،می باشد.‏
‎8‎رنگ واقعی با طیف رنگ بالغ بر 12 رنگ از خصوصیات منحصر بفرد این فرش زیبا هست.‏
‎10 ‎سال ضمانت کیفیت دارد.‏
تمام مشخصات فرش (فرش 1200 شانه تراکم 3600 با مارک استاندارد ایران) بروی فرش هک شده است‎.‎
‎-‎کیفیت فرش فوق العاده دقیقا شبیه فرش های دستبافت تبریز ابریشم و قم میباشد‎.‎
طرح خشتی نقشه های اصیل و شناخته شده فرش های تمام ابریشم میباشد‎.‎
فرش کاشان گل برجسته:
‏ فرش های گل برجسته به دلیل غیر همسطح بودن بافت فرش ،زیبایی چشمگیری به طرح های فرش داده و ‏بسیار پر طرفدار هستند‎..‎
این فرش را به نوعروسان محتزم ،که دارای سلیقه و ذوق خاصی هستن ،و مایلند چیدمان جهیزیه شان،جلوه ‏ی زیبا و خاصی داشته باشد، توصیه میکنیم.‏
فرش کاشان طرح یاشار‎:‎
فرش کاشان طرح یاشار تولید کارخانه بزرگ فرش کاشان هم اینک آماده عرضه به خریداران محترم می باشد. ‏فرش کاشان طرح یاشار در ۳ رنگ انحصاری تولید شده است‎.‎
طرح یاشار از طرح های جدید و به روز کارخانه فرش کاشان نیمه دوم سال ۹۶ تولید شده است. این فرش از ‏طرح های زیبا و دستبافت گونه کارخانه فرش کاشان می باشد که با استقبال زیادی روبرو شده است‎.‎
فرش کاشان نقشه حوض نقره:

‏ فرش کاشان طرح حوض نقره رنگ فیلی فرش کاشان ‏‎1200 ‎شانه با تراکم 3600 وکیفیت عالی بدون پرزدهی ‏و ضد حساسیت با نخ 100%اکرولیک برایت آماده خدمت رسانی به مشتریان صاحب سلیقه می باشد.‏
این فرش با ‏‎8‎رنگ واقعی با طیف رنگ بالغ بر 12 رنگ و دارای ‏‎10 ‎سال ضمانت کیفیت می باشد.‏
تمام مشخصات فرش (فرش 1200 شانه تراکم 3600 با مارک استاندارد ایران) بروی فرش هک شده است
زیبای دلنشین این طرح ادم رو یاد هنر ایرانی و دستبافت با ارزش ایران می اندازه این هنر نشاندهنده ذوق و ‏سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنر ایران را با دیگر کشور ها نشان میدهد
‎-‎کیفیت فرش فوق العاده دقیقا شبیه فرش های دستبافت تبریز ابریشم و قم میباشد‎.‎
طرح حوض نقره نقشه های اصیل و شناخته شده فرش های تمام ابریشم میباشد‎.‎
‎..‎که در چهار رنگ ابی -سرمه ای -کرم-بادومی می باشد‎.‎

‎ ‎فرش کاشان مدل ستاره
فرش کاشان طرح ستاره در ۳ رنگ زیبا بافت و رنگبندی شده است‎.‎
فرش کاشان طرح ستاره آبی
فرش کاشان طرح ستاره سرمه ای
فرش کاشان طرح ستاره کرم رنگ‎.‎
زیبایی و رویایی بودن و دلنشینی این طرح ،ادم رو یاد هنر با ارزش ایران می اندازه .این هنر نشاندهنده ذوق و ‏سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنرو سلیقه ی ایرانی را به دیگر کشور ها نشان میدهد.


فرش کاشان طرح شهرزاد
فرش طرح شهرزاد انسان را بیاد قصه های هزار و یک شب شهرزاد و لطافت و رویایی بودن آن می اندازد.
این فرش رو به خانمهایی با ذوق و احساساتی پیشنهاد میکنیم.‏
فرش کاشان ضامن کیفیت و بافت فرش ،مدل شهرزاد سرمه ای میباشد ضمانت ۵ تا ۱۰ ساله محصولات ‏کارخانه فرش کاشان نشان دهنده کیفیت کار ماست

سایت بازار فرش کوروش تنها فروشگاه اینترنتی با امکان خرید حضوری فرش باعث شده شما فرش ماشینی ‏درجه یک با کیفیت کارخانه را با بهترین قیمت خرید کنید .تفاوت خرید از بازار فرش کوروش ، بهترین قیمت به ‏همراه مناسب ترین قیمت بعلاوه امکان خرید حضوری میباشد . هروقت قصد سفارش داشتید و امکان بازدید ‏حضوری نداشتید میتوانید با پرداخت 50 هزار تومان بیعانه سفارش خود را ثبت کنید و الباقی رو درب منزل تحویل ‏بگیرید‎.‎
ضمانت پایین ترین قیمت به همراه بالاترین کیفیت امتیاز خرید شما از بازار فرش کوروش
فروش ویژه فرش 1200 شانه کاشان با تراکم 3600 با تخفیفات ویژه در سایت بازار فرش کوروش ‏بزرگترین مرجع فروش فرش با بهترین کیفیت و بهترین قیمت میباشد.



:: موضوعات مرتبط: نظرات مردم درباره لیپوماتیک , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , کرایولیپولیز , طب سوزنی , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , ,
:: برچسب‌ها: فرش کاشان طرح شهرزاد , خریدفرش کاشان , فرش کاشان نقشه حوض نقره , فرش کاشان طرح اصفهان کرم ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین



حضور پر رنگ ایده‌های طراحی اسمارت‌فون‌های سری S8 در طراحی نوت جدید کاملا آشکار و هویدا است اما اینجا و آنجا برخی از المان‌های گوشی نگون‌بخت نوت7 را نیز در این مدل می‌‌توان مشاهده کرد؛ در یک نگاه کلی نوت8 را می‌توان حاصل ترکیب سری S8 با نوت7 و برطرف کردن مشکلات هریک دانست که به دیوایس متفاوتی منجر شده که نمونه دیگری برای آن در لیست تولیدات سامسونگ نمی‌توان یافت.


بخش رویی گوشی طبق انتظار با حاشیه‌های بسیار اندک در بالا و پایین طراحی شده و طبق انتظار خبری نیز از دکمه کلاسیک زیر صفحه‌نمایش نیست. حاشیه‌های جانبی صفحه‌نمایش نیز مثل گذشته و همانطور که در نوت7 شاهد بودیم کاملا خمیده طراحی شده‌اند؛ امری که باعث می‌شود به جز دو لبه بالا و پایینی، هیچ حاشیه‌ دیگری در دورتادور صفحه‌نمایش قابل مشاهده نباشد. طراحی کلی گوشی در کناره‌ها از حالت گرد سری S8 اندکی دور شده‌اند و دستگاه بدین‌ترتیب فرمی چهارگوش‌تر و کلاسیک‌تر به خود گرفته‌ است.

داستان در پشت گوشی کاملا متفاوت است و در حالی که در مقایسه با S8 هنوز دکمه اثر انگشت در بالای این قسمت قرار دارد اما با قرار دادن مجموعه فلش مابین این سنسور و دوربین‌های دستگاه سعی شده تا مشکل سری S8 یعنی اشتباه گرفته شدن این سنسور با لنز دوربین تا حدودی کم‌رنگ‌تر شود. گذشته از این مورد مطمئنا دوربین‌های دوگانه این قسمت مهم‌ترین نکته قابل اشاره در این بخش را تشکیل می‌دهند که در ادامه بار دیگر به آنها باز می‌گردیم.


در سمت چپ گوشی درست در زیر دکمه تغییر صدا بار دیگر کلید اختصاصی Bixby قرار دارد و در پایین نیز به جز پورت USB Type-C، به اسپیکر اصلی، جک 3.5 میلی‌متری هدست و البته از همه مهم‌تر به جایگاه S-Pen بر می‌‌خوریم. Note8 همچنان از استاندارد مقاومت IP68 بهره می‌برد و از این بابت تفاوتی با S8 ندارد.

نوت8 در چهار رنگ به صورت رسمی در این کنفرانس خبری معرفی شد که شامل مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Orchid Gray)، طلایی (Maple Gole) و یک رنگ جدید آبی (Deep Sea Blue) می‌شود.
صفحه‌نمایش : 0.1 اینچ بزرگ‌تر از S8+

صفحه‌نمایش گلکسی نوت8 به جز 0.1 اینچ بزرگ‌تر شدن نسبت به S8+ و البته لایه تشخیص‌ دهنده قلم S-Pen‌ هیچ تفاوت خاص دیگری با آنچه پیش از این در پرچمداران 2017 سامسونگ دیده‌ایم ندارد و در اینجا نیز از همان فناوری Super AMOLED، وضوح 2960×1440 پیکسل و نسبت تصویر 18.5:9 استفاده شده است. بخش پایینی گوشی و جایی که دکمه مجازی هوم قرار دارد مثل سری S8، حساس به فشار بوده و در صورت فشردن آن یک فیدبک لرزشی را نیز ایجاد می‌کند. این دکمه حتی زمانی که یک اپلیکیشن در حال اجرا، آن را از دید پنهان کرده است نیز قابل فشردن و استفاده خواهد بود.

دوربین‌ها : دو چشم بینا به سبک رقیب

برخلاف بسیاری از گمانه‌زنی‌ها که اسمارت‌فونی از سری C سامسونگ را به عنوان نخستین گوشی این برند مجهز به دوربین دوگانه مطرح می‌کردند، سامسونگ بالاخره این قابلیت را در پیشرفته‌ترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت8 به کار گرفت. دوربین‌های بخش پشتی این گوشی شامل دو دوربین 12 مگاپیکسلی هستند که یکی دارای گشودگی لنز نرمال f/1.7 بوده و دیگری با دیافراگم f/2.4 برای برداشت تصویر تله‌فتو به کار می‌رود. این دو دوربین که به گفته سامسونگ اولین نمونه‌هایی در این کلاس هستند که هر دو از لرزه‌گیر اپتیکال دست (OIS) بهره می‌برند در کنار هم علاوه بر افکت بوکه و امکان محو کردن پس‌زمینه می‌توانند تا دو برابر زوم اپتیکال را نیز فراهم کنند. با وجود این البته تنها دوربین اصلی و نرمال این مجموعه به سیستم فوکوس سریع Dual-Pixel مجهز است.


یک ویژگی جالب دیگر این دوربین که Live Focus خوانده شده و به نوعی می‌توان آن را حالت پرتره مخصوص سامسونگ نامید امکان مشخص کردن میزان محو شده‌گی یا blur قابل اعمال به پس‌زمینه و پیش‌زمینه در هنگام گرفتن عکس و یا بعد از آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این می‌توان از هر دو دوربین به صورت همزمان برای گرفتن عکس نیز بهره برد که سامسونگ این ویژگی را نیز Dual Capture نامیده است.

دوربین سلفی گوشی همان نمونه 8 مگاپیکسلی حاضر در سری S8 ‌مجهز به فوکوس خودکار است که تغییر خاصی در آن دیده نمی‌شود. جدا از این سه دوربین، یک سنسور دوربین دیگر نیز در نوت8 وجود دارد که در حقیقت اسکنر عنبیه (iris scanner) دستگاه بوده و بر بالای صفحه‌نمایش قرار دارد.
S Pen : همان قلم نوت7

در حالی‌که اصلی‌ترین عامل تفکیک سری نوت از پرچمداران گلکسی S به قلم دستگاه تعلق دارد و سامسونگ تقریبا هر سال تغییراتی را در قلم S Pen‌ ایجاد می‌کرد امسال ظاهرا از همان S Pen حاضر درنوت7 در این مدل استفاده شده که دارای سر 0.7 میلی‌متری بوده و 4,096 سطح فشار مختلف را تشخیص می‌دهد. این البته همه ماجرا نیست و به خصوص در بخش نرم‌افزاری این قلم گزینه‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار گرفته است. یکی از این موارد جدید امکان نوشتن با این قلم روی صفحه‌نمایش خاموش است که پیش از این نیز در لیست امکانات این قلم جای داشت اما نکات جدید اینکه بدون روشن کردن صفحه‌نمایش می‌توان به ویرایش نوشته پرداخت و تا 100 صفحه بدون نیاز به روشن کردن صفحه‌نمایش، این نوشتن را ادامه داد.


Live Message یا پیام‌ زنده دیگر نکته جدید معرفی شده برای S Pen است که در طی آن می‌توان روی یک تصویر یا هر بخش دیگر یک یادداشت با قلم انجام داد و سپس نوشته شما به صورت یک فایل متحرک GIF ذخیره می‌شود که می‌توان آن را به اشتراک گذاشت.
سخت‌افزار : رم 6 گیگی، پروسسور SD835

گزینه‌های پردازشی حاضر در نوت8 به جز یک مورد هیچ تفاوتی با گلکسی اس 8 ندارد. در اینجا بار دیگر از پروسسور Snapdragon 835 برای بازار آمریکا و چیپ‌ست Exynos 8895 برای سایر نقاط دنیا استفاده شده که هر دو 10 نانومتری هستند و از لحاظ قدرت پردازشی تقریبا در یک سطح قرار دارند. حافظه رم به عنوان تنها تغییر قابل اشاره در این بخش از 4 به 6 گیگابایت ارتقاء یافته و حافظه داخلی نیز با اینکه در مراسم رونمایی تنها 64 گیگابایت اعلام شد اما ظاهرا ورژن‌های دیگری از این مدل با 128 و حتی 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز در راه هستند.

باتری : کمتر از S8+ و نوت7

در حالی که هنوز کابوس نوت7 برفراز سر سامسونگ پرواز می‌کند کاهش ظرفیت باتری در این مدل برای اطمینان حاصل کردن از عملکرد صحیح آن،‌ منطقی و طبیعی به نظر می‌رسد. ظرفیت باتری در این گوشی 3,300mAh در نظر گرفته شده که 200 میلی آمپر ساعت کمتر از هر دو مدل S8+ و Note7 است. بخشی از علت کاهش ظرفیت این باتری نسبت به S8+ را نیز باید به اختصاص فضایی در بدنه گوشی برای قلم S-Pen مربوط دانست.
نرم‌افزار :‌ اندروید 7.1 و Experience UX

در حالی که هنوز اندروید 8 یا Oreo به صورت رسمی و نهایی در دسترس قرار نگرفته، نوت8 در ابتدا با اندروید 7.1.1 عرضه می‌شود و رابط کاربری آن نیز درست مثل سری S8 بر پایه پوسته نرم‌افزاری Experience UX خواهد بود. با حضور کناره‌های خمیده دستگاه نگفته پیداست که Edge Panel سامسونگ که در سری S8 نیز حضور فعالی داشت در اینجا نیز به کار گرفته شود.


کارکرد این پنل خمیده تفاوتی با گذشته ندارد اما برخی از نکات جدید نیز در آن به چشم می‌خورند که از آن جمله می‌توان به App Pairs اشاره کرد؛ App Pairs همانطور که می‌توان از روی اسم حدس‌های در مورد عملکرد آن زد، دو برنامه که معمولا در کنار هم استفاده می‌شوند را با هم جفت کرده و در یک لحظه هر دو را در صفحه‌ای که به دو قسمت تقسیم شده لانچ می‌کند. سامسونگ در معرفی این قابلیت جدید از لانچ همزمان اپلیکیشن پخش موسیقی و برنامه مسیریابی با هم به عنوان یک مثال یاد کرد.
قیمت – زمان حضور در بازار

هر دو ورژن لاک اپراتوری و آنلاک فکتوری نوت8 از همین امروز یعنی 23 آگوست (1 شهریور 1396) برای پیش‌سفارش در دسترس قرار دارند و زمان واقعی حضور گوشی در بازار نیز 15 سپتامبر (24 شهریور 1396) خواهد بود. ظاهرا دو رنگ مشکی و خاکستری این گوشی برای بازار آمریکا انتخاب شده‌اند و دو رنگ طلایی و آبی این مدل در دیگر کشورهای جهان ارائه می‌شود. همراه این مدل مشابه سری S8، ایربادهای AKG که توسط Harman Kardon تنظیم شده است نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.


همانطور که پیش از این حدس زده می‌شد، گلکسی نوت8 گوشی چندان ارزانی نخواهد بود چرا که ظاهرا قیمت پایه این مدل برای بازار آمریکا 930 دلار اعلام شده و حتی احتمال افزایش این قیمت نیز در بازارهای دیگر وجود دارد. 



:: موضوعات مرتبط: تزریق چربی , طب سوزنی , بارداری بعد از لیپوماتیک , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , لاغری و تناسب اندام , ,
:: برچسب‌ها: گوشی , موبایل , گلکسی , سامسونگ , Note8 , نوت 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 842
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

کامپیوتر چیست؟

کامپیوتر یا رایانه ابزاری است که بر روی آنچه به آن می‌دهند ( و اصطلاحاً‌ به آن ورودی گفته می‌شود ) عملیاتی انجام می‌دهد که به آن پردازش می‌گویند و نتیجه مطلوب را به دست می‌دهد که خروجی نامیده می‌شود.

 

نام کامپیوتر

در زبان انگلیسی «کامپیوتر» به کسی می‌گفتند که محاسبات ریاضی را (بدون ابزارهای کمکی مکانیکی) انجام می‌داد.

 

معنای واژه‌ی فارسی رایانه

واژه‌ی رایانه از مصدر رایانیدن ساخته شده که در فارسی میانه به شکلِ rāyēnīdan و به معنای «مرتّب کردن، نظم بخشیدن و سامان دادن» بوده است.

 

تاریخچه کامپیوتر

در گذشته دستگاه های مختلف مکانیکی ساده ای مثل خط کش محاسبه و چرتکه نیز رایانه خوانده می شدند.

اهمیت کامپیوتر

در پرتو امکانات بی شماری که بوسیله کامپیوتر فراهم آمده است امروزه جوامع بشری با گامی محکم و استوار به سوی تسلط هر چه بیشتر بر علم و تکنولوژی پیش می‌روند

 

نسل های کامپیوتر

واژه‌ نسل برای تقسیم بندی مراحل پیشرفت و تکامل کامپیوتر ها به کار می‌رود هر از گاهی تحولات مهمی در زمینه سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر ها پدید آمده است که دامنه‌ این تغییرات به حدی بوده است که اصطلاحاً‌ گفته می‌شود نسل جدیدی از کامپیوتر ها به وجود آمده است.

 

انواع کامپیوتر

۱ – کامپیوتر های بزرگ (Main Frame) ۲ – کامپیوترهای کوچک (Mini Computer) ۳ – ریز کامپیوترها (P .C .) یا (Micro Computer)

 

بخش های اصلی کامپیوتر

۱٫ سخت افزار ۲ . نرم افزار

introduction-t…ardware-trends

سخت افزار رایانه (Hardware)

مجموعه ای از عناصر فیزیکی و قابل لمس در کامپیوتر را سخت افزار کامپیوتر مینامند. مانند مدارهای الکترونیکی ، ترانزیستور ها و IC ها.

 

نرم افزار رایانه (Software)

 

برنامه های کاربردی و برنامه های سیستم که توسط انسان نوشته میشوند. یعنی نرم افزار ، رابط بین کاربر رایانه و سخت افزار است.

 

تعریف سیستم

سیستم عبارت است از مجموعه ای از عناصر مرتبط به هم که هدف خاصی را انجام میدهند.

 

کامپیوتر چگونه کار می کند ؟

کامپیوتر مانند انسان است ولی به تنهایی ، قادر به انجام عملی نیست بلکه باید به کامپیوتر دستور العملی به نام برنامه داده شود . برنامه ها به زبانهای سطح پایین یا سطح بالا نوشته می شوند و به این زبان ها ، زبانهای برنامه نویسی می گویند .

 

سیستم عامل

رایانه همیشه نیاز دارد تا برای بکارانداختنش حداقل یک برنامه روی آن در حال اجرا باشد

 

کاربردهای کامپیوتر

کامپیوتر ها در مؤسسات تجاری و صنعتی ، شرکتها های هواپیمایی ، مؤسسات تحقیقاتی ، علمی و پزشکی و …. کاربرد دارند

 

چرا باید علم کامپیوتر را بیاموزیم؟

امروزه همگان به این باور رسیده اند که فراگیری استفاده عملی از رایانه کاری اجتناب ناپذیر برای زندگی در دنیای فوق مدرن امروزی است

 

برخی اصطلاحهای کامپیوتری

بیت ، بایت ، کیلو بایت ، مگابایت ، گیگابایت ، هگزابایت ، بوت یا دیسک آغاز گر ، حافظه دسترسی تصادفی (RAM) ، کارت صدا یا صوت ،کارت گرافیک (VGA) ، واحد پردازش مرکزی (CPU) ، داده ، هارد دیسک (دیسک سخت) ، سخت افزار ، شبکه ، مادربورد



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائید , کرایولیپولیز , طب سوزنی , لیپوساکشن مردان , پیلینگ شیمیایی , ,
:: برچسب‌ها: کامپیوتر , فناوری , رایانه , عملیات , محاسبات , دستگاه , نسل های کامپیوتر , Micro Computer , Main Frame , RAM , CPU , VGA ,
:: بازدید از این مطلب : 524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین



در این مطلب قصد داریم به معرفی ۱۰ فناوری جدید برتری بپردازیم که طبق پیش بینی محققان دانشگاه MIT آمریکا، در سال جاری و سال های پس از آن فراگیر خواهند شد. در ادامه با ما همراه باشید.

کلیک – فناوری های مرتبط با کاشت وسایل مختلف در مغز و کامپیوترهای کوانتومی از جمله فناوری هایی هستند که در سال ۲۰۱۷ مردم را شگفت زده کرده اند؛ اما این فناوری ها تنها فناوری هایی نیستند که در سال ۲۰۱۷ شگفتی آفرین شده اند. در این مطلب قصد داریم به معرفی ۱۰ فناوری برتر جدیدی بپردازیم که از نظر محققان دانشگاه MIT آمزیکا در سال جاری فراگیر خواهند شد.

هوش مصنوعی با قابلیت یادگیری همانند انسان

در صدر این لیست هوش مصنوعی جدیدی قرار دارد که رفتار آن تقویت شده است.

هوش مصنوعی این قابلیت را دارد که در یک بازی پیچیده مانند بازی Go مهارت پیدا کند و حتی یک فرد ماهر در این بازی را نیز شکست دهد. همچنین هوش مصنوعی این توانایی را دارد که خودروهای بدون راننده را در ترافیک خودروها هدایت کند.

این فناوری بر اساس تقویت میزان یادگیری ایجاد شده است و قدمت این کار به بیش از ۱۰۰ سال پیش باز می گردد. حدود یک قرن پیش روانشناسی به نام ادوارد ثروندایک، به گربه ها یاد داد که چگونه از یک جعبه با در کلون دار، با روش آزمایش و خطا فرار کنند. این رفتار ابتدا با یک پاداش (غذا) در گربه ها ایجاد شد و سپس به یک رفتار تثبیت شده در آن ها تبدیل شد.

دوربین های ۳۶۰

بشر می تواند دنیا را به صورت ۳۶۰ درجه تجربه کند و هم اکنون دوربین های متداول هم از این قابلیت برخوردار هستند.

زمانی ساخت یک سیستم با قابلیت ایجاد تصویر ۳۶۰ درجه از دنیای اطراف، هزاران دلار هزینه داشت؛ اما هم اکنون امکان تصویربرداری ۳۶۰ درجه با صرف هزینه ای کمتر از ۵۰۰ دلار ممکن شده است.

البته تصویربرداری ۳۶۰ درجه باید به گونه ای باشد که برای افراد کسل کننده نباشد و قابلیت های جالبی داشته باشد؛ به عنوان مثال خبرنگاران می توانند برای مستندسازی اخبار، از دوربین های ارزان قیمت ۳۶۰ درجه استفاده کنند؛ مثلا خبرنگاران روزنامه New York Times با ضبط یک ویدیوی ۳۶۰ درجه، ویرانگری های داعش در کشور سوریه را به تصویر کشیدند.

ژن درمانی برای درمان اختلالات موروثی

این فناوری برای کودکی که دچار اختلال نقص ایمنی بود و والدین او که مجبور به استفاده از ماسک و جوشاندن اسباب بازی های فرزند خود بودند، بهترین فناوری ممکن بود.

در ابتدا تصور می شد که پیوند مغز استخوان بهترین روش درمانی برای مقابله با بیماری این کودک است؛ اما بعدها محققان دریافتند که با ژن درمانی و جایگزینی ژنی که باعث تخریب سیستم دفاعی بدن این کودک شده بود، می توانند او را درمان کنند. این روش درمانی برای این کودک جواب داد و او کاملا درمان شد.

سلول های خورشیدی با کارایی مضاعف

این سلول های خورشیدی که اصطلاحا سلول های خورشیدی داغ نامیده شده اند، می توانند گرمای خورشید را به اشعه های متمرکز شده نور تبدیل کنند. این پانل ها می توانند جایگزین پانل های فتوولتاییک متداول (پانل هایی برای تولید مستقیم برق از انرژی خورشیدی) شوند و کارایی این پانل های جدید، نیز دو برابر پانل های مذکور است. با استفاده از این پانل ها می توان انرژی رایگان خورشیدی را ذخیره کرد و در شب از آن استفاده کرد.

طرحی از انواع سلول های انسان

این طرح می تواند یک مدل جدید پیچیده از زیست شناسی را ارائه دهد و می تواند به روند تحقیقات در رابطه با داروهای مختلف سرعت ببخشد. دانشمندان تخمین زده اند که در حدود ۳۰۰ نوع سلول متفاوت در بدن انسان وجود دارد؛ اما بی تردید تنوع سلول های بدن انسان، بیش از این میزان است.

این طرح امکان کشف نوع جدیدی از سلول ها را فراهم می کند و روند انجام آزمایشات مختلف در مورد داروها را تسریع می کند.

کامیون های بدون راننده و خودران

حتما تاکنون اخبار زیادی در مورد خودروهای خودران خوانده اید و یا شنیده اید، جالب است بدانید که کامیون های آینده نیز به فناوری هدایت خودکار مجهز خواهند شد تا زمانی که راننده هوشیاری لازم را ندارد، سیستم هدایت خودکار، فرمان کامیون را در دست بگیرد.

همچنین این فناوری می تواند برای هدایت گروهی از کامیون ها که پشت سر هم حرکت می کنند، به کار گرفته شود تا هم در مصرف سوخت آن ها صرفه جویی شود و هم مقاومت آن ها در برابر باد کمتر شود.

پرداخت وجه با استفاده از فناوری تشخیص چهره

شما در حال حاضر می توانید با یک تلنگر به ساعت هوشمند اپل واچ، وجه مورد نظر را در فروشگاه های استارباکس (Starbucks) آمریکا بپردازید؛ اما روش پرداختی جدیدی با استفاده از فناوری تشخیص چهره، نیز قرار است راه اندازی شود. این فناوری برای به کارگیری در معاملات و یا سایر امور روزانه، به اندازه کافی دقیق است.

مسئولان موتور جستجوی Baidu که محبوب ترین موتور جستجو در کشور چین است، در حال کار کردن بر روی سیستمی هستند که امکان خرید بلیط قطار از طریق اسکن چهره را فراهم می کند.

کامپیوترهای کوانتومی

نمی توان توضیح ساده ای در مورد کامپیوترهای کوانتومی ارائه داد؛ فقط می توان گفت در این کامپیوترها از ذرات کوانتوم استفاده شده است و برخی از محاسبات واقعاً پیچیده را می توانند بسیار سریع تر از کامپیوترهای قدیمی انجام دهند.

درمان افراد معلول

در یک آزمایش یک میمون که پای چپش دچار مشکل شده بود و توان حرکت نداشت، به وسیله دستگاه های الکترونیکی که توسط انسان ساخته شده بود، درمان شد و توان حرکتی خود را پیدا کرد. اساسا این دستگاه های الکترونیکی سیستم عصبی را پای پس می کنند و آسیب وارد شده به آن را برطرف می کنند؛ بنابراین امید به درمان افراد معلول در آینده تقویت خواهد شد.

بات نت اشیا

این فناوری، فناوری خوبی نیست. بان نت ها می توانند به عنوان بدافزارهایی به کار گرفته شوند که کنترل وبکم ها، دوربین های امنیتی و سایر دستگاه های متصل به اینترنت را در دست می گیرند و با این کار باعث ایجاد اختلال در اینترنت می شوند.

بات نت ها با استفاده از یک نرم افزار می توانند باعث اختلال بیشتر و بیشتر در شبکه اینترنت شوند و توقف فعالیت آن ها هم کار دشواری است.



:: موضوعات مرتبط: نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیزر موهای زائید , لاغری سریع با رژیم غذائی , کرایولیپولیز , طب سوزنی , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , لیپوساکشن مردان , پیلینگ شیمیایی , بوتاکس , ,
:: برچسب‌ها: فناوری , نوین , محقق , کامپیوتر , کوانتومی , مغز , یادگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 714
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین



آنالیز کلمات کلیدی، بهینه سازی وب سایت و سئو، بازاریابی پرداخت به ازای کلیک یا همان تبلیغات کلیکی(PPC)، بازاریابی ویدیویی، بازاریابی شبکه اجتماعی و ایمیل مارکتینگ حتماً باعث افزایش رتبه وب سایت خواهند شد و تولید صفحات لندینگ پیج که در آنها محتوای مفید و کاربردی در اختیار کاربر گذاشته شود، همه این موارد دست به دست هم خواهند داد و برندینگ اینترنتی یا شهرت سازی اینترنتی را رقم خواهند زد.
بهینه سازی صفحات وب سایت

بهینه سازی صفحات وب سایت و لندینگ پیج ها بگونه ای که توانایی جذب ترافیک و بازدیدکننده را داشته باشند و نیازمند تکنیک های زیر است:

    در بهینه سازی صفحات، کدها و محتوای صفحات اصلی و لندینگ پیج به گونه ای باشد که کلمات کلیدی آنالیز شده را هدف قرار دهد.
    در هر یک از صفحات لندینگ پیج و اصلی متاتگ های تایتل، توضیحات، کلمات کلیدی و تمامی تگ ها بصورت یکتا ساخته شوند.
    معماری صفحات وب سایت و محتوا بصورت مهندسی شده انجام شود.
    هر محتوای یکتا در هر صفحه لندینگ پیج بصورت یکتا در صفحات وب سایت بهینه سازی شود.
    لینک بیلدینگ و لینک سازی درونی و دریافتی وب سایت برای افزایش رتبه وب سایت
    استفاده از ابزارهای اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی

لینک بیلدینگ و لینک سازی

بر اساس آنالیز رقبا، استراتژی هایی برای دریافت لینک های معتبر و با کیفیت از وب سایتهای معتبر وجود دارد. برای ارتقا رتبه وب سایت در موتور جستجوگر گوگل، لینک سازی نقش اساسی بازی می کند. اما بعضی از راه های دریافت لینک های با کیفیت :

    بازاریابی شبکه اجتماعی (شامل وبلاگ داری، نوشتن پست های مهمان، استفاده از گروه ها و انجمن ها و فعالیت در شبکه های اجتماعی)
    ساخت محتوای مفید و کاربردی خود به خود سیل لینک های با کیفیت و مفید را به وب سایت سرازیر خواهد کرد.
    ارائه خدمات ارزشمند دیگر به کاربران، وب سایت شما نباید فقط محصول و خدمات ارائه کند.
    بهینه سازی معماری صفحات و محتوای وب سایت
    ایجاد محتوای خبری داغ در وب سایت و انتشار آن بصورت مداوم

تولید محتوای وب سایت

تولید محتوای مفید و کاربردی به بازاریابی اینترنتی و در نتیجه برندینگ اینترنتی شما کمک خواهد کرد. وب سایت کسب و کار شما بهترین مکان برای انتشار محتوای مثبت و کاربردی است. بهتر است وبلاگی هم برای این کار در وب سایت خود بسازید و تصویر و صدای خود را به وبلاگ خود اضافه کنید تا بیشتر به عموم کاربران نزدیکتر شوید.
بازاریابی شبکه اجتماعی

بازاریابی شبکه اجتماعی نیز از مهمترین های برندینگ اینترنتی است. می توانید این قسمت از برندینگ را با وبلاگ، صفحات فیسبوک، حساب های کاربری توییتر، کانال رسانه ای یوتیوب و حساب لینکدین انجام دهید. مهم این است که بتوانیم کاربران را بطور مستمر به مشتریان هدفمند تبدیل کنیم. برنامه ریزی کمپین بازاریابی شبکه اجتماعی باید بگونه ای باشد که اعتماد و اعتبار را به برند شما هدیه کند و کاربرانی متعهد و وفادار به کسب و کار شما معرفی کند. مراحل زیر را در برندینگ توسط شبکه های اجتماعی را انجام دهید :

    تمامی کسب و کارها بهتر است یک حساب در لینکدین بسازند و فعالیت خود را در آنجا نیز انجام دهند.
    اگر محتوای وب سایت بصورت ویدیو هم وجود دارد حتماً برای بازاریابی ویدیویی آنرا در یوتیوب، ویمو و آپارات انتشار دهید.
    توییتر بسازید و در آنجا شروع به توییت کردن اوضاع و احوالتان کنید.
    یک صفحه توضیحات از کسب و کارتخصصی در ویکیپدیا بسازید.
    برای دسترسی به پهنه مخاطبان با ساخت حساب کاربری فیسبوک فعالیت هوشمندانه ای در آنجا انجام دهید. تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای کلیک از دیگر موارد برندینگ اینترنتی، می توان به تبلیغات کلیکی یا بازاریابی پرداخت به ازای کلیکی در موتورهای جستجوگر برای صفحات تازه ساخته شده لندینگ پیج وب سایت، نام برد. بخاطر داشته باشید.
    در آنالیز کلمات و عبارات کلیدی مرتبط بودن لیست کلمات کلیدی انتخابی شما بسیار مهم است و از دلایل موفقیت تبلیغات کلیکی شماست. • محتوای مناسب صفحات لندینگ پیج وب سایت و توضیحات پایه ای و جذاب تبلیغات کلیکی در جذب ترافیک موتورهای جستجوگر تاثیر گذار است.

گزارش عملکرد در برندینگ اینترنتی

اگر شرکتی را برای انجام برندینگ اینترنتی خود انتخاب کرده اید و قصد شهرت سازی اینترنتی دارید، آن شرکت باید به شما بصورت هفتگی/ماهانه گزارش عملکرد اراده دهد که شامل :

    ترافیک وب سایت، رفتار کاربران بازدیدکننده، آنالیز موثر در کلمات و عبارات کلیدی
    گزارش بروزرسانی های الگوریتم و ساختار و به طبع آن بروزرسانی های سئو سایت
    تعداد صحیح بک لینک های دریافتی گزارشی از گوگل و بینگ
    گزارش کلیه پست های وب سایت، عملکردهای کاربران وب سایت
    گزارش تمامی مقالات و محتوای ارسال شده به کاربران برای دریافت امتیاز و نظرسنجی




:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائید , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , کرایولیپولیز , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , جراحی بینی ثانویه , ,
:: برچسب‌ها: بهینه سازی , برندیمگ , برندسازی , سئو , تبلیغات کلیکی , برندینگ اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

سوال: چگونه یک وب‌سایت برای خودمان بسازیم ؟ پاسخ: به آسانی !
امروز برای ساختن و راه‌اندازی یک وبسایت دیگر نیازی به داشتن علم برنامه نویسی نیست(البته منظورمان برای کاربرانی است که صرفا میخواهند وب‌سایت داشته باشند و کارشان مربوط به برنامه نویسی نیست).
به لطف سیستم‌های مدیریت محتوا یا همان CMS‌ها میتوانیم بدون نیاز به داشتن علم برنامه نویسی یک وب‌سایت ایجاد کنیم، آن را ویرایش کنیم و از آن بهره برداری کنیم.

 در وردپرس برخی از پوسته‌ها به صورت رایگان برای دانلود و برخی دیگر نیز برای فروش قرار‌داده‌ شده‌اند.

در سیستم‌های مدیریت محتوا معمولا مراحل انجام کار به صورت Wizard (مرحله بندی شده که با زدن دکمه Next به مرحله‌ی بعدی میروید) انجام میشود و بیشتر فعالیت ها به صورت Drag & drop میباشد. همچنین منوها و فضاهای کاربر پسندانه‌ای تعبیه شده است که هر کاربری که مقداری با کامپیوتر و کار با آن آشنایی داشته باشد میتواند یک وب‌سایت با ظاهری زیبا و در عین حال کاربردی داشته باشد.
البته مانند هر کاری، کاربرهای CMSها هم طبقه بندی شده‌اند و کاربران از دسته‌بندی‌های ساده تا دسته‌بندی‌های  پیچیده و پیشرفته، متناسب با سطح نیازشان وجود دارند.
معمولا CMSها قالب‌های آماده‌ای برای کاربران خود قرار میدهند که هر کاربر بسته به نوع نیاز و سلیقه‌ی خود میتواند از آن قالبهای آماده استفاده کند به این صورت که کاربر آن قالبی که مورد پسند خود است را با چند کلیک ساده نصب کرده و ظاهر وبسایت خود را آماده مینماید.
به عنوان مثال شما میتوانید یکی از قالب‌ها (پوسته‌ها) را که مورد پسندتان است خریداری یا دانلود نمایید که در پوسته‌های خریداری شده معمولا چند تم (Theme) وجود دارد که هر کدام به منظور خاصی طراحی شده‌اند. مثلا یکی از آنها مناسب وبسایت رستوران، یکی متعلق به وبسایت شرکت، دیگری متعلق به فعالیت های هنری و سایر تم‌ها و طرح های این‌چنینی میباشند که کاربر متناسب با فعالیت خود یکی از آنها را انتخاب مینماید تا در کمتر از یک دقیقه ظاهر وبسایت خود را به آن شکل دربیاورد. حالا فقط کافیست تا مطالب، متن‌ها، تصاویر و سایر اطلاعات خود را وارد وب‌سایت کنیم که این کار هم با چند کلیک ساده قابل انجام است.
پرکاربردترین‌ها
از متداول ترین CMSها میتوانیم به وردپرس (Wordpress)، جوملا(Joomla) و دروپال(Drupal) اشاره کنیم که در بین این‌ها وردپرس از همه پرکاربرد‌تر است و بیشتر مردم جهان از آن استفاده میکنند.

  به راحتی میتوانید در اینترنت از شرکت‌های ارائه دهنده هاست و دامین مورد نظر خود را تهیه کنید.

در وردپرس برخی از پوسته‌ها به صورت رایگان برای دانلود و برخی دیگر نیز برای فروش قرار‌داده‌ شده‌اند. آن قالب‌ها یا پوسته‌هایی که برای فروش هستند به مراتب پیشرفته‌تر، زیبا‌تر، بهینه‌تر و با امکانات بیشتری عرضه می‌شوند. به هر حال از قدیم گفته‌اند: هرچقدر پول بدهی، همان مقدار آش میخوری.
فقط CMS کافی است؟
البته برای داشتن یک وبسایت، وجود وردپرس لازم است اما کافی نیست چرا که شما باید یک فضایی در اختیارتان باشد تا وردپرس را روی آن نصب کنید. نگران نباشید به این فضا اصطلاحا هاست (Host) گفته می‌شود که به راحتی میتوانید در اینترنت از شرکت‌های ارائه دهنده هاست و دامین (Domain)، هاست و دامین مورد نظر خود را تهیه کنید. دامین در ادامه‌ مطلب توضیح داده‌شده‌است.
هاست یک فضا در بستر اینترنت است که هر شخصی با هر کامپیوتری که به اینترنت متصل باشد میتواند به آن فضا دسترسی داشته باشد و از اطلاعات موجود در وب‌سایت شما استفاده کند.این هاست‌ها در سرورهای بزرگ تعبیه شده‌اند که به مقدار مورد نیاز شما فضا در اختیارتان میگذارند، به طور مثال 1 گیابایت.
چگونه یک وبسایت بسازیم
بعد از خریداری کردن هاست، یک محیط کاربری که اصطلاحا CPanel نام دارد در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید فضای هاست خود را مدیریت کنید.
بعد از داشتن هاست باید یک دامین هم داشته باشید که اشخاص از طریق آن دامین بتوانند وارد وبسایت شما بشوند. دامین همان آدرس وبسایت شما میباشد. به طور مثال www.tebyan.net یک دامین میباشد. توجه داشته باشید که فضای در اختیار شما دارای یک آدرس آی‌پی (IP) است که با وارد نمودن آن آدرس آی‌پی هم میتوانید به وبسایت متصل شوید. دامین در‌واقع یک آدرس دلخواه به انتخاب شما را به آن آی‌پی و آن هاست متصل میکند تا به محض وارد کردن آن آدرس وارد وب‌سایت مورد نظر شوید.
این نکته را هم توجه داشته باشید که نمیتوانید دامین تکراری ثبت کنید و باید کلمه‌ای را انخاب کنید که در اختیار کسی نباشد و این مطلب را هم در همان سایت‌های ثبت هاست و دامین می‌توانید جست و جو کنید.
چگونه یک وبسایت بسازیم
نگاهی اجمالی به مراحل انجام کار
هاست و دامین خود را انخاب و خریداری کنید و یکی از این CMS ها را در هاست خود بارگذاری کنید و تنظیمات مربوطه را انجام دهید. نصب و تنظیمات اولیه در CPanel را انجام دهید.
بعد از نصب وردپرس وارد آن شوید، به بررسی قالب‌ها بپردازید، قالب مورد نظرتان را انخاب و نصب کنید و شروع کنید به طراحی صفحات و پست کردن مطالب.
شاید برای نخستین بار یک مقدار دچار اشتباه شوید، اما باور کنید خیلی ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائید , لیپوساکشن مردان , پیلینگ شیمیایی , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: وب , سایت , وب سایت , هاست , CMS , مدیریت , مدیریت محتوا , سیستم ,
:: بازدید از این مطلب : 503
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد