نوشته شده توسط : امین

لیپوماتیک روش جدیدتری است که در زمان تخلیه چربی، به سلول های چربی هیچ آسیبی نمی رساند . در نتیجه امکان استفاده از سلول های چربی برای تزریق به سایر نقاط بدن وجود دارد.
اما این امکان در روش لیپوساکشن وجود ندارد.
در لیپوماتیک شکستن سلول های چربی به کمک ارتعاشات است و حرارت سبب از بین رفتن چربی نمی شود. ولی در لیپوساکشن این اتفاق بوسیله حرارت صورت می گیرد.

در نتیجه درد، عوارض و... در لیپوماتیک کمتر است.

لیپوماتیک با یک کانول ای که به طور خودکار 360 درجه چرخش می کند،کار می کند.
این حرکت چرخشی اجازه می دهد تا چربی به طور خودکار تحریک شود.
این روش بسیار امن و در عین حال مؤثر است و اگر در طول عمل جراحی، اقدامات ایمنی لازم انجام شود، خطرات کمی دارد.
روش کار این دستگاه؛ جراحان را قادر می سازد با دقت در فرایند تخلیه چربی تمرکز کنند.
در لیپوماتیک، جراح برش را در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند، سپس تونل هایی ایجاد می کند تا دستگاه کانولا بتواند به مقادیر چربی دسترسی پیدا کند. در حین این روش درد وجود ندارد . طی ارتعاشات سلول های چربی شکسته می شود و از بدن خارج می شود.

 

روش های لاغری

چاقی مفرط یکی از ناهنجاری های فیزیولوژیکی است که گریبان بسیاری از افراد اعم از زنان و مردان را گرفته است. در بسیاری از موراد چاقی نتیجۀ ساختار ژنتیکی و خصیصه های فیزیولوژیکی خاصی است که افراد حامل آنها می باشند. در بسیاری دیگر از موارد چاقی نتیجۀ محیطی است که فرد در آن قرار می گیرد و مثلا از غذاهای چرب و شیرین استفاده می کند. امروزه به کمک علم پزشکی روش های لاغری بسیار متنوعی ارائه شده است که هر کدام از این روش ها با توجه به ساختمان فیزیولوژیکی خاصی که افراد دارند ممکن است از یک فرد به فرد دیگر تفاوت یابند. برخی از روش های لاغری تهاجمی هستند و تغییرات مورد نیاز را در بدن فرد بوسیلۀ عمل های جراحی ایجاد می کنند. روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که غیرتهاجمی هستند و بدون عمل جراحی سعی در اعمال تغییرات لازم در جهت لاغر شدن فرد دارند. برخی روش های لاغری صرفا دارو درمانی هستند و روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که با ایجاد تغییراتی در حجم معده یا روده افراد در پی لاغر ساختن آنها هستند.

 

Image result for ‫روش های لاغری‬‎



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , لاغری سریع با رژیم غذائی , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , لیپوساکشن مردان , لیپوساکسش اندام ها , پیلینگ شیمیایی , تزریق ژل و فیلر , جراحی بینی ثانویه , لیپولیز لیزری , جوان سازی , لاغری و تناسب اندام , تزریق چربی به صورت , ,
:: برچسب‌ها: لاغری سریع در 3 روز , برای لاغری شکم چه بخوریم , راه های لاغر شدن سریع در خانه , لاغری سریع در یک هفته , رژیم لاغری سریع در یک هفته , لاغری شکم در یک هفته , روش های لاغری شکم و پهلو , لاغري سريع در هفت روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

جراحی زیبایی نوعی جراحی پلاستیک است که با هدف بهبود ظاهر فرد انجام می شود. اما در مورد انجام جراحی زیبایی بایستی دقت و وسواس کافی به خرج دهید.
در سال های اخیر جراحی زیبایی در تمام جهان، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.
کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و عمل های زیبایی زیادی هرروزه، برای قسمت های مختلف صورت و پیکر در کشورمان در حال انجام است.
اما انتخاب نوع عمل جراحی مورد نیاز فرد، باید با دقت و با مشورت با جراح زبده ای انجام شود.
نتایج روش های جراحی نیز متفاوت است ، برخی موقت هستند ولی اغلب به صورت دائمی باقی می مانند.
بنابراین بسیار مهم است که جراحی تان توسط یک متخصص با تجربه انجام شود.
فرایند عمل به این صورت است که ؛ قبل از انجام جراحی زیبایی، با جراح تان مشاوره خواهید داشت و بررسی های پزشکی لازم در خصوص تان انجام می شود. اگر منع جسمی و پزشکی برای انجام عمل نداشته باشید؛ جراح تان با انجام جراحی موافقت می کند.
بخش مهمی از جراحی پلاستیک، جراحی بازسازی و ترمیمی می باشد.
افرادی که در اثر عوامل مختلف مثل حادثه و ... آسیب می بینند و بخشی از زیبایی خود را از دست می دهند به کمک جراحی پلاستیک و زیبایی می توانند اعتماد به نفس از دست رفته شان را بازیابند.

جراحی ژنیکوماستی

در این روش از لیپولیز یا لیپوماتیک استفاده می شود که این دستگاه ها به صورت کاملا موضعی و با بی حسی سینه ها قابل انجام است ، لیپوماتیک یا لیپولیز سینه چربی های اضافی ناحیه سینه ی اقایان را بیرون کشیده و باعث کاهش سایز آن می شود .

دقت داشته باشید که لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن اولتراسونیک بدون هیچ گونه برش جراحی انجام می شود و در واقع جای بخیه و جراحی برروی بدن باقی نمی ماند . این روش که با ورود میله ای فلزی بسیار نازک به بافت سینه باعث ساکشن سینه می شود و در نهایت منجر به کاهش سایز در طول یک جلسه خواهد شد .فرد بعد از کوچک شدن سینه ها احساس بهتری داشته و اعتماد به نفس وی افزایش می یابد ، همچنین زیبایی ظاهری و تناسب اندام در این جراحی به خوبی محسوس می باشد .
افراد مناسب برای جراحی ژنیکوماستی
مردانی که دچار تورم در سینه هستند
مردانی که سایز سینه ی آنها بزرگ است
مردانی که دچار چاقی موضعی در سینه ها شده اند
افرادی که سینه های آنها افتاده است و ظاهر نا خوشایندی دارد .
نوجوانانی که از درد در ناحیه سینه و یا بزرگی سینه رنج می برند
دوره ی نقاهت
دوره ی نقاهت در کوچک کردن سینه ی آقایان بسیار کوتاه بوده و بیمار بعد از جراحی می تواند به منزل بازگردد ، کبودی و تورم جزئی بعد از جراحی دیده می شود که بعد از مدت بسیار کوتاهی از بین می رود.
ژنیکوماستی یا بزرگ شدن بیش از حد پستان در مردان می تواند نشانه ای از چاقی یا عدم تعادل غدد درون ریز باشد. در حالت کلی این بیماری بیشتر ناشی از رشد بافت غددی است تا افزایش بافت چربی در زیر پستان ناشی از چاقی. ژنیکوماستی در سنین نوجوانی (بین 13 تا 19 سالگی) بسیار رایج است و باعث آشفتگی بسیاری از نوجوانان می شود. احتمال بروز چنین عارضه ای در سینه مردان در سنین بزرگسالی بسیار کمتر از دورۀ نوجوانی است. زمانی که تغییرات هورمونی در دورۀ نوجوانی دچار اختلاال شوند می توان انتظاز بروز ژنیکوماستی را در آقایان انتظار داشت. به عبارت دیگر عدم تعادل در هورمون استروژن (زنانه) و تستوسترون (مردانه) در مردان ممکن است سبب بزرگ شدن غیرعادی سینه های آنها شوند. در این حالت هورمون مخالف یا استروژن که در شرایط عادی به مقدار بسیار کمتری از هورمون مردانه یا تستوسترون در مردان وجود دارد، بشتر می شود و می توان منجر به ژنیکوماستی شود. در برخی موارد افزایش غدد چربی در قفسۀ سینۀ مردان باعث می شود تا سینۀ آنها بزرگتر به نظر رسد که اصطلاحا به آن ژنیکوماستی کاذب گفته می شود.
عوامل متعددی می توانند زمینه ساز عدم تعادل هورمونی و در نتیجه بروز ژنیکوماستی در افراد شوند. مصرف برخی از داروها می توانند منجر به بزرگی سینۀ آقایان شوند. داروهایی همچون کتوکونازول (نیزورال) برای عفونت قارچی، فیناستراید (پروسکار) و داناستراید (اودارت) برای بزرگی پروستات، دیگوکسین (لانوکسین) برای بیماری قلبی، اسپرونولاکتین (آلداکتون)، سایمتیدین بلوک‌کننده اسید معده در بوز این عارضه می توانن نقش مهمی داشته باشند. مصرف برخی از داروهای مخدر همچون آمفتامین یا مواد مخدری همچون هیروئین و ماری جوانا نیز می توانند سبب بروز این بیماری شوند. کارکرد نامناسب کبد و بیماری های کبدی نیز می توانند در بروز این عارضه نقش داشته باشند. مصرف الکل که خود باعث بروز بیماری کبدی می شود نیز می تواند یکی دیگر از عواملی باشد که منجر به ژنیکوماستی می شود. برخی دیگر از عوامل این عارضه عبارتند از: سالمندی، شیمی درمانی برای سرطان، نارسایی کلیه و دیالیز، درمان هورمونی سرطان پروستات، پرتودرمانی برای تومورهای بیضه و .... .
در مورد نوجوانان باید گفت که در بسیاری از موارد گذشت زمان سبب رفع عارضه بزرگی سینه در آنها می شود. در چنین شرایطی افراد معمولا نیازی به گرفتن آزمایش یا مصرف دارو ندارند و بعد از دو یا سه سال حالت عادی سینه های خود را به دست خواهند آورد. اما زمانی که این عارضه در مردان جوان بروز می کند نیاز به گرفتن آزمایش جهت مشخص کردن بروز آن خواهد بود؛ در برخی از موارد بیماری هایی باعث بزرگ شدن سینۀ آقایان می شوند که با آزمایش قابل تشخیص هستند. در موارد نادری، درمان‌های دارویی برای ژنیکوماستی استفاده می‌شوند، مخصوصا اگر درد و حساسیت وجود داشته باشد. درمان دارویی ممکن است بتواند بافت اضافی پستان را برطرف کند. گاهی برای از بین بردن بافت اضافی، جراحی انجام می‌شود.اگر علت بزرگ شدن پستانها، بیماری یا تومور باشد، علت اصلی باید درمان شود.



:: موضوعات مرتبط: لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , کرایولیپولیز , میکرودرم ابریژن برای جوان سازی پوست , طب سوزنی , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , جراحی پلک , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: فیلم جراحی ژنیکوماستی , جراحی ژنیکوماستی بدون بیهوشی , بهترین جراح ژنیکوماستی , من عمل ژنیکوماستی انجام دادم , عمل ژنیکوماستی با بیمه , جراحی ژنیکوماستی مردان , ژنیکوماستی اپارات , درمان ژنیکوماستی با ورزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 983
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

مقدمه ای بر فرش ایرانی (فرش کاشان)
هنر نزدایرانیان است و بس‎.‎
هنر ایران یکی از غنی‌ترین میراث هنری در تاریخ جهان است و منعکس کننده ی روحیه و تمایلات ایرانی ها می باشد‎.‎
سیر تکاملی هنر ایرانی را،در حوادث تاریخیِ این کشور کهن،میتوان یافت‎.‎
تنوع آثارهنری در ایران،نشاندهنده ی این امر است که ذوق هنری، از زمانهای قدیم در ایران و بین ایرانیان جایگاه خاص ‏و ویژه ای داشته است‎.‎
‎ ‎هنر ایرانیان، دربرگیرنده بسیاری از رشته هااز جمله معماری، نقاشی،بافندگی، سفالگری، موسیقی، خوشنویسی ‏، فلزکاری وقلم زنی و شاخص ترین آنها فرش می‌باشد‎.‎
‎ ‎فرش ایرانی با زندگی ایرانیان پیوند نزدیک دارد‎ ‎
طراحان فرش ایرانی بیش از هنرمندان کشورهای دیگر در ایجاد طرح های درهم پیچیده که طراحی وتصویر کردنشان ‏مستلزم چیره دستی و تخیل خلاق است مهارت داشتند‎.‎
مهم ترين گزینه براي تولید يک فرش خوب و با کیفیت ، دستگاه تولید و نخ استفاده شده فرش مي باشد‎.‎
مزیت فرش های با کیفیت ، نرمي فرش ، طول عمر بالاي فرش ، مقاومت در برابر حرات میباشد‎.‎
آشنایی با فرش های ایرانی
حال با تعدادی از طرحها و نقوش فرش ایرانی بخصوص فرش کاشان آشنا شوید‎.‎
فرش کاشان نقشه نایین بادامی
‏ فرش کاشان نقشه نایین بادامی دارای طرحی زیبا ومجذوب کننده ی هر فرد با سلیقه ای هست.‏‎1200 ‎شانه ،ریز ‏بافت و با تراکم 3600 واقعی، بدون پرزدهی و ضد حساسیت و با کیفیت بافت سوپر موجود بوده و آماده ارائه به ‏مشتران محترم می باشد .‏
این فرش دارای‎5 ‎سال ضمانت کیفیت شامل (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش ‏‏) بوده و در صورت بروز هر نوع مشکل فروشکاه فرش کاشان ضمانت محصولات خود را اجرایی میکند‏
‏ فرش حوض نقره رنگ فیلی
فرش کاشان خوض نقره ای برنگ فیلی با 1200 شانه ،ریز بافت ،و دارای تراکم 3600 واقعی،
بدون پرزدهی و ضد حساسیت و همچنین با کیفیت بافت سوپر،موجود بوده و آماده ارائه به مشتریان محترم و ‏باسلیقه می باشد.این فرش دارای ‏‎5 ‎سال ضمانت کیفیت شامل(گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-‏از بین رفتن لطافت فرش)‏‎ ‎بوده. طرح حوض نقره نقشه های اصیل و شناخته شده فرش های تمام ابریشم ‏میباشد.
فروشگاه فرش کاشان،ضامن تمامی محصولات خود می باشد.‏‎)‎
فرش حوض نقره ای رنگ بادامی
فرش حوض نقره ای بادامی دارای کیفیت عالی و بافته شده با نخ 100%اکرولیک برایت می باشد.
این فرش بدون پرزدهی و ضدحساسیت میباشدکه مناسب کودکان و افرادی که دارای حساسیت هستند می ‏باشد.‏
‏8رنگ واقعی و با طیف رنگ بالغ بر 12 رنگ ،یکی از پر بازدیدترین فرشها برای افراد مشکل پسند می باشد.‏
‎10 ‎سال ضمانت کیفیت حوض نقره بادامی می باشد.‏
تمام مشخصات فرش (فرش 1200 شانه تراکم 3600 با مارک استاندارد ایران) بروی فرش هک شده است
‎10 ‎سال ضمانت کیفیت حوض نقره بادامی می باشد.‏
زیبایی دلنشین این طرح ادم رو یاد هنر ایرانی و دستبافت با ارزش ایران می اندازه این هنر نشاندهنده ذوق و ‏سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنر ایران را با دیگر کشور ها نشان میدهد
‎-‎کیفیت فرش فوق العاده دقیقا شبیه فرش های دستبافت تبریز ابریشم و قم میباشد‎.‎
‎.‎ضمانت پایین ترین قیمت، به همراه بالاترین کیفیت ، امتیاز خرید شما از بازار فرش کوروش است.‏
فروش ویژه فرش 1200 شانه کاشان با تراکم 3600 با تخفیفات ویژه در سایت بازار فرش کوروش بزرگترین مرجع ‏فروش فرش با بهترین کیفیت و بهترین قیمت
‎ ‎شانه گل برجسته طرح مها ترمه ای
فرش مها ترمه ای با طراحی فوق العاده و چشم نواز،مطابق سلیقه ی عزیزانی هست که به طرحهای سنتی ‏ارادت خاص دارند.این فرش 1200 شانه ریز بافت و تراکم 3600 واقعی ،با کیفیت بافت سوپر ، بدون پرز دهی و ‏ضدحساسیت،آماده تحویل به مشتریان محترم و خوش سلیقه می باشد.‏
فرش کاشان دارای 5‏‎ ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت ‏فرش‎ )‎می باشد.
فرش طرح افشان رنگ قهوه ای برجسته
فرش طرح افشان ،۱۲۰۰شانه ،دارای نقوش برجسته و خیره کننده میباشد،که توجه هر خریداری رو بسمت ‏خود جلب میکند.این فرش ، با تراکم_۳۶۰۰ میباشد.‏
‏۱۰۰%اکرولیک ،درجه یک و بدون پرزدهی و ضدحساسیت، با کیفیت بافت سوپر، است.‏
‏۱۲متری ۱۹۹۰تومن
‏۹متری ۱۶۵۰‏
‏۶متری ۹۹۰‏
‎ ‎با 5‏‎ ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎درخدمت ‏مشتریان محترم می باشد.‏
فرش کاشان انا کرم
فرش انا کرم با طرح و رنگی خاص،احساس آرامش را به خانه های شما هدیه میکند.این فرش بینظیر، ‏‏1200شانه ریز بافت، تراکم 3600 واقعی،ضدحساسیت و پرزدهی،با کیفیت سوپر بافت،دارای
‎5‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎در راستای ارائه ‏خدمات به مشتریان باذوق و هنر دوست میباشد.‏
فرش کاشان طرح گیسو
فرش 1200 شانه طرح گیسو،ریز بافت،و دارای تراکم 3600و اقعی ،درخدمت شماست.
این فرش با طراحی بینظیر و کیفیت بافت سوپر،بدون پرزدهی و ضد حساسیت،نشاندهنده ذوق و سلیقه و ‏هنر ایرانی می باشد. زیبایی دلنشین این طرح ادم رو یاد هنر ایرانی و دستبافت با ارزش ایران می اندازه این ‏هنر نشاندهنده ذوق و سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنر ایران را با دیگر کشور ها نشان میدهد‎.‎
فرش طرح گیسو با 5‏‎ ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت ‏فرش‎ )‎در خدمت شما عزیزان می باشد.‏
فرش کاشان طرح نامینان
فرش 1200 شانه طرح نامینان مطابق با سلیقه ی مشکل پسندان می باشد.‏
این فرش مرغوب 1200‏‎ ‎شانه ، ریز بافت و دارای تراکم 3600 واقعی، بدون پرزدهی و ضد حساسیت
می باشد. کیفیت بافت سوپر و ‏
‎5 ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎
از ویؤگیهای این فرش نفیس میباشد.

فرش کاشان طرح اصفهان کرم
فرش طرح اصفهان کرم،با الهام از هنر و ذوق اصفهان می تواند یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب شما مشتریان ‏محترم باشد.‏
‎1200 ‎شانه ریز بافت، تراکم 3600 واقعی، کیفیت بافت سوپر، ضد حساسیت و بدون پرزدهی، با
‎5 ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎
در ارائه خدمات به مشتریان با ذوق و هنر دوست می باشد.


فرش کاشان طرح 12005 کرم
طراحی این فرش کلاسیک و به روز و زیبا می باشد.برای افرادی که سبکهای کلاسیک رو میپسندند بسیار ‏گزینه ی ایده آلی میباشد.این فرش دارای این خصوصیات می باشد:‏
‎1200 ‎شانه ریز بافت،تراکم 3600 واقعی،بدون پرزدهی و ضد حساسیت،کیفیت بافت سوپرو دارای
‎5 ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎
می باشد.
فرش کاشان خشتی گل بوته ‏ ‎ ‎
فرش کاشان طرح خشتی گل بوته برای کسانیکه به طبیعت و گل علاقه مند هستند، پیشنهاد می شود. ‏طرحهای بینظیر این فرش،چشم نواز و بسیار زیبا میباشد.‏
خصوصیات این فرش نفیس:،1200 شانه ،تراکم 3600‏
نقشه جدید و تک ،از نقشه های خاص و ثبتی فرش کاشان که با دیگر فرش های طرح خشتی از لحاظ طرح ‏تفاوت چشمگیری در زیبایی دارد.از خصوصیات این فرش نفیس:کیفیت عالی با نخ 100%اکرولیک برایت،1200 ‏شانه ،تراکم 3600،بدون پرزدهی و ضد حساسیت،می باشد.‏
‎8‎رنگ واقعی با طیف رنگ بالغ بر 12 رنگ از خصوصیات منحصر بفرد این فرش زیبا هست.‏
‎10 ‎سال ضمانت کیفیت دارد.‏
تمام مشخصات فرش (فرش 1200 شانه تراکم 3600 با مارک استاندارد ایران) بروی فرش هک شده است‎.‎
‎-‎کیفیت فرش فوق العاده دقیقا شبیه فرش های دستبافت تبریز ابریشم و قم میباشد‎.‎
طرح خشتی نقشه های اصیل و شناخته شده فرش های تمام ابریشم میباشد‎.‎
فرش کاشان گل برجسته:
‏ فرش های گل برجسته به دلیل غیر همسطح بودن بافت فرش ،زیبایی چشمگیری به طرح های فرش داده و ‏بسیار پر طرفدار هستند‎..‎
این فرش را به نوعروسان محتزم ،که دارای سلیقه و ذوق خاصی هستن ،و مایلند چیدمان جهیزیه شان،جلوه ‏ی زیبا و خاصی داشته باشد، توصیه میکنیم.‏
فرش کاشان طرح یاشار‎:‎
فرش کاشان طرح یاشار تولید کارخانه بزرگ فرش کاشان هم اینک آماده عرضه به خریداران محترم می باشد. ‏فرش کاشان طرح یاشار در ۳ رنگ انحصاری تولید شده است‎.‎
طرح یاشار از طرح های جدید و به روز کارخانه فرش کاشان نیمه دوم سال ۹۶ تولید شده است. این فرش از ‏طرح های زیبا و دستبافت گونه کارخانه فرش کاشان می باشد که با استقبال زیادی روبرو شده است‎.‎
فرش کاشان نقشه حوض نقره:

‏ فرش کاشان طرح حوض نقره رنگ فیلی فرش کاشان ‏‎1200 ‎شانه با تراکم 3600 وکیفیت عالی بدون پرزدهی ‏و ضد حساسیت با نخ 100%اکرولیک برایت آماده خدمت رسانی به مشتریان صاحب سلیقه می باشد.‏
این فرش با ‏‎8‎رنگ واقعی با طیف رنگ بالغ بر 12 رنگ و دارای ‏‎10 ‎سال ضمانت کیفیت می باشد.‏
تمام مشخصات فرش (فرش 1200 شانه تراکم 3600 با مارک استاندارد ایران) بروی فرش هک شده است
زیبای دلنشین این طرح ادم رو یاد هنر ایرانی و دستبافت با ارزش ایران می اندازه این هنر نشاندهنده ذوق و ‏سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنر ایران را با دیگر کشور ها نشان میدهد
‎-‎کیفیت فرش فوق العاده دقیقا شبیه فرش های دستبافت تبریز ابریشم و قم میباشد‎.‎
طرح حوض نقره نقشه های اصیل و شناخته شده فرش های تمام ابریشم میباشد‎.‎
‎..‎که در چهار رنگ ابی -سرمه ای -کرم-بادومی می باشد‎.‎

‎ ‎فرش کاشان مدل ستاره
فرش کاشان طرح ستاره در ۳ رنگ زیبا بافت و رنگبندی شده است‎.‎
فرش کاشان طرح ستاره آبی
فرش کاشان طرح ستاره سرمه ای
فرش کاشان طرح ستاره کرم رنگ‎.‎
زیبایی و رویایی بودن و دلنشینی این طرح ،ادم رو یاد هنر با ارزش ایران می اندازه .این هنر نشاندهنده ذوق و ‏سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنرو سلیقه ی ایرانی را به دیگر کشور ها نشان میدهد.


فرش کاشان طرح شهرزاد
فرش طرح شهرزاد انسان را بیاد قصه های هزار و یک شب شهرزاد و لطافت و رویایی بودن آن می اندازد.
این فرش رو به خانمهایی با ذوق و احساساتی پیشنهاد میکنیم.‏
فرش کاشان ضامن کیفیت و بافت فرش ،مدل شهرزاد سرمه ای میباشد ضمانت ۵ تا ۱۰ ساله محصولات ‏کارخانه فرش کاشان نشان دهنده کیفیت کار ماست

سایت بازار فرش کوروش تنها فروشگاه اینترنتی با امکان خرید حضوری فرش باعث شده شما فرش ماشینی ‏درجه یک با کیفیت کارخانه را با بهترین قیمت خرید کنید .تفاوت خرید از بازار فرش کوروش ، بهترین قیمت به ‏همراه مناسب ترین قیمت بعلاوه امکان خرید حضوری میباشد . هروقت قصد سفارش داشتید و امکان بازدید ‏حضوری نداشتید میتوانید با پرداخت 50 هزار تومان بیعانه سفارش خود را ثبت کنید و الباقی رو درب منزل تحویل ‏بگیرید‎.‎
ضمانت پایین ترین قیمت به همراه بالاترین کیفیت امتیاز خرید شما از بازار فرش کوروش
فروش ویژه فرش 1200 شانه کاشان با تراکم 3600 با تخفیفات ویژه در سایت بازار فرش کوروش ‏بزرگترین مرجع فروش فرش با بهترین کیفیت و بهترین قیمت میباشد.



:: موضوعات مرتبط: نظرات مردم درباره لیپوماتیک , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , کرایولیپولیز , طب سوزنی , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , ,
:: برچسب‌ها: فرش کاشان طرح شهرزاد , خریدفرش کاشان , فرش کاشان نقشه حوض نقره , فرش کاشان طرح اصفهان کرم ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین



در این مطلب قصد داریم به معرفی ۱۰ فناوری جدید برتری بپردازیم که طبق پیش بینی محققان دانشگاه MIT آمریکا، در سال جاری و سال های پس از آن فراگیر خواهند شد. در ادامه با ما همراه باشید.

کلیک – فناوری های مرتبط با کاشت وسایل مختلف در مغز و کامپیوترهای کوانتومی از جمله فناوری هایی هستند که در سال ۲۰۱۷ مردم را شگفت زده کرده اند؛ اما این فناوری ها تنها فناوری هایی نیستند که در سال ۲۰۱۷ شگفتی آفرین شده اند. در این مطلب قصد داریم به معرفی ۱۰ فناوری برتر جدیدی بپردازیم که از نظر محققان دانشگاه MIT آمزیکا در سال جاری فراگیر خواهند شد.

هوش مصنوعی با قابلیت یادگیری همانند انسان

در صدر این لیست هوش مصنوعی جدیدی قرار دارد که رفتار آن تقویت شده است.

هوش مصنوعی این قابلیت را دارد که در یک بازی پیچیده مانند بازی Go مهارت پیدا کند و حتی یک فرد ماهر در این بازی را نیز شکست دهد. همچنین هوش مصنوعی این توانایی را دارد که خودروهای بدون راننده را در ترافیک خودروها هدایت کند.

این فناوری بر اساس تقویت میزان یادگیری ایجاد شده است و قدمت این کار به بیش از ۱۰۰ سال پیش باز می گردد. حدود یک قرن پیش روانشناسی به نام ادوارد ثروندایک، به گربه ها یاد داد که چگونه از یک جعبه با در کلون دار، با روش آزمایش و خطا فرار کنند. این رفتار ابتدا با یک پاداش (غذا) در گربه ها ایجاد شد و سپس به یک رفتار تثبیت شده در آن ها تبدیل شد.

دوربین های ۳۶۰

بشر می تواند دنیا را به صورت ۳۶۰ درجه تجربه کند و هم اکنون دوربین های متداول هم از این قابلیت برخوردار هستند.

زمانی ساخت یک سیستم با قابلیت ایجاد تصویر ۳۶۰ درجه از دنیای اطراف، هزاران دلار هزینه داشت؛ اما هم اکنون امکان تصویربرداری ۳۶۰ درجه با صرف هزینه ای کمتر از ۵۰۰ دلار ممکن شده است.

البته تصویربرداری ۳۶۰ درجه باید به گونه ای باشد که برای افراد کسل کننده نباشد و قابلیت های جالبی داشته باشد؛ به عنوان مثال خبرنگاران می توانند برای مستندسازی اخبار، از دوربین های ارزان قیمت ۳۶۰ درجه استفاده کنند؛ مثلا خبرنگاران روزنامه New York Times با ضبط یک ویدیوی ۳۶۰ درجه، ویرانگری های داعش در کشور سوریه را به تصویر کشیدند.

ژن درمانی برای درمان اختلالات موروثی

این فناوری برای کودکی که دچار اختلال نقص ایمنی بود و والدین او که مجبور به استفاده از ماسک و جوشاندن اسباب بازی های فرزند خود بودند، بهترین فناوری ممکن بود.

در ابتدا تصور می شد که پیوند مغز استخوان بهترین روش درمانی برای مقابله با بیماری این کودک است؛ اما بعدها محققان دریافتند که با ژن درمانی و جایگزینی ژنی که باعث تخریب سیستم دفاعی بدن این کودک شده بود، می توانند او را درمان کنند. این روش درمانی برای این کودک جواب داد و او کاملا درمان شد.

سلول های خورشیدی با کارایی مضاعف

این سلول های خورشیدی که اصطلاحا سلول های خورشیدی داغ نامیده شده اند، می توانند گرمای خورشید را به اشعه های متمرکز شده نور تبدیل کنند. این پانل ها می توانند جایگزین پانل های فتوولتاییک متداول (پانل هایی برای تولید مستقیم برق از انرژی خورشیدی) شوند و کارایی این پانل های جدید، نیز دو برابر پانل های مذکور است. با استفاده از این پانل ها می توان انرژی رایگان خورشیدی را ذخیره کرد و در شب از آن استفاده کرد.

طرحی از انواع سلول های انسان

این طرح می تواند یک مدل جدید پیچیده از زیست شناسی را ارائه دهد و می تواند به روند تحقیقات در رابطه با داروهای مختلف سرعت ببخشد. دانشمندان تخمین زده اند که در حدود ۳۰۰ نوع سلول متفاوت در بدن انسان وجود دارد؛ اما بی تردید تنوع سلول های بدن انسان، بیش از این میزان است.

این طرح امکان کشف نوع جدیدی از سلول ها را فراهم می کند و روند انجام آزمایشات مختلف در مورد داروها را تسریع می کند.

کامیون های بدون راننده و خودران

حتما تاکنون اخبار زیادی در مورد خودروهای خودران خوانده اید و یا شنیده اید، جالب است بدانید که کامیون های آینده نیز به فناوری هدایت خودکار مجهز خواهند شد تا زمانی که راننده هوشیاری لازم را ندارد، سیستم هدایت خودکار، فرمان کامیون را در دست بگیرد.

همچنین این فناوری می تواند برای هدایت گروهی از کامیون ها که پشت سر هم حرکت می کنند، به کار گرفته شود تا هم در مصرف سوخت آن ها صرفه جویی شود و هم مقاومت آن ها در برابر باد کمتر شود.

پرداخت وجه با استفاده از فناوری تشخیص چهره

شما در حال حاضر می توانید با یک تلنگر به ساعت هوشمند اپل واچ، وجه مورد نظر را در فروشگاه های استارباکس (Starbucks) آمریکا بپردازید؛ اما روش پرداختی جدیدی با استفاده از فناوری تشخیص چهره، نیز قرار است راه اندازی شود. این فناوری برای به کارگیری در معاملات و یا سایر امور روزانه، به اندازه کافی دقیق است.

مسئولان موتور جستجوی Baidu که محبوب ترین موتور جستجو در کشور چین است، در حال کار کردن بر روی سیستمی هستند که امکان خرید بلیط قطار از طریق اسکن چهره را فراهم می کند.

کامپیوترهای کوانتومی

نمی توان توضیح ساده ای در مورد کامپیوترهای کوانتومی ارائه داد؛ فقط می توان گفت در این کامپیوترها از ذرات کوانتوم استفاده شده است و برخی از محاسبات واقعاً پیچیده را می توانند بسیار سریع تر از کامپیوترهای قدیمی انجام دهند.

درمان افراد معلول

در یک آزمایش یک میمون که پای چپش دچار مشکل شده بود و توان حرکت نداشت، به وسیله دستگاه های الکترونیکی که توسط انسان ساخته شده بود، درمان شد و توان حرکتی خود را پیدا کرد. اساسا این دستگاه های الکترونیکی سیستم عصبی را پای پس می کنند و آسیب وارد شده به آن را برطرف می کنند؛ بنابراین امید به درمان افراد معلول در آینده تقویت خواهد شد.

بات نت اشیا

این فناوری، فناوری خوبی نیست. بان نت ها می توانند به عنوان بدافزارهایی به کار گرفته شوند که کنترل وبکم ها، دوربین های امنیتی و سایر دستگاه های متصل به اینترنت را در دست می گیرند و با این کار باعث ایجاد اختلال در اینترنت می شوند.

بات نت ها با استفاده از یک نرم افزار می توانند باعث اختلال بیشتر و بیشتر در شبکه اینترنت شوند و توقف فعالیت آن ها هم کار دشواری است.



:: موضوعات مرتبط: نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیزر موهای زائید , لاغری سریع با رژیم غذائی , کرایولیپولیز , طب سوزنی , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , لیپوساکشن مردان , پیلینگ شیمیایی , بوتاکس , ,
:: برچسب‌ها: فناوری , نوین , محقق , کامپیوتر , کوانتومی , مغز , یادگیری ,
:: بازدید از این مطلب : 711
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

صنعت خودروسازی ایران، پس از صنعت نفت فعال‌ترین صنعت ایران است.هم‌اکنون ایران با ساخت ۱،۳۹۵،۴۲۱ دستگاه خودرو و ۳۵،۹۰۱ دستگاه خودروی تجاری (در سال ۲۰۰۹) دوازدهمین خودروساز بزرگ دنیا و بزرگترین خودروساز خاورمیانه شده است.در سال ۲۰۰۹ ایران از لحاظ سرعت رشد صنعت خودرو مقام پنجم دنیا را پس از چین، تایوان، رومانی و هند کسب کرد.
در سال ۲۰۰۱، ۱۳ شرکت دولتی و خصوصی در ایران وجود داشت که در میان آنها ایران خودرو و سایپا صاحب ۹۴% از کل تولیدات بومی بودند.شرکت ایران خودرو با در سال ۲۰۰۱ با تولید پیکان (که بعدها در سال ۲۰۰۵، سمند جایگزین آن شد) ۶۱% بازار و سایپا در همان سال ۳۳% بازار خودروی ایران را به خودشان اختصاص دادند.
تولیدات خودروی ایران در چند گونه خودروی مختلف موجود می‌باشد:خودروهای مسافری، چهار چرخ محرک، ون، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و پیکاپ‌ها.در ایران حدود ۵۰۰،۰۰۰ نفر (تقریبا ۲.۳% تمامی نیروی کار) بطور مستقیم در صنعت خودروسازی و بسیاری دیگر در صنایع مرتبط کار با این صنعت کار می‌کنند.تقریبا ۷۵% کل تولیدات خودروی کشور را خودروهای مسافری و ۱۵% آن را خودروهای پیکاپ دربر می‌گیرند.

بازار فروش و تولیدات بومی

در سال ۲۰۰۸، سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران آگهی داد که ۵۴% تولیدات خودروی ایران متعلق به سایپا و ۴۶% آن متعلق به ایران خودرو است.با اینکه هر دو شرکت در بورس اوراق بهادار تهران فهرست شده‌اند اما هنوز دولت صاحب ۴۰% هر دو شرکت است.در ژولای ۲۰۱۰، دولت ۱۸% سهام ایران خودرو و سایپا را با قیمت ۲ میلیارد دلار فروخت و سهام خود را در هر دو شرکت به ۲۰% رسانید.
دیگر خودروسازها مانند گروه بهمن، کرمان موتورز، رخش خودرو، کیش خودرو، رانیران، تراکتورسازی، شهاب خودرو و دیگران، روی هم فقط ۶% خودروهای ایران را می‌سازند؛ این شرکت‌ها تنوع گوناگونی از گونه‌های خودرو می‌سازند:موتورسیکلت، خودروهای مسافری، ون‌ها، کامیون‌های کوچک، کامیون‌های اندازه متوسط، کامیون‌های سنگین، مینی‌بوس‌ها، اتوبوس‌های بزرگ و دیگر خودروهای تجاری و عمومی برای تامین نیاز کشور.

صادرات

در سال ۲۰۰۷ ایران حدود ۵۰۰ میلیون دلار خودرو صادر کرده است؛ تا مارس ۲۰۰۹، این رقم به ۱ میلیارد دلار رسید.


تحریم‌ خودروسازی ایران به رشد این صنعت منتهی می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه صنعت خودرو‌سازی‌ کشور از سوی غرب، گفت: کشورهای غربی باید بدانند که با تحریم صنعت خودروسازی به عنوان صنعت مادر بحران در کشور رخ نخواهد داد.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛ موید حسینی‌صدر عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت افزود: بی‌شک تحریم‌های اخیر اعمال شده علیه صنعت‌ خودروسازی ایران کشورهای تحریم‌کننده را با مشکلات متعددی مواجه خواهد کرد.
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه توجه ما نباید به ضررهای احتمالی کشور فرانسه در پی زیر پاگذاشتن تفاهم نامه اخلاقی و تحریم صنعت خودرو ایران باشد، تصریح کرد: اینکه ما فکر کنیم در تحریم‌ها طرف مقابل چقدر آسیب‌ می‌بیند و متضرر می‌شود بحث ابتدایی و انفعالی است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه صنعت خودرو‌سازی‌ کشور از سوی غرب، گفت: کشورهای غربی باید بدانند که با چنین تحریم‌هایی بحران در کشور رخ نخواهد داد.
نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه ایران تاکنون از سد تمامی تحریم‌ها با موفقیت گذشته، عنوان کرد: بی‌شک تحریم صنعت خوردوسازی کشور نیز به رشد و ارتقا این صنعت در کشور منتهی خواهد شد.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت،‌ با بیان اینکه مسئولان باید با تمام توان مشکلات به وجود آمده در کشور به علت تحریم‌ها را مرتفع کنند، افزود: در حوزه خودروسازی مشکلات حاصل تحریم‌ها قابل حل بوده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
نماینده مردم خوی در مجلس، با بیان این مطلب که کشور‌های غربی با اعمال تحریم‌ها خواهان بروز بحران در کشور ما هستند،‌ گفت: مستکبران باید بدانند که همانگونه که ایران اسلامی در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرده از این پس نیز با موفقیت طی مسیر خواهد کرد.
به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، یادآور شد: خودرو‌سازی یک صنعت مادر برای کشور به شمار می‌رود که اشتغال و سودآوری بالای برای اقتصاد دارد و تمامی تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب ترس از پیشرفت ایران است.

غول‌های خودروسازی به ایران باز می‌گردند؟

با رویکرد جدید ایران در عرصه دیپلماسی و سفر اخیر رئیس جمهور به سازمان ملل متحد، اخبار پراکنده‌ای در مورد تاثیر لغو احتمالی تحریم‌ها بر صنعت خودروسازی منتشر شد؛ برخی از کاهش قیمت‌ها می‌گویند و برخی دیگر از بازگشت قریب الوقوع خودروسازان بزرگ به بازار ایران خبر می‌دهند.

در سال‌های اخیر به علت شدت گرفتن تحریم‌های یکجانبه غرب علیه ایران، خودروسازان بزرگ خارجی بازار ایران را ترک کردند و شرکت‌های چینی جایگزین شدند. حتی شایعاتی مبنی بر ورود خودروهای روسی هم به گوش می‌رسید که انتظار می‌رود در با شرایط موجود این روند به زودی متوقف شود. قطعا حضور خودروسازانی مثل پژو، رنو و کیا و هیوندایی در خیابان‌ها از دید مردم و مسئولان اتفاق خوشایندتری تلقی می‌شود.

دبیر انجمن قطعه سازان ایران هم همین عقیده را دارد و می‌گوید «هم به نفع ما و هم به نفع شرکت‌های غربی است که همکاری‌ها از سر گرفته شود چون بازار ایران برای آن‌ها بسیار مناسب است.» ساسان قربانی در پاسخ به این سوال که چقدر زمان نیاز است تا شرایط مثل سابق شود می‌گوید «نباید توقع داشت همه مشکلات ظرف یک ماه حل شود. من فکر می‌کنم ما آثار تغییرات مثبت را در سال ۹۳ خواهیم دید. البته شرایط بازار خودرو سریع‌تر از سایر حوزه‌ها بهبود می‌یابد چراکه تحریم‌های صنعت خودرو از سوی خود آقای اوباما وضع شده و لغو آن‌ها محتمل‌تر است. ضمن اینکه با فعال شدن بانک‌های ما برخی مشکلات دیگر هم حل خواهد شد»

منتظر بازگشت خودروسازان اروپایی باشید

«در صورت لغو تحریم صنعت خودرو، خودروسازان اروپایی برای بازگشت به بازار ایران صف خواهند بست» این جمله را چندی پیش یک عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران بیان کرد. محمد رضا نجفی منش با کلی تعریف و تمجید از بازار ایران گفت «بازار یک میلیون دستگاهی خودروی ایران، بازاری جذاب و رویایی برای خودروسازان اروپایی است که در صورت برطرف شدن موانع سیاسی آرزوی حضور در آن را خواهند داشت» البته این خوشبینی فعالان صنعت خودرو در حالی که هنوز تکلیف ماجرای قیمت گذاری خودرو روشن نشده شتابزده به نظر می‌رسد. از یک سو شورای رقابت هنوز خود را مسئول می‌داند، از طرف دیگر می‌گویند قیمت گذاری به خود خودروسازان محول می‌شود یا شاید شورای نظارتی دیگری تشکیل شود. با گذشت دو ماه از تغییر و تحولات دولتی هنوز مشخص نیست کدامیک از این سناریو‌ها به وقوع می‌پیوندد.



:: موضوعات مرتبط: جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , کرایولیپولیز , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , ابدومینوپلاستی , جراحی بینی ثانویه , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: صنعت , خودروسازی , تولید , فروش , صادرات , صنایع ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد