نوشته شده توسط : امین

لیپوماتیک روش جدیدتری است که در زمان تخلیه چربی، به سلول های چربی هیچ آسیبی نمی رساند . در نتیجه امکان استفاده از سلول های چربی برای تزریق به سایر نقاط بدن وجود دارد.
اما این امکان در روش لیپوساکشن وجود ندارد.
در لیپوماتیک شکستن سلول های چربی به کمک ارتعاشات است و حرارت سبب از بین رفتن چربی نمی شود. ولی در لیپوساکشن این اتفاق بوسیله حرارت صورت می گیرد.

در نتیجه درد، عوارض و... در لیپوماتیک کمتر است.

لیپوماتیک با یک کانول ای که به طور خودکار 360 درجه چرخش می کند،کار می کند.
این حرکت چرخشی اجازه می دهد تا چربی به طور خودکار تحریک شود.
این روش بسیار امن و در عین حال مؤثر است و اگر در طول عمل جراحی، اقدامات ایمنی لازم انجام شود، خطرات کمی دارد.
روش کار این دستگاه؛ جراحان را قادر می سازد با دقت در فرایند تخلیه چربی تمرکز کنند.
در لیپوماتیک، جراح برش را در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند، سپس تونل هایی ایجاد می کند تا دستگاه کانولا بتواند به مقادیر چربی دسترسی پیدا کند. در حین این روش درد وجود ندارد . طی ارتعاشات سلول های چربی شکسته می شود و از بدن خارج می شود.

 

روش های لاغری

چاقی مفرط یکی از ناهنجاری های فیزیولوژیکی است که گریبان بسیاری از افراد اعم از زنان و مردان را گرفته است. در بسیاری از موراد چاقی نتیجۀ ساختار ژنتیکی و خصیصه های فیزیولوژیکی خاصی است که افراد حامل آنها می باشند. در بسیاری دیگر از موارد چاقی نتیجۀ محیطی است که فرد در آن قرار می گیرد و مثلا از غذاهای چرب و شیرین استفاده می کند. امروزه به کمک علم پزشکی روش های لاغری بسیار متنوعی ارائه شده است که هر کدام از این روش ها با توجه به ساختمان فیزیولوژیکی خاصی که افراد دارند ممکن است از یک فرد به فرد دیگر تفاوت یابند. برخی از روش های لاغری تهاجمی هستند و تغییرات مورد نیاز را در بدن فرد بوسیلۀ عمل های جراحی ایجاد می کنند. روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که غیرتهاجمی هستند و بدون عمل جراحی سعی در اعمال تغییرات لازم در جهت لاغر شدن فرد دارند. برخی روش های لاغری صرفا دارو درمانی هستند و روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که با ایجاد تغییراتی در حجم معده یا روده افراد در پی لاغر ساختن آنها هستند.

 

Image result for ‫روش های لاغری‬‎



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , لاغری سریع با رژیم غذائی , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , لیپوساکشن مردان , لیپوساکسش اندام ها , پیلینگ شیمیایی , تزریق ژل و فیلر , جراحی بینی ثانویه , لیپولیز لیزری , جوان سازی , لاغری و تناسب اندام , تزریق چربی به صورت , ,
:: برچسب‌ها: لاغری سریع در 3 روز , برای لاغری شکم چه بخوریم , راه های لاغر شدن سریع در خانه , لاغری سریع در یک هفته , رژیم لاغری سریع در یک هفته , لاغری شکم در یک هفته , روش های لاغری شکم و پهلو , لاغري سريع در هفت روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

Image result for ‫لیپولیز‬‎

 

 

لیپولیز

لیپولیز از جمله روش های لاغری است که خود در طیفی از متدها تعریف می شود و توسط بعضی از پزشکانی که جراحی های لاغری را انجام می دهند استفاده می شود. لیپولیز به معنای شکستن بافت سلول های چربی می باشد که امروزه عمدتا به عنوان روشی برای تخریب چربی شناخته می شود. لیپولیز صرفا محدود به لیپولیز لیزری نمی شود و انواع قدیمی تر لیپولیز نیز وجود دارند که همچنان مورد استفاده پزشکان قرار می گیرند. برای مثال بعضی اوقات لیپولیز به وسیلۀ امواج مافوق صوت صورت می گیرد که به این روش لیپولیز لیپوساکشن اولتراسونیک یا لیپولیز اولتراسونیک می گویند. هدف در لیپولیز اولتراسونیک همچون سایر روش های لیپولیز تخریب بافت چربی با استفاده از امواج مافوق صوت می باشد. یکی از عمده ترین ضعف های این روش لیپولیز این است که پس از تخریب بافت چربی، باعث افتادگی پوست و باقی ماندن چروک هایی روی پوست می شود. یکی از جدیدترین روش های لیپولیز، لیپواسکالپچر یا استفاده از لیزر در لیپولیز می باشد. در این روش لیپولیز از اشعه لیزر برای شکستن سلول های چربی استفاده می شود. این روش در سال 2006 به تأیید سازمان دارو و غذای آمریکا رسیده است و امروزه توانسته است در سطحی جهانی پذیرفته شود. در این روش لیپولیز از لیزر Diode استفاده می شود که به صورتی پالسی به کار می رود. در لیپولیز لیزری باید از بی حسی موضعی استفاده کرد. در این روش لیپولیز سوراخ هایی به عمق یک یا دومیلیمتری روی پوست ایجاد می شود و فیبرنوری باریک وارد نواحی سوراخ شده روی پوست می شوند. برای افرادی که دارای چاقی خفیف یا متوسط هستند استفاده از لیزر لیپولیز می تواند بسیار مفید و کارا می باشد. این افراد دیگر نیازی به ساکشن ندارند و همین شکل از لیپولیز می تواند چربی های اضافی را در قسمت های مختلف بدن آنها بزداید. اما در مقابل افرادی که از چاقی شدید رنج می برند علاوه بر استفاده از لیپولیز لیزری برای از بین بردن چربی های سطحی، برای تخلیه چربی هایی که در لایه های عمیق تر قرار دارند به لیپوساکشن نیاز خواهند داشت. یکی از مهمترین مزایای لیپولیزر نسبت به سایر روش های لیپولیز این است که پس از استفاده از این روش پوست فرد دچار افتادگی نمی شود و در بسیاری از موارد نیز به کشیده شدن و سفت شدن پوست نیز منجر می شود. در صورت استفاده از لیزر در لیپولیز، چربی تخریب شده در زیر پوست معمولا در طول زمان جذب بدن می شود و یا به راحتی از آن خارج می شود و به همین دلیل ناهمواری یا افتادگی خاصی روی پوست ایجاد نمی شود. با توجه به عوارض بسیار کمتر لیپولیز از طریق لیزر امروزه بسیاری از پزشکان و متخصصان زیبایی به این روش روی آورده اند و متقاضیان زیادی نیز برای این روش لاغری وجود دارند.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , لیپوساکسش اندام ها , پیلینگ شیمیایی , لیپولیز لیزری , لاغری و تناسب اندام , بوتاکس , تزریق چربی به صورت , ,
:: برچسب‌ها: هزینه لیپولیز , عوارض لیزر لیپولیز , فیلم عمل لیپولیز , عوارض لیپولیز چیست , لیپولیز شکم , دکتر شهریار رزازی لیپولیز , لیپولیز در مشهد , لیپولیز صورت , ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

 

- آیا من نیاز به پروتز سینه دارم؟

بسیاری از بانوانی که در اثر سرطان سینه ، یک سینه یا هر دو را از دست داده اند ؛ به کمک پروتز سینه می توانند تعادل بدن شان را مجدد به دست آورند.
پروتز سینه سیلیکونی، وزن و فرمی شبیه سینه طبیعی دارد. و یکی از مزایای آن اینست که به بدن شما کمک می کند تا دوباره متقارن و متعادل شود.

علت جراحی پروتز سینه چیست؟
بزرگ کردن سینه یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی دربانوان است.
هر سال دهها هزار زن متقاضی این عمل جراحی میباشند. بسیاری از زنان تصور می کنند که سینه هایشان بسیار کوچک است و اندازه یا شکلش نامتوازن یا غیر جذاب است. بعضی از زنان سینه هایی دارند که کاملا رشد نکرده است یا بعد از حاملگی یا به دنبال تغییر وزن یا پیر شدن به میزان قابل توجهی اندازه و شکلش را از دست داده و تغییر کرده است.این جراحی باعث بازگشت اعتماد به نفس در آنها خواهد شد.
خانمی که می خواهد عمل بزرگ کردن سینه را انجام دهد، حق انتخاب در نوع عمل جراحی را دارد، به طور مثال:
نوع وجنس، اندازه پروتز، و برش لازم جهت جاگذاری پروتز سینه. برای هر انتخاب فواید و مضراتی وجود دارد، به هر حال به مراجعه کننده اطلاعات لازم داده می شود و بدین وسیله، اوست که با مشاوره تصمیم می گیرد، کدام روش برایش بهتر است.
آیا پروتزهای سینه مطمئن و قابل اطمینان هستند؟
ماده پر كننده پروتزها و لایه بیرونی آن از جنس سیلیكون است، و سیلیكون عنصری است كه در طبیعت یافت می‌شود و از تركیب عناصری چون كربن، ئیدروژن و اكسیژن ایجاد می‌شود. سیلیكون در تولید محصولاتی چون لوازم آرایشی، مواد غذایی و پروتزهای پزشكی مورد استفاده دارد. مطالعات زیادی در جهت اثبات بیماری‌زا بودن پروتزهای سیلیكونی سینه انجام شده است و در نتیجه این مطالعات می‌توان گفت كه در حال حاضر هیچ مدركی بر اینكه پروتزهای سیلیكونی سینه موجب افزایش سرطانهای سینه می‌شود وجود ندارد، در ضمن هیچ دلیلی بر اینكه پروتزهای سینه موجب ایجاد بیماریهای خود ایمنی مانند آرتروروماتوئید می‌شود وجود ندارد.
بسیاری از خانم ها در مورد این نوع عمل جراحی بدون شک داستان های ترسناکی شنیده اند. ازجمله مسمومیت زایی سیلیکون یا ایجاد بیماری خود ایمنی/ بافت همبندی پروتز که مربوط به "تراوش"یا مهاجرت ژل می باشند.
در نتیجه در مورد عمل بزرگ کردن سینه در دهه اخیر تبلیغات متفاوتی انجام شده است، مخصوصاً از طریق عملکردهای غیر مسئولانه ی رسانه ها که بدین طریق علی رغم حقایق موجود، ادعاها و سئوالاتی در مورد ایمنی سیلیکون مطرح شده است.
سازمان مدیریت غذا و دارو در امریکا (FDA) به این نتیجه رسیده بود که "هیچ سند و مدرکی وجود ندارد که ژل سیلیکون ،که پروتزها با آن پر میشوند، ایمنی ندارند اما مدارک کم و ناکافی برای اثبات ایمنی آن وجود دارد." تمام موارد بالا نتیجه دعوی حقوقی در حال رسیدگی بر ضد تولیدکنندگان پروتزهای سیلیکونی میباشد.
در گذشته از ژل سیلیکون برای پر کردن نقائص بافت نرم و چین و چروکها به شکل تزریق استفاده می گردید(ژل دائمی) که این مسئله سالهاست ممنوع گردیده است. کارخانه های سازنده پروتز سیلیکون علاوه بر استحکام دادن جدار پروتزها امروزه از ژلهایی استفاده میکنند که حتی در صورت بریده شدن جداره نیز از هم جدا نشده و وبه بیرون پخش نمی شوند.
از چه سنی برای بزرگ كردن سینه‌ها مناسب است؟
بزرگ كردن سینه‌ها را می‌تواند از 18 سالگی به بالا انجام داد و هیچ سنی برای بهتر كردن ظاهر سینه‌ها دیر نیست.
پروتزهای سینه در زیر عضلات قرار می‌گیرند یا در روی عضلات؟
آناتومی بیماران مختلف با یكدیگر متفاوت است،و باید توسط یک فوق تخصص پلاستیک معاینه شوید و سلیقه خودتان راهم بگویید تا بهترین روش انتخاب شود.
آیا لازم است كه منتظر بمانیم كه بعد از بچه‌دار شدن این جراحی را انجام دهیم؟
این بسته به انتخاب بیمار است، بیشتر از نیمی از بیماران قبل از بچه‌دار شدن تحت عمل قرار می‌گیرند و بیشتر آنان هیچ مشكلی در شیردهی پس از جراحی ابراز نكرده‌اند. در ضمن برشی كه استفاده می‌شود كوچك است و جراح سعی می‌كند كه میزان به هم ریختگی غده‌های شیری اطراف نیپل را به حداقل برساند.
پروتز سینه كه در زیربافت سینه موثر در شیر دهی قرار می‌گیرد و به هیچ عنوان آسیبی به تغذیه كودك نخواهد رساند.
چگونه من می توانم بهترین اندازه را انتخاب کنم؟
پروتزهای سینه انواع و اندازه های مختلف دارند و هر زنی میتواند انواع اندازه ها را انتخاب کند. بیشتر زنان بر اساس اندازه ی سینه بندشان اندازه ی پروتز سینه را برای خود دشان مشخص می کنند. کلید انتخاب اندازه پروتز سینه این است که این پروتز به طور کلی به شما ظاهری موزون تر و مناسب تر بدهد و با خواست شما هم خوان باشد.در هنگام مشاوره جراح پلاستیک شما اندازه های سینه و قفسه ی سینهی شما را می گیرد؛ تا امتحان کند که چه اندازه ای برای شما مناسب است. بعلاوه با این اندازه گیری های بخصوصی، ظاهر شما را با بهترین اندازه ی سینه در نظر می گیرد.
پروتز های سینه تا چه مدت باقی می مانند؟
همانند باقی محصولات ساخت دست بشر، پروتز های سینه نیز تا ابد باقی نمی مانند. با وجود اینکه بسیار قوی و مقاوم هستند،حتی در برابر فشار، ولی مستعد کهنه شدن و فرسایش در طول زمان می باشند. به عبارت ساده تر، پوسته ی خارجی پروتز سینه، بالاخره فرسوده و نازک شده و در بعضی موارد نیاز به خارج کردن آن میشویم وباید جایگزین دیگری در همان فضا یا فضای دیگری استفاده شود.
نمودارها و تصاویر زیادی وجود دارد که مشخص می کند که نهایتا هر نوع پروتز سینه قبل از اینکه خراب شود، چقدر باقی می ماند.در یک نمودار میانگین حدود 20 سال است. اگرچه کهنه شدن و یا پاره شدن در میان افراد مختلف متفاوت است، بنابراین یک زن که ورزشها و تمرینهای فیزیکی زیادی مثلا چندین ساعت در روز به طور مرتب انجام می دهد و سینه هایش حرکت زیادی میکند(بعبارت دیگر مربی های ایروبیک، دوندگان ماراتن، سوارکاران و...)به طور طبیعی پروتز سینه ی آن ها در یک دوره ی زمانی مشخص نسبت به کسانی که تمرینات و تحرکات کمتری دارند، بیشتر فرسوده و پاره می شوند بنابر ابن به منظور داشتن یک ارزیابی مناسب برای حالت و موقعیت پروتز های سینه ی شما بهترین توصیه و پیشنهاد این است که توسط پزشک و متخصص به طور منظم بعد از 10 ـ 15 سال که از عملتان گذشت معاینه شوید و اگر لازم بود سونوگرافی انجام دهید.
گرایش های جدید نشان می دهند که در سال های اخیر پروتز سینه از جمله عمل های زیبایی بوده است که محبوبیت بسیار بالایی در بین زنان یافته است. اینکه چرا زنان به پروتز سینه روی خوش نشان داده اند و چرا این عمل جراحی در بین زنان شیوع پیدا کرده است خود به عوامل مختلفی بستگی دارد. از یک سو نگاه جامعه از منظر زیبایی شناختی تغییر یافته است و از سوی دیگر علم پزشکی رشد کرده است و توانسته است خدمات نوینی در زمینۀ پروتز سینه ارائه کند؛ روش هایی که محبوبیت پروتز سینه را بیش از پیش کرده است. بسیاری از زنان احساس می کنند سینه های کوچک و رشد نکرده ای دارند، عده ای دیگر نیز چنین فکر می کنند که ناهنجاری های سینه و عدم توازن سینه دارند، برخی نیز به دلیل زایمان و شیردهی و یا بالارفتن سن ممکن است احساس کنند که زیبایی سینه شان را از دست داده اند و... . همۀ این عوامل می توانند پروتز سینه را برای زنان تبدیل به گزینه ای جذاب و غیر قابل چشم پوشی کنند. اما قبل از هر چیز باید بدانید که در پروتز سینه از چه موادی استفاده می شود.
ماده ای که در پروتز سینه از آن استفاده می شود سیلیکون است. سیلیکون ماده ای است که در طبعت وجود دارد و عناصر عمدۀ آن اکسیژن، هیدروژن و کربن می باشند. سیلیکون علاوه بر در پروتز سینه و به طور کلی پزشکی، در صنایع غذایی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این ماده در پروتز سینه سبب نگرانی و حتی وحشت برخی از خانم ها می شود. این تصور ریشه در گفتارها و شایعاتی دارد که این ماده را سرطان زا معرفی می کنند. اما بهتر است بدانید که مطالعات گسترده ای در این زمینه صورت گرفته است و هیچ کدام از این مطالعات رابطه ای قطعی و معنی دار بین بیماری های سینه و پروتز سینه با استفاده از سیلیکون را نشان نداده اند. سازمان مدیریت غذا و دارو آمریکا (FDA) از جمله مراکزی است که در نتایج تحقیقات خود اعلام کرده است که "هیچ سند و مدرکی مبنی بر اینکه ژل سیلیکون که پروتزها با آن پر می شوند، وجود ندارد. گرچه مدارکی کم و ناکافی برای اثبات ایمنی آن وجود دارد."



:: موضوعات مرتبط: لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , بارداری بعد از لیپوماتیک , شایعات و حقایق لیپوساکشن , لاغری و پیکر تراشی , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , جراحی پلک , لیپولیز لیزری , جوان سازی , لاغری و تناسب اندام , بوتاکس , ,
:: برچسب‌ها: پروتز سينه و شيردهي , عکس پروتز سينه زنان , انواع سايز پروتز سينه , انواع پروتز سينه , بهترين دكتر پروتز سينه , هزينه عمل پروتز سينه سال , 96 پروتز سينه ني ني سايت , تركيدن پروتز سينه , ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین



حضور پر رنگ ایده‌های طراحی اسمارت‌فون‌های سری S8 در طراحی نوت جدید کاملا آشکار و هویدا است اما اینجا و آنجا برخی از المان‌های گوشی نگون‌بخت نوت7 را نیز در این مدل می‌‌توان مشاهده کرد؛ در یک نگاه کلی نوت8 را می‌توان حاصل ترکیب سری S8 با نوت7 و برطرف کردن مشکلات هریک دانست که به دیوایس متفاوتی منجر شده که نمونه دیگری برای آن در لیست تولیدات سامسونگ نمی‌توان یافت.


بخش رویی گوشی طبق انتظار با حاشیه‌های بسیار اندک در بالا و پایین طراحی شده و طبق انتظار خبری نیز از دکمه کلاسیک زیر صفحه‌نمایش نیست. حاشیه‌های جانبی صفحه‌نمایش نیز مثل گذشته و همانطور که در نوت7 شاهد بودیم کاملا خمیده طراحی شده‌اند؛ امری که باعث می‌شود به جز دو لبه بالا و پایینی، هیچ حاشیه‌ دیگری در دورتادور صفحه‌نمایش قابل مشاهده نباشد. طراحی کلی گوشی در کناره‌ها از حالت گرد سری S8 اندکی دور شده‌اند و دستگاه بدین‌ترتیب فرمی چهارگوش‌تر و کلاسیک‌تر به خود گرفته‌ است.

داستان در پشت گوشی کاملا متفاوت است و در حالی که در مقایسه با S8 هنوز دکمه اثر انگشت در بالای این قسمت قرار دارد اما با قرار دادن مجموعه فلش مابین این سنسور و دوربین‌های دستگاه سعی شده تا مشکل سری S8 یعنی اشتباه گرفته شدن این سنسور با لنز دوربین تا حدودی کم‌رنگ‌تر شود. گذشته از این مورد مطمئنا دوربین‌های دوگانه این قسمت مهم‌ترین نکته قابل اشاره در این بخش را تشکیل می‌دهند که در ادامه بار دیگر به آنها باز می‌گردیم.


در سمت چپ گوشی درست در زیر دکمه تغییر صدا بار دیگر کلید اختصاصی Bixby قرار دارد و در پایین نیز به جز پورت USB Type-C، به اسپیکر اصلی، جک 3.5 میلی‌متری هدست و البته از همه مهم‌تر به جایگاه S-Pen بر می‌‌خوریم. Note8 همچنان از استاندارد مقاومت IP68 بهره می‌برد و از این بابت تفاوتی با S8 ندارد.

نوت8 در چهار رنگ به صورت رسمی در این کنفرانس خبری معرفی شد که شامل مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Orchid Gray)، طلایی (Maple Gole) و یک رنگ جدید آبی (Deep Sea Blue) می‌شود.
صفحه‌نمایش : 0.1 اینچ بزرگ‌تر از S8+

صفحه‌نمایش گلکسی نوت8 به جز 0.1 اینچ بزرگ‌تر شدن نسبت به S8+ و البته لایه تشخیص‌ دهنده قلم S-Pen‌ هیچ تفاوت خاص دیگری با آنچه پیش از این در پرچمداران 2017 سامسونگ دیده‌ایم ندارد و در اینجا نیز از همان فناوری Super AMOLED، وضوح 2960×1440 پیکسل و نسبت تصویر 18.5:9 استفاده شده است. بخش پایینی گوشی و جایی که دکمه مجازی هوم قرار دارد مثل سری S8، حساس به فشار بوده و در صورت فشردن آن یک فیدبک لرزشی را نیز ایجاد می‌کند. این دکمه حتی زمانی که یک اپلیکیشن در حال اجرا، آن را از دید پنهان کرده است نیز قابل فشردن و استفاده خواهد بود.

دوربین‌ها : دو چشم بینا به سبک رقیب

برخلاف بسیاری از گمانه‌زنی‌ها که اسمارت‌فونی از سری C سامسونگ را به عنوان نخستین گوشی این برند مجهز به دوربین دوگانه مطرح می‌کردند، سامسونگ بالاخره این قابلیت را در پیشرفته‌ترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت8 به کار گرفت. دوربین‌های بخش پشتی این گوشی شامل دو دوربین 12 مگاپیکسلی هستند که یکی دارای گشودگی لنز نرمال f/1.7 بوده و دیگری با دیافراگم f/2.4 برای برداشت تصویر تله‌فتو به کار می‌رود. این دو دوربین که به گفته سامسونگ اولین نمونه‌هایی در این کلاس هستند که هر دو از لرزه‌گیر اپتیکال دست (OIS) بهره می‌برند در کنار هم علاوه بر افکت بوکه و امکان محو کردن پس‌زمینه می‌توانند تا دو برابر زوم اپتیکال را نیز فراهم کنند. با وجود این البته تنها دوربین اصلی و نرمال این مجموعه به سیستم فوکوس سریع Dual-Pixel مجهز است.


یک ویژگی جالب دیگر این دوربین که Live Focus خوانده شده و به نوعی می‌توان آن را حالت پرتره مخصوص سامسونگ نامید امکان مشخص کردن میزان محو شده‌گی یا blur قابل اعمال به پس‌زمینه و پیش‌زمینه در هنگام گرفتن عکس و یا بعد از آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این می‌توان از هر دو دوربین به صورت همزمان برای گرفتن عکس نیز بهره برد که سامسونگ این ویژگی را نیز Dual Capture نامیده است.

دوربین سلفی گوشی همان نمونه 8 مگاپیکسلی حاضر در سری S8 ‌مجهز به فوکوس خودکار است که تغییر خاصی در آن دیده نمی‌شود. جدا از این سه دوربین، یک سنسور دوربین دیگر نیز در نوت8 وجود دارد که در حقیقت اسکنر عنبیه (iris scanner) دستگاه بوده و بر بالای صفحه‌نمایش قرار دارد.
S Pen : همان قلم نوت7

در حالی‌که اصلی‌ترین عامل تفکیک سری نوت از پرچمداران گلکسی S به قلم دستگاه تعلق دارد و سامسونگ تقریبا هر سال تغییراتی را در قلم S Pen‌ ایجاد می‌کرد امسال ظاهرا از همان S Pen حاضر درنوت7 در این مدل استفاده شده که دارای سر 0.7 میلی‌متری بوده و 4,096 سطح فشار مختلف را تشخیص می‌دهد. این البته همه ماجرا نیست و به خصوص در بخش نرم‌افزاری این قلم گزینه‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار گرفته است. یکی از این موارد جدید امکان نوشتن با این قلم روی صفحه‌نمایش خاموش است که پیش از این نیز در لیست امکانات این قلم جای داشت اما نکات جدید اینکه بدون روشن کردن صفحه‌نمایش می‌توان به ویرایش نوشته پرداخت و تا 100 صفحه بدون نیاز به روشن کردن صفحه‌نمایش، این نوشتن را ادامه داد.


Live Message یا پیام‌ زنده دیگر نکته جدید معرفی شده برای S Pen است که در طی آن می‌توان روی یک تصویر یا هر بخش دیگر یک یادداشت با قلم انجام داد و سپس نوشته شما به صورت یک فایل متحرک GIF ذخیره می‌شود که می‌توان آن را به اشتراک گذاشت.
سخت‌افزار : رم 6 گیگی، پروسسور SD835

گزینه‌های پردازشی حاضر در نوت8 به جز یک مورد هیچ تفاوتی با گلکسی اس 8 ندارد. در اینجا بار دیگر از پروسسور Snapdragon 835 برای بازار آمریکا و چیپ‌ست Exynos 8895 برای سایر نقاط دنیا استفاده شده که هر دو 10 نانومتری هستند و از لحاظ قدرت پردازشی تقریبا در یک سطح قرار دارند. حافظه رم به عنوان تنها تغییر قابل اشاره در این بخش از 4 به 6 گیگابایت ارتقاء یافته و حافظه داخلی نیز با اینکه در مراسم رونمایی تنها 64 گیگابایت اعلام شد اما ظاهرا ورژن‌های دیگری از این مدل با 128 و حتی 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز در راه هستند.

باتری : کمتر از S8+ و نوت7

در حالی که هنوز کابوس نوت7 برفراز سر سامسونگ پرواز می‌کند کاهش ظرفیت باتری در این مدل برای اطمینان حاصل کردن از عملکرد صحیح آن،‌ منطقی و طبیعی به نظر می‌رسد. ظرفیت باتری در این گوشی 3,300mAh در نظر گرفته شده که 200 میلی آمپر ساعت کمتر از هر دو مدل S8+ و Note7 است. بخشی از علت کاهش ظرفیت این باتری نسبت به S8+ را نیز باید به اختصاص فضایی در بدنه گوشی برای قلم S-Pen مربوط دانست.
نرم‌افزار :‌ اندروید 7.1 و Experience UX

در حالی که هنوز اندروید 8 یا Oreo به صورت رسمی و نهایی در دسترس قرار نگرفته، نوت8 در ابتدا با اندروید 7.1.1 عرضه می‌شود و رابط کاربری آن نیز درست مثل سری S8 بر پایه پوسته نرم‌افزاری Experience UX خواهد بود. با حضور کناره‌های خمیده دستگاه نگفته پیداست که Edge Panel سامسونگ که در سری S8 نیز حضور فعالی داشت در اینجا نیز به کار گرفته شود.


کارکرد این پنل خمیده تفاوتی با گذشته ندارد اما برخی از نکات جدید نیز در آن به چشم می‌خورند که از آن جمله می‌توان به App Pairs اشاره کرد؛ App Pairs همانطور که می‌توان از روی اسم حدس‌های در مورد عملکرد آن زد، دو برنامه که معمولا در کنار هم استفاده می‌شوند را با هم جفت کرده و در یک لحظه هر دو را در صفحه‌ای که به دو قسمت تقسیم شده لانچ می‌کند. سامسونگ در معرفی این قابلیت جدید از لانچ همزمان اپلیکیشن پخش موسیقی و برنامه مسیریابی با هم به عنوان یک مثال یاد کرد.
قیمت – زمان حضور در بازار

هر دو ورژن لاک اپراتوری و آنلاک فکتوری نوت8 از همین امروز یعنی 23 آگوست (1 شهریور 1396) برای پیش‌سفارش در دسترس قرار دارند و زمان واقعی حضور گوشی در بازار نیز 15 سپتامبر (24 شهریور 1396) خواهد بود. ظاهرا دو رنگ مشکی و خاکستری این گوشی برای بازار آمریکا انتخاب شده‌اند و دو رنگ طلایی و آبی این مدل در دیگر کشورهای جهان ارائه می‌شود. همراه این مدل مشابه سری S8، ایربادهای AKG که توسط Harman Kardon تنظیم شده است نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.


همانطور که پیش از این حدس زده می‌شد، گلکسی نوت8 گوشی چندان ارزانی نخواهد بود چرا که ظاهرا قیمت پایه این مدل برای بازار آمریکا 930 دلار اعلام شده و حتی احتمال افزایش این قیمت نیز در بازارهای دیگر وجود دارد. 



:: موضوعات مرتبط: تزریق چربی , طب سوزنی , بارداری بعد از لیپوماتیک , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , لاغری و تناسب اندام , ,
:: برچسب‌ها: گوشی , موبایل , گلکسی , سامسونگ , Note8 , نوت 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 841
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

مزایای دستگاه های سانترال و تلفن های پاناسونیک

دستگاه های سانترال پاناسونیک در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده که می تواند هم برای دفتر های کوچک مورد استفاده قرار گیرد هم برای کارخانه های بزرگ.دستگاه های پر ظرفیت پاناسونیک مناسب برای شرکت های بزرگ و کارخانجات است که شامل مدل های KX-TDA100 / KX-TDA200 / KX-TDA600 / KX-TDE100 / KX-TDE200 / KX-TDE600 است.البته این روز ها دستگاه های سری NS که تحت شبکه هم هستند جای محصولات سری TDA  را گرفته است.

این دستگاه ها با اضافه کردن کارت های مختلف می توانند هم ظرفیت زیادی به شرکت ارائه دهد و هم امکانات مختلف و متنوع را در اختیار شرکت قرار دهد.

دستگاه های کم ظرفیت مناسب برای کسب و کار های کوچک است و قیمت پایین تری نسب به دستگاه های دیگر دارد و می تواند در حالت فول ظرفیت تا 24 داخلی و 8 خط شهری را پشتیبانی کند.این دستگاه ها شامل دو مدل KX-TES824 و KX-TEM824 است.

با استفاده از این دستگاه ها شما می توانید به راحتی تلفن های خود را مدیریت کنید ، صفر یا دو صفر را ببندید و محدودیت های دیگری را برای هر داخلی مشخص کنید. از مزایای تلفن سانترال ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان است بدون هزینه تلفن که می تواند هم در هزینه ها صرفه جویی کند و هم هرج و مرج و بی نظمی را بین کارمندان کاهش داد.همه کارمندان برای هماهنگی کار هایشان می توانند با هم تماس تلفنی برقرار کنند.

مزیت دیگر آن این است که می توانید همزمان چند نفر را پشت خط نگهدارید ( هولد کنید ) یا اینکه هر خطی به اپراتور وصل شود و اپراتور انتقال بدهد به مسئول مرتبط برای پاسخ گویی.

منشی اتوماتیک مهمترین ویژگی این دستگاه ها است که به وسیله آن هر شخصی در هنگام تماس با شرکت پیغام واحد را می شنود، مثل واحد فروش عدد یک واحد حسابداری عدد دو و غیره .

از دیگر مزایای تلفن سانترال کنترل هر داخلی است که می توان برای کنترل هزینه تلفن  از تماس کارکنان شرکت به بیرون جلوگیری کرد.

سایر قابلیت هایی که می توان به آن اشاره کرد قابلیت نصب کارت نمایشگر شماره، واحد پذیرش تماس سه مرحله ای DISA ، پیج کردن اعضا، تخصیص زمان بندی برای ساعت ناهار اداره و ...

تلفن های سانترال دارای بیش از 400 کد می باشد که میتوانیم به هر حالتی که خواستیم دستگاه را تنظیم کنیم.

برند پاناسونیک یکی از شرکت های پیشتاز در تولید مراکز تلفن سانترال و همچنین تلفن های سانترال است.برای استفاده و همچنین برنامه ریزی مراکز سانترال استفاده از تلفن های سانترال امری ضروری است. پاناسونیک به خاطر ارائه سیستم های ارتباطی کارآمد و با کیفیت جایگاه بسیار مهمی در ادارات ،شرکت ها و اماکن تجاری کسب کرده است.

تلفن های سانترال برند پاناسونیک با کاربری آسان، طراحی شیک و کارایی فوق العاده می تواند پاسخگویی تمام نیازهای شما باشند . گوشی تلفن سانترال پاناسونیک ، تلفن های مد روز هستند که نیاز دفاتر شما را مرتفع می کنند.

این سیستم های تلفن سانترال قابلیت تنظیم برقراری ارتباط با داخلی ها توسط کلید های قابل برنامه ریزی و هم چنین تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را دارند .

تلفن های هایبرید یا دیجیتال تلفن های مخصوص برنامه ریزی و اپراتوری هستند که هر کدام برای دستگاه متناسب خود مورد استفاده قرار می گیرد و برنامه ریزی مرکز به وسیله آن ها صورت می گیرد.این تلفن ها با توجه به قابلیت ها و دکمه هایی که روی آن تعبیه شده معمولا برای مصارف مدیریتی و اپراتوری مورد استفاده قرار میگیرد . یعنی برای افرادی که با تلفن زیاد سر و کار دارند.برای سایر داخلی ها قرار دادن این تلفن ها نه ضروری است و نه صرفه اقتصادی دارد.

به طور کلی سه دسته از گوشی های تلفن را می توان بر روی مراکز تلفن پاناسونیک نصب و راه اندازی نماییم .

گوشی های تلفن آنالوگ و یا معمولی که کارایی آنها از تلفن های استاندارد سیستم سانترال پایین تر بوده و کلیه قابلیت های سیستم از طریق کد انجام می پذیرد. این نوع از گوشی های تلفن در صورت پشتیبانی از نمایشگر شماره در صورتی که مرکز تلفن سانترال نیز قابلیت نمایشگر را دارا باشد شماره مخاطب را نمایش میدهد

گوشی های تلفن سانترال  این نوع از تلفن ها قیمت بالاتری از گوشی های تلفن معمولی داشته و دارای عملکرد بالاتری نیز می باشند.

گوشی های تلفن تحت شبکه که دارای دو نوع استاندارد پاناسونیک و استاندارد جهانی SIP می باشند . گوشی های استاندارد پاناسونیک تنها بر روی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک کار کرده و از گوشی های SIP می توان بر روی سایر مراکز نیز استفاده نمود . در صورت پشتیبانی مرکز تلفن سانترال از پروتکل SIP می توان گوشی سایر برندها را نیز بر روی مرکز نصب نمود.

در گذشته های دور راه های ارتباط از راه دور بسیار ابتدایی بودند.از این راه ها می توان به ارتباط از طریق دود آتش بین سرخپوستان اشاره کرد.

اما با گذشت زمان این راه ها پیشرفته تر شد و با تلگراف و نامه ادامه پیدا کرد.عصر حاضر را می توان عصر اختراعات تکنولوژی نامید. بطوریکه می توان این ادعا را داشت که اختراعاتی که در یک قرن اخیر ثبت شده اند به اندازه کل اختراعات بشر در گذشته می باشد. تلفن یکی از مهمترین اختراعات بشر است .نخستین تلفن توسط الکساندر گراهام بل اختراع شد. تلفن، بعد از اختراع کامل توسط بل به سرعت اشاعه یافت و سیم‌های آن از شهری به شهر دیگر کشیده شد.

تلفن ارتباط سریع و فوری از راه دور را میان نقاطی که می‌توانند سیم‌کشی بشوند، ممکن ساخت.اما این پایان راه نبود و تلفن ها امروزه علاوه بر ارتباط قابلیت های دیگری نیز برای ما به همراه دارند.

امروزه برای برخی کسب و کار ها تلفن از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و مشتریان به ندرت برای برخی خرید های خود به صورت حضوری مراجعه می کنند.

اگر شما هم از آن دسته کسب و کارهایی هستید که تلفن برایتان ضروری است حتما با مشکلاتی که خطوط شهری تلفن دارند مانند اشغالی خط و غیره برخورد کرده اید.

در ابتدا اگر تعداد کارمندان زیادی دارید که مشتریان با آن ها در ارتباط هستند شما باید برای آن ها تلفن هایی مجزا در نظر بگیرید. این مسئله خود مشکلاتی را در بر دارد که مدیریت کردن هر کدام از تلفن ها و خطوط سخت است و ممکن است با مشکل اشغالی خطوط مواجه شوید.

اگر مشتری چندین بار با تلفن شرکت شما تماس بگیرد و تلفن اشغال باشد مشخص است که خسته شده و با تلفن شرکت رقیب شما تماس خواهد گرفت.با بیشتر کردن تعداد خطوط تا حدودی می توان این مشکل را حل کرد. اما همانطور که می دانید تعداد خطوطی که مخابرات برای هر ملک ارائه می دهد محدودیت دارد و نمی توان تعداد زیادی خط تلفن شهری تهیه کرد.

علاوه بر آن برای مشتری سخت است که هر خط مربوط به کدام شخص در شرکت است و باعث سردرگمی هرچه بیشتر مشتریان خواهد شد.

سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک شرکت مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها همراه با تنظیم امکانات و محدودیت ها به وجود خواهد آمد.

به زبان ساده تر شما با استفاده از دستگاه سانترال می توانید با داشتن تعدادی خط شهری تعداد بیشتری داخلی را در داخل شرکت داشته باشید.

با توجه به مکانیسم دستگاه سانترال تعدادی خط شهری وارد این دستگاه شده و تعدادی داخلی نیز در خروجی به شرکت ارائه می دهد که البته این تعداد بستگی به ظرفیت دستگاه سانترال دارد.

برند پاناسونیک یکی از اولین شرکت هایی است که اقدام به تولید مراکز تلفن سانترال و همچنین تلفن های سانترال کرده است. برای استفاده و همچنین برنامه ریزی مراکز سانترال استفاده از تلفن های سانترال امری ضروری است. پاناسونیک به خاطر ارائه سیستم های ارتباطی کارآمد و با کیفیت جایگاه بسیار مهمی در ادارات ،شرکت ها و اماکن تجاری کسب کرده است.

 مزیت دستگاه های تولید شرکت پاناسونیک نسبت به سایر تولیدات این حوزه در ابتدا قیمت مقرون به صرفه آن است و می توان گفت خوش قیمت ترین مراکز تلفن متعلق به پاناسونیک و مزیت دیگر قابلیت های بی شمار و منحصر به فرد این دستگاه ها است که آن را در بین سایر برند ها برجسته میکند.

 این برند در سال ۱۹۱۸ در ژاپن تاسیس شد و در سال  ۲۰۱۲ به‌ عنوان چهارمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شد. شرکت پاناسونیک هم ‌اکنون در عرصه تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی برای کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی فعالیت می‌کند.

دستگاه های سانترال پاناسونیک یکی از بهترین ها و البته شناخته شده ترین دستگاه های مخابراتی دز ایران و جهان می باشد.

امکانات بالقوه دستگاه  و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه ها و ادارات دولتی را ملزم به استفاده از این دستگاه می کند.

دستگاه های کم ظرفیت این برند مناسب برای کسب و کار های کوچک تا متوسط است.

این دستگاه ها شامل دو مدل KX-TES824 و KX-TEM824 است و از ظرفیت 3 به 8 شروع می شود و به وسیله کارت های ارتقای 3 به 8 و 2 به 8 تا ظرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.این دستگاه ها با توجه به امکانات و ویژگی های بسیار متنوع خود می توانند گزینه بسیار خوبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و حتی کنترل آنها باشند. دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک برخلاف قیمت بسیار مناسب و پایینی که دارند بخش بزرگی از امکانات دستگاه های پیشرفته موجود در بازار را فراهم میکنند و قابلیت این را دارند که آنها را نسبت به محیط کار و نیاز اختصاصی شما برنامه ریزی کرد تا نهایت بهره را از این دستگاه ببرید.

دستگاه های پر ظرفیت پاناسونیک مناسب برای شرکت های بزرگ و کارخانجات است که شامل مدل های KX-TDA100 / KX-TDA200 / KX-TDA600 / KX-TDE100 / KX-TDE200 / KX-TDE600 است. ظرفیت این دستگاه‌ها با توجه به کارت‌های انتخاب شده از سوی مشتریان تعیین می‌شود. این نوع دستگاه‌های سانترال که بیشتر در سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کاربرد دارد، برای برقراری ارتباط بهتر از سیستم دیجیتال استفاده می‌کند .

البته این روز ها دستگاه های سری NS که تحت شبکه هم هستند از محبوبیت زیادی در بین کاربران برخوردارند. این دستگاه با قابلیت تحت شبکه بودن می تواند با دستگاه های دیگر مانند خودش ارتباط برقرار کند. بدین صورت که بدون گرفتن شماره شهری و یا بین شهری، با شماره گیری داخلی مورد نظر، با یک دستگاه دیگر در یک مجموعه دیگر ارتباط برقرار کند.

 یکی از مهم ترین مزایای دستگاه های تحت شبکه، کم هزینه بودن ارتباط بین دو مجموعه می باشد. این دستگاه برای شرکت و مجموعه هایی مناسب است که چند شرکت و یا چند شعبه دارند که کاربران هر مجموعه می خواهند با کاربران مجموعه دیگر در هر زمان ارتباط داشته باشند.

از مزایای این دستگاه ها می توان موارد زیر را نام برد :

محدودیت تماس

 بستن صفر و شماره شهرستان

 تایمر گذاشتن

عدم دسترسی به خط شهری جهت برقراری تماس

برنامه ریزی آسان، تعمیر و نگهداری راحت

محدودیت زمان تماس

پشتیبانی یک اپراتور از چندین خط شهری

امکان استفاده از اپراتور گویا (DISA)

قفل الکترونیکی خط داخلی

مدیریت هزینه

پیام انتظار

آیفون، درب باز کن و زنگ درب

حالت روز/ شب / ناهار

پیغام گیر



:: موضوعات مرتبط: طب سوزنی , لیپوساکشن ساق پا , پیلینگ شیمیایی , جراحی بینی ثانویه , لاغری و تناسب اندام , ,
:: برچسب‌ها: panasonic , مدل KX-TES824 , KX-TEM824 , دستگاه‌های سانترال , اپراتور گویا ,
:: بازدید از این مطلب : 1107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد