نوشته شده توسط : امین

لیپوماتیک روش جدیدتری است که در زمان تخلیه چربی، به سلول های چربی هیچ آسیبی نمی رساند . در نتیجه امکان استفاده از سلول های چربی برای تزریق به سایر نقاط بدن وجود دارد.
اما این امکان در روش لیپوساکشن وجود ندارد.
در لیپوماتیک شکستن سلول های چربی به کمک ارتعاشات است و حرارت سبب از بین رفتن چربی نمی شود. ولی در لیپوساکشن این اتفاق بوسیله حرارت صورت می گیرد.

در نتیجه درد، عوارض و... در لیپوماتیک کمتر است.

لیپوماتیک با یک کانول ای که به طور خودکار 360 درجه چرخش می کند،کار می کند.
این حرکت چرخشی اجازه می دهد تا چربی به طور خودکار تحریک شود.
این روش بسیار امن و در عین حال مؤثر است و اگر در طول عمل جراحی، اقدامات ایمنی لازم انجام شود، خطرات کمی دارد.
روش کار این دستگاه؛ جراحان را قادر می سازد با دقت در فرایند تخلیه چربی تمرکز کنند.
در لیپوماتیک، جراح برش را در ناحیه مورد نظر ایجاد می کند، سپس تونل هایی ایجاد می کند تا دستگاه کانولا بتواند به مقادیر چربی دسترسی پیدا کند. در حین این روش درد وجود ندارد . طی ارتعاشات سلول های چربی شکسته می شود و از بدن خارج می شود.

 

روش های لاغری

چاقی مفرط یکی از ناهنجاری های فیزیولوژیکی است که گریبان بسیاری از افراد اعم از زنان و مردان را گرفته است. در بسیاری از موراد چاقی نتیجۀ ساختار ژنتیکی و خصیصه های فیزیولوژیکی خاصی است که افراد حامل آنها می باشند. در بسیاری دیگر از موارد چاقی نتیجۀ محیطی است که فرد در آن قرار می گیرد و مثلا از غذاهای چرب و شیرین استفاده می کند. امروزه به کمک علم پزشکی روش های لاغری بسیار متنوعی ارائه شده است که هر کدام از این روش ها با توجه به ساختمان فیزیولوژیکی خاصی که افراد دارند ممکن است از یک فرد به فرد دیگر تفاوت یابند. برخی از روش های لاغری تهاجمی هستند و تغییرات مورد نیاز را در بدن فرد بوسیلۀ عمل های جراحی ایجاد می کنند. روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که غیرتهاجمی هستند و بدون عمل جراحی سعی در اعمال تغییرات لازم در جهت لاغر شدن فرد دارند. برخی روش های لاغری صرفا دارو درمانی هستند و روش های لاغری دیگری نیز وجود دارند که با ایجاد تغییراتی در حجم معده یا روده افراد در پی لاغر ساختن آنها هستند.

 

Image result for ‫روش های لاغری‬‎



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , لاغری سریع با رژیم غذائی , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , لیپوساکشن مردان , لیپوساکسش اندام ها , پیلینگ شیمیایی , تزریق ژل و فیلر , جراحی بینی ثانویه , لیپولیز لیزری , جوان سازی , لاغری و تناسب اندام , تزریق چربی به صورت , ,
:: برچسب‌ها: لاغری سریع در 3 روز , برای لاغری شکم چه بخوریم , راه های لاغر شدن سریع در خانه , لاغری سریع در یک هفته , رژیم لاغری سریع در یک هفته , لاغری شکم در یک هفته , روش های لاغری شکم و پهلو , لاغري سريع در هفت روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی را دارند؛ بایستی قبل از عمل مشاوره های لازم و بررسی های لازم را انجام دهند.

این نکات عبارتند از:

-پیدا کردن یک جراح معتبر و بررسی اعتبار وی.
-پس از مشورت با جراح، تصمیم نهایی خود را بگیرید و در مورد ابهامات خود با جراح تان صحبت کنید تا کاملا متقاعد شوید.
- اطلاعات کامل در مورد روش جراحی ای که قرار است برای تان انجام شود بدست آورید و تمام مزایا و معایب آن روش را قبل از عمل بررسی کنید .
برای مثال، از خطرات و محدودیت های عمل آگاه باشید و آگاهانه دست به جراحی بزنید.

-زمان مناسب برای انجام عمل را انتخاب کنید.
به عنوان مثال، زمانی که در رویداد های استرس زای زندگی تان نباشید مثل تغییر شغل، سوگواری، اسباب کشی و...

- برای انجام عمل زیاد سفر نکنید. اگر سفرهای تان ضروری است تمام مقدمات و امور لازم را از قبل تدارک ببینید. به ویژه اگر برای جراحی در خارج از کشور سفر می کنید.

-این را بدانید که هر روش جراحی خطر و عوارض خود را دارد.

توصیه می کنیم در صورت داشتن هر یک از نشانه های زیر بعد از عمل زیبایی با جراح تان تماس بگیرید و به وی مراجعه کنید:

درد غیرعادی
اختلالات بینایی
پوست سفید در نزدیکی محل تزریق
علائم سکته مغزی

اگر جراحی زیبایی ای انجام دادید؛ لازم است از یکی از عزیزان و نزدیکان تان برای مراقبت های بعد از عمل کمک بگیرید.
استراحت کافی و رعایت دستورالعمل های پزشکی بعد از عمل؛ در دستیابی به نتیجه ی مورد نظر بسیار موثر است

 

انواع جراحی زیبایی صورت
انواع جراحی زیبایی صورت : اهمیت به فاکتورهای زیبایی امروزه از جایگاه ویژه ای در میان افراد جامعه پیدا کرده است و در این میان دیگر جراحی فقط به منظور درمان مشکلات اورژانسی پزشکی انجام نمی شود. جراحی های زیبایی به خوبی جای خود را در میان انواع جراحی باز کرده است. اجزای زیبایی پذیر صورت شامل جراحی فک ، گونه ، چانه ، لب و غیره می باشند.

هدف از جراحی زیبایی صورت چیست؟
جراحی زیبایی صورت با هدف جوانسازی و رفع ایرادات موجود در آن انجام می شود؛اما افرادی که اقدام به جراحی زیبایی می کنند باید دید واقع بینانه ای از نتیجه جراحی زیبایی داشته باشند.

گاهی برای جراحی زیبایی صورت با توجه به تشخیص جراح لازم است از روش های دیگر درمانی به طور مشترک ، ترکیب شده و انجام شود.

انواع جراحی زیبایی صورت :
در این بخش قصد داریم درباره انواع جراحی زیبایی صورت به طور کامل توضیح دهیم :

جراحی فک :
افرادی که برای جراحی فک مراجعه می کنند، مشکلات ذیل را دارا هستند:

اوپن بایت بودن فکین (نرسیدن دندان ها به هم)
عقب رفتگی فک بالا یا پایین
زیاده دیده شدن لثه ها
تومور یا آسیب موثر بر فک
و سایر مشکلات
این مشکلات باعث ظاهر نامناسب افراد می شود و موجب می شود به جراح فک برای جراحی فکین مراجعه کنند.قابل ذکر است جراحی فک معمولا با ارتودنسی همراه می باشد، چرا که ارتودنسی قبل از جراحی فک باعث می شود، دندان ها به صورت مرتب بر روی هم قرار گیرند و در هنگام جراحی فک ، جراح فک به راحتی بتواند موقعیت صحیح فکین را تشخیص دهد.

به جراحی فک همراه با ارتودنسی ، ارتوسرجری گفته می شود.

پس از انجام ارتودنسی و جراحی فک برای تثبیت موقعیت دندان ها و فکین در این رابطه جدید ادامه ارتودنسی انجام می شود.

افرادی که قصد انجام جراحی فک دارند، بهتر است، اقدامات قبل و مراقبت های بعد از ارتوسرجری را بدانند و آن ها را رعایت کنند تا به نتیجه ایده آل از جراحی فک برسند.

نتایجی که بعد از جراحی ارتوسرجری ( جراحی فک ) حاصل می شود عبارت است از :
بهبود عملکرد دندان ها
توازن ظاهر صورت
بهبود اختلالات فانکشنال


جراحی چانه :
زمانی که از نیمرخ به چهره افراد نگاه می شود، باید برجستگی لب پایین و چانه در یک راستا قرار گیرند، در صورتی که چانه جلوتر یا عقب تر باشد، نیاز به جراحی چانه می باشد تا زیبایی خود را دو چندان کند.

در این نوع جراحی ، چانه یا کوچک تر می شود یا بزرگ تر ؛ برای بزرگ تر کردن چانه از پروتز یا جراحی ژنیوپلاستی استفاده می شود.

در بزرگ کردن چانه، استخوان ها برش داده شده و تغییر شکل ایجاد می شود و به مرور زمان استخوان های برش خورده بهبود می یابد.

کوچک کردن چانه با ایجاد یک برش کوچک در زیر چانه یا در دهان باعث تغییر سایز چانه می شود.

در برخی از افراد که چانه بزرگی دارند ممکن است بعد از کوچک شدن چانه ، پوست دچار افتادگی شود که جراح برای کاهش آن از صفحات مخصوص یا پیچ برای ثابت نگه داشتن استخوان چانه استفاده می کند و تا زمان بهبودی کامل این صفحات و پیچ در چانه باقی می ماند.

جراحی گونه :
جراحی گونه یکی دیگر از انواع جراحی زیبایی صورت است که با هدف بهبود ظاهر گونه و برجسته کردن آن انجام می شود.

افرادی که برای جراحی گونه مراجعه می کنند یا افراد جوانی هستند که دچار ضعف استخوان گونه هستند یا افراد میانسالی که با گذشت زمان گونه آن ها تحلیل رفته است.

در این افراد از گونه گذاری با تزریق چربی ، تزریق ژل و جراحی استخوان گونه انجام می شود.

جراحی لب :
جراحی زیبایی لب با هدف برجسته کردن و قلوه ای کردن لب ها انجام می شود.این جراحی زیبایی در بیمارستان یا مطب مجهز انجام می شود و حدود 90 دقیقه طول می کشد.

البته برای زیبا و جذاب کردن لب ها روش های دیگری مانند : تزریق ژل ، تزریق چربی نیز وجود دارد.

قسمت های بحث شده فوق، اجزای اصلی زیبایی های صورت را تشکیل می دهند. در اینجا لازم می دانیم به مزایای اصلی این نوع جراحی ها نیز اشاره ای داشته باشیم.

انواع جراحی زیبایی صورت چه مزایایی دارد:
انواع جراحی زیبایی صورت سبب زیباتر شدن چهره افراد می شود.

اعتماد به نفس و عزت نفس افراد افزایش می یابد.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , میکرودرم ابریژن برای جوان سازی پوست , طب سوزنی , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , لاغری و پیکر تراشی , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , لیپولیز لیزری , جوان سازی , بوتاکس , ,
:: برچسب‌ها: جراحی زیبایی صورت مردان , جراحی پلاستیک پوست صورت , هزینه جراحی پلاستیک صورت , عمل زیبایی صورت در ایران , عمل های زیبایی چشم , نام انواع جراحی ها , هزینه عمل کشیدن پوست صورت , ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

Image result for ‫لیپولیز‬‎

 

 

لیپولیز

لیپولیز از جمله روش های لاغری است که خود در طیفی از متدها تعریف می شود و توسط بعضی از پزشکانی که جراحی های لاغری را انجام می دهند استفاده می شود. لیپولیز به معنای شکستن بافت سلول های چربی می باشد که امروزه عمدتا به عنوان روشی برای تخریب چربی شناخته می شود. لیپولیز صرفا محدود به لیپولیز لیزری نمی شود و انواع قدیمی تر لیپولیز نیز وجود دارند که همچنان مورد استفاده پزشکان قرار می گیرند. برای مثال بعضی اوقات لیپولیز به وسیلۀ امواج مافوق صوت صورت می گیرد که به این روش لیپولیز لیپوساکشن اولتراسونیک یا لیپولیز اولتراسونیک می گویند. هدف در لیپولیز اولتراسونیک همچون سایر روش های لیپولیز تخریب بافت چربی با استفاده از امواج مافوق صوت می باشد. یکی از عمده ترین ضعف های این روش لیپولیز این است که پس از تخریب بافت چربی، باعث افتادگی پوست و باقی ماندن چروک هایی روی پوست می شود. یکی از جدیدترین روش های لیپولیز، لیپواسکالپچر یا استفاده از لیزر در لیپولیز می باشد. در این روش لیپولیز از اشعه لیزر برای شکستن سلول های چربی استفاده می شود. این روش در سال 2006 به تأیید سازمان دارو و غذای آمریکا رسیده است و امروزه توانسته است در سطحی جهانی پذیرفته شود. در این روش لیپولیز از لیزر Diode استفاده می شود که به صورتی پالسی به کار می رود. در لیپولیز لیزری باید از بی حسی موضعی استفاده کرد. در این روش لیپولیز سوراخ هایی به عمق یک یا دومیلیمتری روی پوست ایجاد می شود و فیبرنوری باریک وارد نواحی سوراخ شده روی پوست می شوند. برای افرادی که دارای چاقی خفیف یا متوسط هستند استفاده از لیزر لیپولیز می تواند بسیار مفید و کارا می باشد. این افراد دیگر نیازی به ساکشن ندارند و همین شکل از لیپولیز می تواند چربی های اضافی را در قسمت های مختلف بدن آنها بزداید. اما در مقابل افرادی که از چاقی شدید رنج می برند علاوه بر استفاده از لیپولیز لیزری برای از بین بردن چربی های سطحی، برای تخلیه چربی هایی که در لایه های عمیق تر قرار دارند به لیپوساکشن نیاز خواهند داشت. یکی از مهمترین مزایای لیپولیزر نسبت به سایر روش های لیپولیز این است که پس از استفاده از این روش پوست فرد دچار افتادگی نمی شود و در بسیاری از موارد نیز به کشیده شدن و سفت شدن پوست نیز منجر می شود. در صورت استفاده از لیزر در لیپولیز، چربی تخریب شده در زیر پوست معمولا در طول زمان جذب بدن می شود و یا به راحتی از آن خارج می شود و به همین دلیل ناهمواری یا افتادگی خاصی روی پوست ایجاد نمی شود. با توجه به عوارض بسیار کمتر لیپولیز از طریق لیزر امروزه بسیاری از پزشکان و متخصصان زیبایی به این روش روی آورده اند و متقاضیان زیادی نیز برای این روش لاغری وجود دارند.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , لیپوساکسش اندام ها , پیلینگ شیمیایی , لیپولیز لیزری , لاغری و تناسب اندام , بوتاکس , تزریق چربی به صورت , ,
:: برچسب‌ها: هزینه لیپولیز , عوارض لیزر لیپولیز , فیلم عمل لیپولیز , عوارض لیپولیز چیست , لیپولیز شکم , دکتر شهریار رزازی لیپولیز , لیپولیز در مشهد , لیپولیز صورت , ,
:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

جراحی زیبایی نوعی جراحی پلاستیک است که با هدف بهبود ظاهر فرد انجام می شود. اما در مورد انجام جراحی زیبایی بایستی دقت و وسواس کافی به خرج دهید.
در سال های اخیر جراحی زیبایی در تمام جهان، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.
کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و عمل های زیبایی زیادی هرروزه، برای قسمت های مختلف صورت و پیکر در کشورمان در حال انجام است.
اما انتخاب نوع عمل جراحی مورد نیاز فرد، باید با دقت و با مشورت با جراح زبده ای انجام شود.
نتایج روش های جراحی نیز متفاوت است ، برخی موقت هستند ولی اغلب به صورت دائمی باقی می مانند.
بنابراین بسیار مهم است که جراحی تان توسط یک متخصص با تجربه انجام شود.
فرایند عمل به این صورت است که ؛ قبل از انجام جراحی زیبایی، با جراح تان مشاوره خواهید داشت و بررسی های پزشکی لازم در خصوص تان انجام می شود. اگر منع جسمی و پزشکی برای انجام عمل نداشته باشید؛ جراح تان با انجام جراحی موافقت می کند.
بخش مهمی از جراحی پلاستیک، جراحی بازسازی و ترمیمی می باشد.
افرادی که در اثر عوامل مختلف مثل حادثه و ... آسیب می بینند و بخشی از زیبایی خود را از دست می دهند به کمک جراحی پلاستیک و زیبایی می توانند اعتماد به نفس از دست رفته شان را بازیابند.

جراحی ژنیکوماستی

در این روش از لیپولیز یا لیپوماتیک استفاده می شود که این دستگاه ها به صورت کاملا موضعی و با بی حسی سینه ها قابل انجام است ، لیپوماتیک یا لیپولیز سینه چربی های اضافی ناحیه سینه ی اقایان را بیرون کشیده و باعث کاهش سایز آن می شود .

دقت داشته باشید که لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن اولتراسونیک بدون هیچ گونه برش جراحی انجام می شود و در واقع جای بخیه و جراحی برروی بدن باقی نمی ماند . این روش که با ورود میله ای فلزی بسیار نازک به بافت سینه باعث ساکشن سینه می شود و در نهایت منجر به کاهش سایز در طول یک جلسه خواهد شد .فرد بعد از کوچک شدن سینه ها احساس بهتری داشته و اعتماد به نفس وی افزایش می یابد ، همچنین زیبایی ظاهری و تناسب اندام در این جراحی به خوبی محسوس می باشد .
افراد مناسب برای جراحی ژنیکوماستی
مردانی که دچار تورم در سینه هستند
مردانی که سایز سینه ی آنها بزرگ است
مردانی که دچار چاقی موضعی در سینه ها شده اند
افرادی که سینه های آنها افتاده است و ظاهر نا خوشایندی دارد .
نوجوانانی که از درد در ناحیه سینه و یا بزرگی سینه رنج می برند
دوره ی نقاهت
دوره ی نقاهت در کوچک کردن سینه ی آقایان بسیار کوتاه بوده و بیمار بعد از جراحی می تواند به منزل بازگردد ، کبودی و تورم جزئی بعد از جراحی دیده می شود که بعد از مدت بسیار کوتاهی از بین می رود.
ژنیکوماستی یا بزرگ شدن بیش از حد پستان در مردان می تواند نشانه ای از چاقی یا عدم تعادل غدد درون ریز باشد. در حالت کلی این بیماری بیشتر ناشی از رشد بافت غددی است تا افزایش بافت چربی در زیر پستان ناشی از چاقی. ژنیکوماستی در سنین نوجوانی (بین 13 تا 19 سالگی) بسیار رایج است و باعث آشفتگی بسیاری از نوجوانان می شود. احتمال بروز چنین عارضه ای در سینه مردان در سنین بزرگسالی بسیار کمتر از دورۀ نوجوانی است. زمانی که تغییرات هورمونی در دورۀ نوجوانی دچار اختلاال شوند می توان انتظاز بروز ژنیکوماستی را در آقایان انتظار داشت. به عبارت دیگر عدم تعادل در هورمون استروژن (زنانه) و تستوسترون (مردانه) در مردان ممکن است سبب بزرگ شدن غیرعادی سینه های آنها شوند. در این حالت هورمون مخالف یا استروژن که در شرایط عادی به مقدار بسیار کمتری از هورمون مردانه یا تستوسترون در مردان وجود دارد، بشتر می شود و می توان منجر به ژنیکوماستی شود. در برخی موارد افزایش غدد چربی در قفسۀ سینۀ مردان باعث می شود تا سینۀ آنها بزرگتر به نظر رسد که اصطلاحا به آن ژنیکوماستی کاذب گفته می شود.
عوامل متعددی می توانند زمینه ساز عدم تعادل هورمونی و در نتیجه بروز ژنیکوماستی در افراد شوند. مصرف برخی از داروها می توانند منجر به بزرگی سینۀ آقایان شوند. داروهایی همچون کتوکونازول (نیزورال) برای عفونت قارچی، فیناستراید (پروسکار) و داناستراید (اودارت) برای بزرگی پروستات، دیگوکسین (لانوکسین) برای بیماری قلبی، اسپرونولاکتین (آلداکتون)، سایمتیدین بلوک‌کننده اسید معده در بوز این عارضه می توانن نقش مهمی داشته باشند. مصرف برخی از داروهای مخدر همچون آمفتامین یا مواد مخدری همچون هیروئین و ماری جوانا نیز می توانند سبب بروز این بیماری شوند. کارکرد نامناسب کبد و بیماری های کبدی نیز می توانند در بروز این عارضه نقش داشته باشند. مصرف الکل که خود باعث بروز بیماری کبدی می شود نیز می تواند یکی دیگر از عواملی باشد که منجر به ژنیکوماستی می شود. برخی دیگر از عوامل این عارضه عبارتند از: سالمندی، شیمی درمانی برای سرطان، نارسایی کلیه و دیالیز، درمان هورمونی سرطان پروستات، پرتودرمانی برای تومورهای بیضه و .... .
در مورد نوجوانان باید گفت که در بسیاری از موارد گذشت زمان سبب رفع عارضه بزرگی سینه در آنها می شود. در چنین شرایطی افراد معمولا نیازی به گرفتن آزمایش یا مصرف دارو ندارند و بعد از دو یا سه سال حالت عادی سینه های خود را به دست خواهند آورد. اما زمانی که این عارضه در مردان جوان بروز می کند نیاز به گرفتن آزمایش جهت مشخص کردن بروز آن خواهد بود؛ در برخی از موارد بیماری هایی باعث بزرگ شدن سینۀ آقایان می شوند که با آزمایش قابل تشخیص هستند. در موارد نادری، درمان‌های دارویی برای ژنیکوماستی استفاده می‌شوند، مخصوصا اگر درد و حساسیت وجود داشته باشد. درمان دارویی ممکن است بتواند بافت اضافی پستان را برطرف کند. گاهی برای از بین بردن بافت اضافی، جراحی انجام می‌شود.اگر علت بزرگ شدن پستانها، بیماری یا تومور باشد، علت اصلی باید درمان شود.



:: موضوعات مرتبط: لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , کرایولیپولیز , میکرودرم ابریژن برای جوان سازی پوست , طب سوزنی , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , جراحی پلک , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: فیلم جراحی ژنیکوماستی , جراحی ژنیکوماستی بدون بیهوشی , بهترین جراح ژنیکوماستی , من عمل ژنیکوماستی انجام دادم , عمل ژنیکوماستی با بیمه , جراحی ژنیکوماستی مردان , ژنیکوماستی اپارات , درمان ژنیکوماستی با ورزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 983
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

 

- آیا من نیاز به پروتز سینه دارم؟

بسیاری از بانوانی که در اثر سرطان سینه ، یک سینه یا هر دو را از دست داده اند ؛ به کمک پروتز سینه می توانند تعادل بدن شان را مجدد به دست آورند.
پروتز سینه سیلیکونی، وزن و فرمی شبیه سینه طبیعی دارد. و یکی از مزایای آن اینست که به بدن شما کمک می کند تا دوباره متقارن و متعادل شود.

علت جراحی پروتز سینه چیست؟
بزرگ کردن سینه یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی دربانوان است.
هر سال دهها هزار زن متقاضی این عمل جراحی میباشند. بسیاری از زنان تصور می کنند که سینه هایشان بسیار کوچک است و اندازه یا شکلش نامتوازن یا غیر جذاب است. بعضی از زنان سینه هایی دارند که کاملا رشد نکرده است یا بعد از حاملگی یا به دنبال تغییر وزن یا پیر شدن به میزان قابل توجهی اندازه و شکلش را از دست داده و تغییر کرده است.این جراحی باعث بازگشت اعتماد به نفس در آنها خواهد شد.
خانمی که می خواهد عمل بزرگ کردن سینه را انجام دهد، حق انتخاب در نوع عمل جراحی را دارد، به طور مثال:
نوع وجنس، اندازه پروتز، و برش لازم جهت جاگذاری پروتز سینه. برای هر انتخاب فواید و مضراتی وجود دارد، به هر حال به مراجعه کننده اطلاعات لازم داده می شود و بدین وسیله، اوست که با مشاوره تصمیم می گیرد، کدام روش برایش بهتر است.
آیا پروتزهای سینه مطمئن و قابل اطمینان هستند؟
ماده پر كننده پروتزها و لایه بیرونی آن از جنس سیلیكون است، و سیلیكون عنصری است كه در طبیعت یافت می‌شود و از تركیب عناصری چون كربن، ئیدروژن و اكسیژن ایجاد می‌شود. سیلیكون در تولید محصولاتی چون لوازم آرایشی، مواد غذایی و پروتزهای پزشكی مورد استفاده دارد. مطالعات زیادی در جهت اثبات بیماری‌زا بودن پروتزهای سیلیكونی سینه انجام شده است و در نتیجه این مطالعات می‌توان گفت كه در حال حاضر هیچ مدركی بر اینكه پروتزهای سیلیكونی سینه موجب افزایش سرطانهای سینه می‌شود وجود ندارد، در ضمن هیچ دلیلی بر اینكه پروتزهای سینه موجب ایجاد بیماریهای خود ایمنی مانند آرتروروماتوئید می‌شود وجود ندارد.
بسیاری از خانم ها در مورد این نوع عمل جراحی بدون شک داستان های ترسناکی شنیده اند. ازجمله مسمومیت زایی سیلیکون یا ایجاد بیماری خود ایمنی/ بافت همبندی پروتز که مربوط به "تراوش"یا مهاجرت ژل می باشند.
در نتیجه در مورد عمل بزرگ کردن سینه در دهه اخیر تبلیغات متفاوتی انجام شده است، مخصوصاً از طریق عملکردهای غیر مسئولانه ی رسانه ها که بدین طریق علی رغم حقایق موجود، ادعاها و سئوالاتی در مورد ایمنی سیلیکون مطرح شده است.
سازمان مدیریت غذا و دارو در امریکا (FDA) به این نتیجه رسیده بود که "هیچ سند و مدرکی وجود ندارد که ژل سیلیکون ،که پروتزها با آن پر میشوند، ایمنی ندارند اما مدارک کم و ناکافی برای اثبات ایمنی آن وجود دارد." تمام موارد بالا نتیجه دعوی حقوقی در حال رسیدگی بر ضد تولیدکنندگان پروتزهای سیلیکونی میباشد.
در گذشته از ژل سیلیکون برای پر کردن نقائص بافت نرم و چین و چروکها به شکل تزریق استفاده می گردید(ژل دائمی) که این مسئله سالهاست ممنوع گردیده است. کارخانه های سازنده پروتز سیلیکون علاوه بر استحکام دادن جدار پروتزها امروزه از ژلهایی استفاده میکنند که حتی در صورت بریده شدن جداره نیز از هم جدا نشده و وبه بیرون پخش نمی شوند.
از چه سنی برای بزرگ كردن سینه‌ها مناسب است؟
بزرگ كردن سینه‌ها را می‌تواند از 18 سالگی به بالا انجام داد و هیچ سنی برای بهتر كردن ظاهر سینه‌ها دیر نیست.
پروتزهای سینه در زیر عضلات قرار می‌گیرند یا در روی عضلات؟
آناتومی بیماران مختلف با یكدیگر متفاوت است،و باید توسط یک فوق تخصص پلاستیک معاینه شوید و سلیقه خودتان راهم بگویید تا بهترین روش انتخاب شود.
آیا لازم است كه منتظر بمانیم كه بعد از بچه‌دار شدن این جراحی را انجام دهیم؟
این بسته به انتخاب بیمار است، بیشتر از نیمی از بیماران قبل از بچه‌دار شدن تحت عمل قرار می‌گیرند و بیشتر آنان هیچ مشكلی در شیردهی پس از جراحی ابراز نكرده‌اند. در ضمن برشی كه استفاده می‌شود كوچك است و جراح سعی می‌كند كه میزان به هم ریختگی غده‌های شیری اطراف نیپل را به حداقل برساند.
پروتز سینه كه در زیربافت سینه موثر در شیر دهی قرار می‌گیرد و به هیچ عنوان آسیبی به تغذیه كودك نخواهد رساند.
چگونه من می توانم بهترین اندازه را انتخاب کنم؟
پروتزهای سینه انواع و اندازه های مختلف دارند و هر زنی میتواند انواع اندازه ها را انتخاب کند. بیشتر زنان بر اساس اندازه ی سینه بندشان اندازه ی پروتز سینه را برای خود دشان مشخص می کنند. کلید انتخاب اندازه پروتز سینه این است که این پروتز به طور کلی به شما ظاهری موزون تر و مناسب تر بدهد و با خواست شما هم خوان باشد.در هنگام مشاوره جراح پلاستیک شما اندازه های سینه و قفسه ی سینهی شما را می گیرد؛ تا امتحان کند که چه اندازه ای برای شما مناسب است. بعلاوه با این اندازه گیری های بخصوصی، ظاهر شما را با بهترین اندازه ی سینه در نظر می گیرد.
پروتز های سینه تا چه مدت باقی می مانند؟
همانند باقی محصولات ساخت دست بشر، پروتز های سینه نیز تا ابد باقی نمی مانند. با وجود اینکه بسیار قوی و مقاوم هستند،حتی در برابر فشار، ولی مستعد کهنه شدن و فرسایش در طول زمان می باشند. به عبارت ساده تر، پوسته ی خارجی پروتز سینه، بالاخره فرسوده و نازک شده و در بعضی موارد نیاز به خارج کردن آن میشویم وباید جایگزین دیگری در همان فضا یا فضای دیگری استفاده شود.
نمودارها و تصاویر زیادی وجود دارد که مشخص می کند که نهایتا هر نوع پروتز سینه قبل از اینکه خراب شود، چقدر باقی می ماند.در یک نمودار میانگین حدود 20 سال است. اگرچه کهنه شدن و یا پاره شدن در میان افراد مختلف متفاوت است، بنابراین یک زن که ورزشها و تمرینهای فیزیکی زیادی مثلا چندین ساعت در روز به طور مرتب انجام می دهد و سینه هایش حرکت زیادی میکند(بعبارت دیگر مربی های ایروبیک، دوندگان ماراتن، سوارکاران و...)به طور طبیعی پروتز سینه ی آن ها در یک دوره ی زمانی مشخص نسبت به کسانی که تمرینات و تحرکات کمتری دارند، بیشتر فرسوده و پاره می شوند بنابر ابن به منظور داشتن یک ارزیابی مناسب برای حالت و موقعیت پروتز های سینه ی شما بهترین توصیه و پیشنهاد این است که توسط پزشک و متخصص به طور منظم بعد از 10 ـ 15 سال که از عملتان گذشت معاینه شوید و اگر لازم بود سونوگرافی انجام دهید.
گرایش های جدید نشان می دهند که در سال های اخیر پروتز سینه از جمله عمل های زیبایی بوده است که محبوبیت بسیار بالایی در بین زنان یافته است. اینکه چرا زنان به پروتز سینه روی خوش نشان داده اند و چرا این عمل جراحی در بین زنان شیوع پیدا کرده است خود به عوامل مختلفی بستگی دارد. از یک سو نگاه جامعه از منظر زیبایی شناختی تغییر یافته است و از سوی دیگر علم پزشکی رشد کرده است و توانسته است خدمات نوینی در زمینۀ پروتز سینه ارائه کند؛ روش هایی که محبوبیت پروتز سینه را بیش از پیش کرده است. بسیاری از زنان احساس می کنند سینه های کوچک و رشد نکرده ای دارند، عده ای دیگر نیز چنین فکر می کنند که ناهنجاری های سینه و عدم توازن سینه دارند، برخی نیز به دلیل زایمان و شیردهی و یا بالارفتن سن ممکن است احساس کنند که زیبایی سینه شان را از دست داده اند و... . همۀ این عوامل می توانند پروتز سینه را برای زنان تبدیل به گزینه ای جذاب و غیر قابل چشم پوشی کنند. اما قبل از هر چیز باید بدانید که در پروتز سینه از چه موادی استفاده می شود.
ماده ای که در پروتز سینه از آن استفاده می شود سیلیکون است. سیلیکون ماده ای است که در طبعت وجود دارد و عناصر عمدۀ آن اکسیژن، هیدروژن و کربن می باشند. سیلیکون علاوه بر در پروتز سینه و به طور کلی پزشکی، در صنایع غذایی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این ماده در پروتز سینه سبب نگرانی و حتی وحشت برخی از خانم ها می شود. این تصور ریشه در گفتارها و شایعاتی دارد که این ماده را سرطان زا معرفی می کنند. اما بهتر است بدانید که مطالعات گسترده ای در این زمینه صورت گرفته است و هیچ کدام از این مطالعات رابطه ای قطعی و معنی دار بین بیماری های سینه و پروتز سینه با استفاده از سیلیکون را نشان نداده اند. سازمان مدیریت غذا و دارو آمریکا (FDA) از جمله مراکزی است که در نتایج تحقیقات خود اعلام کرده است که "هیچ سند و مدرکی مبنی بر اینکه ژل سیلیکون که پروتزها با آن پر می شوند، وجود ندارد. گرچه مدارکی کم و ناکافی برای اثبات ایمنی آن وجود دارد."



:: موضوعات مرتبط: لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , بارداری بعد از لیپوماتیک , شایعات و حقایق لیپوساکشن , لاغری و پیکر تراشی , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , جراحی پلک , لیپولیز لیزری , جوان سازی , لاغری و تناسب اندام , بوتاکس , ,
:: برچسب‌ها: پروتز سينه و شيردهي , عکس پروتز سينه زنان , انواع سايز پروتز سينه , انواع پروتز سينه , بهترين دكتر پروتز سينه , هزينه عمل پروتز سينه سال , 96 پروتز سينه ني ني سايت , تركيدن پروتز سينه , ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

فرصت‌های کسب و کاری متعددی وجود دارند که برای شروع به هزینه‌ی کمی نیاز دارند یا حتی ممکن است به هیچ هزینه‌ای نیاز نداشته‌باشند! بله درست شنیدید! ولی درعوض باید زمان و تلاش زیادی خرج آن کنید. علاوه بر این، بسیاری از فرصت های کسب و کار کوچک بر مجموعه مهارت‌های شما استوار هستند، از جمله مهارت‌های کامپیوتری.

ولی کمی صبر کنید، چیزهای دیگری هم هست:

یک بخش دیگر به نام کسب و کارهای “دنیای واقعی” به این متن اضافه کرده‌ام تا کسانی که مهارت‌های خاصی در زمینه‌ی کامپیوتر ندارند هم بتوانند استفاده کنند. در این نوشتار تنها چند مورد از ایده های کسب و کار کوچک را مطرح می‌کنیم و به‌اختصار در مورد کم‌هزینه بودن آن‌ها صحبت می‌کنیم.
در ادامه با چند ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم آشنا می شوید

۱. مشاور

در زمینه‌ای تخصص دارید؟ اگر جواب‌تان مثبت است پس می‌توانید از این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم کسب درآمد کنید. در سایت‌های مربوط به یافتن مشاور (مانند Clarity) یک حساب کاربری باز کنید و برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند تا با شما صحبت کنند نرخ تماس دقیقه‌ای خود را مشخص کنید.


۲. تولید محتوا

فرقی نمی‌کند آگهی می‌نویسید یا مقاله یا کتاب الکترونیکی، محتوا باید توسط فردی نوشته شود. یکی از جاهایی‌که بیشترین تقاضا برای خلق محتوا وجود دارد، در بخش شبکه‌های اجتماعی است. تولید محتوا یک فرآیند کم‌هزینه است، زیرا تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر است و یک ارتباط اینترنتی سرعت بالا، و همچنین یک برنامه‌ی خاص گرافیکی (یا دیگر نیازهای نرم‌افزاری) که ممکن است هزینه‌ی راه‌اندازی داشته‌باشد. به‌هرحال، جدای از این‌ها، تنها چیزی که باید برای تولید محتوا صرف کنید زمان است. می‌توانید از خدماتی مانند TextBroker برای جا افتادن در بازار و ایجاد حلقه‌ی مشتریان خود استفاده کنید.


۳. طراحی گرافیکی

این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم این است که اگر توانایی‌های گرافیکی دارید، باید بدانید که مشتریان بسیاری برای کسب و کارشان به‌دنبال لوگو، طراح‌های گرافیکی و کارهای هنری هستند. به دنبال سایت‌هایی مانند GIMP بگردید تا بتوانید کسب و کار خودتان را راه‌بیاندازید و حلقه‌ی مشتریان‌تان را گسترش دهید.
۴. اختراع

پیشترها، مخترع بودن یک هدف دست‌نیافتنی بود، و گاها افراد برای توجیه روانی بودنشان از این اصطلاح استفاده می‌کردند. ولی دیگر این‌چنین نیست! با پلتفرم‌های جمع‌سپاری مانند kickstarter،‌ تأمین سرمایه‌ی مالی برای هرکسی ممکن است. مزیت این مدل این است که اگر پول موردنیازتان فراهم شود و به‌اصطلاح از لحاظ مالی تأمین شوید، نشان‌دهنده‌ی موفیقت شما در یافتن بازار است. اگر ایده‌ی شما مورد استقبال قرار نگیرد، به این معنی است که لازم است مسیر آمده را برگردید و دوباره طرح‌ریزی کنید.
۵. سازنده‌ی طلا و جواهر

کم نیستند بانوانی که دوست دارند خودشان را با زیورآلات زیبا بیارایند. این مورد را با علاقه‌ی روزافزون به زیور آلات دست‌ساز ترکیب کنید و خواهید دید که نسخه‌ی موفقیت در دستان شما است. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.


۶. فروش اجناس دست دوم

عموما در بازارهای محلی مانند جمعه‌بازارها و سمساری‌ها و هرجای دیگری، می‌توانید اجناس جالب و ارزشمندی پیدا کنید. شما ارزش واقعی آن‌ها را درمی‌یابید و آن‌ها را در فهرست اقلام فروشی قرار می‌دهید. سایت‌هایی مانند eBay و Craigslist بازار خوبی برای ارائه‌ی کالاها هستند. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم عالی است.
۷. موسیقی‌دان

این ایده به آن‌چه در ذهن شماست شباهتی ندارد. ما درباره‌ی این صحبت نمی کنیم که ستاره‌ی موسیقی بشوید،‌بلکه فقط قرار است چرخ زندگی‌تان را از این طریق بچرخانید. از ضبط موسیقی در استودیو گرفته تا نوشتن ریتم و شعر برای کسب و کارها. اگر این مهارت را داشته‌باشید مطمئن باشید می‌توانید از این طریق امرار معاش کنید. با نرم‌افزارهایی مانند Reaper (که بسیار ارزان است) می‌توانید درست روی کامپیوترتان، استودیوی تولید موسیقی خودتان را داشته‌باشید. با استفاده از سایت‌هایی مانند Fiverr می‌توانید اولین مشتریان خودتان را پیدا کنید و کم کم به یک کسب و کار مستقل و ثابت برسید.
۸. مدیریت شبکه‌های اجتماعی

ارتباط برقرار کردن با افراد یک هنر است. برخی در این هنر خوب عمل می‌کنند و برخی عالی هستند و برخی …..! خودتان متوجه منظورم شدید. ارتباط برقرار کردن با مشتریان کاری است که بسیاری از کسب و کارها وقت انجام آن را ندارند. خبر خوب این است که، علیرغم این‌که وقت ارتباط با مشتریان را ندارند ولی به کسی نیاز دارند که بتواند این بخش از کسب و کارشان را مدیریت کند و آن‌ها هم هزینه‌اش را پرداخت می‌کنند. مهارت‌های ارتباطی خوب و به روز بودن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، اسنپ‌چت، واین، پریسکوپ و غیره بسیار مهم هستند. باید بدانید که هر پلتفرم برای چه گروهی از افراد جذابیت دارد و در هر کی از این جوامع ارتباطی چگونه باید حاضر شوید.
۹. آموزش/ مربی‌گری

قابل توجه مربیان مشتاق آموزش: این کسب و کار به هزینه‌ی بسیار کمی از نظر راه‌اندازی یک محیط یادگیری مجازی و/ یا محیط آموزشی نیاز دارد. در آغاز فرآیند مربوط به استارت‌آپ، علاوه بر اینترنت سرعت بالا، به زمان و تلاش نیاز دارید. درمجموع، هزینه‌ی استارت‌آپ راه‌اندازی و هدایت یک سرویس آموزش/ یادگیری مجازی، هزینه‌ی بسیار کمی دارد.این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.
۱۰. مشاور فنی

یادگرفتن امور مرتبط با کامپیوتر همیشه مورد تقاضا است. درنتیجه، یک راه برای کمک به این مسئله این است که آموزش‌هایی بر مبنای برنامه‌های کامپیوتری خاص (یا چندگانه) آماده‌کنید که جزئیات مربوط به استفاده از آن برنامه و تکمیل پروژه را به ارباب رجوع بدهد. بنابراین، بهترین راه برای کاهش هزینه‌های استارت‌آپ در این ایده این است که هم برنامه را در اختیار داشته‌باشید و هم برنامه‌های مرتبط با آن را، تا بتوانید دستورالعمل یا ویدیوی “چگونه می‌توانم” درست کنید. به‌علاوه، اگر می‌خواهید یک وب‌سایت بهاینکار اختصاص دهید که تمامی فعالیت‌های انجام شده در آن قابل دسترسی و پیگیری باشند، پس باید هزینه‌ی راه‌اندازی وب‌سایت را نیز در هزینه‌های اولیه‌ی استارت‌آپ‌تان لحاظ کنید. در نهایت، در این راستا، خدمات‌رسانی اینترنتی/ تلفنی نیز بسیار سودمند خواهد بود.
۱۱. پیاده‌سازی فایل‌های صوتی

پیاده‌ساز کسی است که یک فایل صوتی را به نوشتار تبدیل می‌کند. این کار به‌نظر روبه‌زوال می‌آید، ولی حقیقت این است که به‌خاطر افزایش ویدیوهای اینترنتی این شغل نیز رو به گسترش است. حقیقت این است: کامپیوترها هنوز هم در شناسایی کلام با مشکل مواجه هستند. صاحبان کسب و کار و کارآفرینان نیاز دارند فایل‌های ویدیویی‌شان به نوشتار تبدیل شوند تا هم کسانی که مشکل شنوایی دارند از آن‌ها بهره بگیرند و هم موتورهای جستجو متوجه محتوای این ویدیو شوند.

به‌علاوه، شما سفارش‌تان را از کسانی می‌گیرید که صرفا می‌خواهند فایل‌های آن‌ها پیاده شوند تا بهتر مطالعه و درک شوند. برای شروع می‌توانید از fiverr سفارش کار بگیرید. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.
۱۲. مترجم

مانند تولیدکننده‌ی محتوا، خدمات ترجمه (حداقل در این بخش) مستلزم متنی است که می‌خواهند از یک زبان به یک زبان کاملا متفاوت برگردانده شود. درحالی که این مهارت اساسا مستلزم این است که فرد در چند زبان مهارت داشته باشد، هزینه‌ی اولیه‌ی استارت‌آپ شامل هزینه‌ی اینترنت/ تلفن و نیز مخارج مربوط به سفر است. به‌علاوه، مخارج بازاریابی نیز می‌تواند در هزینه‌های استارت‌آپ اعمال شود. فقط این نکته را به‌خاطر داشته‌باشید که: اگر در هیچ زبانی تسلط یا مهارت ندارید، به‌هیچ‌وجه سراغ این کار نروید. فکر نکنید با ابزاری مانند “ مترجم گوگل” می توانید این کار را به‌درستی انجام دهید.با وجود این که مترجم گوگل بی‌نظیر است، ولی همیشه کارش را عالی انجام نمی‌دهد.
۱۳. ستاره‌ی یوتیوب

خوب، لازم نیست که یک ستاره باشید! ولی با استفاده از دوربین یک گوشی هوشمند و یک موضوع خوب، می‌توانید از طریق یوتیوب خودتان کسب و کاری راه‌بیندازید. شما یک‌شبه میلیونر نخواهید شد، ولی با مخاطب‌یابی قطعا می‌توانید مبلغ قابل قبولی به واسطه‌ی شهرت تازه به‌دست‌آمده‌‌تان به دست آورید.
فهرست ۲۰ ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم در دنیای واقعی
۱۴. تمیز کردن و نگهداری آکواریوم

آدم‌ها از وجود آکواریوم در منزل و محل کارشان لذت می‌برند ولی زمان کمی در اختیار دارند. اگر در زمینه‌ی نحوه‌ی نگهداری از انواع آکواریوم مهارت دارید، پس می‌توانید یک مدل کسب و کاری عالی را راه‌انداری کنید.
۱۵. نگهداری از کودکان

بسیاری از آدم‌ها چندشغلی هستند یا هر دو والدین کار می‌کنند. این امر حقیقت زندگی امروز در جهان است. حتی  اگر بحث کار کردن والدین هم درمیان نباشد، باز هم ممکن است والدین بخواهند یک‌شب را دونفری به رستوران یا گردش بروند. دراین‌جاست که پرستار کودک وارد صحنه می‌شود. شما می توانید گواهی عدم سوء پیشینه هم بگیرید و قابل اعتماد بودن‌تان را به آن‌ها اثبات کنید و تصمیم‌گیری را به والدین بسپارید. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.

مطلب مرتبط: ۱۴ ایده‌ی کسب و کار اینترنتی که از فردا می‌توانید آغاز کنید
۱۶. تعمیر کامپیوتر

تعمیرکار کامپیوتر در محل همچنان یک نیاز قطعی است. بسیاری از افراد به کسی نیاز دارند که فایل‌های به‌اشتباه حذف شده‌شان را بازیابی کند، یا قطعه‌ای را در کامپیوترشان تعویض کند. حاضر شدن در محل، از جمله تسهیلاتی است که می‌توانید بابت آن هزینه دریافت کنید. یک راه دیگر برای متمایز کردن خدمات‌رسانی‌تان این است که خدمات امنیت داده‌ها نیز برای پشتیبانی از مشتریان‌تان فراهم کنید، از جمله رمزنگاری هارد دیسک و امنیت شبکه‌های بی‌سیم.
۱۷. دستیار انجام امور فردی

برای کسانی که آن قدر سرشان شلوغ است که برای برخی کارها وقت ندارند این سرویس یک ایده‌ی بسیار خوب است. از طرف دیگر این ایده برای کسانی که مشتاق کمک کردن به دیگران هستند نیز عالی است. هرچند تنها هزینه‌ی اولیه‌ی استارت‌آپ، بازاریابی از طریق کارت ویزیت، و دیگر قالب‌های تبلیغات را شامل می‌شود، تنها هزینه‌ی تکرارشونده در این مسیر عبارت است از پر نگه‌داشتن باک بنزین ماشین‌تان. نیازی به گفتن ندارد که این کار هیچ‌گونه هزینه‌ای ندارد و برای پس‌انداز کردن پول برای روز مبادا عالی‌است.
۱۸. خدمات جابجایی

اگر راهی برای جابجایی و حمل و نقل سراغ دارید، پس می‌توانید یک نامه‌رسان باشید. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.
۱۹. نگهداری از حیوانات خانگی

هیچ جای انکاری وجود ندارد که باور مردم درباره‌ی نگهداری از حیوانات خانگی نسبت به ۶۰ سال پیش تغییر کرده است. امروزه افراد حیوانات خانگی‌شان را عضوی از خانواده می‌دانند و همان رفتاری که با اعضای خانواده دارند در مورد آن‌ها نیز انجام می‌دهند. برخی از افرادی که حیوان خانگی دارند و بسیار پرکار هستند و مشغولیت زیادی دارند تمایل دارند که کسی از عزیزان‌شان مواظبت کند.

مطلب مرتبط:  ۳۷ ایده‌ی کسب و کار کم هزینه و پرسود
۲۰. برنامه‌ریز مراسمات

برنامه‌ریزی مراسمات نیز یک کسب و کار کم‌هزینه‌است که هم پردرآمد است و هم بسیار جذاب. به طور کلی، تنها چیزی که برای انجام این کار لازم است (به‌غیر از هزینه‌ی اینترنت)، نظم است و توجه به جزئیات. علاوه بر هزینه‌های مرتبط با اینترنت که در هزینه‌ی استارت‌آپ اعمال می‌شوند، ممکن است نیاز باشد تا برنامه‌ریز مراسمات خریدهای اضافی مربوط به برنامه‌ریزی مراسم را انجام دهد؛ یکی از این خریدها عبارت است از خرید یک خط تلفن اختصاصی.



:: موضوعات مرتبط: نظرات مردم درباره لیپوماتیک , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , کرایولیپولیز , بارداری بعد از لیپوماتیک , ابدومینوپلاستی , جراحی بینی ثانویه , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: کسب و کار , ایده , راه اندازی , فرصت شغلی , تولید محتوا , طراحی گرافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

صنعت خودروسازی ایران، پس از صنعت نفت فعال‌ترین صنعت ایران است.هم‌اکنون ایران با ساخت ۱،۳۹۵،۴۲۱ دستگاه خودرو و ۳۵،۹۰۱ دستگاه خودروی تجاری (در سال ۲۰۰۹) دوازدهمین خودروساز بزرگ دنیا و بزرگترین خودروساز خاورمیانه شده است.در سال ۲۰۰۹ ایران از لحاظ سرعت رشد صنعت خودرو مقام پنجم دنیا را پس از چین، تایوان، رومانی و هند کسب کرد.
در سال ۲۰۰۱، ۱۳ شرکت دولتی و خصوصی در ایران وجود داشت که در میان آنها ایران خودرو و سایپا صاحب ۹۴% از کل تولیدات بومی بودند.شرکت ایران خودرو با در سال ۲۰۰۱ با تولید پیکان (که بعدها در سال ۲۰۰۵، سمند جایگزین آن شد) ۶۱% بازار و سایپا در همان سال ۳۳% بازار خودروی ایران را به خودشان اختصاص دادند.
تولیدات خودروی ایران در چند گونه خودروی مختلف موجود می‌باشد:خودروهای مسافری، چهار چرخ محرک، ون، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و پیکاپ‌ها.در ایران حدود ۵۰۰،۰۰۰ نفر (تقریبا ۲.۳% تمامی نیروی کار) بطور مستقیم در صنعت خودروسازی و بسیاری دیگر در صنایع مرتبط کار با این صنعت کار می‌کنند.تقریبا ۷۵% کل تولیدات خودروی کشور را خودروهای مسافری و ۱۵% آن را خودروهای پیکاپ دربر می‌گیرند.

بازار فروش و تولیدات بومی

در سال ۲۰۰۸، سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران آگهی داد که ۵۴% تولیدات خودروی ایران متعلق به سایپا و ۴۶% آن متعلق به ایران خودرو است.با اینکه هر دو شرکت در بورس اوراق بهادار تهران فهرست شده‌اند اما هنوز دولت صاحب ۴۰% هر دو شرکت است.در ژولای ۲۰۱۰، دولت ۱۸% سهام ایران خودرو و سایپا را با قیمت ۲ میلیارد دلار فروخت و سهام خود را در هر دو شرکت به ۲۰% رسانید.
دیگر خودروسازها مانند گروه بهمن، کرمان موتورز، رخش خودرو، کیش خودرو، رانیران، تراکتورسازی، شهاب خودرو و دیگران، روی هم فقط ۶% خودروهای ایران را می‌سازند؛ این شرکت‌ها تنوع گوناگونی از گونه‌های خودرو می‌سازند:موتورسیکلت، خودروهای مسافری، ون‌ها، کامیون‌های کوچک، کامیون‌های اندازه متوسط، کامیون‌های سنگین، مینی‌بوس‌ها، اتوبوس‌های بزرگ و دیگر خودروهای تجاری و عمومی برای تامین نیاز کشور.

صادرات

در سال ۲۰۰۷ ایران حدود ۵۰۰ میلیون دلار خودرو صادر کرده است؛ تا مارس ۲۰۰۹، این رقم به ۱ میلیارد دلار رسید.


تحریم‌ خودروسازی ایران به رشد این صنعت منتهی می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه صنعت خودرو‌سازی‌ کشور از سوی غرب، گفت: کشورهای غربی باید بدانند که با تحریم صنعت خودروسازی به عنوان صنعت مادر بحران در کشور رخ نخواهد داد.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛ موید حسینی‌صدر عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت افزود: بی‌شک تحریم‌های اخیر اعمال شده علیه صنعت‌ خودروسازی ایران کشورهای تحریم‌کننده را با مشکلات متعددی مواجه خواهد کرد.
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه توجه ما نباید به ضررهای احتمالی کشور فرانسه در پی زیر پاگذاشتن تفاهم نامه اخلاقی و تحریم صنعت خودرو ایران باشد، تصریح کرد: اینکه ما فکر کنیم در تحریم‌ها طرف مقابل چقدر آسیب‌ می‌بیند و متضرر می‌شود بحث ابتدایی و انفعالی است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه صنعت خودرو‌سازی‌ کشور از سوی غرب، گفت: کشورهای غربی باید بدانند که با چنین تحریم‌هایی بحران در کشور رخ نخواهد داد.
نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه ایران تاکنون از سد تمامی تحریم‌ها با موفقیت گذشته، عنوان کرد: بی‌شک تحریم صنعت خوردوسازی کشور نیز به رشد و ارتقا این صنعت در کشور منتهی خواهد شد.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت،‌ با بیان اینکه مسئولان باید با تمام توان مشکلات به وجود آمده در کشور به علت تحریم‌ها را مرتفع کنند، افزود: در حوزه خودروسازی مشکلات حاصل تحریم‌ها قابل حل بوده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
نماینده مردم خوی در مجلس، با بیان این مطلب که کشور‌های غربی با اعمال تحریم‌ها خواهان بروز بحران در کشور ما هستند،‌ گفت: مستکبران باید بدانند که همانگونه که ایران اسلامی در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرده از این پس نیز با موفقیت طی مسیر خواهد کرد.
به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، یادآور شد: خودرو‌سازی یک صنعت مادر برای کشور به شمار می‌رود که اشتغال و سودآوری بالای برای اقتصاد دارد و تمامی تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب ترس از پیشرفت ایران است.

غول‌های خودروسازی به ایران باز می‌گردند؟

با رویکرد جدید ایران در عرصه دیپلماسی و سفر اخیر رئیس جمهور به سازمان ملل متحد، اخبار پراکنده‌ای در مورد تاثیر لغو احتمالی تحریم‌ها بر صنعت خودروسازی منتشر شد؛ برخی از کاهش قیمت‌ها می‌گویند و برخی دیگر از بازگشت قریب الوقوع خودروسازان بزرگ به بازار ایران خبر می‌دهند.

در سال‌های اخیر به علت شدت گرفتن تحریم‌های یکجانبه غرب علیه ایران، خودروسازان بزرگ خارجی بازار ایران را ترک کردند و شرکت‌های چینی جایگزین شدند. حتی شایعاتی مبنی بر ورود خودروهای روسی هم به گوش می‌رسید که انتظار می‌رود در با شرایط موجود این روند به زودی متوقف شود. قطعا حضور خودروسازانی مثل پژو، رنو و کیا و هیوندایی در خیابان‌ها از دید مردم و مسئولان اتفاق خوشایندتری تلقی می‌شود.

دبیر انجمن قطعه سازان ایران هم همین عقیده را دارد و می‌گوید «هم به نفع ما و هم به نفع شرکت‌های غربی است که همکاری‌ها از سر گرفته شود چون بازار ایران برای آن‌ها بسیار مناسب است.» ساسان قربانی در پاسخ به این سوال که چقدر زمان نیاز است تا شرایط مثل سابق شود می‌گوید «نباید توقع داشت همه مشکلات ظرف یک ماه حل شود. من فکر می‌کنم ما آثار تغییرات مثبت را در سال ۹۳ خواهیم دید. البته شرایط بازار خودرو سریع‌تر از سایر حوزه‌ها بهبود می‌یابد چراکه تحریم‌های صنعت خودرو از سوی خود آقای اوباما وضع شده و لغو آن‌ها محتمل‌تر است. ضمن اینکه با فعال شدن بانک‌های ما برخی مشکلات دیگر هم حل خواهد شد»

منتظر بازگشت خودروسازان اروپایی باشید

«در صورت لغو تحریم صنعت خودرو، خودروسازان اروپایی برای بازگشت به بازار ایران صف خواهند بست» این جمله را چندی پیش یک عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران بیان کرد. محمد رضا نجفی منش با کلی تعریف و تمجید از بازار ایران گفت «بازار یک میلیون دستگاهی خودروی ایران، بازاری جذاب و رویایی برای خودروسازان اروپایی است که در صورت برطرف شدن موانع سیاسی آرزوی حضور در آن را خواهند داشت» البته این خوشبینی فعالان صنعت خودرو در حالی که هنوز تکلیف ماجرای قیمت گذاری خودرو روشن نشده شتابزده به نظر می‌رسد. از یک سو شورای رقابت هنوز خود را مسئول می‌داند، از طرف دیگر می‌گویند قیمت گذاری به خود خودروسازان محول می‌شود یا شاید شورای نظارتی دیگری تشکیل شود. با گذشت دو ماه از تغییر و تحولات دولتی هنوز مشخص نیست کدامیک از این سناریو‌ها به وقوع می‌پیوندد.



:: موضوعات مرتبط: جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , کرایولیپولیز , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , ابدومینوپلاستی , جراحی بینی ثانویه , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: صنعت , خودروسازی , تولید , فروش , صادرات , صنایع ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

عبارتست از یک استراتژی یا یک رشته اعمال از پیش طرح‌ریزی شده توسط تصمیم‌گیرندگان حکومتی که مقصود آن دستیابی به اهدافی معین، در چهارچوب منافع ملی و در محیط بین­المللی است. به‌طور خلاصه می­توان گفت که سیاست خارجی شامل تعیین و اجرای یک سلسله اهداف و منافع ملی است که در صحنه­ي بین­المللی از سوی دولت­ها انجام می­پذیرد. سیاست خارجی می­تواند ابتکار عمل یک دولت و یا واکنش آن در قبال کنش دیگر دولت­ها باشد[1] و در تعریفی دیگر می­توان این‌طور تعریف کرد که: جهتی را که یک دولت بر می­گزیند و در آن از خود تحرک نشان می­دهد و نیز شیوه­ی نگرش دولت را نسبت به جامعه­ي بین­المللی، سیاست خارجی می‌گویند. 2

 

سیاست خارجی، سیاست بین­ الملل و روابط بین ­الملل

بین این سه واژه تفاوت وجود دارد، و این تمایز به‌طورکلی به تفاوت میان هدف­ها و اقدامات(تصمیمات و خط مشی­ها) یک دولت یا دولت­ها، و کنش­های متقابل میان دو یا چند دولت ارتباط پیدا می­کند. اگر در تحلیل خود به اقدامات یک دولت در قبال محیط خارج و شرایط معمولا داخلی موثر در تعیین اقدامات مزبور بپردازیم اساسا به سیاست خارجی توجه کرده­ایم. اما اگر به آن اقدامات فقط به منزله‌ی جنبه‌ای از الگوی اقدامات یک دولت و واکنش­ها یا پاسخ­های دیگران بپردازیم، به سیاست بین‌الملل یا روندهای کنش متقابل دو یا چند دولت می‌نگریم. و اصطلاح روابط بین­الملل به‌صورت متمایز از سیاست بین­الملل و سیاست خارجی، می­تواند به همه­ي شکل­های دولتی و غیر دولتی کنش متقابل اعضای جوامع مختلف اطلاق شود. مطالعه­ي روابط بین­الملل دربر گیرنده­ي تحلیل سیاست­های خارجی یا روندهای سیاسی میان ملت­ها نیز هست.[3]

 

خاستگاه سیاست خارجی         

برای روشن شدن ادبیات سیاست خارجی باید به مبحث روابط بین­الملل برگردیم. نظریه­های روابط بین­الملل از یک لحاظ به دو بخش نظریه­های اندرکنش[4] و نظریه­های کنش[5] تقسیم می­شوند. نظریه­های اندرکنش با روابط بازیگران در عرصه­ي بین­المللی سر و کار دارند، درحالی‌که نظریه­های کنش صرفا با بازیگر درون نظام بین­المللی سر و کار دارند. روابط بین­الملل عبارت از مطالعه اندرکنش بازیگران عرصه­ي بین­المللی است، و سیاست خارجی مطالعه­ي کنش این بازیگران است. بدین ترتیب، نظریه­ي اندرکنش عرصه­ي بررسی روابط (سیاست، اقتصاد و فرهنگ) بین­الملل است، درحالی‌که نظریه­ي کنش عرصه­ي بررسی سیاست خارجی است.

روابط بین­الملل به قدمت خود دولت – ملت­ها می­باشد. اما تحلیل سیاست خارجی، به‌عنوان یک رشته متمایز تئوریک عمدتا بعد از جنگ جهانی دوم به‌وجود آمد.

آغاز کار رشته­ي سیاست خارجی را معمولا سه منبع عمده می­دانند: مقاله­ي جیمز روزنا با عنوان “پیش نظریه­ها و نظریه­های سیاست خارجی،” کتاب ریچارد اسنایدر و همکارانش با عنوان تصمیم­گیری به مثابه رویکردی در مطالعه­ي سیاست بین­الملل، و کتاب هارولد و مارگارت اسپراوت با عنوان “فرضیه­های مناسبات انسان – محیط درون عرصه­ي سیاست بین‌الملل.” به‌طور خلاصه می­توان گفت این آثار دارای تاثیر تئوریک قابل توجهی در رشته­ي سیاست خارجی بودند و موجب شکل­گیری سه شاخه در مطالعات سیاست خارجی با عناوین “سیاست خارجی مقایسه‌ای”، تصمیم­گیری سیاست خارجی،” و “محیط و زمینه­ي سیاست خارجی گردیدند.”[6]

 

اهداف را، تصمیم­گیرندگان رسمی دولت انتخاب می­کنند تا یا وضع بین­المللی موجود را به نفع منافع ملی خود تغییر دهند و یا در حفظ آن بکوشند. اهداف سیاست خارجی[7] حاصل تحلیل مقاصد[8] و وسایل[9] نیل به اهداف می­باشد. گرچه اهداف روشن و واقعی سیاست خارجی، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، همه­ي کشورها دارای اهداف زیر می­باشند:

-1هدف­های کوتاه مدت[10] و حیاتی: منافع و ارزش­های حیاتی از جمله این اهداف به شمار می­آیند و غالبا با حفظ موجودیت یک واحد سیاسی بیشترین ارتباط را دارند. زیرا آشکار است که واحدهای سیاسی بدون حفظ موجودیت خود نمی­توانند به دیگر هدف­ها دست یابند. تعیین دقیق ارزش یا منافع حیاتی در کشوری خاص، بستگی به ایستارهای سیاستگذاران آن کشور دارد. به‌عنوان مثال می­توان به موارد زیر اشاره کرد: استقلال، امنیت ملی، یک‌پارچگی سرزمین، رفاه اقتصادی و حفظ و تقویت شیوه­ي زندگی. این هدف­های فوری هستند و تعدادشان از بقیه­ي اهداف بیشتر است.

-2هدف­های میان مدت: این هدف­ها زمان بر هستند و بعد از اهداف کوتاه مدت دارای اولویت اند. همانند: سلطه­ی منطقه­ای، ترویج ارزش­ها در خارج، تضعیف مخالف و توسعه­ي فرصت­های اقتصادی در خارج.

-3 هدف­های بلند مدت: که عبارتند از طرح­ها و رویاها و پندارهای مربوط به سازمان سیاسی یا ایدئولوژیک غایی نظام بین­المللی، قواعد حاکم بر روابط درون نظام مزبور و نقش دولت­های خاص در این نظام. تفاوت بین هدف­های میان­مدت و بلند­مدت، تنها به تفاوت در عامل زمان که ذاتی آنهاست، مربوط نمی­شود؛ بلکه همچنین میان آنها تفاوت مهمی از حیث دامنه وجود دارد. دولت­ها به هنگام پافشاری بر هدف­های میان­مدت، درخواست­هایی خاص از دولت­هایی خاص دارند؛ اما در تعقیب هدف­های بلند­مدت، درخواست­های دولت­ها معمولا جهانی است.[11]

 

الگوهای بررسی سیاست خارجی

برای بررسی جنبه­های گوناگون سیاست خارجی، باید چندین مدل را در نظر گرفت، که البته بین دانشمندان علوم سیاسی اختلافی هستند و بعضی موارد دیگری را مد نظر دارند:[12]

    مدل استراتژیک(منطقی)
    مدل تصمیم­گیری
    مدل بوروکراتیک
    مدل تطابق و سازواری
    مدل فزاینده
    مدل سیستمی

 

عوامل موثر در سیاست­گذاری خارجی

گرچه تصمیم­گیرندگان نقشی اساسی را در فرایند سیاست­گذاری خارجی ایفا می­کنند، نباید تصور کرد که هدف­ها و منافع ملی بدون مقدمه از اذهان سیاست­گذاران تراوش کرده، به‌صورت سیاست­ها و جهت­گیری­های خاصی به‌ مورد اجرا در می­آیند؛ بلکه عوامل دیگری در به­وجود آمدن آنها دخیل می­باشند از جمله:[13]

-1  ارزش‌ها و اعتقادات

سیستم اعتقادی یک دولت، از این لحاظ حائز اهمیت است که طرحی نسبتا روشن از کارکرد نظام بین­المللی و نیز موقعیت یک دولت در قبال سایر دولت­ها به­دست می­دهد. بر همین اساس، برخی از رفتار­های بین­المللی مورد طرد و انکار واقع می­شود و پاره­ای دیگر به­گونه­ای مورد تفسیر مجدد قرار می­گیرد که با نظام اعتقادی و ارزشی حاکم بر جامعه سازگار باشد. این واقعیت را نیز نباید نادیده گرفت که نظام اعتقادی، در بسیاری از موارد محدودیت­های بسیاری در عرصه­ي انتخاب راه­حل­های گوناگون در سیاست خارجی، به­وجود می­آورد. آثار این محدودیت­ها را می­توان در انعقاد قراردادها و عضویت در اتحادها و ائتلاف­ها مشاهده کرد.

-2 زمینه­ های تاریخی و فرهنگی

این عامل گاه به صورت خودآگاه و گاه به صورت ناخودآگاه، مستقیم و غیر مستقیم، تصمیم­گیرندگان سیاست خارجی را تحت تاثیر خود قرار می­دهد.

-3 تصویر کلی از سیاست بین‌المللی

مقصود از این عامل، درک یک سیاست­گذار از واقعیت­ها و شرایط محیط بین‌المللی، متعارض بودن یا نبودن خواست­ها و منافع دیگران با داده‌های سیاست خارجی، و مطلوب بودن رفتارهای گوناگون بازیگران مختلف سیاست بین­المللی است. به دیگر سخن آن­که سیاست‌گذاران در برخی از موارد به­صورت ناخودآگاه، اوضاع بین­المللی را آن‌طور که دل‌خواه آنان است می­بینند و نه آن­گونه که واقعیت دارد.

-4برداشت‌ها

سیاست­گذاران خارجی درباره­ي هر مسئله­ي بین­المللی، دارای فرض‌هایی هستند و این فرض­ها طیف گسترده­ای از دوستی و خصومت و اعتماد و عدم اعتماد را تشکیل می­دهد.

-5 مشکلات داخلی و افکار عمومی

گاه سیاست­گذاران به سبب وجود یک سلسله مسائل و بحران‌های داخلی  و به‌منظور انحراف افکار عمومی، سیاست‌های اتخاذ می­کنند که هدف از آنها منحرف کردن افکار از مسائل داخلی به مسائل خارجی است. این وضعیت ممکن است شرایطی به‌وجود آورد که دولتی، مجبور به جهت­گیری خاصی در سیاست خارجی شود و در نتیجه به سوی استراتژی جدیدی سوق داده شود.

-6نیازهای داخلی

جهت تامین نیازهای داخلی اعم از اقتصادی و تکنولوژیک، فرهنگی و امنیتی، بسیاری از موارد، هدف­ها، تصمیمات و اعمال سیاست خارجی، در راستای برآورده شدن آن­ها قرار می­گیرند.

-7ساختار نظام بین­الملل

ساختار نظام بین­المللی، محدودیت­ها و نیز امکاناتی برای سیاست­گذاری به وجود می­آورد. به‌عنوان مثال در زمانی که جهان در فضای دو قطبی به سر می‌برد، کشورها به ناچار در یکی از دو بلوک قرار می­گرفتند و تعداد اندکی به سختی در گروه عدم تعهد قرار می­گرفتند. باید به این نکته نیز اشاره کرد که بسیاری از تصمیم­ها و داده­های سیاست خارجی، واکنشی است نسبت به رفتار سایر بازیگران بین­المللی.[14]

 

ابزارهای سیاست خارجی

-1چانه‌زنی دیپلماتیک: حکومت­ها در تلاش برای دستیابی به هدف­ها، تحقق ارزش‌ها، یا دفاع از منافع‌شان باید با اشخاصی ارتباط برقرار کنند که مایل­اند اعمال و رفتار آنان را متوقف کنند، تغییر دهند یا سبب ادامه آن گردند.

-2 تبلیغات: کشورها برای رساندن پیام­های خود از فنون خاص استفاده می‌کنند از آن جمله؛ نام­گذاری و برجسته ساختن یک اصل کلی و انتقال آن.

-3 پاداش و اجبار اقتصادی: باید گفت که هدف­های رفاهی، هدف­های اصلی اکثر حکومت­ها هستند و کشورها برای رفع نیازهای خود و رسیدن به رشد اقتصادی احتیاج به ارتباط با بازارهای جهانی دارند. یکی از ابزارها، محدود کردن این ارتباط و یا توسعه دادن آنست؛ که از طرق زیر انجام می­پذیرد: برقراری تعرفه،[15] سهمیه‌بندی،[16] تحریم،[17] برقراری ممنوعیت معامله،[18] اعطای وام و اعتبارات و تغییر نرخ ارز، تنظیم فهرست سیاه،[19] صدور مجوز،[20] مسدود کردن دارایی­ها،[21] سلب مالکیت[22] و اعطا و یا متوقف ساختن کمک‌ها.[23]

 

اجرای سیاست خارجی

اجرای سیاست خارجی تفاوت بسیاری با اجرای سیاست داخلی دارد. در سیاست داخلی، دولت توسط حاکمیت و کنترلی که بر اتباع خود دارد، اجرای تصمیمات را تضمین می­کند، لکن در سیاست خارجی، هیچ دولتی بر دولت دیگر کنترل حاکمانه ندارد.

نخستین مرحله برای اجرای سیاست خارجی، توضیح قانع‌کننده است. کشورهایی که همکاری آنها برای اجرای تصمیمات ضروری است، باید قانع شوند که سیاست اتخاذ شده به نفع آنها نیز هست؛ پس باید بتوانیم به نقطه نظر مشترک با آنها برسیم. برای این کار باید بتوانیم به نقطه­ي زینی نزدیک شویم.

دومین مرحله برای اجرای سیاست خارجی استفاده از ابزارهایی برای وادار کردن دیگران است؛ که دارای تکنیک­های خاص خود می­باشد.[24]



:: موضوعات مرتبط: کرایولیپولیز , لیپوماتیک کاهش سینه , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: سیاست , سیاست خارجی , استراتژی , روابط بین الملل , اهداف , دولت ,
:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

سوال: چگونه یک وب‌سایت برای خودمان بسازیم ؟ پاسخ: به آسانی !
امروز برای ساختن و راه‌اندازی یک وبسایت دیگر نیازی به داشتن علم برنامه نویسی نیست(البته منظورمان برای کاربرانی است که صرفا میخواهند وب‌سایت داشته باشند و کارشان مربوط به برنامه نویسی نیست).
به لطف سیستم‌های مدیریت محتوا یا همان CMS‌ها میتوانیم بدون نیاز به داشتن علم برنامه نویسی یک وب‌سایت ایجاد کنیم، آن را ویرایش کنیم و از آن بهره برداری کنیم.

 در وردپرس برخی از پوسته‌ها به صورت رایگان برای دانلود و برخی دیگر نیز برای فروش قرار‌داده‌ شده‌اند.

در سیستم‌های مدیریت محتوا معمولا مراحل انجام کار به صورت Wizard (مرحله بندی شده که با زدن دکمه Next به مرحله‌ی بعدی میروید) انجام میشود و بیشتر فعالیت ها به صورت Drag & drop میباشد. همچنین منوها و فضاهای کاربر پسندانه‌ای تعبیه شده است که هر کاربری که مقداری با کامپیوتر و کار با آن آشنایی داشته باشد میتواند یک وب‌سایت با ظاهری زیبا و در عین حال کاربردی داشته باشد.
البته مانند هر کاری، کاربرهای CMSها هم طبقه بندی شده‌اند و کاربران از دسته‌بندی‌های ساده تا دسته‌بندی‌های  پیچیده و پیشرفته، متناسب با سطح نیازشان وجود دارند.
معمولا CMSها قالب‌های آماده‌ای برای کاربران خود قرار میدهند که هر کاربر بسته به نوع نیاز و سلیقه‌ی خود میتواند از آن قالبهای آماده استفاده کند به این صورت که کاربر آن قالبی که مورد پسند خود است را با چند کلیک ساده نصب کرده و ظاهر وبسایت خود را آماده مینماید.
به عنوان مثال شما میتوانید یکی از قالب‌ها (پوسته‌ها) را که مورد پسندتان است خریداری یا دانلود نمایید که در پوسته‌های خریداری شده معمولا چند تم (Theme) وجود دارد که هر کدام به منظور خاصی طراحی شده‌اند. مثلا یکی از آنها مناسب وبسایت رستوران، یکی متعلق به وبسایت شرکت، دیگری متعلق به فعالیت های هنری و سایر تم‌ها و طرح های این‌چنینی میباشند که کاربر متناسب با فعالیت خود یکی از آنها را انتخاب مینماید تا در کمتر از یک دقیقه ظاهر وبسایت خود را به آن شکل دربیاورد. حالا فقط کافیست تا مطالب، متن‌ها، تصاویر و سایر اطلاعات خود را وارد وب‌سایت کنیم که این کار هم با چند کلیک ساده قابل انجام است.
پرکاربردترین‌ها
از متداول ترین CMSها میتوانیم به وردپرس (Wordpress)، جوملا(Joomla) و دروپال(Drupal) اشاره کنیم که در بین این‌ها وردپرس از همه پرکاربرد‌تر است و بیشتر مردم جهان از آن استفاده میکنند.

  به راحتی میتوانید در اینترنت از شرکت‌های ارائه دهنده هاست و دامین مورد نظر خود را تهیه کنید.

در وردپرس برخی از پوسته‌ها به صورت رایگان برای دانلود و برخی دیگر نیز برای فروش قرار‌داده‌ شده‌اند. آن قالب‌ها یا پوسته‌هایی که برای فروش هستند به مراتب پیشرفته‌تر، زیبا‌تر، بهینه‌تر و با امکانات بیشتری عرضه می‌شوند. به هر حال از قدیم گفته‌اند: هرچقدر پول بدهی، همان مقدار آش میخوری.
فقط CMS کافی است؟
البته برای داشتن یک وبسایت، وجود وردپرس لازم است اما کافی نیست چرا که شما باید یک فضایی در اختیارتان باشد تا وردپرس را روی آن نصب کنید. نگران نباشید به این فضا اصطلاحا هاست (Host) گفته می‌شود که به راحتی میتوانید در اینترنت از شرکت‌های ارائه دهنده هاست و دامین (Domain)، هاست و دامین مورد نظر خود را تهیه کنید. دامین در ادامه‌ مطلب توضیح داده‌شده‌است.
هاست یک فضا در بستر اینترنت است که هر شخصی با هر کامپیوتری که به اینترنت متصل باشد میتواند به آن فضا دسترسی داشته باشد و از اطلاعات موجود در وب‌سایت شما استفاده کند.این هاست‌ها در سرورهای بزرگ تعبیه شده‌اند که به مقدار مورد نیاز شما فضا در اختیارتان میگذارند، به طور مثال 1 گیابایت.
چگونه یک وبسایت بسازیم
بعد از خریداری کردن هاست، یک محیط کاربری که اصطلاحا CPanel نام دارد در اختیار شما قرار میگیرد که میتوانید فضای هاست خود را مدیریت کنید.
بعد از داشتن هاست باید یک دامین هم داشته باشید که اشخاص از طریق آن دامین بتوانند وارد وبسایت شما بشوند. دامین همان آدرس وبسایت شما میباشد. به طور مثال www.tebyan.net یک دامین میباشد. توجه داشته باشید که فضای در اختیار شما دارای یک آدرس آی‌پی (IP) است که با وارد نمودن آن آدرس آی‌پی هم میتوانید به وبسایت متصل شوید. دامین در‌واقع یک آدرس دلخواه به انتخاب شما را به آن آی‌پی و آن هاست متصل میکند تا به محض وارد کردن آن آدرس وارد وب‌سایت مورد نظر شوید.
این نکته را هم توجه داشته باشید که نمیتوانید دامین تکراری ثبت کنید و باید کلمه‌ای را انخاب کنید که در اختیار کسی نباشد و این مطلب را هم در همان سایت‌های ثبت هاست و دامین می‌توانید جست و جو کنید.
چگونه یک وبسایت بسازیم
نگاهی اجمالی به مراحل انجام کار
هاست و دامین خود را انخاب و خریداری کنید و یکی از این CMS ها را در هاست خود بارگذاری کنید و تنظیمات مربوطه را انجام دهید. نصب و تنظیمات اولیه در CPanel را انجام دهید.
بعد از نصب وردپرس وارد آن شوید، به بررسی قالب‌ها بپردازید، قالب مورد نظرتان را انخاب و نصب کنید و شروع کنید به طراحی صفحات و پست کردن مطالب.
شاید برای نخستین بار یک مقدار دچار اشتباه شوید، اما باور کنید خیلی ساده‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.



:: موضوعات مرتبط: لیزر موهای زائید , لیپوساکشن مردان , پیلینگ شیمیایی , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: وب , سایت , وب سایت , هاست , CMS , مدیریت , مدیریت محتوا , سیستم ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 ارديبهشت 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد