نوشته شده توسط : امین

جراحی لیفت صورت نیازمند بررسی های بسیاری است. اولین و مهمترین آن، انتخاب یک جراح پلاستیک تایید شده و معتبر است. 

که عضو انجمن جراحان پلاستیک باشد.
با انتخاب یک عضو از انجمن جراحان پلاستیک ، می توانید اطمینان حاصل کنید جراح تان دوره های تخصصی مورد نیاز را گذرانده است و مسئله بعد بررسی نمونه عمل های قبلی وی می باشد.

 

مزایای لیفت صورت:

- اصلاح و جوانسازی صورت

چهره شما بخش مهمی از زیبایی شماست. اگر ظاهر صورت شما همیشه خسته، فرسوده و یا افتاده است، می تواند بر روی اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد.

 

عمل کشیدن پوست صورت
این عمل صورت را 5 تا 10 سال جوانتر نشان میدهد. لیفتینگ (کشش پوست صورت) معمولاً در افراد بالای 40 ساله انجام میشود. در این عمل از طریق کشیدن پوست صورت و بافت زیرٱن چروک پوستی کاهش مییابد. لیفتینگ صورت را هم می توان با سایر اعمال زیبایی مثل لیفتینگ گردن، بلفاروپلاستی(کشیدن پوست پلک ها)، لیفتینگ ابرو و پیشانی به طور همزمان انجام داد. سن متقاضی، جنس پوست وی، میزان کشیدن پوست و عضلات زیر پوست همگی بر نتیجه عمل موثرند.

در دوران کودکی، پوست قابلیت ارتجاعی زیادی دارد و زیر پوست، سطح وسیعی از رشته های کولاژن وجود دارد که باعث صاف ماندن پوست است. با افزایش سن، قابلیت ارتجاعی پوست کاهش مییابد و درصد ٱب زیر پوستی کم میشود. همین طوربه طول رشته های کولاژن افزوده شده و در نتیجه در پوست یک حالت افتادگی همراه با چین و چروک ایجاد میشود که ظاهر پوست را تغییر میدهد، بافت اطراف چشم و فک پایین شل میشود و موجب میشود که چهره حالت نگران، خسته و اخمو پیدا کند.

تماس با آفتاب از عوامل بسیار مؤثر در ایجاد این تغییرات است. نور آفتاب یک التهاب مزمن در پوست ایجاد میکند که منجر به متلاشی شدن عواملی میشود که پوست را شاداب و جوان نگه میدارند. عوامل دیگری مانند کاهش وزن، استرسهای زندگی روزمره، مصرف کم مایه جات ٕ استفاده از الکل و سیگار و استعداد ژنتیکی، در روند ایجاد تغییرات در چهره اثرگذار میباشند.

 

نحوه عمل جراحی لیفتینگ صورت
در این عمل، از بیحسی موضعی با همراه تزریق داروهای آرامبخش یا بیهوشی عمومی استفاده میشود. مدت زمان این عمل، در حدود سه الی چهار ساعت است.اکثر برشها، در داخل خط مو و در داخل چروکهای طبیعی صورت قرار میگیرد تا بعد ها جای عمل به دید نیاید.

نکات لازم بعد از عمل
در 1 تا 2 روز پس از عمل، بانداژها برداشته میشود. در این زمان فرد متوجه تورم و تغییر رنگ در برخی از قسمتهای صورت میشود.در صورت وجود ورم و کبودی، نگرانی وجود ندارد، چون پس از مدتی به وضعیت کاملا طبیعی برمیگردد.تورم در 3 روز اول پس از جراحی افزایش پیدا کرده و طی 7 الی 10 روز کاملٱ از بین می رود.بعد از 10 روز بعد از عمل بخیهها کشیده میشوند.بعد از 2 هفته میتوان به فعالیتهای معمول برگشت و پس از 6 تا 8 هفته ورزش را شروع کرد.در روزهای اول بعد از عمل، باید از هر گونه فعالیتی که فشار خون را بالا می برد، خودداری کرد.

توصیههای قبل از عمل
شب قبل از عمل، حمام نمایید و سر خود را بشویید.هنگام ورود به اتاق عمل، صورت شما باید فاقد هر گونه آرایشی باشد بهتر است.یک هفته قبل از عمل تا یک هفته بعد از عمل، از خوردن داروهای رقیق کننده خون مانند ٱسپرین خوداری کنید.

مراقبتهای بعد از عمل
تا چند روز فعالیتهای خود را کم کرده و استراحت نمایید.در موقع خوابیدن، سر بالاتر از بدن قرار گیرد (جهت کاهش تورم و کبودی).قرار دادن کمپرس سرد روی محل عمل، باعث کاهش تورم و خونریزی میگردد.تا چند هفته ممکن است احساس کشیدگی پوست صورت را داشته باشید که برطرف خواهد شد.کم حسی و یا بی حسی لاله گوش تا چند هفته طبیعی است.

بعد از عمل، آنتی بیوتیک تجویزی را مصرف کنید.تا مدتی بعد از عمل، از استعمال دخانیات پرهیز کنید. از تماس مستقیم با تابش آفتاب دوری کرده و از کرمهای ضدآفتاب استفاده کنید. حرکات صورت، مثل جویدن را کمتر انجام دهید.

نتایج لیفتینگ صورت
به علت تفاوتهای فردی، هیچگاه افراد مختلف نتایج یکسانی از این عمل به دست نمیآورند.نتایج این عمل دائمی نیست و با افزایش سن و اثرات جاذبه، ممکن است نیاز به تکرار این عمل باشد.در اکثر بیماران حداقل 8 تا 10 سال بعد، نیاز به تکرار عمل احساس نمیگردد.

عوارض جانبی
خونریزی ٕ چرک کردگی و از کار افتادن موقت اعصابی که باعث حرکات صورت می شوند ٕ از جمله ریسک های این عمل می باشند.در موارد نایابی ٱسیب دیدن عصب های ما هیچه های صورت باعث از کار افتادن حرکت ٱن قسمت از صورت می شود. به دلیل کاهش خونرسانی به فولیکولهای مو و یا ٱسیب دیدگی مستقیم ٱنها در محل برش ٕ ریزش موقتی در این مناطق مشاهده شده که پس از مدتی به حالت عادی خود باز می گردد و موها دوباره رشد می کنند.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , پروتز باسن , جراحی شکم , لیپوساکشن , لیفت ران , جراحی چانه , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , ,
:: برچسب‌ها: هزینه جراحی لیفت صورت, لیفت صورت با جراحی, فیلم جراحی کشیدن پوست صورت, عمل زیبایی صورت در ایران, جراحی پلاستیک صورت چیست, هزینه لیفتینگ صورت با نخ, عوارض کشیدن پوست صورت, ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی را دارند؛ بایستی قبل از عمل مشاوره های لازم و بررسی های لازم را انجام دهند.

این نکات عبارتند از:

-پیدا کردن یک جراح معتبر و بررسی اعتبار وی.
-پس از مشورت با جراح، تصمیم نهایی خود را بگیرید و در مورد ابهامات خود با جراح تان صحبت کنید تا کاملا متقاعد شوید.
- اطلاعات کامل در مورد روش جراحی ای که قرار است برای تان انجام شود بدست آورید و تمام مزایا و معایب آن روش را قبل از عمل بررسی کنید .
برای مثال، از خطرات و محدودیت های عمل آگاه باشید و آگاهانه دست به جراحی بزنید.

-زمان مناسب برای انجام عمل را انتخاب کنید.
به عنوان مثال، زمانی که در رویداد های استرس زای زندگی تان نباشید مثل تغییر شغل، سوگواری، اسباب کشی و...

- برای انجام عمل زیاد سفر نکنید. اگر سفرهای تان ضروری است تمام مقدمات و امور لازم را از قبل تدارک ببینید. به ویژه اگر برای جراحی در خارج از کشور سفر می کنید.

-این را بدانید که هر روش جراحی خطر و عوارض خود را دارد.

توصیه می کنیم در صورت داشتن هر یک از نشانه های زیر بعد از عمل زیبایی با جراح تان تماس بگیرید و به وی مراجعه کنید:

درد غیرعادی
اختلالات بینایی
پوست سفید در نزدیکی محل تزریق
علائم سکته مغزی

اگر جراحی زیبایی ای انجام دادید؛ لازم است از یکی از عزیزان و نزدیکان تان برای مراقبت های بعد از عمل کمک بگیرید.
استراحت کافی و رعایت دستورالعمل های پزشکی بعد از عمل؛ در دستیابی به نتیجه ی مورد نظر بسیار موثر است

 

انواع جراحی زیبایی صورت
انواع جراحی زیبایی صورت : اهمیت به فاکتورهای زیبایی امروزه از جایگاه ویژه ای در میان افراد جامعه پیدا کرده است و در این میان دیگر جراحی فقط به منظور درمان مشکلات اورژانسی پزشکی انجام نمی شود. جراحی های زیبایی به خوبی جای خود را در میان انواع جراحی باز کرده است. اجزای زیبایی پذیر صورت شامل جراحی فک ، گونه ، چانه ، لب و غیره می باشند.

هدف از جراحی زیبایی صورت چیست؟
جراحی زیبایی صورت با هدف جوانسازی و رفع ایرادات موجود در آن انجام می شود؛اما افرادی که اقدام به جراحی زیبایی می کنند باید دید واقع بینانه ای از نتیجه جراحی زیبایی داشته باشند.

گاهی برای جراحی زیبایی صورت با توجه به تشخیص جراح لازم است از روش های دیگر درمانی به طور مشترک ، ترکیب شده و انجام شود.

انواع جراحی زیبایی صورت :
در این بخش قصد داریم درباره انواع جراحی زیبایی صورت به طور کامل توضیح دهیم :

جراحی فک :
افرادی که برای جراحی فک مراجعه می کنند، مشکلات ذیل را دارا هستند:

اوپن بایت بودن فکین (نرسیدن دندان ها به هم)
عقب رفتگی فک بالا یا پایین
زیاده دیده شدن لثه ها
تومور یا آسیب موثر بر فک
و سایر مشکلات
این مشکلات باعث ظاهر نامناسب افراد می شود و موجب می شود به جراح فک برای جراحی فکین مراجعه کنند.قابل ذکر است جراحی فک معمولا با ارتودنسی همراه می باشد، چرا که ارتودنسی قبل از جراحی فک باعث می شود، دندان ها به صورت مرتب بر روی هم قرار گیرند و در هنگام جراحی فک ، جراح فک به راحتی بتواند موقعیت صحیح فکین را تشخیص دهد.

به جراحی فک همراه با ارتودنسی ، ارتوسرجری گفته می شود.

پس از انجام ارتودنسی و جراحی فک برای تثبیت موقعیت دندان ها و فکین در این رابطه جدید ادامه ارتودنسی انجام می شود.

افرادی که قصد انجام جراحی فک دارند، بهتر است، اقدامات قبل و مراقبت های بعد از ارتوسرجری را بدانند و آن ها را رعایت کنند تا به نتیجه ایده آل از جراحی فک برسند.

نتایجی که بعد از جراحی ارتوسرجری ( جراحی فک ) حاصل می شود عبارت است از :
بهبود عملکرد دندان ها
توازن ظاهر صورت
بهبود اختلالات فانکشنال


جراحی چانه :
زمانی که از نیمرخ به چهره افراد نگاه می شود، باید برجستگی لب پایین و چانه در یک راستا قرار گیرند، در صورتی که چانه جلوتر یا عقب تر باشد، نیاز به جراحی چانه می باشد تا زیبایی خود را دو چندان کند.

در این نوع جراحی ، چانه یا کوچک تر می شود یا بزرگ تر ؛ برای بزرگ تر کردن چانه از پروتز یا جراحی ژنیوپلاستی استفاده می شود.

در بزرگ کردن چانه، استخوان ها برش داده شده و تغییر شکل ایجاد می شود و به مرور زمان استخوان های برش خورده بهبود می یابد.

کوچک کردن چانه با ایجاد یک برش کوچک در زیر چانه یا در دهان باعث تغییر سایز چانه می شود.

در برخی از افراد که چانه بزرگی دارند ممکن است بعد از کوچک شدن چانه ، پوست دچار افتادگی شود که جراح برای کاهش آن از صفحات مخصوص یا پیچ برای ثابت نگه داشتن استخوان چانه استفاده می کند و تا زمان بهبودی کامل این صفحات و پیچ در چانه باقی می ماند.

جراحی گونه :
جراحی گونه یکی دیگر از انواع جراحی زیبایی صورت است که با هدف بهبود ظاهر گونه و برجسته کردن آن انجام می شود.

افرادی که برای جراحی گونه مراجعه می کنند یا افراد جوانی هستند که دچار ضعف استخوان گونه هستند یا افراد میانسالی که با گذشت زمان گونه آن ها تحلیل رفته است.

در این افراد از گونه گذاری با تزریق چربی ، تزریق ژل و جراحی استخوان گونه انجام می شود.

جراحی لب :
جراحی زیبایی لب با هدف برجسته کردن و قلوه ای کردن لب ها انجام می شود.این جراحی زیبایی در بیمارستان یا مطب مجهز انجام می شود و حدود 90 دقیقه طول می کشد.

البته برای زیبا و جذاب کردن لب ها روش های دیگری مانند : تزریق ژل ، تزریق چربی نیز وجود دارد.

قسمت های بحث شده فوق، اجزای اصلی زیبایی های صورت را تشکیل می دهند. در اینجا لازم می دانیم به مزایای اصلی این نوع جراحی ها نیز اشاره ای داشته باشیم.

انواع جراحی زیبایی صورت چه مزایایی دارد:
انواع جراحی زیبایی صورت سبب زیباتر شدن چهره افراد می شود.

اعتماد به نفس و عزت نفس افراد افزایش می یابد.



:: موضوعات مرتبط: جراحی بینی , لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , تزریق بوتاکس و ژل , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , میکرودرم ابریژن برای جوان سازی پوست , طب سوزنی , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , افتادگی پوست بعد از لیپوماتیک , لاغری و پیکر تراشی , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , لیپولیز لیزری , جوان سازی , بوتاکس , ,
:: برچسب‌ها: جراحی زیبایی صورت مردان , جراحی پلاستیک پوست صورت , هزینه جراحی پلاستیک صورت , عمل زیبایی صورت در ایران , عمل های زیبایی چشم , نام انواع جراحی ها , هزینه عمل کشیدن پوست صورت , ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

جراحی زیبایی نوعی جراحی پلاستیک است که با هدف بهبود ظاهر فرد انجام می شود. اما در مورد انجام جراحی زیبایی بایستی دقت و وسواس کافی به خرج دهید.
در سال های اخیر جراحی زیبایی در تمام جهان، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.
کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و عمل های زیبایی زیادی هرروزه، برای قسمت های مختلف صورت و پیکر در کشورمان در حال انجام است.
اما انتخاب نوع عمل جراحی مورد نیاز فرد، باید با دقت و با مشورت با جراح زبده ای انجام شود.
نتایج روش های جراحی نیز متفاوت است ، برخی موقت هستند ولی اغلب به صورت دائمی باقی می مانند.
بنابراین بسیار مهم است که جراحی تان توسط یک متخصص با تجربه انجام شود.
فرایند عمل به این صورت است که ؛ قبل از انجام جراحی زیبایی، با جراح تان مشاوره خواهید داشت و بررسی های پزشکی لازم در خصوص تان انجام می شود. اگر منع جسمی و پزشکی برای انجام عمل نداشته باشید؛ جراح تان با انجام جراحی موافقت می کند.
بخش مهمی از جراحی پلاستیک، جراحی بازسازی و ترمیمی می باشد.
افرادی که در اثر عوامل مختلف مثل حادثه و ... آسیب می بینند و بخشی از زیبایی خود را از دست می دهند به کمک جراحی پلاستیک و زیبایی می توانند اعتماد به نفس از دست رفته شان را بازیابند.

جراحی ژنیکوماستی

در این روش از لیپولیز یا لیپوماتیک استفاده می شود که این دستگاه ها به صورت کاملا موضعی و با بی حسی سینه ها قابل انجام است ، لیپوماتیک یا لیپولیز سینه چربی های اضافی ناحیه سینه ی اقایان را بیرون کشیده و باعث کاهش سایز آن می شود .

دقت داشته باشید که لیزر لیپولیز یا لیپوساکشن اولتراسونیک بدون هیچ گونه برش جراحی انجام می شود و در واقع جای بخیه و جراحی برروی بدن باقی نمی ماند . این روش که با ورود میله ای فلزی بسیار نازک به بافت سینه باعث ساکشن سینه می شود و در نهایت منجر به کاهش سایز در طول یک جلسه خواهد شد .فرد بعد از کوچک شدن سینه ها احساس بهتری داشته و اعتماد به نفس وی افزایش می یابد ، همچنین زیبایی ظاهری و تناسب اندام در این جراحی به خوبی محسوس می باشد .
افراد مناسب برای جراحی ژنیکوماستی
مردانی که دچار تورم در سینه هستند
مردانی که سایز سینه ی آنها بزرگ است
مردانی که دچار چاقی موضعی در سینه ها شده اند
افرادی که سینه های آنها افتاده است و ظاهر نا خوشایندی دارد .
نوجوانانی که از درد در ناحیه سینه و یا بزرگی سینه رنج می برند
دوره ی نقاهت
دوره ی نقاهت در کوچک کردن سینه ی آقایان بسیار کوتاه بوده و بیمار بعد از جراحی می تواند به منزل بازگردد ، کبودی و تورم جزئی بعد از جراحی دیده می شود که بعد از مدت بسیار کوتاهی از بین می رود.
ژنیکوماستی یا بزرگ شدن بیش از حد پستان در مردان می تواند نشانه ای از چاقی یا عدم تعادل غدد درون ریز باشد. در حالت کلی این بیماری بیشتر ناشی از رشد بافت غددی است تا افزایش بافت چربی در زیر پستان ناشی از چاقی. ژنیکوماستی در سنین نوجوانی (بین 13 تا 19 سالگی) بسیار رایج است و باعث آشفتگی بسیاری از نوجوانان می شود. احتمال بروز چنین عارضه ای در سینه مردان در سنین بزرگسالی بسیار کمتر از دورۀ نوجوانی است. زمانی که تغییرات هورمونی در دورۀ نوجوانی دچار اختلاال شوند می توان انتظاز بروز ژنیکوماستی را در آقایان انتظار داشت. به عبارت دیگر عدم تعادل در هورمون استروژن (زنانه) و تستوسترون (مردانه) در مردان ممکن است سبب بزرگ شدن غیرعادی سینه های آنها شوند. در این حالت هورمون مخالف یا استروژن که در شرایط عادی به مقدار بسیار کمتری از هورمون مردانه یا تستوسترون در مردان وجود دارد، بشتر می شود و می توان منجر به ژنیکوماستی شود. در برخی موارد افزایش غدد چربی در قفسۀ سینۀ مردان باعث می شود تا سینۀ آنها بزرگتر به نظر رسد که اصطلاحا به آن ژنیکوماستی کاذب گفته می شود.
عوامل متعددی می توانند زمینه ساز عدم تعادل هورمونی و در نتیجه بروز ژنیکوماستی در افراد شوند. مصرف برخی از داروها می توانند منجر به بزرگی سینۀ آقایان شوند. داروهایی همچون کتوکونازول (نیزورال) برای عفونت قارچی، فیناستراید (پروسکار) و داناستراید (اودارت) برای بزرگی پروستات، دیگوکسین (لانوکسین) برای بیماری قلبی، اسپرونولاکتین (آلداکتون)، سایمتیدین بلوک‌کننده اسید معده در بوز این عارضه می توانن نقش مهمی داشته باشند. مصرف برخی از داروهای مخدر همچون آمفتامین یا مواد مخدری همچون هیروئین و ماری جوانا نیز می توانند سبب بروز این بیماری شوند. کارکرد نامناسب کبد و بیماری های کبدی نیز می توانند در بروز این عارضه نقش داشته باشند. مصرف الکل که خود باعث بروز بیماری کبدی می شود نیز می تواند یکی دیگر از عواملی باشد که منجر به ژنیکوماستی می شود. برخی دیگر از عوامل این عارضه عبارتند از: سالمندی، شیمی درمانی برای سرطان، نارسایی کلیه و دیالیز، درمان هورمونی سرطان پروستات، پرتودرمانی برای تومورهای بیضه و .... .
در مورد نوجوانان باید گفت که در بسیاری از موارد گذشت زمان سبب رفع عارضه بزرگی سینه در آنها می شود. در چنین شرایطی افراد معمولا نیازی به گرفتن آزمایش یا مصرف دارو ندارند و بعد از دو یا سه سال حالت عادی سینه های خود را به دست خواهند آورد. اما زمانی که این عارضه در مردان جوان بروز می کند نیاز به گرفتن آزمایش جهت مشخص کردن بروز آن خواهد بود؛ در برخی از موارد بیماری هایی باعث بزرگ شدن سینۀ آقایان می شوند که با آزمایش قابل تشخیص هستند. در موارد نادری، درمان‌های دارویی برای ژنیکوماستی استفاده می‌شوند، مخصوصا اگر درد و حساسیت وجود داشته باشد. درمان دارویی ممکن است بتواند بافت اضافی پستان را برطرف کند. گاهی برای از بین بردن بافت اضافی، جراحی انجام می‌شود.اگر علت بزرگ شدن پستانها، بیماری یا تومور باشد، علت اصلی باید درمان شود.



:: موضوعات مرتبط: لیفت صورت , لیپوماتیک , پروتز سینه , جراحی فک , جراحی گوش , نظرات مردم درباره لیپوماتیک , لیفت با نخ , لاغری موضعی با کویتیشن , ماساژ درمانی , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , کرایولیپولیز , میکرودرم ابریژن برای جوان سازی پوست , طب سوزنی , بزرگ کردن سینه با پروتز سینه , لیپوماتیک کاهش سینه , شکم آبجو چیست؟ , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , جراحی پلک , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: فیلم جراحی ژنیکوماستی , جراحی ژنیکوماستی بدون بیهوشی , بهترین جراح ژنیکوماستی , من عمل ژنیکوماستی انجام دادم , عمل ژنیکوماستی با بیمه , جراحی ژنیکوماستی مردان , ژنیکوماستی اپارات , درمان ژنیکوماستی با ورزش , ,
:: بازدید از این مطلب : 983
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

مقدمه ای بر فرش ایرانی (فرش کاشان)
هنر نزدایرانیان است و بس‎.‎
هنر ایران یکی از غنی‌ترین میراث هنری در تاریخ جهان است و منعکس کننده ی روحیه و تمایلات ایرانی ها می باشد‎.‎
سیر تکاملی هنر ایرانی را،در حوادث تاریخیِ این کشور کهن،میتوان یافت‎.‎
تنوع آثارهنری در ایران،نشاندهنده ی این امر است که ذوق هنری، از زمانهای قدیم در ایران و بین ایرانیان جایگاه خاص ‏و ویژه ای داشته است‎.‎
‎ ‎هنر ایرانیان، دربرگیرنده بسیاری از رشته هااز جمله معماری، نقاشی،بافندگی، سفالگری، موسیقی، خوشنویسی ‏، فلزکاری وقلم زنی و شاخص ترین آنها فرش می‌باشد‎.‎
‎ ‎فرش ایرانی با زندگی ایرانیان پیوند نزدیک دارد‎ ‎
طراحان فرش ایرانی بیش از هنرمندان کشورهای دیگر در ایجاد طرح های درهم پیچیده که طراحی وتصویر کردنشان ‏مستلزم چیره دستی و تخیل خلاق است مهارت داشتند‎.‎
مهم ترين گزینه براي تولید يک فرش خوب و با کیفیت ، دستگاه تولید و نخ استفاده شده فرش مي باشد‎.‎
مزیت فرش های با کیفیت ، نرمي فرش ، طول عمر بالاي فرش ، مقاومت در برابر حرات میباشد‎.‎
آشنایی با فرش های ایرانی
حال با تعدادی از طرحها و نقوش فرش ایرانی بخصوص فرش کاشان آشنا شوید‎.‎
فرش کاشان نقشه نایین بادامی
‏ فرش کاشان نقشه نایین بادامی دارای طرحی زیبا ومجذوب کننده ی هر فرد با سلیقه ای هست.‏‎1200 ‎شانه ،ریز ‏بافت و با تراکم 3600 واقعی، بدون پرزدهی و ضد حساسیت و با کیفیت بافت سوپر موجود بوده و آماده ارائه به ‏مشتران محترم می باشد .‏
این فرش دارای‎5 ‎سال ضمانت کیفیت شامل (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش ‏‏) بوده و در صورت بروز هر نوع مشکل فروشکاه فرش کاشان ضمانت محصولات خود را اجرایی میکند‏
‏ فرش حوض نقره رنگ فیلی
فرش کاشان خوض نقره ای برنگ فیلی با 1200 شانه ،ریز بافت ،و دارای تراکم 3600 واقعی،
بدون پرزدهی و ضد حساسیت و همچنین با کیفیت بافت سوپر،موجود بوده و آماده ارائه به مشتریان محترم و ‏باسلیقه می باشد.این فرش دارای ‏‎5 ‎سال ضمانت کیفیت شامل(گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-‏از بین رفتن لطافت فرش)‏‎ ‎بوده. طرح حوض نقره نقشه های اصیل و شناخته شده فرش های تمام ابریشم ‏میباشد.
فروشگاه فرش کاشان،ضامن تمامی محصولات خود می باشد.‏‎)‎
فرش حوض نقره ای رنگ بادامی
فرش حوض نقره ای بادامی دارای کیفیت عالی و بافته شده با نخ 100%اکرولیک برایت می باشد.
این فرش بدون پرزدهی و ضدحساسیت میباشدکه مناسب کودکان و افرادی که دارای حساسیت هستند می ‏باشد.‏
‏8رنگ واقعی و با طیف رنگ بالغ بر 12 رنگ ،یکی از پر بازدیدترین فرشها برای افراد مشکل پسند می باشد.‏
‎10 ‎سال ضمانت کیفیت حوض نقره بادامی می باشد.‏
تمام مشخصات فرش (فرش 1200 شانه تراکم 3600 با مارک استاندارد ایران) بروی فرش هک شده است
‎10 ‎سال ضمانت کیفیت حوض نقره بادامی می باشد.‏
زیبایی دلنشین این طرح ادم رو یاد هنر ایرانی و دستبافت با ارزش ایران می اندازه این هنر نشاندهنده ذوق و ‏سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنر ایران را با دیگر کشور ها نشان میدهد
‎-‎کیفیت فرش فوق العاده دقیقا شبیه فرش های دستبافت تبریز ابریشم و قم میباشد‎.‎
‎.‎ضمانت پایین ترین قیمت، به همراه بالاترین کیفیت ، امتیاز خرید شما از بازار فرش کوروش است.‏
فروش ویژه فرش 1200 شانه کاشان با تراکم 3600 با تخفیفات ویژه در سایت بازار فرش کوروش بزرگترین مرجع ‏فروش فرش با بهترین کیفیت و بهترین قیمت
‎ ‎شانه گل برجسته طرح مها ترمه ای
فرش مها ترمه ای با طراحی فوق العاده و چشم نواز،مطابق سلیقه ی عزیزانی هست که به طرحهای سنتی ‏ارادت خاص دارند.این فرش 1200 شانه ریز بافت و تراکم 3600 واقعی ،با کیفیت بافت سوپر ، بدون پرز دهی و ‏ضدحساسیت،آماده تحویل به مشتریان محترم و خوش سلیقه می باشد.‏
فرش کاشان دارای 5‏‎ ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت ‏فرش‎ )‎می باشد.
فرش طرح افشان رنگ قهوه ای برجسته
فرش طرح افشان ،۱۲۰۰شانه ،دارای نقوش برجسته و خیره کننده میباشد،که توجه هر خریداری رو بسمت ‏خود جلب میکند.این فرش ، با تراکم_۳۶۰۰ میباشد.‏
‏۱۰۰%اکرولیک ،درجه یک و بدون پرزدهی و ضدحساسیت، با کیفیت بافت سوپر، است.‏
‏۱۲متری ۱۹۹۰تومن
‏۹متری ۱۶۵۰‏
‏۶متری ۹۹۰‏
‎ ‎با 5‏‎ ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎درخدمت ‏مشتریان محترم می باشد.‏
فرش کاشان انا کرم
فرش انا کرم با طرح و رنگی خاص،احساس آرامش را به خانه های شما هدیه میکند.این فرش بینظیر، ‏‏1200شانه ریز بافت، تراکم 3600 واقعی،ضدحساسیت و پرزدهی،با کیفیت سوپر بافت،دارای
‎5‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎در راستای ارائه ‏خدمات به مشتریان باذوق و هنر دوست میباشد.‏
فرش کاشان طرح گیسو
فرش 1200 شانه طرح گیسو،ریز بافت،و دارای تراکم 3600و اقعی ،درخدمت شماست.
این فرش با طراحی بینظیر و کیفیت بافت سوپر،بدون پرزدهی و ضد حساسیت،نشاندهنده ذوق و سلیقه و ‏هنر ایرانی می باشد. زیبایی دلنشین این طرح ادم رو یاد هنر ایرانی و دستبافت با ارزش ایران می اندازه این ‏هنر نشاندهنده ذوق و سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنر ایران را با دیگر کشور ها نشان میدهد‎.‎
فرش طرح گیسو با 5‏‎ ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت ‏فرش‎ )‎در خدمت شما عزیزان می باشد.‏
فرش کاشان طرح نامینان
فرش 1200 شانه طرح نامینان مطابق با سلیقه ی مشکل پسندان می باشد.‏
این فرش مرغوب 1200‏‎ ‎شانه ، ریز بافت و دارای تراکم 3600 واقعی، بدون پرزدهی و ضد حساسیت
می باشد. کیفیت بافت سوپر و ‏
‎5 ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎
از ویؤگیهای این فرش نفیس میباشد.

فرش کاشان طرح اصفهان کرم
فرش طرح اصفهان کرم،با الهام از هنر و ذوق اصفهان می تواند یکی از بهترین گزینه ها در انتخاب شما مشتریان ‏محترم باشد.‏
‎1200 ‎شانه ریز بافت، تراکم 3600 واقعی، کیفیت بافت سوپر، ضد حساسیت و بدون پرزدهی، با
‎5 ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎
در ارائه خدمات به مشتریان با ذوق و هنر دوست می باشد.


فرش کاشان طرح 12005 کرم
طراحی این فرش کلاسیک و به روز و زیبا می باشد.برای افرادی که سبکهای کلاسیک رو میپسندند بسیار ‏گزینه ی ایده آلی میباشد.این فرش دارای این خصوصیات می باشد:‏
‎1200 ‎شانه ریز بافت،تراکم 3600 واقعی،بدون پرزدهی و ضد حساسیت،کیفیت بافت سوپرو دارای
‎5 ‎سال ضمانت کیفیت (گسستگی اجزاء -ثبات رنگ بعد از شستشو-از بین رفتن لطافت فرش‎ )‎
می باشد.
فرش کاشان خشتی گل بوته ‏ ‎ ‎
فرش کاشان طرح خشتی گل بوته برای کسانیکه به طبیعت و گل علاقه مند هستند، پیشنهاد می شود. ‏طرحهای بینظیر این فرش،چشم نواز و بسیار زیبا میباشد.‏
خصوصیات این فرش نفیس:،1200 شانه ،تراکم 3600‏
نقشه جدید و تک ،از نقشه های خاص و ثبتی فرش کاشان که با دیگر فرش های طرح خشتی از لحاظ طرح ‏تفاوت چشمگیری در زیبایی دارد.از خصوصیات این فرش نفیس:کیفیت عالی با نخ 100%اکرولیک برایت،1200 ‏شانه ،تراکم 3600،بدون پرزدهی و ضد حساسیت،می باشد.‏
‎8‎رنگ واقعی با طیف رنگ بالغ بر 12 رنگ از خصوصیات منحصر بفرد این فرش زیبا هست.‏
‎10 ‎سال ضمانت کیفیت دارد.‏
تمام مشخصات فرش (فرش 1200 شانه تراکم 3600 با مارک استاندارد ایران) بروی فرش هک شده است‎.‎
‎-‎کیفیت فرش فوق العاده دقیقا شبیه فرش های دستبافت تبریز ابریشم و قم میباشد‎.‎
طرح خشتی نقشه های اصیل و شناخته شده فرش های تمام ابریشم میباشد‎.‎
فرش کاشان گل برجسته:
‏ فرش های گل برجسته به دلیل غیر همسطح بودن بافت فرش ،زیبایی چشمگیری به طرح های فرش داده و ‏بسیار پر طرفدار هستند‎..‎
این فرش را به نوعروسان محتزم ،که دارای سلیقه و ذوق خاصی هستن ،و مایلند چیدمان جهیزیه شان،جلوه ‏ی زیبا و خاصی داشته باشد، توصیه میکنیم.‏
فرش کاشان طرح یاشار‎:‎
فرش کاشان طرح یاشار تولید کارخانه بزرگ فرش کاشان هم اینک آماده عرضه به خریداران محترم می باشد. ‏فرش کاشان طرح یاشار در ۳ رنگ انحصاری تولید شده است‎.‎
طرح یاشار از طرح های جدید و به روز کارخانه فرش کاشان نیمه دوم سال ۹۶ تولید شده است. این فرش از ‏طرح های زیبا و دستبافت گونه کارخانه فرش کاشان می باشد که با استقبال زیادی روبرو شده است‎.‎
فرش کاشان نقشه حوض نقره:

‏ فرش کاشان طرح حوض نقره رنگ فیلی فرش کاشان ‏‎1200 ‎شانه با تراکم 3600 وکیفیت عالی بدون پرزدهی ‏و ضد حساسیت با نخ 100%اکرولیک برایت آماده خدمت رسانی به مشتریان صاحب سلیقه می باشد.‏
این فرش با ‏‎8‎رنگ واقعی با طیف رنگ بالغ بر 12 رنگ و دارای ‏‎10 ‎سال ضمانت کیفیت می باشد.‏
تمام مشخصات فرش (فرش 1200 شانه تراکم 3600 با مارک استاندارد ایران) بروی فرش هک شده است
زیبای دلنشین این طرح ادم رو یاد هنر ایرانی و دستبافت با ارزش ایران می اندازه این هنر نشاندهنده ذوق و ‏سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنر ایران را با دیگر کشور ها نشان میدهد
‎-‎کیفیت فرش فوق العاده دقیقا شبیه فرش های دستبافت تبریز ابریشم و قم میباشد‎.‎
طرح حوض نقره نقشه های اصیل و شناخته شده فرش های تمام ابریشم میباشد‎.‎
‎..‎که در چهار رنگ ابی -سرمه ای -کرم-بادومی می باشد‎.‎

‎ ‎فرش کاشان مدل ستاره
فرش کاشان طرح ستاره در ۳ رنگ زیبا بافت و رنگبندی شده است‎.‎
فرش کاشان طرح ستاره آبی
فرش کاشان طرح ستاره سرمه ای
فرش کاشان طرح ستاره کرم رنگ‎.‎
زیبایی و رویایی بودن و دلنشینی این طرح ،ادم رو یاد هنر با ارزش ایران می اندازه .این هنر نشاندهنده ذوق و ‏سلیقه طراحان ایرانی است که برتری هنرو سلیقه ی ایرانی را به دیگر کشور ها نشان میدهد.


فرش کاشان طرح شهرزاد
فرش طرح شهرزاد انسان را بیاد قصه های هزار و یک شب شهرزاد و لطافت و رویایی بودن آن می اندازد.
این فرش رو به خانمهایی با ذوق و احساساتی پیشنهاد میکنیم.‏
فرش کاشان ضامن کیفیت و بافت فرش ،مدل شهرزاد سرمه ای میباشد ضمانت ۵ تا ۱۰ ساله محصولات ‏کارخانه فرش کاشان نشان دهنده کیفیت کار ماست

سایت بازار فرش کوروش تنها فروشگاه اینترنتی با امکان خرید حضوری فرش باعث شده شما فرش ماشینی ‏درجه یک با کیفیت کارخانه را با بهترین قیمت خرید کنید .تفاوت خرید از بازار فرش کوروش ، بهترین قیمت به ‏همراه مناسب ترین قیمت بعلاوه امکان خرید حضوری میباشد . هروقت قصد سفارش داشتید و امکان بازدید ‏حضوری نداشتید میتوانید با پرداخت 50 هزار تومان بیعانه سفارش خود را ثبت کنید و الباقی رو درب منزل تحویل ‏بگیرید‎.‎
ضمانت پایین ترین قیمت به همراه بالاترین کیفیت امتیاز خرید شما از بازار فرش کوروش
فروش ویژه فرش 1200 شانه کاشان با تراکم 3600 با تخفیفات ویژه در سایت بازار فرش کوروش ‏بزرگترین مرجع فروش فرش با بهترین کیفیت و بهترین قیمت میباشد.



:: موضوعات مرتبط: نظرات مردم درباره لیپوماتیک , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , هایفو تراپی , لاغری موضعی با کرایولیپولیز , کرایولیپولیز , طب سوزنی , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , ابدومینوپلاستی , لیپوساکشن ساق پا , لیپوساکشن مردان , ,
:: برچسب‌ها: فرش کاشان طرح شهرزاد , خریدفرش کاشان , فرش کاشان نقشه حوض نقره , فرش کاشان طرح اصفهان کرم ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

فرصت‌های کسب و کاری متعددی وجود دارند که برای شروع به هزینه‌ی کمی نیاز دارند یا حتی ممکن است به هیچ هزینه‌ای نیاز نداشته‌باشند! بله درست شنیدید! ولی درعوض باید زمان و تلاش زیادی خرج آن کنید. علاوه بر این، بسیاری از فرصت های کسب و کار کوچک بر مجموعه مهارت‌های شما استوار هستند، از جمله مهارت‌های کامپیوتری.

ولی کمی صبر کنید، چیزهای دیگری هم هست:

یک بخش دیگر به نام کسب و کارهای “دنیای واقعی” به این متن اضافه کرده‌ام تا کسانی که مهارت‌های خاصی در زمینه‌ی کامپیوتر ندارند هم بتوانند استفاده کنند. در این نوشتار تنها چند مورد از ایده های کسب و کار کوچک را مطرح می‌کنیم و به‌اختصار در مورد کم‌هزینه بودن آن‌ها صحبت می‌کنیم.
در ادامه با چند ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم آشنا می شوید

۱. مشاور

در زمینه‌ای تخصص دارید؟ اگر جواب‌تان مثبت است پس می‌توانید از این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم کسب درآمد کنید. در سایت‌های مربوط به یافتن مشاور (مانند Clarity) یک حساب کاربری باز کنید و برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند تا با شما صحبت کنند نرخ تماس دقیقه‌ای خود را مشخص کنید.


۲. تولید محتوا

فرقی نمی‌کند آگهی می‌نویسید یا مقاله یا کتاب الکترونیکی، محتوا باید توسط فردی نوشته شود. یکی از جاهایی‌که بیشترین تقاضا برای خلق محتوا وجود دارد، در بخش شبکه‌های اجتماعی است. تولید محتوا یک فرآیند کم‌هزینه است، زیرا تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر است و یک ارتباط اینترنتی سرعت بالا، و همچنین یک برنامه‌ی خاص گرافیکی (یا دیگر نیازهای نرم‌افزاری) که ممکن است هزینه‌ی راه‌اندازی داشته‌باشد. به‌هرحال، جدای از این‌ها، تنها چیزی که باید برای تولید محتوا صرف کنید زمان است. می‌توانید از خدماتی مانند TextBroker برای جا افتادن در بازار و ایجاد حلقه‌ی مشتریان خود استفاده کنید.


۳. طراحی گرافیکی

این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم این است که اگر توانایی‌های گرافیکی دارید، باید بدانید که مشتریان بسیاری برای کسب و کارشان به‌دنبال لوگو، طراح‌های گرافیکی و کارهای هنری هستند. به دنبال سایت‌هایی مانند GIMP بگردید تا بتوانید کسب و کار خودتان را راه‌بیاندازید و حلقه‌ی مشتریان‌تان را گسترش دهید.
۴. اختراع

پیشترها، مخترع بودن یک هدف دست‌نیافتنی بود، و گاها افراد برای توجیه روانی بودنشان از این اصطلاح استفاده می‌کردند. ولی دیگر این‌چنین نیست! با پلتفرم‌های جمع‌سپاری مانند kickstarter،‌ تأمین سرمایه‌ی مالی برای هرکسی ممکن است. مزیت این مدل این است که اگر پول موردنیازتان فراهم شود و به‌اصطلاح از لحاظ مالی تأمین شوید، نشان‌دهنده‌ی موفیقت شما در یافتن بازار است. اگر ایده‌ی شما مورد استقبال قرار نگیرد، به این معنی است که لازم است مسیر آمده را برگردید و دوباره طرح‌ریزی کنید.
۵. سازنده‌ی طلا و جواهر

کم نیستند بانوانی که دوست دارند خودشان را با زیورآلات زیبا بیارایند. این مورد را با علاقه‌ی روزافزون به زیور آلات دست‌ساز ترکیب کنید و خواهید دید که نسخه‌ی موفقیت در دستان شما است. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.


۶. فروش اجناس دست دوم

عموما در بازارهای محلی مانند جمعه‌بازارها و سمساری‌ها و هرجای دیگری، می‌توانید اجناس جالب و ارزشمندی پیدا کنید. شما ارزش واقعی آن‌ها را درمی‌یابید و آن‌ها را در فهرست اقلام فروشی قرار می‌دهید. سایت‌هایی مانند eBay و Craigslist بازار خوبی برای ارائه‌ی کالاها هستند. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم عالی است.
۷. موسیقی‌دان

این ایده به آن‌چه در ذهن شماست شباهتی ندارد. ما درباره‌ی این صحبت نمی کنیم که ستاره‌ی موسیقی بشوید،‌بلکه فقط قرار است چرخ زندگی‌تان را از این طریق بچرخانید. از ضبط موسیقی در استودیو گرفته تا نوشتن ریتم و شعر برای کسب و کارها. اگر این مهارت را داشته‌باشید مطمئن باشید می‌توانید از این طریق امرار معاش کنید. با نرم‌افزارهایی مانند Reaper (که بسیار ارزان است) می‌توانید درست روی کامپیوترتان، استودیوی تولید موسیقی خودتان را داشته‌باشید. با استفاده از سایت‌هایی مانند Fiverr می‌توانید اولین مشتریان خودتان را پیدا کنید و کم کم به یک کسب و کار مستقل و ثابت برسید.
۸. مدیریت شبکه‌های اجتماعی

ارتباط برقرار کردن با افراد یک هنر است. برخی در این هنر خوب عمل می‌کنند و برخی عالی هستند و برخی …..! خودتان متوجه منظورم شدید. ارتباط برقرار کردن با مشتریان کاری است که بسیاری از کسب و کارها وقت انجام آن را ندارند. خبر خوب این است که، علیرغم این‌که وقت ارتباط با مشتریان را ندارند ولی به کسی نیاز دارند که بتواند این بخش از کسب و کارشان را مدیریت کند و آن‌ها هم هزینه‌اش را پرداخت می‌کنند. مهارت‌های ارتباطی خوب و به روز بودن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، اسنپ‌چت، واین، پریسکوپ و غیره بسیار مهم هستند. باید بدانید که هر پلتفرم برای چه گروهی از افراد جذابیت دارد و در هر کی از این جوامع ارتباطی چگونه باید حاضر شوید.
۹. آموزش/ مربی‌گری

قابل توجه مربیان مشتاق آموزش: این کسب و کار به هزینه‌ی بسیار کمی از نظر راه‌اندازی یک محیط یادگیری مجازی و/ یا محیط آموزشی نیاز دارد. در آغاز فرآیند مربوط به استارت‌آپ، علاوه بر اینترنت سرعت بالا، به زمان و تلاش نیاز دارید. درمجموع، هزینه‌ی استارت‌آپ راه‌اندازی و هدایت یک سرویس آموزش/ یادگیری مجازی، هزینه‌ی بسیار کمی دارد.این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.
۱۰. مشاور فنی

یادگرفتن امور مرتبط با کامپیوتر همیشه مورد تقاضا است. درنتیجه، یک راه برای کمک به این مسئله این است که آموزش‌هایی بر مبنای برنامه‌های کامپیوتری خاص (یا چندگانه) آماده‌کنید که جزئیات مربوط به استفاده از آن برنامه و تکمیل پروژه را به ارباب رجوع بدهد. بنابراین، بهترین راه برای کاهش هزینه‌های استارت‌آپ در این ایده این است که هم برنامه را در اختیار داشته‌باشید و هم برنامه‌های مرتبط با آن را، تا بتوانید دستورالعمل یا ویدیوی “چگونه می‌توانم” درست کنید. به‌علاوه، اگر می‌خواهید یک وب‌سایت بهاینکار اختصاص دهید که تمامی فعالیت‌های انجام شده در آن قابل دسترسی و پیگیری باشند، پس باید هزینه‌ی راه‌اندازی وب‌سایت را نیز در هزینه‌های اولیه‌ی استارت‌آپ‌تان لحاظ کنید. در نهایت، در این راستا، خدمات‌رسانی اینترنتی/ تلفنی نیز بسیار سودمند خواهد بود.
۱۱. پیاده‌سازی فایل‌های صوتی

پیاده‌ساز کسی است که یک فایل صوتی را به نوشتار تبدیل می‌کند. این کار به‌نظر روبه‌زوال می‌آید، ولی حقیقت این است که به‌خاطر افزایش ویدیوهای اینترنتی این شغل نیز رو به گسترش است. حقیقت این است: کامپیوترها هنوز هم در شناسایی کلام با مشکل مواجه هستند. صاحبان کسب و کار و کارآفرینان نیاز دارند فایل‌های ویدیویی‌شان به نوشتار تبدیل شوند تا هم کسانی که مشکل شنوایی دارند از آن‌ها بهره بگیرند و هم موتورهای جستجو متوجه محتوای این ویدیو شوند.

به‌علاوه، شما سفارش‌تان را از کسانی می‌گیرید که صرفا می‌خواهند فایل‌های آن‌ها پیاده شوند تا بهتر مطالعه و درک شوند. برای شروع می‌توانید از fiverr سفارش کار بگیرید. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.
۱۲. مترجم

مانند تولیدکننده‌ی محتوا، خدمات ترجمه (حداقل در این بخش) مستلزم متنی است که می‌خواهند از یک زبان به یک زبان کاملا متفاوت برگردانده شود. درحالی که این مهارت اساسا مستلزم این است که فرد در چند زبان مهارت داشته باشد، هزینه‌ی اولیه‌ی استارت‌آپ شامل هزینه‌ی اینترنت/ تلفن و نیز مخارج مربوط به سفر است. به‌علاوه، مخارج بازاریابی نیز می‌تواند در هزینه‌های استارت‌آپ اعمال شود. فقط این نکته را به‌خاطر داشته‌باشید که: اگر در هیچ زبانی تسلط یا مهارت ندارید، به‌هیچ‌وجه سراغ این کار نروید. فکر نکنید با ابزاری مانند “ مترجم گوگل” می توانید این کار را به‌درستی انجام دهید.با وجود این که مترجم گوگل بی‌نظیر است، ولی همیشه کارش را عالی انجام نمی‌دهد.
۱۳. ستاره‌ی یوتیوب

خوب، لازم نیست که یک ستاره باشید! ولی با استفاده از دوربین یک گوشی هوشمند و یک موضوع خوب، می‌توانید از طریق یوتیوب خودتان کسب و کاری راه‌بیندازید. شما یک‌شبه میلیونر نخواهید شد، ولی با مخاطب‌یابی قطعا می‌توانید مبلغ قابل قبولی به واسطه‌ی شهرت تازه به‌دست‌آمده‌‌تان به دست آورید.
فهرست ۲۰ ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم در دنیای واقعی
۱۴. تمیز کردن و نگهداری آکواریوم

آدم‌ها از وجود آکواریوم در منزل و محل کارشان لذت می‌برند ولی زمان کمی در اختیار دارند. اگر در زمینه‌ی نحوه‌ی نگهداری از انواع آکواریوم مهارت دارید، پس می‌توانید یک مدل کسب و کاری عالی را راه‌انداری کنید.
۱۵. نگهداری از کودکان

بسیاری از آدم‌ها چندشغلی هستند یا هر دو والدین کار می‌کنند. این امر حقیقت زندگی امروز در جهان است. حتی  اگر بحث کار کردن والدین هم درمیان نباشد، باز هم ممکن است والدین بخواهند یک‌شب را دونفری به رستوران یا گردش بروند. دراین‌جاست که پرستار کودک وارد صحنه می‌شود. شما می توانید گواهی عدم سوء پیشینه هم بگیرید و قابل اعتماد بودن‌تان را به آن‌ها اثبات کنید و تصمیم‌گیری را به والدین بسپارید. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.

مطلب مرتبط: ۱۴ ایده‌ی کسب و کار اینترنتی که از فردا می‌توانید آغاز کنید
۱۶. تعمیر کامپیوتر

تعمیرکار کامپیوتر در محل همچنان یک نیاز قطعی است. بسیاری از افراد به کسی نیاز دارند که فایل‌های به‌اشتباه حذف شده‌شان را بازیابی کند، یا قطعه‌ای را در کامپیوترشان تعویض کند. حاضر شدن در محل، از جمله تسهیلاتی است که می‌توانید بابت آن هزینه دریافت کنید. یک راه دیگر برای متمایز کردن خدمات‌رسانی‌تان این است که خدمات امنیت داده‌ها نیز برای پشتیبانی از مشتریان‌تان فراهم کنید، از جمله رمزنگاری هارد دیسک و امنیت شبکه‌های بی‌سیم.
۱۷. دستیار انجام امور فردی

برای کسانی که آن قدر سرشان شلوغ است که برای برخی کارها وقت ندارند این سرویس یک ایده‌ی بسیار خوب است. از طرف دیگر این ایده برای کسانی که مشتاق کمک کردن به دیگران هستند نیز عالی است. هرچند تنها هزینه‌ی اولیه‌ی استارت‌آپ، بازاریابی از طریق کارت ویزیت، و دیگر قالب‌های تبلیغات را شامل می‌شود، تنها هزینه‌ی تکرارشونده در این مسیر عبارت است از پر نگه‌داشتن باک بنزین ماشین‌تان. نیازی به گفتن ندارد که این کار هیچ‌گونه هزینه‌ای ندارد و برای پس‌انداز کردن پول برای روز مبادا عالی‌است.
۱۸. خدمات جابجایی

اگر راهی برای جابجایی و حمل و نقل سراغ دارید، پس می‌توانید یک نامه‌رسان باشید. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم را امتحان کنید.
۱۹. نگهداری از حیوانات خانگی

هیچ جای انکاری وجود ندارد که باور مردم درباره‌ی نگهداری از حیوانات خانگی نسبت به ۶۰ سال پیش تغییر کرده است. امروزه افراد حیوانات خانگی‌شان را عضوی از خانواده می‌دانند و همان رفتاری که با اعضای خانواده دارند در مورد آن‌ها نیز انجام می‌دهند. برخی از افرادی که حیوان خانگی دارند و بسیار پرکار هستند و مشغولیت زیادی دارند تمایل دارند که کسی از عزیزان‌شان مواظبت کند.

مطلب مرتبط:  ۳۷ ایده‌ی کسب و کار کم هزینه و پرسود
۲۰. برنامه‌ریز مراسمات

برنامه‌ریزی مراسمات نیز یک کسب و کار کم‌هزینه‌است که هم پردرآمد است و هم بسیار جذاب. به طور کلی، تنها چیزی که برای انجام این کار لازم است (به‌غیر از هزینه‌ی اینترنت)، نظم است و توجه به جزئیات. علاوه بر هزینه‌های مرتبط با اینترنت که در هزینه‌ی استارت‌آپ اعمال می‌شوند، ممکن است نیاز باشد تا برنامه‌ریز مراسمات خریدهای اضافی مربوط به برنامه‌ریزی مراسم را انجام دهد؛ یکی از این خریدها عبارت است از خرید یک خط تلفن اختصاصی.



:: موضوعات مرتبط: نظرات مردم درباره لیپوماتیک , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , کرایولیپولیز , بارداری بعد از لیپوماتیک , ابدومینوپلاستی , جراحی بینی ثانویه , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: کسب و کار , ایده , راه اندازی , فرصت شغلی , تولید محتوا , طراحی گرافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

فرض کنید شما در مغازه نشسته اید و به فروش محصولات خود مشغول هستید.

هر چند شما ویترین جالب و تمیزی برای مغازه تدارک دیده اید و کالاهای باکیفیتی نیز می فروشید، ولی اکثر قریب به اتفاق افرادی که از جلو مغازه رد می شوند، پس از مکثی کوتاه، با بی اعتنایی به سراغ کار خود می روند و حتی زحمت ورود به مغازه را به خود نمی دهند!

احتمالاً شما هم مانند هر فروشنده دیگری، از این تراژدی فراری هستید و مایلید تعداد بیشتری از این رهگذران بی اعتنا را به «مشتری» تبدیل کنید.

ناگفته پیداست که این آرزوی بسیاری از فروشندگان است که تعداد مشتریان خود را افزایش دهند.

سوالی که مطرح است و ما می خواهیم پاسخ های آن را بررسی کنیم این سوال است: بهترین راهکارها برای بالا بردن میزان فروش، به هنگامی که مشتری ها از دست به جیب شدن می ترسند، چیست؟

بیایید با هم پاسخ های قابل ارائه به این پرسش را مرور کنیم:

1. مشتری ها را خوشحال کنید.

بسیاری از فروشندگان، از فضای حاکم بر کسب و کارهای آنلاین گله دارند.

در این فضا معمولاً نوعی جو بی اعتمادی حکمفرماست. بنابراین سعی نکنید در همان اول و با شتاب، یک کالا را به مشتری غریب خود بفروشید.

به جای این کار، ایمیل آنها را بگیرید، سپس آنها را به ثبت نام (register) در سایت خود یا برقراری ارتباط با شما در شبکه های اجتماعی ترغیب نمایید.

در ادامه، می توانید با صرف زمان و با استفاده از تکنیک های موجود، آنها را به یک مشتری خوشحال و پول بده تبدیل کنید.

2. سرویس رایگان ارائه بدهید.

اگر اوضاع به گونه ای نیست که بازدیدکنندگان بخواهند با آغوش باز سرویس شما را بپذیرند، قدری به عقب بیایید و به آنها اجازه دهید اندکی کالای ارائه شده را با انگشتان خود لمس کنند.

ارائه دوره های آزمایشی رایگان (free trial) ممکن است دید یک شخص نسبت به سرویس یا محصول شما را کاملاً دگرگون کند.

زمان این دوره های استفاده رایگان را به حد کافی طولانی کنید تا مزایای تولید شما، چشم استفاده کننده را بگیرد.

البته از سوی دیگر، این زمان باید به حد کافی کوتاه باشد تا فرد را به خریداری کالا علاقه مند سازد (یعنی دوره آزمایشی رایگان، نباید آن قدر طولانی باشد که جای خرید را بگیرد).

3. قیمت بدهید.

گاهی اوقات تعلل بیش از حد، کارها را خراب می کند.

رک و راست، به مشتری قیمت بدهید و سپس از او بپرسید: با توجه به هزینه ای که سرویس ما دارد، آیا مایل به خرید آن هستید؟

اگر زیر بار نرفت، بگویید در حال حاضر ما نمی توانیم کالاهای خود را به رایگان عرضه کنیم اما شما در ماه اول، مبلغ اندکی پرداخت خواهید کرد و در صورت تمایل طرفین، داد و ستدمان را ادامه می دهیم.

4. ارتباط طولانی مدت برقرار کنید.

قرار نیست در اولین برخوردی که مشتری با شما دارد، یک معامله جوش بخورد اما شما می توانید یک مکانیسم ارتباطی با او برقرار کنید.

به عبارت دیگر پس از همان بار اول، مشتری را رها نکنید بلکه با وی ارتباط برقرار نموده و او را تنها نگذارید.

طبق قاعده، به احتمال زیاد، افرادی که با آنها آشنایی و ارتباط دارید، بیش از غریبه ها و دیگران از شما خرید خواهند کرد.

البته فراموش نکنید که شما نمی توانید به گونه ای برنامه ریزی کنید که کل این مکانیسم به طور خودکار انجام شود، اما قادرید آن را به گونه ای طرح ریزی نمایید که روند کار، به سادگی و سهولت پیش برود.

5. سوال بپرسید.

فردی را در نظر بگیرید که وارد مغازه (یا سایت) شما شده و در حال سبک و سنگین کردن کالای تولیدی شماست و هنوز تصمیمی برای خرید نگرفته است.

یکی از بهترین روش ها برای متقاعد کردن وی به خرید این است که از وی سوالی بپرسید.

ببینید این مشتری بالقوه، به دنبال چه محصولی است و یا دنبال چه ویژگی خاصی در این محصولی است که به دست گرفته.

از او بپرسید چرا این کالا را امتحان نمی کنید؟ یا به او بگوید: این کالا یا سرویس، به یک بار امتحان کردن می ارزد و هیچ خرجی ندارد!

سپس به آنها اجازه بدهید که کالا را محک بزنند.

فروش به تدبیر و تیزهوشی نیاز دارد، نه فقط زمان صرف کردن و استفاده از روش های کهنه.

5. پرداخت مبتنی بر عملکرد

شما می توانید از شیوه پرداخت مبتنی بر کیفیت (Pay-for-Performance) استفاده کنید.

این شیوه، یکی از بهترین و موفق ترین روش های فروش به شمار می رود چرا که در آن، اعتماد مشتری جلب می شود.

برخی شرکت ها با استفاده از این شیوه، رشد خیره کننده ای در فروش کالاهای خود به دست آورده اند.

مردم پس از دیدن نتیجه استفاده از یک سرویس یا محصول، راحت تر و با آسودگی بیشتری پول بابت آن پرداخت می کنند.

اگر شما واقعاً کالاهای باکیفیتی عرضه کنید، از به کار بردن این روش واهمه ای نخواهید داشت.

7. چند جور قیمت بدهید.

قرار نیست همه کالاهای شما حتی اگر از یک نوع باشند، قیمت یکسانی داشته باشند.

افراد بر اساس موجودی جیب خود، ممکن است به سراغ کالاهای درجه یک یا دو بروند.

وقتی هر دو نوع، یک قیمت داشته باشند، انتخاب قدری سخت می شود ولی با ارائه دو قیمت متفاوت، کار را راحت تر می کنید.

8. اندکی مهلت بدهید.

ما همه سرمان شلوغ است و کارهای زیادی داریم که باید انجام بدهیم. مشتری ها هم همین گونه هستند.

گاهی اوقات افراد نه برای فرار از پول خرج کردن، بلکه به این دلیل که حواس شان به کالاها و پیشنهادهای شما نیست، آن را رد می کنند.

در این مواقع، مقداری زمان در اختیار آنها بگذارید تا به شبکه شما وارد شوند و با نرم افزار یا سرویسی که قصد عرضه و فروش آن را دارید، سر و کله بزنند.

آن وقت راحت تر و بهتر می توانند تصمیم بگیرند.

اگر چه این کار باعث می شود برخی بازدیدکنندگان قید خرید را بزنند ولی در مجموع، این روش با موفقیت همراه است (البته با این شرط که شما سرویس های خوب و قابل دفاعی ارائه کنید).

9. ریسک خرید را کاهش دهید.

خرید نکردن مردم، چند دلیل بیشتر ندارد: قیمت، اعتماد یا فقط به این علت که در آن زمان خاص، برای خرید آمادگی ندارند.

شما باید این معادله را معکوس کنید و این موانع سه گانه را از بین ببرید: یک دوره آزمایشی (trial) به مشتری مردد ارائه کنید؛ گارانتی سفت و سختی برای محصول خود دست و پا نمایید تا به این طریق ریسک خرید برای مشتری پایین بیاید.

ترس از خرید را از بین ببرید تا به سود سرشاری دست یابید.

10. به اهل فن بفروشید.

مشتری ها همیشه برای دست به جیب شدن، با احتیاط و آرام عمل می کنند.

یک راه غلبه بر این مشکل آن است که محصولات خود را فقط به شرکت ها، سازمان ها و افرادی بفروشید که تولیدات شما را می شناسند و با مزایای آنها آشنا هستند.

هیچ کس دلش نمی خواهد برای چیزی که ارزشی برای آن قائل نیست، پول بدهد.

11. اعتمادسازی کنید.

اگر طرف شما برای بستن قرارداد سخت جان است، فروش را رها کنید و قدری اعتماد وی را به خود جلب نمایید.

معمولاً اگر افراد بدانند فروشنده قصد ندارد با ترفند و چرب زبانی جیب آنها را خالی کند، راحت تر دست به جیب می شوند.

12. اطلاعات رایگان بدهید.

اگر واقعاً قصد فروش دارید، مانند یک آموزش دهنده حرفه ای عمل کنید چرا که یکی از بهترین شیوه های فروش، آموزش قبل از فروش است.

در این روش شما اطلاعات ارزشمندی در اختیار مشتری قرار می دهید؛ از قبیل کتابچه راهنما، پست های وبلاگ، خبرنامه، یک دوره آموزشی و غیره.

اگر افراد بدانند که با چه فروشنده کارکشته و دانایی طرف هستند، معمولاً راحت تر به پای امضای قرارداد می روند.



:: موضوعات مرتبط: لیفت با نخ , جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , تزریق چربی , کرایولیپولیز , طب سوزنی , ابدومینوپلاستی , جراحی بینی ثانویه , ,
:: برچسب‌ها: فروش , محصول , فروشنده , کالا , ترفند , بازدیدکنندگام ,
:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

صنعت خودروسازی ایران، پس از صنعت نفت فعال‌ترین صنعت ایران است.هم‌اکنون ایران با ساخت ۱،۳۹۵،۴۲۱ دستگاه خودرو و ۳۵،۹۰۱ دستگاه خودروی تجاری (در سال ۲۰۰۹) دوازدهمین خودروساز بزرگ دنیا و بزرگترین خودروساز خاورمیانه شده است.در سال ۲۰۰۹ ایران از لحاظ سرعت رشد صنعت خودرو مقام پنجم دنیا را پس از چین، تایوان، رومانی و هند کسب کرد.
در سال ۲۰۰۱، ۱۳ شرکت دولتی و خصوصی در ایران وجود داشت که در میان آنها ایران خودرو و سایپا صاحب ۹۴% از کل تولیدات بومی بودند.شرکت ایران خودرو با در سال ۲۰۰۱ با تولید پیکان (که بعدها در سال ۲۰۰۵، سمند جایگزین آن شد) ۶۱% بازار و سایپا در همان سال ۳۳% بازار خودروی ایران را به خودشان اختصاص دادند.
تولیدات خودروی ایران در چند گونه خودروی مختلف موجود می‌باشد:خودروهای مسافری، چهار چرخ محرک، ون، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و پیکاپ‌ها.در ایران حدود ۵۰۰،۰۰۰ نفر (تقریبا ۲.۳% تمامی نیروی کار) بطور مستقیم در صنعت خودروسازی و بسیاری دیگر در صنایع مرتبط کار با این صنعت کار می‌کنند.تقریبا ۷۵% کل تولیدات خودروی کشور را خودروهای مسافری و ۱۵% آن را خودروهای پیکاپ دربر می‌گیرند.

بازار فروش و تولیدات بومی

در سال ۲۰۰۸، سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران آگهی داد که ۵۴% تولیدات خودروی ایران متعلق به سایپا و ۴۶% آن متعلق به ایران خودرو است.با اینکه هر دو شرکت در بورس اوراق بهادار تهران فهرست شده‌اند اما هنوز دولت صاحب ۴۰% هر دو شرکت است.در ژولای ۲۰۱۰، دولت ۱۸% سهام ایران خودرو و سایپا را با قیمت ۲ میلیارد دلار فروخت و سهام خود را در هر دو شرکت به ۲۰% رسانید.
دیگر خودروسازها مانند گروه بهمن، کرمان موتورز، رخش خودرو، کیش خودرو، رانیران، تراکتورسازی، شهاب خودرو و دیگران، روی هم فقط ۶% خودروهای ایران را می‌سازند؛ این شرکت‌ها تنوع گوناگونی از گونه‌های خودرو می‌سازند:موتورسیکلت، خودروهای مسافری، ون‌ها، کامیون‌های کوچک، کامیون‌های اندازه متوسط، کامیون‌های سنگین، مینی‌بوس‌ها، اتوبوس‌های بزرگ و دیگر خودروهای تجاری و عمومی برای تامین نیاز کشور.

صادرات

در سال ۲۰۰۷ ایران حدود ۵۰۰ میلیون دلار خودرو صادر کرده است؛ تا مارس ۲۰۰۹، این رقم به ۱ میلیارد دلار رسید.


تحریم‌ خودروسازی ایران به رشد این صنعت منتهی می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه صنعت خودرو‌سازی‌ کشور از سوی غرب، گفت: کشورهای غربی باید بدانند که با تحریم صنعت خودروسازی به عنوان صنعت مادر بحران در کشور رخ نخواهد داد.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛ موید حسینی‌صدر عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت افزود: بی‌شک تحریم‌های اخیر اعمال شده علیه صنعت‌ خودروسازی ایران کشورهای تحریم‌کننده را با مشکلات متعددی مواجه خواهد کرد.
نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه توجه ما نباید به ضررهای احتمالی کشور فرانسه در پی زیر پاگذاشتن تفاهم نامه اخلاقی و تحریم صنعت خودرو ایران باشد، تصریح کرد: اینکه ما فکر کنیم در تحریم‌ها طرف مقابل چقدر آسیب‌ می‌بیند و متضرر می‌شود بحث ابتدایی و انفعالی است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه صنعت خودرو‌سازی‌ کشور از سوی غرب، گفت: کشورهای غربی باید بدانند که با چنین تحریم‌هایی بحران در کشور رخ نخواهد داد.
نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه ایران تاکنون از سد تمامی تحریم‌ها با موفقیت گذشته، عنوان کرد: بی‌شک تحریم صنعت خوردوسازی کشور نیز به رشد و ارتقا این صنعت در کشور منتهی خواهد شد.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت،‌ با بیان اینکه مسئولان باید با تمام توان مشکلات به وجود آمده در کشور به علت تحریم‌ها را مرتفع کنند، افزود: در حوزه خودروسازی مشکلات حاصل تحریم‌ها قابل حل بوده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
نماینده مردم خوی در مجلس، با بیان این مطلب که کشور‌های غربی با اعمال تحریم‌ها خواهان بروز بحران در کشور ما هستند،‌ گفت: مستکبران باید بدانند که همانگونه که ایران اسلامی در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرده از این پس نیز با موفقیت طی مسیر خواهد کرد.
به گزارش مجلس نیوز (پایگاه خبری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی)، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، یادآور شد: خودرو‌سازی یک صنعت مادر برای کشور به شمار می‌رود که اشتغال و سودآوری بالای برای اقتصاد دارد و تمامی تحریم‌های اعمال شده از سوی غرب ترس از پیشرفت ایران است.

غول‌های خودروسازی به ایران باز می‌گردند؟

با رویکرد جدید ایران در عرصه دیپلماسی و سفر اخیر رئیس جمهور به سازمان ملل متحد، اخبار پراکنده‌ای در مورد تاثیر لغو احتمالی تحریم‌ها بر صنعت خودروسازی منتشر شد؛ برخی از کاهش قیمت‌ها می‌گویند و برخی دیگر از بازگشت قریب الوقوع خودروسازان بزرگ به بازار ایران خبر می‌دهند.

در سال‌های اخیر به علت شدت گرفتن تحریم‌های یکجانبه غرب علیه ایران، خودروسازان بزرگ خارجی بازار ایران را ترک کردند و شرکت‌های چینی جایگزین شدند. حتی شایعاتی مبنی بر ورود خودروهای روسی هم به گوش می‌رسید که انتظار می‌رود در با شرایط موجود این روند به زودی متوقف شود. قطعا حضور خودروسازانی مثل پژو، رنو و کیا و هیوندایی در خیابان‌ها از دید مردم و مسئولان اتفاق خوشایندتری تلقی می‌شود.

دبیر انجمن قطعه سازان ایران هم همین عقیده را دارد و می‌گوید «هم به نفع ما و هم به نفع شرکت‌های غربی است که همکاری‌ها از سر گرفته شود چون بازار ایران برای آن‌ها بسیار مناسب است.» ساسان قربانی در پاسخ به این سوال که چقدر زمان نیاز است تا شرایط مثل سابق شود می‌گوید «نباید توقع داشت همه مشکلات ظرف یک ماه حل شود. من فکر می‌کنم ما آثار تغییرات مثبت را در سال ۹۳ خواهیم دید. البته شرایط بازار خودرو سریع‌تر از سایر حوزه‌ها بهبود می‌یابد چراکه تحریم‌های صنعت خودرو از سوی خود آقای اوباما وضع شده و لغو آن‌ها محتمل‌تر است. ضمن اینکه با فعال شدن بانک‌های ما برخی مشکلات دیگر هم حل خواهد شد»

منتظر بازگشت خودروسازان اروپایی باشید

«در صورت لغو تحریم صنعت خودرو، خودروسازان اروپایی برای بازگشت به بازار ایران صف خواهند بست» این جمله را چندی پیش یک عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران بیان کرد. محمد رضا نجفی منش با کلی تعریف و تمجید از بازار ایران گفت «بازار یک میلیون دستگاهی خودروی ایران، بازاری جذاب و رویایی برای خودروسازان اروپایی است که در صورت برطرف شدن موانع سیاسی آرزوی حضور در آن را خواهند داشت» البته این خوشبینی فعالان صنعت خودرو در حالی که هنوز تکلیف ماجرای قیمت گذاری خودرو روشن نشده شتابزده به نظر می‌رسد. از یک سو شورای رقابت هنوز خود را مسئول می‌داند، از طرف دیگر می‌گویند قیمت گذاری به خود خودروسازان محول می‌شود یا شاید شورای نظارتی دیگری تشکیل شود. با گذشت دو ماه از تغییر و تحولات دولتی هنوز مشخص نیست کدامیک از این سناریو‌ها به وقوع می‌پیوندد.



:: موضوعات مرتبط: جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , کرایولیپولیز , مراقبت های قبل از لیپوماتیک , ابدومینوپلاستی , جراحی بینی ثانویه , لیپولیز لیزری , ,
:: برچسب‌ها: صنعت , خودروسازی , تولید , فروش , صادرات , صنایع ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

به نظر فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی مدرن، بازاریابی عبارت است از:

    فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته ها از طریق فرایند مبادله

منشا و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز و خواسته های انسان است. محصول زاییده نیاز بشر است، هر چیزی را که خدمتی ارائه دهد یا نیازی را برآورده سازد میتوان محصول قلمداد کرد که شامل افراد، مکان ها، سازمان ها، خدمات و عقاید است. به عبارت دیگر محصول عبارت است از چیزی که قادر به ارضای یک خواسته باشد. نیاز بیان کننده ی حالت محرومیت احساس شده در فرد است. محصولات به هر اندازه که خواسته های فرد را برآورده کنند، دارای ارزش هستند. خواسته در بازاریابی، شکل برآورده ساختن نیازهاست و تقاضا توانایی رفع خواسته است.
بازاریابی یا مارکتینگ چیست

منشا و رکن اساسی نظام بازاریابی، نیاز وخواسته های انسان است

بازاریابی از زمانی آغاز میشود که فرد تصمیم می گیرد نیازها وخواسته هایش را از طریقی خاص که آن را “مبادله” می نامیم، ارضا کند. مبادله یکی از چهار انتخاب گوناگونی است که فرد برای ارضای نیازهای خود از آنها استفاده میکند.

    اولین انتخاب خود تولیدی است. انسان گرسنه، گرسنگی خود را از طریق شکار و . . . برطرف می کند. در این جا نه بازاری وجود دارد و نه بازاریابی.
    دومین انتخاب فرد استعانت از دیگران است. فرد گرسنه از فردی دیگر به عنوان کار خیر غذا طلب می کند و چیزی جز قدردانی عرضه نمیدارد.
    سومین انتخاب فرد اعمال زور است. فرد گرسنه می تواند با زور یا دزدی غذا را از چنگ دیگری در بیاورد. در این جا از قدر دانی خبری نیست.
    چهارمین انتخاب فرد مبادله است. فرد گرسنه می تواند به فرد دیگری که غذا دارد مراجعه کرده، منبعی را برای مبادله با غذا پیشنهاد کند. این منبع می تواند پول، محصول یا خدمتی باشد که برای صاحب غذا دارای ارزش است.

در مبادله باید ۳ شرط زیر برقرار باشد:

    دو طرف وجود داشته باشد
    هر طرف چیزی با ارزش برای طرف دیگر داشته باشد
    هر طرف مجاز به پذیرش یا رد پیشنهاد طرف دیگر باشد اگر این شرایط موجود باشد، امکان مبادله نیز وجود خواهد داشت.

تعریف بازار

تعریف بازار عبارت است از “محلی برای مبادلات بالقوه” اگر برای محصول یا خدمت ما حتی یک نفر هم وجود داشته باشد، می توانیم بگوییم که بازار وجود دارد. اندازه بازار به تعداد افرادی بستگی دارد که:

    به محصول به معنی عام یا شی مورد نظر علاقمند هستند.
    حاضرند منابع لازم را برای به دست آوردن محصول مبادله کنند.

تعریف بازار ما را به مفهوم بازاریابی می رساند.
بازاریابی یعنی تلاش در جهت از قوه به فعل درآوردن مبادلات برای ارضای نیازها و خواسته های بشر.
ابعاد گوناگون مارکتینگ و بازاریابی

ابعاد گوناگون مارکتینگ
۹ جنبه مختلف مارکتینگ
۱. بازار گرایی

گرایش به بازار و نیاز مشتریان اولین ویژگی بازاریابی جدید است. مدیر کامیاب کسی است که سازمان را با شرایط روز همگام کند و این زمانی امکان پذیر است که کارکنان و مدیران گرایش به بازار را به عنوان یک فرهنگ و بینش بپذیرند و دنبال کنند.
۲. بازار شناسی

“شناخت” لازمه ی هر حرکت عاقلانه و هر تصمیم اصولی است. شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوری، ضبط و ثبت اطلاعات مربوط به همه ی اجزای تشکیل دهنده ی نظام بازار و همه عواملی که بر نظام بازار تاثیر می گذارند.
۳. بازاریابی


بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسبترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در آن جا به صورت مفید تر و موثرتر حضور یابد و پاسخگوی نیاز و خواسته مردم باشد. بازاریابی یعنی بخش بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شرکت برای مناسب ترین بازارها.
۴. بازار سازی

بازارسازی یعنی نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات آن با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی (4P: محصول، قیمت، توزیع و تبلیغ) . بازاریابان با بکارگیری درست و اصولی این عوامل می توانند در شرایط مختلف جایگاهی در بازار برای خود به دست آورند و با سیاست ها و برنامه های مناسب سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند.
۵. بازار گردی

بازارگردی وظیفه ای است که بازار یاب را وادار می سازد تا بیش از دیگران با تحولات و تغییرات بازارها آشنا گردد. این آگاهی از طریق حضور در صحنه رقابت و مبادله و مشاهده بازارها امکان پذیر است. شرکت کردن در نمایشگاهها، بازدید از بازار های گوناگون و بودن در محیط بازار، دید مدیران را بازتر می سازد. به عبارتی، مهمترین نقش بازار گردی تقویت و گاهی تغییر “دید” است.
۶. بازار سنجی

بازار سنجی یعنی تحلیل موقعیت بازار با توجه به آنچه بودیم و داشتیم، آنچه هستیم و داریم و آنچه باید داشته باشیم. همه محصولات و خدمات و سازمان ها دارای منحنی عمر خاصی هستند که این منحنی شامل مراحل معرفی یا، رشد، بلوغ و اشباع، و افول است و هر مرحله شرایط ویژه ای دارد که بازاریاب باید براساس این ویژگی ها واکنش های مناسبی نشان دهد. بازار سنجی یا ارزشیابی و سنجش فعالیت های سازمان، نقاط قوت و ضعف را به خوبی نمایان می سازد.
۷. بازار داری

بازار داری یعنی حفظ مشتریان کنونی و تشویق و ترغیب آنان به خرید بیشتر و تداوم خرید از طریق ایجاد “رضایت” در آنان. آگاهی از رفتار مشتریان، ارتباط برقرار کردن با آنان، داشتن اطلاعات روانشناختی و جامعه شناختی و نیز اطلاع داشتن از حرکات و امکانات رقبا نقش ارزنده ای در حفظ مشتری دارد.
۸. بازار گرمی

برای بازار داری لازم است بازار گرمی را از دست ندهیم. بازارگرمی یعنی تبلیغات و تشویقات به موقع جهت آگاه ساختن، متقاعد کردن و ترغیب مشتریان برای ارتباط بیشتر با سازمان و خرید از آن و مقابله با حرکات رقیب. یکی از مهمترین ابزارهای بازار گرمی استفاده از خلاقیت ها، نوآوری ها و ابتکارات است.
۹. بازار گردانی

بازار گردانی یعنی مدیریت بازار که شامل برنامه ریزی، اجرا و کنترل امور گوناگون بازار و ابعاد مختلف بازاریابی است. بازارگردانی شامل تنظیم استراتژی ها و برنامه ها، سازماندهی و اجرای همه ی امور مربوط به شناساندن و معرفی محصولات شرکت به بازار ها، نظارت بر فعالیت ها برای دستیابی به اهداف سازمان و ایجاد رضایت برای مشتریان و جامعه است.

با توجه به ابعاد گوناگون مارکتینگ میتوان گفت واژه ی مناسب برای Marketing “بازار گردانی” است که همان “مدیریت بازار” است و همه امور مربوط به برنامه ریزی، اجرا و کنترل فعالیت های گوناگون را در بر می گیرد.
گسترش اینترنت و تغییر روش های بازاریابی

با گسترش اینترنت به تدریج روش های بازاریابی نیز دچار تغییر شد. ست گودین یکی از خلاق ترین و مشهورترین بازاریابان جهان در کتاب معروف خود یعنی بازاریابی اجازه ای (Permission Marketing) در سال ۱۹۹۹ این تغییرات را پیش بینی کرد و به شکل جدیدی از بازاریابی با عنوان بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای اشاره نمود. این نوع بازاریابی چندین سال بعد توسط توسعه دهندگان ابزار معتبر اتوماسیون مارکتینگ هاب اسپات یعنی برایان هالیگان و دارمش شاح به طور گسترده تبلیغ و ترویج داده شد و به یکی از بهترین روش های بازاریابی برای شرکت های کوچک و متوسط تبدیل شد. وبسیما ثبت نام کارگاه آموزش دیجیتال مارکتینگ خود را آغاز کرد.

در این روش شما برخلاف روش های سنتی بازاریابی (برونگرا) مبتنی بر ایجاد وقفه در زندگی افراد از طریق تبلیغات در تلویزیون، رادیو، بیلبورد و … با تولید محتوایی که به افراد اطلاعات مفید بدهد توسط آن ها کشف می شوید. در واقع شما با دادن اطلاعات مفید به افراد به مرجع قابل اطمینانی تبدیل خواهید شد که آن ها برای خرید محصولات و خدماتتان راغب می شوند. ابزارهای اصلی این روش عبارتند از:

    سایت ها و وبلاگ ها
    موتورهای جستجوی اینترنتی (مانند گوگل)
    شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام و لینکدین و …)
    و …

بازاریابی محتوایی چیست؟

بازاریابی محتوایی زیرشاخه ای از بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای محسوب می شود. در این روش صاحبان یک کسب و کار می کوشند تا با تولید محتوای مفید و استراتژیک در سایت خود، افراد را از طریق موتورهای جستجو (مانند گوگل) وارد سایتشان کرده و به بازاریابی و تبلیغ محصولات و خدماتشان بپردازند. در این بین آشنایی با سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در گرفتن رتبه های بالا در نتایج جستجو بسیار ضروری است. با این کار افراد با جستجوی کلمات کلیدی سایت شما را در صدر نتایج جستجو دیده و به سرعت بر روی آن کلیک کرده و وارد آن می شوند.



:: موضوعات مرتبط: جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , تزریق چربی , جراحی بینی ثانویه , ,
:: برچسب‌ها: بازاریابی , مارکتینگ , فیلیپ کاتلر , بازاریابی مدرن , خدمات , بازار , بازاریابی محتوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امین

به‌وضوح، ثروت و کامیابی مربوط به تمام ابعاد زندگی شما از جمله روابط، سلامت و شغل شما می‌شود. اما در حال حاضر بگذارید تمرکز را روی پول بگذاریم.

چند سال پیش من کلاسی را در مورد کامیابی اقتصادی تدریس می‌کردم. برای داشتن یک جمع‌بندی برای این کلاس با تعدادی از افرادی که برای من تجسم کامیابی و موفقیت مالی بودند مصاحبه کردم. همه‌ی آنها میلیاردر نبودند اما همه‌ی آنها در کنار پول کافی، روابط گسترده و سالمی داشتند. همه‌ی آن‌ها بر چند اصل پایبند بودند که یکی آنها این بود: «منشأ کامیابی باور است.»
مقاله مرتبط: چگونه پولدار شویم؛ ۱۶ راه پولدار شدن که باید بدانید

باورهای فرهنگی شما راجع به پول، به احتمال زیاد از باورهای‌تان در مورد سایر ابعاد زندگی منفی‌تر و کوته‌بینانه‌تر است.

مسئله‌ی پول دقیقا به اندازه‌ی سلامت و روابط اجتماعی شما مهم و حیاتی است. زیگ زیگلار می‌گوید «پول مهم‌ترین مسئله‌ی زندگی نیست، اما به همان اندازه‌ای که به داشتن اکسیژن نیاز داریم به پول داشتن هم نیاز داریم.» ولی در جامعه‌ی ما یک فرهنگ عشق یا نفرت در رابطه با پول وجود دارد.

تصور کنید وارد یک انجمن حمایتی شده‌اید که وقتی نوبت‌تان می‌شود به گروهی از آدم‌هایی که نمی‌شناسید اعلام می‌کنید: «من با خودم قرار گذاشته‌ام تا جایی که می‌توانم خودم را وقف سلامتی‌ام کنم». احتمالا آنها بسیار برای شما احترام قائل خواهند شد و حتی ممکن است بایستند و برای شما دست بزنند. حال تصور کنید وارد همان جمع شده‌اید و میخواهید اعلام کنید: «من با خودم قرار گذاشته‌ام خودم را وقف پول درآوردن کنم!» فکر می‌کنید دیگران چه فکری در مورد شما خواهند کرد؟ «وای این بابا چقدر پولکی و حریصه!» یا «من چقدر فکر می‌کردم این آدم معنویه ولی مثل اینکه نه!»

همانطور که بسیاری از ما به‌صورت ناخودآگاه باورهایی فرهنگی راجع به زیبایی، عدالت و موفقیت وارد جامعه کرده‌ایم، کهن‌الگوها و افسانه‌هایی را هم که در مورد پول وجود دارد، باور کرده‌ایم. به این جمله‌ها نگاهی بیاندازید و ببینید کدام‌یک از نظر شما درست می‌آید:

۱. برای پول درآوردن باید سرمایه داشت.

۲. پولدارها پولدارتر و فقرا فقیرتر می‌شوند.

۳. پول چرک کف دست است.

۴. اگر بخواهم پول زیادی دربیاورم نمی‌توانم زندگی متعادلی داشته باشم.

۵. موفقیت مالی من به بازار شغلی و وضعیت اقتصادی بستگی دارد.

۶. برای پولدار شدن باید ریسک‌های بزرگی کرد.

۷. پول مقیاس اندازه‌گیری ارزشمندیِ زندگی و موفقیت من است.


۸. زندگی سخت است.

۹. بیشتر آدم‌های پولدار مثل اسکروچ، افراد خسیس، خودخواه و پول‌پرستی هستند

۱۰. این دنیا هرکی‌هرکی و پرهرج‌ومرج است و فقط باید مراقب کلاه‌مان باشیم که باد نبرَد.

۱۱. در حین بالا رفتن از نردبان موفقیت گاهی باید با پایین انداختن دیگران برای خود جا باز کرد.

۱۲. برای اینکه پول زیادی در بیاوری باید حتما در شغل‌های خاصی مشغول به کار باشی.

۱۳. تنها تعداد اندکی از آدم‌ها آن هم از بین خواننده‌ها، هنرمندها، نویسنده‌ها و غیره هستند که به اوج موفقیت می‌رسند.

حال اجازه دهید به شما بگویم افراد پولداری که چند سال پیش با آن‌ها مصاحبه کردم چه اعتقاداتی راجع به پول داشته‌اند. همانطور که گفتم همه‌ی آن‌ها میلیاردر نبودند، اما قابلیت این را داشتند که هر زمان هرچه را اراده می‌کردند به‌دست بیاورند. اینها چیزهایی بود که آنها در مورد پول و ثروت می‌گفتند:

۱. دنیا پر از رونق و فراوانی است.

۲. دنیا دوست دارد که من کامیاب شوم.

۳. هر کامیابی‌ای به دنبال ایمان و اعتقاد می‌آید.

۴. پول یک چیز انتزاعی است.

۵. پول انرژی است و فقط زمانی به سمت شما می‌آید که آن را احساس کنید.

۶. پول هیچ خِردی با خود به همراه نمی‌آورد.

۷. پول به فرمان‌هایی که به او می‌دهم گوش می‌دهد.

۸. پول احتیاج به توجه دارد.

جوانه پول

می‌بینید که آنها در مورد وضعیت اقتصادی یا اینکه بعضی حرفه‌ها پول‌زایی بیشتری دارند یا اینکه پول، معیارِ ارزش زندگی‌شان است هیچ چیزی نگفتند. چیزی در مورد اینکه باید رقبا را از عرصه خارج کنند و یا اینکه باید خانواده و دوستان‌شان را برای پولدار شدند قربانی کنند، به زبان نیاوردند. و همینطور باور نداشتند که پول خودش ذهن و قدرتی ذاتی دارد!

کدامیک از این هشت باوری که افراد پولدار داشتند به نظر شما بدون هیچ شک و شبهه‌ای درست می‌آمد؟

متأسفانه نمی‌توانیم صرفاً با حفظ کردن این لیست باورهای‌مان، عادت‌های‌مان و رفتارمان را نسبت به پول تغییر دهیم. برای تغییر این باورهای بنیادی باید تلاش و تمرکز زیادی به خرج دهیم.

در کلاس‌های (برنامه‌نویسی عصبی-زبانی) NLP، چهار پیش‌نیاز اساسی برای تغییر را آموزش می‌دهند:

    از هیجانات و باورهای منفی دوری کنید و باورهای مثبت را وارد زندگی‌تان کنید.
    برای آینده‌تان برنامه و اهداف جامعی تنظیم کنید.
    اقدام کنید.
    برای اینکه ناخودآگاه‌تان به کار ادامه دهد، روی نتیجه‌ی مطلوب‌تان تمرکز کنید و موانع را یکی‌یکی از بین ببرید.

این چهار قدم باید در همان بازه‌ی زمانی خاص برداشته شوند. بهتر است در حالی که آمادگی لازم را ندارید و ضمیر ناخودآگاه‌تان با شما راه نمی‌آید قدم‌های بزرگ برندارید، که در این‌صورت تبدیل به یک سربالایی خواهد شد که شما را به جایی نمی‌برد و صرفاً انرژی‌تان را می‌گیرد. پس اولین قدم ضروری دور کردن احساسات و باورهای منفی است. بدانید که هیچ آرزو و هدفی بدون عمل کردن معنایی ندارد. وقتی یک‌جا می‌نشینید و عمل نمی‌کنید، ناخودآگاهِ شما نتیجه می‌گیرد که در راه دستیابی به این هدف زیاد هم جدی نیستید و در نتیجه به شما اجازه‌ی صرف انرژی لازم را نمی‌دهد، توجهش را به سمت دیگری متمایل می‌کند و دیگر دنبال فرصت‌ها و ایده‌های نو برای کمک به هدف شما نمی‌گردد.

اما اگر در مورد هدف‌تان جدی باشید و رویکردی قدم‌به‌قدم برای رسیدن به آن داشته باشید، می‌توانید روابط و باورهایی که در رابطه با پول دارید تغییر دهید. پول در زندگی همه چیز نیست، اما همان‌طور که دیوید ثورو شاعر آمریکایی می‌گوید:

«ثروت، قابلیت تجربه‌ی کاملِ زندگی را می‌دهد.»

به امید قدرتمندتر شدنِ روزافزون شما!



:: موضوعات مرتبط: جوان سازی پوست با رادیو فرکانسی , لیزر موهای زائید , کرایولیپولیز , جراحی بینی ثانویه , ,
:: برچسب‌ها: ثروت , پول , کامیابی , اقتصاد , کامیابی اقتصادی , پولدار , سرمایه ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد